siste dag i NYC…

Meg og Julie på hennes rooftop.

Nå har jeg min siste dag i NYC, og den skal jeg så klart nyte til maks! Faktisk så skal jeg på en photoshoot! Æh, det blir spennende.. Samme studio som selveste Terry R bruker endel, disse fantastiske bildene av Rihanna er blandt annet tatt der, og det er den stilen vi skal gå for idag. Det er både stylist og makeupartist til stedet som har jobbet med fantastiske mennesker så jeg gleder meg masse!

Jeg har en utrolig tidlig checkout fra campus imorgen så skal sjekke opp om jeg får tatt med meg kofferten og sovet inne i byen inatt slik at jeg kan feste i kveld, haha. Prioriteringer.  Å feste her er noe helt annet her om man sammenligner med Norge (eller alanya og steder som det…) , man tror at alle kjendisene er i LA, men de er i NY også! Og om man er jente så får man en egen liten lounge å feste i, all drikke man ønsker, middag etc etc gratis på grunn av promotørene… Slik skulle hver dag ha vært, haha ♥

Jeg tar med meg kamera på hva enn jeg ender opp med å gjøre ikveld, så får dere masse juicy updates i morgen. Glad i dere!

25 kommentarer
    1. Så utrolig gøy! Håper du koser deg masse, du er herlig og ser så fantastisk ut for tiden! Håper alt går bra med deg og Robin og ikke minst med deg i seg selv, haha bryr meg faktisk oppriktig om deg av en merkelig grunn og husker godt “barbie with a twist” Hahaha! Håper vi kanskje kan møte på hverandre en dag, hadde vært utrolig morsomt. Og kjenner meg så godt igjen i bloggerne fortiden med problemer å stole på kjæresten selvom man vil fordi man har en dyp angst inni seg..

    2. Gleder meg til å se hva du ender opp med å gjøre! Kos deg masse med din siste dag i NYC! Håper turen har vært bra 😀

    3. Tror du at du kunne forklart litt om dette med disse promotørene? Hva er det? Hvordan fungerer det?:-)

    4. Åh herregud, kødder du? Please skriv mer om festmulighetene i NY, trenger litt tips til neste sommerferie haha 😉

    5. Åh, høres ut som du koser deg masse! ♥ Når svarer du på mail? Har kontaktet deg både på mail og på facebook, hadde vært supert med et svar!

    6. Det var kult helt frem til han tekstet Emma Appleton “If I can fuck you, I will book you in NY for a shoot for Vogue””

    7. Til Malin:
      “Det var kult helt frem til han tekstet Emma Appleton “If I can fuck you, I will book you in NY for a shoot for Vogue”””
      synd at folk som ikke er kritiske faktisk søker litt på egenhånd, hvis du hadde søkt på google, hadde du funnet ut at han ikke skrev det til Appleton. Det har facebook bekreftet

    8. FYYYY SØREN SÅ JÆVLIG KUUUULT !!!! Håpa du kosa deg og NYT siste dagen MAX!! Hadd ei venninne som nettopp va i NYC, og bodde hos ei venninne av seg der. Di va ute med dissa promotøran, og endt opp på ei penthouseleilighet med SYK utsikt og d va FULLT av VS-modella der. Shit, håpa du får møtt nån syyykt kule kjendisa!! KOS DEG SOPHIE!!!!!

    9. er så glad vi slipper lese om den skolen du egentlig skulle på. <3 håper turen din hjem blir behagelig og fin 🙂 klem

    10. var du veldig missfornøyd med EF (er det de du reiser med?) siden du ikke har skrevet så mye om det? Hadde vært glad om du hadde vært ærlig på den fronten, så slapp andre å bruke penger på noe som andre bloggere bare har pyntet på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg