nei, dere ser ikke syner

Nå er jeg ferdig med første skoledag, og har akkurat fått trent litt. Ja, TRENT – det finnes gym og basseng på skolen, så det hjelper jo på motivasjonen. Jeg pleier å få ånden over meg når jeg er i et annet land, og spessielt nå som jeg reiser alene og trenger å slå ihjel en del tid. På det sosiale planet går det greit nå forresten, jeg har fått en del bekjente som jeg sitter med, henger med i pausene og så finner vi på ting utenom skoletiden.  Nå skal jeg faktisk dra med noen som også går på skolen for å spise sushi i Tarrytown, den lille byen skolen ligger ved (40 min unna new york). Etter det blir det hjem til sengen, for i morgen starter jeg tiiidlig 🙂 Det er noen som har spurt hvorfor jeg ikke har bilder av folk jeg blir kjent med her på bloggen. 1. Det frister ikke å dra opp kamera med en gang man har blitt kjent med folk, og forklare hva jeg gjør osv. 2. Jeg har som regel ikke bilder av venner på bloggen hjemme i norge heller, det faller meg ikke naturlig når jeg henger med folk. 3. Kanskje det kommer etterhvert, hehe! Jeg har jo bare vært her to dager.

Det var forresten noen som spurte hva jeg studerer og hvor lenge jeg skal studere. Jeg vil egetlig ikke kalle det “studere” ettersom jeg har blitt sendt hit av EF, for å blogge om skolen deres og fortelle om det til dere. Dere har spurt om alder på dette, det er ganske likt ett college og alle jeg har blitt kjent med er mellom 18-25, de over 25 kommer i separate programmer og jeg møter dem ikke så mye. Jeg skal kun være her en uke for å lære om skolen, blogge om det for dere og ikke minst se om dette er noe jeg kunne tenke meg å gjøre over en lengre periode utover høsten. Jeg reiser hjem på 16. mai, lander i norge den 17, så blir ikke så mye feiring på meg, men det er helt greit. Jeg studerer det engelske språket, ettersom jeg er her så kort får jeg ikke valgt buisness, social media, fashion osv som man kan velge om man er her over lengre tid. Jeg får ikke tatt eksamen, får ikke diploma osv, men ser uansett på det som en spennende erfaring å få dratt ut i verden å se litt på egenhånd.

 * poserer på en måte som gjør at jeg ser trent ut, viktig viktig * 

Denne treningstoppen (eller skal vi si bh?) er muligens (eller skal vi si definivt) noen størrelser for liten, men jeg ELSKER den! Veldig bra støtte, og deilig stoff. Finnes HER. (annonselenke)

56 kommentarer
    1. hei, det er så kult! du trenger jo ikke og posere i en stilling sånn at du ser trent ut, du har jo fin kropp og ser jo uansett trent ut, altså jeg tror du brenner noen kalorier unner alt stresset noen ganger.. gjør i hverfall jeg hehe, kos deg videre!! <3

    2. virker utrolig spennende å reise og studere slik du får prøvet deg litt på nå! ønsker deg alt godt videre, og kos deg med sushi med klassekameratene dine:-)

    3. hadde missunt deg for store tits hvis dem ikke var fake 😛
      men er vel ikke så lett å posere sånn at man kan gå fra å se ok til trent
      men har sett en god blanding fra deg når det er sånt , noen bilder ser veldig trente ut og andre bilder ser det ut som du ikke trener og bare spiser

    4. Synes EF bommer ganske stygt når de bruker deg til å lage reklame for dem. . Fant de ingen mer seriøs enn en puppeblogger som ikke vil gå på skole?

    5. Du er nydelig!! Og såå kjekt du får oppleve dette, hvem vet – kanskje du tar turen ned igjen om ikke lenge 😉 Synes du er en god person jeg, og det er det beste jeg liker med deg. Du er ærlig, går din egen vei, og er engasjert i gode ting!
      Stor klem fra Vestlandet❤️

    6. var på språkskole med EF for to år siden i malta på et tre ukerskurs! Ble både eksamen, diploma og graduation da!! Helt fantastisk <3

    7. LOOOL XO
      jeg er ganske kresen når det kommer til blogger, og din er ikke bra nok for en som liker Dubai. XOXO

    8. Uff det er helt trist hvor desperat du er for tiden.. Du har så sykt liten kropp for de puppene, det er absolutt helt skjevt

    9. ÅÅÅ blir så sjalu når jeg ser på bildene dine fra skolen! Gikk på EF Academy (high school) for noen år tilbake, og det var virkelig det beste jeg har gjort så langt! Anbefaler å spise sushi på Wasabi i Tarrytown, eller Caesar-salaten på Lefteris Gyro, såå digg!! Kos deg masse 🙂

    10. Herregud synes så synd på disse folka som kommenterer negative ting om deg, Sophie. De må virkelig slite med seg selv, når det eneste de kan gjøre er å si negative ting om andre. Ens personlighet blir ikke dømt av hvor god man er mot venner, men hvor god man er mot folk man ikke kjenner, og better yet, folk man ikke liker. De her har jævli stygge personligheter, kan jeg si deg. Trist at de i det hele tatt har lov til å si sin mening, når den er explicit hateful. Det er helt greit at de ikke liker deg, eller andre mennesker, det er lov å ikke like alt i verden. Men faen altså, skal man være så jævli fjortiss at man kommer med hatefulle ytringer? Trist..trist.. hadde aldri klart å henge med sånne folk, og synes virkelig også synd på deres foreldre. Om de ikke har vært med på å skape en slik holdning i hodet deres fra før av da. Jaja, stå på Sophie. Du er sterk!

    11. gøy at du sier den er en treningsbh med god støtte… du burde kanskje prøve en treningsbh som faktisk gir god støtte før du lurer andre uvitende til å tro den har det 🙂

    12. Treningsbh med god støtte!? Det finnes ikke støtte i spagettistropper. Litt jogging med den såkalte treningsbh’n hadde gitt blåveiser momentant.

    13. Hah..
      Jeg kjenner ganske så mange som ikke liker Sophie.. Og jeg er enig med dem.. Hvem sier at bh’en dems er for liten, og skriver alltid HER med store bokstaver i en annonselenke..? Annonselenken er rosa, man skjønner jo det, vi er ikke dumme.. Sophie, så lenge du legger ut en annonselenke for en BH, og du sier at nettopp den BH’en er for liten, hvorfor kjøper du deg ikke en ny? Jeg synes virkelig synd på deg, de GIGANTISKE puppene, og den smale kroppen, og du må posere i en virkelig stygg stilling for og se trent ut.. Et tips for og se trent ut: Ikke lat som om du er trent da du ikke er det, for og se trent ut, tren! Vet jeg kanskje er litt frekk her, men det er ikke ondskapsfullt… Det er heller ment som noen tips om hva du burde forbedre.. Vet de fleste her som sier sånne ting som kan tolkes stygt ikke mener det sånn, bare som hjelpsomme tips.. De fleste med stygge kommentarer er jeg enig med.. Her f.eks.. ” EF har bommet stygt, da de ikke finner noe mer seriøst enn en puppeblogger til og reklamere som ikke vil gå på skole”.. Det jeg ikke skjønner med deg i denne kommentaren er at du har sagt du har flyskrekk, men likevel elsker du reiselivet! Og ja, du vil ikke gå på skole, men du blir tatt inn til en skole i NEW YORK!! Jeg ” kjenner ” deg såpass at om du hadde blitt tatt inn til en skole i Oslo elns, så hadde du ikke joinet.. men i NEW YORK, DA KOMMER DU!! Du sa ovenfor at du ikke legger ut bilder av venner fordi………….. Men du legger jo ut bilder av venner i fra Norge, men du sa at du ikke gjør det.. Folk sier du er såååååå ærlig og grei og pen og alt mulig, men alt det fine de sier om deg er egt bare løgn, for og få deg til og føle deg bedre etter alle de ” stygge ” kommentarene.. Etter min mening er de ” fine ” kommentarene styggere enn de ” stygge kommentarene….

    14. Uff så du presser hoftene for å se trent ut.. Synes kroppen din er HELT uproposjonal nå… Skal ikke du slutte med denne harry jersey looken snart? Alt for mye fake tnn, externsions og silikon? Se på andre bloggere å se hvor utrolig mye mer natulrig pg PEN du er. Dette er helt særiøst noe som ser ut som en veldig sliten 17 åring.

    15. og btw ER DETTE rekleme for EF?? Dette er sykt ironiskt, du prøver ikke bli kjent med NOEN og alt du skriver om er deg selv og puppene dine. fyfaen så dårlig brukte penger.

    16. og det er lattis at alt du whiner om er den dumme 17 mai som du nesten ikke rekker! ! :(:(( buuhuu… skole osv er kjipt ass…puppene mine og megselv er bedre 🙂 <3 haha ikke rart du ikke har venner

    17. Den turen hadde jeg gjerne tatt 😀 Jeg gikk på språkskole i Spania, men den varte i 2 måneder, så nå kan jeg litt mer enn ‘turistspansk’ 😀 Velkommen hjem på Nasjonaldagen 🙂

    18. Kan jeg komme med et ønske om innlegg?? 🙂
      Jeg har lyst på ny veske, men gjerne ikke en slik Michel kors veske som “alle” har. Kan du lage et innlegg med noen fine vesker? 🙂

    19. Hva skjedde egentlig med planene dine om å ikke eksponere din egen kropp så mye og slutte å seksualisere deg selv? 🙂

    20. Kan du pliz være tøff nok til å legge ut før og etterbilder av silikon……..? Vil ta også, men usikker på hvor mye….

    21. Uæh… Blir litt sånn småkvalm av alle de fæle kommentarene du får. Jeg svipper innom bloggen din fra tid til annen, og selv om vi to sikkert er verdens mest ulike mennesker, så hadde jeg aldri funnet på å skrive noe stygt til deg. Jeg forstår ikke hva som skjer med folk. Du gjør din greie, jeg gjør min – kan ikke mobberne rulle inn geipen og gjøre sin greie? Jeeez. Jeg håper du klarer å se at de fleste kommentarene er helt usanne, og bare myntet på å gjøre livet ditt surt og såre. Jeg synes det er kult at du tør å være deg – på gode godt og vondt! Kos deg i NY!

    22. Eline: Hei! Jeg er ikke så flink på det selv, men er enig i at michael kors er noe “alle” har, men de har jo mye fine vesker likevel 🙂 Selv elsker jeg min celine og har ikke sett noen som har lik, og det er jo litt gøy.

    23. Haha herreguuuud for noen stygge folk dere er! (dere som kommenterer dritt) Og til deg som spør om hvorfor hun seksualiserer seg?? Det er DU som seksualiserer henne, når DU mener at det hun gjør er “seksualiserende”. Les litt mer om tema, så kanskje du forstår litt mer 😉

    24. Syns dæ e så dålig gjort av folk som kommenter sånn som de gjør.
      DU e ei fantastisk jente som har en utrulig fin blogg, som mange ikkje hadde klart seg utn!
      Syns bære dæ e bra at du legg ut bilde av deg skjøl sånn som du gjør nu, for dæ vis bære at du har nok selvtillit og e nok trygg på deg skjøl😊
      Fortsett som du gjør og ikkje la deg påvirke av nån andres meinenige, de e bære utrygg og usekker på seg skjøl.
      (Tenkt at eg kun skriv på nord- norsk sia du e her ifra skjøl)

    25. folk har utrolig lite å gjør altså… hold dåkk unnja stranda da folkens, kan vær nånn der me sportsbh å stør puppa enn dåkk…

    26. fatter ikke hvorfor folk hater sånn ass syns du er drit pen og har forresten lik bh den er dritt digg 🙂 <3

    27. og den gir faktisk god støtte til de som lurte så hvis du ikke har prøvd den selv så hold kjeft(sportsbh’en altså)

    28. Blir helt sjokkert over alle grusomme kommentarer folk klarer å lire av seg på nettet! Skamme dere skulle dere, alle sammen! Hvis man ikke har noe bra å si, la vær å si det. stusselig hvor mange som sitter sure i sofaen og bare slenger dritt fordi livet deres suger. Det må det jo gjøre når man kommer med så mange bittre kommentarer?! Lyser sjalusi laaaaang vei. stygg egenskap! Skjerp dere! Onde mennesker!

    29. Blir direkte KVALM av hvordan enkelte her kommenterer. Hvorfor er dere inne på en blogg dere ikke liker? Til alle dere som skriver anonyme stygge kommentarer, dere har nok rett og slett et elendig liv siden dere ikke har noe annet å drive med på fritiden enn å hakke ned på en suksesfull blogger 🙂

    30. Fyfaen stygging!!! Du er så jævlig billig!!! Puppuer pupper pupper de er bare falske!!! Skaff deg et liv hvor det ikke ser ut som om du bare prøver å vise hvor falsk kropp du har!! Æsj jeg blir kvalm av deg og alt du gjør, du må tenke på at du har lesere som er veldig unge og faktisk set opp til deg! Skjerp deg!!

    31. Dette er bare et spørsmål. Ikke noe kritikk/mobbing/hating, kun et spørsmål som jeg gjerne kunne tenke meg å fått et svar på:
      Hvorfor tar du bilde av kløften din og legger det ut? Jeg skjønner liksom ikke helt hva som er så viktig/informativt/nødvendig med å vise oss dette?

    32. Kroppen din er så sykt fin! <3
      lykke til med treningen, selv om det ikke ser ut som du trenger det 😉

    33. wow. tenkte jeg skulle skrive noe fornuftig her nå, men jeg blir bare helt totalt satt ut at hvor stygge folk er i kjeften. wtf? skremmende.

    34. Dette er nettroll på sitt verste stå frem la oss se hvem dere er. Folkeskikk har foreldrene tydelig mislykkes med

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg