endelig er den min

11:00. Jeg har som vanlig vært våken i flere timer, haha… Jeg var inne i New York igår, og hadde en av de beste dagene på lenge! Jeg møtte norske Julie som bor her, vi klikket med en gang og snakket non stop hele kvelden mens hun viste meg rundt i New York. Vi spiste god mat, delte en flaske vin, shoppet litt og avsluttet kvelden på hennes rooftop som ligger i midtown. Det var fantastisk, og jeg misunner virkelig alle som bor her!

Og.. når vi snakker om shopping. Jeg kjøpte meg en liten louis vuitton igår! Jeg har ønsket meg denne modellen så lenge, og i norge har de ikke hatt rett størrelse inne for min smak. Jeg elsker at man kan ha den over skulderen også, da blir den automatisk mye mer casual og lett å ta med seg ut på farten. Denne skal jeg ha til jeg dør, så kan mine barn og barnebarn arve vesken etter meg ♥

(annonselenke) Forresten, skoene jeg har på meg har ENDELIG kommet inn hos nelly igjen, vet at mange av dere har hatt lyst på et eget par. De er fra merket nly shoes og finnes her. Ellers er toppen jeg har på meg fra sheinside, og skjørtet fra h&m.

Anbefaler virkelig alle som kan å dra til NY, eller på skole med EF! Jeg løper til skolen straks, den starter 14:00 idag, men jeg vil henge litt med de andre i klassen og spise, slappe av ute på gresset og lignende først.

53 kommentarer
    1. Haha dårligste sponsingen ever? Alt du tar bilder av er deg selv, trenings bh`en din og den ene NORSKE venninden som ikke går på samme skole…. Det er vell en grunn til ikke du har noen bilder fra deg på skolen i det hele tatt? Hva studerer du egentlig? Virkelig dårlig sponsing, du må være den dummeste personen å velge skole sponsing for.

    2. Hei søte Sophie Elise 🙂
      Misunner deg denne opplevelsen altså. 🙂
      Ikke bry deg om negative kommentarer, de har tydeligvis ikke annet å gjøre enn å finne noe å rakke ned på. Og tydelig at enkelte ikke forstår hvorfor du er i NY..
      Folkens det er fordi hun skal blogge om det. Og kanskje hun skal gå på skole på ordentlig der pga det gir mersmak..
      Kos deg kjære vakre jente! 🙂

    3. Ååh, for en fin veske! 😍 haha, jeg skulle ønske jeg kunne shoppe med deg for en dag! Kanskje en gang i fremtiden hvem vet 😀

    4. Nydelig bilder av deg! Godt og høre at du koser deg 🙂 New York er definitvt på min reise liste 🙂

    5. Du skriver veldig lite om skolen, egentlig virker det som at du er mest interessert i å snakke om deg selv.. greit nok det det er jo din blogg men nå er det jo en gang slik at du blir sponset for å gå på en skole, helt sikkert for å få andre til å begynne der også men vi ser jo ikke en gang bilder av folk du blir kjent med eller hvordan skolen ser ut innvendig.. det blir veldig tomt på en måte. Skriver bare innlegg om samtaler du har hatt med folk der :og om at de spørr hvor du er fra :S som for meg egentlig er ganske uinterresant. Skjønner ikke helt greia, er du sponsa for å skrive om alt annet enn skolen? Det er det inntrykket jeg får dessvere :/ kan du legge ut bilder av skolen innvendig, skrive litt om faga dere har, hvor mange som går på skolen, hvordan kantinen ser ut, intervjue en lærer som jobber der eller intervjue en elev som går der. Ikke bare sånn trene, shopping innlegg det har jo veldig lite med selve skolen å gjøre? Eller?

    6. super fin veske! Ikke for å være frekk eller noe, men var det ikke sånn at du ble veldig sur når du kjøpte den hot pink Michael kors vesken fordi det viste seg at det var ekte skinn? Og du mente det var greit med Celine vesken din fordi den vare “brukt”?

    7. Synes det virker litt dobbeltmoralsk med tanke på at du avstår å spise kjøtt på grunn av etikk og dyrevelferd, men innkjøp av skinn er helt greit? Flott hvis det fungerer for deg, men kunne du tenkt deg å eventuelt skrive et eget innlegg om temaet?

    8. Bare et lite tips: Når du kjøper slike dyre ting i utlandet, så husk å ta av alle merkelapper, ikke ta med posen o.l., så det ikke ser ut som at du har kjøpt den på reisen. Da slipper du å bli fratatt det du kjøper hvis du blir stoppet i tollen når du kommer hjem igjen. Bloggeren Kristina Andersen ble jo fratatt alt hun kjøpte på reise til Dubai i tillegg til at hun fikk en klekkelig bot. Slike dyre ting er jo egentlig tollpliktig. Kos deg videre i NYC! 🙂

    9. Du over her som kaller folk for idioter, vesken er i skinn! Klikker dere dere inn på Louis Vuitton sine nettsiden skal det to klikk til før du finner ut at Speedy-veskene er i kuskinn. Greit nok at du kjøper det Sophie, men da skal du jammen meg ikke komme her og si at du er så dyrevennlig og at det er noe du “virkelig brenner for”.

    10. Mer dobbeltmoralske personer enn deg skal man lete lenge etter!!!!
      Du har i opp og mente holdt foredrag om å ikke bruke skinn pga dyra. Hvor har blitt av meningene du liksom har stått for? Du er fake inn og ut. Selv meningene dine er fake!!!!!
      Og du som kaller deg IDIOTER: lær deg å finne ut av fakta før du skriver noe som helst til noen !!!!

    11. Synes du bør ta deg en tur innom VOE sin blogg å lære litt, hun skriver så bra om NY og så fine bilder av byen. Du har jo kun bilder av deg selv. Kan ikke skjønne at EF skal få noe ut av å ha sendt deg avgårde dit å så poster du bare bilder av deg selv. må være den mest selvopptatte personen som finnes du. Kvalmt..

    12. Blir så kvalm av alle de ekle kommentarene du får. Skjønner ikke hvordan enkelte får til å spy ut så mye stygt! Håper virkelig du klarer å se forbi alt det stygge, og kose deg masse mens du er i NY! Syns du virker som en flott jente, både på innsiden og utsiden. Stå på og gjør ting på din egen måte, så tror jeg virkelig du kommer til å oppnå alt du drømmer om!

    13. KNALLFIN veske Sophie, kler deg virkelig, skikkelig sofistikert og som du sa vil den vare leeeenge! KOS DEG I NEW YORK! Du kler byen, og byen kler deg 😀

    14. Til Mina:
      “Synes du bør ta deg en tur innom VOE sin blogg å lære litt, hun skriver så bra om NY og så fine bilder av byen. Du har jo kun bilder av deg selv. Kan ikke skjønne at EF skal få noe ut av å ha sendt deg avgårde dit å så poster du bare bilder av deg selv. må være den mest selvopptatte personen som finnes du. Kvalmt..”
      Det som faktisk ER kvalmt, er hvoran du ikke har noe positivt å si. Greit å komme med konstruktiv kritikk, men du er jo bare kvalm mot henne. Dette er Sophies blogg, og hun kan promotere på den måten hun selv vil. Vi lesere, og EF selv, styrer IKKE hva hun selv velger å skrive. Men jeg er også ganske sikker på at hun vil komme mer innpå hva studiene faktisk går ut på senere, men la nå jenta ha det gøy i byen a. Chill kvinne, noen som er overemotional today…

    15. Forventer meg faktisk bilder fra NY når det er der hun er og ikke puppebilder eller ny veske, kunne vært sendt fra Oslo de. Forventet meg faktisk også bilder fra skolen og folkene som er der. Trodde det var det hun var der for å skrive om. Merkelig synes jeg.

    16. selve veska er laget av canvas, det er reimene som er laget av ku-skinn.
      Jeg har flere produkter selv, og på louis vuitton sine hjemmesider står dette klart og tydelig. Dere bedrevitere får ta en titt selv før dere lager kvalme og antar ting som ikke er sant. Tydelig at dere ikke har peiling på flere av Louis Vouitton sine produkter.. Geez

    17. Husk å gå på rødt i tollen når du kommer tilbake til Norge nå da 🙂 Hvis ikke bryter du norsk lov 😉 Regner med den vesken koster over 5000kr. og dermed skal fortolles når man ankommer Norge 🙂 :p

    18. Jeg trodde folk for lengst hadde gjennomskuet Sophies hykleriske dobbeltmoral når det kommer til dyrevern. Om dyr må lide for at Sophies materialistiske ønsker skal bli oppfylt er ikke så viktig. Det har vi jo sett flere eksempler på. Men man skal for Guds skyld ikke være motstander av pels om man dytter i seg pølser (hennes eget sitat).
      Og det hjelper for faen ikke at veska er i stoff når den har reimer i ekte skinn. Det er ikke andelen ekte skinn som betyr noe, men det at det er der i seg selv.

    19. Hei😊 Har et spørsmål.
      Når du hår i skjørt ( veldig fint btw) bruker du noe under da? Jeg er alltid redd for å flashe gata og enderbopp med å ta på en lien shorts under. Så hva gjør du?

    20. Du er kjempefin og kjempeflink! Jeg er sikker på at halvparten av jentene som kommenterer stygt her er 13 år gamle og fremdeles i treningsbhen. Selv er jeg 23 og utdannet på universitet. Det er mange ulikheter mellom meg og deg, og det er mye jeg ser at vi ikke har til felles, men allikevel syns jeg du er dødskul! Det gjør meg vondt at du må se alle disse tullete kommentarene som gjør meg flau å lese. Jeg håper at du er flink til å riste på hodet og le av det, og at du koser deg masse i NY! Skal dit i sommer selv, og gleder meg enda mer av å lese bloggen din 🙂

    21. Hei☺️ Synes du har en flott blogg med litt av hvert jeg😅 både meninger, antrekk, diskusjoner, inspirasjon ja u name it❤️ Mn en ting som jeg sjelden (beklaglig nok) tenker over er klesforbruket vårt. Er helt enig i deg i at man burde tenke på dyrevelferd når man kjøper skinn/pels og slike produkter.. Mn desto verre er egentlig kjøpene vi gjør på kjedebutikkene… Ser du handler mye på hm og sheinside osv. Hvilke tanker har du egentlig om dette, og hvordan deres produksjon påvirker mennesker? Bare nysgerrig🙌🏻 kos deg masse de siste timene i NY ❤️ Klem

    22. Kjempefint valg av veske. Du behøver ikke rettferdiggjøre kjøpet med at det skal bli arvegods eller noe som helst annet. Ingen dyr har lidd i prosessen til læret i håndtak og ” trimmings”. Det er faktisk tvert imot.

    23. Jeg har ikke noe imot ditt kjøp av vesker med ekte skinn, for jeg har det selv, men synes det er litt teit at du er såpass dobbeltmoralsk. Du kan ikke bare unnskylde deg hver gang du kjøper noe animasjon for å rettferdiggjøre det og så sette ut piggene når andre gjør det. Enten eller, spør du meg ! Bestem deg for om du er dyrneverner eller ikke. Det går dessverre ikke an å være begge deler

    24. Et dyr har flere bruksområder. Hvis man slakter et dyr for kjøttet, så er det helt tullete å kaste skinnet/pelsen fordi vi ikke støtter pelsindustrien. Det er STOR forskjell på å bruke en veske laget av kuskinn enn en pelskåpe av mink!

    25. Jeg har faktisk tatt den språktesten nå og sendt inn spørsmål om pris.. Har SÅ lyst til å studere litt neste sommer 😀
      Du inspirerer virkelig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg