la meg feire litt

Woho, nå er jeg veldig glad! I fortiden har jeg hatt utrolig vanskelig for å ta innover meg gode saker som skjer, når de faktisk skjer. Puste, og kjenne litt på opplevelsen. Jeg angrer for eksempel noe jævlig på at jeg ikke nøyt alt under mitt dansecrew mer, men det var kanskje umulig under presset der og da.. Uansett! I skrivende stund er jeg på en shoot med et stort, annarkjent magasin som jeg gleder meg til å fortelle dere mer om når bladet treffer hyllene. Til da, vil jeg gjerne dele enda en godnyhet!

Jeg har kun gitt ut to låter, og begge har over 1 million plays på spotify, blitt listet på flere radiostasjoner og generelt sett fått masse gode tibakemeldinger. For meg er dette så klart utrolig stort, og det feirer vi med en REEEEMIX! Jeg elsker tropical house, og fikk flinke Edeema med meg på laget – og resultatet er nå ute! Dere finner remixen av Love like that HER på spotify – en perfekt sommerlåt om dere spør meg ♥ Om dere ikke har spotify, finnes den HER på soundcloud.

Hva synes dere? Bedre enn originalen? :)

91 kommentarer
    1. Vettuhva, jeg hørte sangen din EN gang før jeg dro til Mexico. I Mexico hadde jeg sangen din på hodet KONSTANT! Haha. Så noe riktig må du ha gjort!
      Du er superflink, og den siste sangen din er nydelig! (Det er du og!)

    2. Nydelig original låt, og kjempe stilig remix 🙂 Du bør være kjempe stolt av deg selv og alt du får til!! 🙂

    3. Hei sophieelise;D sangen din er utrolig bra jeg har hørt på den mange ganger lag flere sanger du er flink til det. Og du er velidig fling til å blogge også 🙂

    4. Du glemte å si at den er og å finnes på wimp og tidel 🙂 kan du spørre hvor mange som hørte derifra også? Og hvor mange kjøpte iTunes? Km du og nevne det? Hadde vært gøy å vite 😀 klem!

    5. Hei:) Jeg må si jeg liker begge to. Men trur nok at denne versjonen blir mer spilt i sommer♡ Digger sounden:) Jeg syns du er en super, reflektert og en sterk kvinne! Hurra for sånne som deg som har større “baller” enn de aller fleste…

    6. Jeg er ikke en person som kommenterer på blogger. Men er så lei at folk bare skal tråkke hverandre ned på nett. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gi min mening 🙂
      Som er at jeg digger deg! Du er så utrolig dyktig og du har en fantastisk personlighet og utseende man bare kan drømme om! Stå på!! Det er helt utrolig hva du har klart! Kjempe flink!

    7. Hei =)
      Jeg har likt lionheart sangen din veldig lenge og hadde ingen anelse om hvem som sang den. Da jeg fant ut hvem det var ble jeg veldig overrasket. Du har en utrolig bra stemme! Jeg synger selv og har gjort det hele livet og har problemer med å komme opp i de høyeste tonene dine. DET skal du ha, du kommer veldig bra høyt! =) Jeg går rundt og nynner på sangene dine hele tiden.
      Tekstene også er utrolig bra skrevet! Det er en stor del av hvorfor jeg liker sangene så godt. Det og at de er utrolig fengende. Det aller beste med lionheart sangen er partiet hvor du synger: I’m going mayday, falling for you just like an airplane, we could do this all night (hvis det er riktig…). Jeg kunne hatt den delen på repeat gjennom hele sangen ^^
      Lager du tekstene dine selv? og har du flere sanger på vei? Isåfall ser jeg veldig frem til det! Håper du svarer på denne fordi jeg lurer veldig på det med tekstene=) Takk på forhånd.
      -Jeanette

    8. Jeg kommenterer aldri på blogger egentlig, men du gjør mye bra og du virker som en godhjertet og flott person. Må le av usaklige kommentarer som “like stygg og horribel som deg”. Haha, må nesten le for det var så sykt usaklig og bare et latterlig forsøk på å såre deg! Er så tydelig at det er en person som egentlig snakker om seg selv, og prøver å dra andre ned i søla. Folk elsker å hate.. Synes du gjør det bra jeg, håper ikke de som rakker ned på deg vinner.

    9. Du er flink som bruker tiden på og gi leserne dine innlegg som handler om deg og dine personlige erfaringer 🙂 Syns det er bra du ikke reklamerer for en hver ting der ute, slik som f.eks. Ida Wulff som reklamerer så si i hvert innlegg.

    10. Hei Sophieelise! Jeg komenterer aldri blogger egentlig. Men syntes du bare har en så utrolig herlig personlighet. Du er en så flott person invendig og utvendig. Jeg kjenner deg ikke, men du står for så utrolig mye bra og viktig, noe jeg er så glad for at du blogger om. Stå på videre.
      Elsker forresten den nye låten. Den vil bli spilt mye i sommer!

    11. du ane ikke ka elske dæ. Skjønne ikke at folk i d hele tatt gidd å skriv dritt, altså såpass burde folk vite at hvis dem ikke har nå fint å si så hold kjeft. e aksom det har en “mission” å finn nå negativt for å så bare sleng d i trynet på dæ. men æ låve dæ, du e helt rå. vet d blir teit å si “ikke hør på hateran” for e jo vanligvis d negative man fokusere på, men dem e ikke verdt verken tid eller tåra. blir så irritert at dem i d hele tatt gidd å klikke sæ inn på bloggen for å så sleng dritt, bare for å ha nå gjør. men du e helt fantastisk Sophie, stå på

    12. Herregud, elsker remixen! Vil nesten si den er bedre enn originalen.. Er helt tropical house frelst for tiden jeg også, dette var jo perfekt. Må sjekke ut mer av musikken deres 🙂

    13. Nå skjønner jeg hvorfor Robin og deg ble så fort kjærester, du må jo ha vært utro!! Og du fikk sagt det selv. Du sa på bloggerne at det var ett år siden Robin og du hadde sex for første gang på Vixen i fjor, om jeg ikke tar helt feil var vel du sammen med Mathiasd da. Hehe.

    14. Lol hørte faktisk på Love like that når jeg klikket meg inn her 🙂
      Gratulerer så mye med så mange avspillninger Sophie!! 😀

    15. God morgen
      skulle så inderlig ønske at dere alle ville være med og stoppe nett trollene. De som slenger spydigheter og sårende bemerkninger,kritiserer andres personlighet, utsende eller holdninger.Det er ikke ytringsfrihet men mobbing. Det er selvfølgelig flott og diskutere saker og ha ulike meninger uten og rette personangrep mot noen, det kalles god folkeskikk og om dine foreldre ikke lærte deg det som barn har du som voksen ansvar for og lære det.
      Håper inderlig at så mange som mulig vil være med og si STOPP til nett trollene
      Ha en super lørdag

    16. Skal helt ærlig si at jeg foretrekker orginalen, men når det er sagt skal det sies at jeg generelt sett ikke er spesielt glad i remixer. Haha, orginalen er FANTASTISK da <3<3

    17. Første gangen jeg kommenterer på bloggen din, men nå måtte jeg faktisk bare..
      For en fantastisk remix, dette skal du være stolt av! Såklart både originalen og remixen, men denne remixen blir nok en av mine sommerfavoritter 🙂
      Stå på Sophie Elise, ikke gi deg:) Drit i de som snakker nedsettende om deg, rett og slett:)
      Jeg så deg en gang for noen mnd siden, og jeg angrer så utrolig på at jeg ikke gikk bort til deg og fortalte deg hvor skjønn du er og at du må bare stå på, tross alle haters og all dritt du får. Er ikke noe fan av å oppsøke kjente fjes på gata, tenker at dere skal få gå i fred. Men akkurat i dette tilfellet angrer jeg på at jeg ikke gikk bort til deg!
      All respekt og ære til deg:)
      Klem fra meg!

    18. Hei Sophie
      På innlegget fra fisketuren var det utrolig fine bilder! Hvilket objektiv og kamera har du brukt?! Setter utrolig stor pris på svar! Faktisk så hadde det vært gøy om du laga et innlegg på hvordan du tar bilder og redigerer. Er veldig interessert i foto, og det er alltid gøy å se hvordan andre går frem på fotofronten! Vi har alle noe å lære av hverande 🙂
      Så må jeg bare ta meg tid til å si litt til: Jeg synes du får utrolig mye ufortjent slakt. Du som alle andre er et menneske med meninger, men forskjellen er at du har en platform du kan vise hele Norge hva du mener! Du er jo faktisk en av få bloggere som oppriktig talt bryr seg og ikke snur ryggen til omverden og alt det elendige som skjer. Dette glemmer alle datatrollene, som skriver så mange slemme ting. Man må huske at du hvertfall prøver, og det er sinnsykt bra! Mye bedre enn mange av oss andre, så fortsett med det. Jeg tror at folk snart vil se deg for den du er, og ikke for valgene du tok da du var 16.. Fortsett som den sterke personen du er, jeg er ikke redd for å innrømme at jeg leser det du har på hjertet!

    19. Det minner mistenkelig om plagiat, men akkurat nå husker jeg ikke hvilken sang/artist du har kopiert. Samma det, selger den, so what, penger gir litt lykke en kort stund 😀

    20. Hei Sophie! Dette har ikke noe med innlegget å gjøre men jeg lurer på om du kunne fortalt litt om klinikken Albir Medical i Spania? Om du fortsatt ville gått god for klinikken idag, og evt. hva som skiller den ut fra andre klinikker? Hadde blitt utrolig takknemlig for svar. Send meg gjerne mail 🙂

    21. Orginalen var fin, men kanskje ikke helt min type sang! Denne remixen derimot skal rett på listen min på spotify 🙂 Takk for en god sommerlåt!!

    22. Ååh, endelig! Jeg klarte ikke å like originalen, men jeg elsker denne typen musikk, så denne klarer jeg å høre på! 🙂

    23. Ikke bedre enn orginalen 🙂 Jeg syns den nye sangen din er så fin! Hører mye på den 🙂 I fjor på denne tiden så vart jeg hektet på Lionheart, og den ble spilt mye på fest 😀

    24. DETTE var bra, Sophie! Lett lagt til i sommerlista på Spotify 🙂 det eneste å si er; TAKK for at du med den sparket i gang sommeren!
      God klem ❤️

    25. Syns begge er kjempe fine og ikke minst bra!! Trur ikke mange hadde klart alt du har klart gjennom alle disse årene! U go girl! Stå på videre og vær sterk, vet at du klarer det💖
      Lurer på om du enda er i Harstad?

    26. Wow, den var digg! Skikkelig sommerlåt. Håper den vlir spredd så på slutten av sommeren har alle danset og kost seg til den 😍
      Stolt av deg!

    27. Love like that går allerede på repeat her i huset, så denne remixen kom veldig bra med 😀 du er mega flink!

    28. Den var kul! Skal inrømme noe, min guilty pleasure er å watte opp orignalen når jeg er alene i bilen x) btw. Fy faen for en nydelig, snill og omtenksom kjæreste du har! Det hadde jeg virkelig ikke trodd. Heia, Robin!

    29. KarinaW: Hei! Jeg har brukt canon 600d + fisheye objektiv. Ikke noe spessielt godt kamera eller linse, er etterarbeidet som gjør alt 🙂 At jeg har forsterket kontraster og farger etterpå 🙂 og tusen takk skal du ha <3

    30. Så gøy med svar, takk! Har du produktnavnet til fisheye objektivet ditt?!
      Er interessert i å kjøpe et selv, og har canon! Så likte jeg veldig godt kvaliteten på bildene dine, vil aboslutt sjekke ut dette objektivet, men da må jeg vite hva jeg skal se etter, hehe 🙂

    31. Hei!
      Jeg liker ” Love like that ” og ” Lion Heart ” men.. Har lizzm sluttet og høre på de, fordi jeg synes det er litt juks og fake stemmen.. Vet at det er mange kjendiser som gjør det, men du er ikke fryktelig kjent som de.. Hold en konsert, så får vi se hvordan du egentlig synger, eller legg ut det her.. Vis oss sannheten xD Bildet bar fint, men det er jo ikke deg, så hvorfor legger du ut sånne bilder dah? Det er en naken dame i et badekar, og om det er deg, synes jeg det er litt teit og legge ut nakenbilder av seg selv.. (Tror ikke det er deg, hu der er mye penere)

    32. Du er så fantastisk, Sophie! Jordnær og god rett igjennom. Så deg på gardermoen i vinter, utrolig vakker!

    33. Du er perfekt🌷 eg elsker deg !! Du er flink til og synge du er døøøøts fin du er flink danser og du er mitt idol er såååå stor fan av deg ✌️💗🌷 elsker deg klem 🌸🌸

    34. Må bare kommentere en gang til:)) Har så sykt oppheng på remixen *softheadbang*. Sitter i dette øyeblikk i sola med den på full styrke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg