jeg skal selge alle klærne mine

I går var jeg endelig og sjekket ut lokalene jeg, Stine og Andrea skal bruke på klessalget vårt som finner sted søndag 21. juni, adresse kongens gate 12. Det er et stort, lyst lokale som ligger rett ved Karl Johan, vi stiller med goodiebags, cupcakes og MASSE billige klær! Jeg håper mange er i oslo rundt den perioden, det er både konsert på rådhusplassen og one direction den helgen, vi planla det slik sånn at mange får mulighet til å delta. Vi åpner dørene klokken 09, men kom så tidlig som dere kan, fordi i fjor var det kø fra rundt 06:30! Jeg selger alt jeg har i klesskapet utenom det som er mest basic, typ singletter i en vanlig farge. Alt selges mellom 50-100 kr for min del! Og MASSE sko til samme pris. Gleder meg til å møte dere!

Haha, når vi sjekket ut lokalet igår måtte jeg så klart ha med meg Thea som bor hos meg i helgen! Hun sitter på stolen der, søting.

Meg og kusinen min, Stine, som skal være med å selge klær.

Og på kvelden var vi alle klare for konsert med Ariana Grande! Jeg hadde på meg et langt skjørt fra rut & circle, og en topp fra bikbok.

Konserten i seg selv var ganske grei! Det var koselig å se at de små kusinene mine på 12 og 9 år koste seg så mye, for den minste var det hennes aller første konsert og det er en opplevelse man husker for alltid – min aller første var p!nk, jeg var vel også like ung da, og det sitter klistret fast i minnet. Ariana sang fantastisk, og alt som skjedde rundt henne på scenen med rekvesitter og dansere var virkelig verdt turen, men for meg ble hun litt kald og upersonlig utover. Ble litt lite spontanitet, om dere forstår. De beste konsertene jeg har vært på har virket spontane og personlige fra artisten, nesten uavhengig av hvordan personen gjør det på scenen. Men så absolutt en fin opplevelse, og jeg håper alle som var der hadde det fantastisk ♥

Viktig å snappe seg igjennom kvelden synes Thea 🙂

 

Speaking of folk som var der, her er noen bilder med lesere som jeg har funnet på instagram. Det finnes jo maaaange fler, så dere som har bilder av meg, legg meg til i bildet om dere legger ut på instagram for om ikke ser jeg det ikke. Beklager at jeg ikke fikk tatt bilder med alle, jeg var med familie og alle var trøtte. Men, det tar vi igjen på klessalget, jeg lover!

Kommer noen av dere på klessalget? Og var noen av dere på konserten igår?

 

94 kommentarer
    1. Enig, du har et hjerte av Gull, Sophie! <3. Jeg kommer den 21 Juni. Jeg har bodd i Oslo. Jeg kjenner veldig mange der. Og er veldig mye der. Jeg ELSKER Oslo <3 Jeg skal skrive et innlegg om deg om deg på min blogg og hjemmeside, og om den 21 Juni. Håper det er greit. Ha en fin helg da, kjære Sophie, vi sees 21 Juni! <3

    2. ÅÅhh endelig klessalg! JAJAJA jeg komme ofc, gleder meg så masse! Forrige gang trodde jeg ikke det ville bli så masse kø så jeg tok det rolig og kom liksom 2 timer før det starta, men det var sååå masse kø! Skal være forberedt denne gangen, hehe 🙂
      Jeg var på Ariana igår også, det var kjempe bra koste meg masse <3 Og forresten så husker jeg en gang du skrev at man bør nye øyeblikket og ikke ta mange bilder osv, jeg tok tipset ditt og tok ikke frem mobilen en eneste gang under konserten, åh det var deilig å nyte konserten uten noe dill dall!

    3. ååh så gøy med klessalg! Jeg har ikke hatt mulighet til å dra på de forrige, men denne gangen kommer jeg gjerne 🙂 Er det sånn at det er kø hele dagen, altså hvis du f.eks kommer 9 må du stå i kø mange timer? Og hvor fort selger dere unna alt? 🙂

    4. Kult at du skal selge klær. Det går sikkert til en god sak, siden du er så god Sophie. Håper du kunne tatt en titt innom min blogg, jeg er nybegynner 🙂

    5. Jeg drar desverre hjem den 20.juni 🙁 så får ikke vært med på klessalget .. Men håper du får solgt mye!:)

    6. Jeg overtar klær etter modeller, så mitt walk-in-closet er stappfullt, bruker str XS. Har salg her hjemme innimellom når jeg ikke får lukket døra, he he, men takk for at du sa i fra 😀

    7. Hei! Eg var og på konserten! Eg hørte ett rykte om at du var der så eg ville leite etter deg men eg fekk ikkje lov😂 men eg ville i vartfall sjå deg! ❤️ Eg var og på konserten🌸

    8. Hei! Jeg kommer fra Nordland og jeg lurte på om, hvis du skulle bruke bunad, hadde du brukt Nordlandsbunad, eller hadde du brukt Oslobunaden? Værsåsnill, svar ♥

    9. Dameklær er ikke min greie, MEN skulle gjerne sett litt mere hva som var under klærne til eieren! Wraaaaw 🙂

    10. Så dumt det med konserten.. Vet hvordan det er med artister som er sånn under opptredener da jeg selv har opplevd det. Det ødelegger konserten synes jeg :/
      Ganske sikker på at jeg kommer på klessalget. Vet ikke om noen andre ting jeg skal hvertfall 🙂
      Ha en fin helg videre!<3

    11. Synes Ariana synger fantastisk, men hun har bare ikke personlighet nok til å underholde mennesker på en stor scene ass, trist.

    12. så utrolig hyggelig at du la ut bildet mitt! Fikk et mye bedre inntrykkav deg❤️ Vi koste oss masse på konsert☺️

    13. Skulle gjerne ha vært på klessalget, men bor for langt unna. Hadde det vært en mulighet å lagt ut noe for salg på bloggen etterpå – dersom du ikke fikk solgt alt? Mot at kjøper betaler frakt selvfølgelig? 🙂 Skjønner godt om det blir for mye arbeid, men ellers hadde det vært veldig kjekt for oss som ikke fikk dratt på salget.

    14. går det ikke an att du selger noe på nett? Sånn at vi som bor langt fra oslo har mulighet til å kjøpe? Du har så fine klær og har veldig lyst til å kjøpe noe!

    15. skulle gjerne kommet på klessalget ditt, men er en del høyere enn deg, så tror ikke de passer meg så veldig bra dessverre! men utrolig kult at du har salget. 🙂

    16. har såååå lyst! Men er i Oslo fra 26-5 juli. Så rekker det akkurat ikke 🙈 håper jeg når det en annen gang. Jeg bor i Ålesund, men har kjempe lyst å treffe deg en gang. Lest bloggen din i mange år. Du er så nydelig både på innsiden og utsiden! ❤️ håper dagen din blir bra!

    17. ååå gleder meg, fikk ikke sjangsen til å komme i fjor siden det var så mange der! jeg gleder meg så sinnsykt til å møte deg sophie ! <3 jeg synes du er så nydelig og herlig jente! det hadde betydd mye for meg om du hadde sjekket ut bloggen min 🙂 <3

    18. Hei! Kunne du ha lagd en bukse guide til korte jenter? Er selv 1.57 å sliter å finne bukser som som ikke blir krøllete eller for lange ved ankelen.

    19. hvorfor ikke gi bort alt bort til barnehagen. Å tenke penger i alt man gjør er såå egoistisk. Tenk hvor glad femåringene hadde blitt for klærne dine? ;._9

    20. Har veldig lyst til å komme, men bor i Trondheim… så det er litt vanskelig, haha 😛 håper alle som kan komme koser seg der da! det er en veldig fin ide 🙂

    21. Du har 12-13 årige fans, ja klart små barn ser opp til levende plastikkdukker !
      Sjærp deg med bloggen !!

    22. Så akkurat deg og Robin i Miami på Bloggerne, og herregud så søt han er mot deg. Endret litt syn der. Håper han ikke fortsetter å blogge med de to tullingene, for de drar han virkelig ned altså.. Kos dere videre sammen søtiser ❤️

    23. Kunne du hatt noe type nettsalg en gang for oss som ikke er der? Har veldig lyst, men har nok ikke mulighet… Tipper det er noen flere som kunne tenkt seg det samme. 😁

    24. Selma: Vi er tre jenter som selger, og vi har alle ulike størrelser å tilby. Jeg personlig kommer til å gå mest for xs-small-onesize, og noe medium / large som jeg har brukt som oversized. sko er størrelse er mellom 35-37, kan godt hende noen av jentene har litt høyere også 🙂

    25. Iselin: Fordi jeg vil selge klærne mine videre, billig, til de som kanskje trenger nye klær til f.eks skolestart eller vil freshe opp garderoben sin litt. Jeg har masse klær, og når man kan få f.eks 4 plagg hos meg til 200 kr, til sammenligning med bikbok hvor man ofte ikke kan få en genser for det engang.. så ja, derfor! 😀

    26. Anonym: Brukte klær er faktisk ikke ekkelt, det er helt SUPERT med tanke på miljø og å være en bevisst forbruker! Jeg vasker så klart alt av klær, og har noen plagg en flekk som ikke går bort, da kastes det.

    27. Hei 🙂
      Handler alt om penger for deg? Hvorfor gir du ikke bort klærne til en organisasjon som kan sende klærne videre til land som trenger det virkelig ?
      Du er lite sleip. Du selger klær som du har fått penger for å reklamere for.
      Dere bloggere eier ikke grenser. Grådige blir dere.
      Helt utrolig. Regner med at du ikke svarer. Viktigste er at du leser.

    28. Ånei!!! 🙁
      Jeg er i Spania da….og jeg som elsker klessalget deres! Fikk med meg noen godbiter i fjor! Hadde gledet meg sååånn til å dra i år 🙁

    29. Lise:
      Seriøst? Hadde alt handlet om penger for henne så hadde hun ikke solgt klærne så billig!
      Og hvorfor skal hun sende de til et annet land? Hun bestemmer jo selv hvem hun vil hjelpe.
      Og det er kanskje god hjelp for jenter her i norge som ikke har god råd,
      og trenger å kjøpe klær for en billig peng.
      Bare fordi hun er en offentlig person som har lyst å selge unna klær hun ikke bruker betyr det ikke at hun er “sleip” og “grådig” som du skriver.
      Hadde dette vert en vanlig person i gata som anonserte at de ville selge unna klær for en billig peng hadde du neppe skrevet noe slikt!
      Det viser egentlig bare hvor trangsynt og dømmende du er. Hvorfor skal det være så ille bare fordi hun er en offentlig person?
      Pleider så og si aldri å kommentere på bloggene til folk, men måtte bare nå, for blir så irritert på folk som er frekke og sier stygge ting til f.eks folk som Sophie Elise, og hater på de, bare fordi de er en offetlig person, og er opptatt av utseende osv.
      Ikke vær så kjapp med å dømme folk dere egentlig ikke kjenner, det er så tragisk. Gjenspeiler jo bare hvordan dere er som person selv.

    30. er så fan haha, er nesten litt flaut mtp at jeg er 19… men skal vurdere å komme en tur om skammen ikke tar meg teheee… kan jo skylde på at jeg faktisk trenger nye klær, da

    31. Kommer på klessalget! Gleder meg sinnsyykt til å møte deg❤️ Men jeg bare lurte på hva er str på de fleste klærene?

    32. Kan du selge noen av klærne på nettet også? Bor i Bergen, så får ikke sjansen til å se på klærne! 🙂

    33. Anonym spør: Jeg og en venninne kommer! Selger du Louis vuitton vesken?

      Svar : Nei, den har jeg nettopp kjøpt så den selger jeg ikke. Men jeg selger annet fra Louis Vuitton, som en sminkeveske og en lue.

    34. Har kjempelyst til å komme, men hvis du skal selge alle klærne dine har du jo ikke noen fler igjen selv…? Hva skal du liksom gå i da? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg