her kan du se meg gråte

Jeg slengte meg akkurat ned i sengen på hybelen, alene, trekker pusten dypt inn og kjenner på at jeg endelig er ferdig med en lang arbeidsdag. Jeg har nemlig filmet hele dagen og det er nok det nærmeste jeg kommer en “jobb” på den måten de fleste ser på det. Det vil si, stå opp tidlig, ha lunsjpauser, ha en arbeidsoppgave og så dra hjem. Jeg har holdt på siden tidlig morgen og kom akkurat inn døren, så man kan si at jeg har stått på litt. Ikke at det gjør noe, det er jo dødsgøy. Men samtidig er det vel litt kjedelig å skrive om også, ettersom alt bestandig må være så hemmelig, det jeg spilte inn idag kommer ikke før til høsten. Men, jeg ville si det likevel, sånn at dere vet hvorfor jeg har vært borte fra dere hele dagen 🙂

Når vi nå snakker om tv, i kveld sendes nok en episode av bloggerne. Av en eller annen grunn presterer jeg alltid å si til dere på onsdager at dere må huske bloggerne samme kveld, det er altså bare jeg som alltid tror det er torsdag når det er onsdag og ikke noe verre enn som så, haha. Torsdager skal man merke av i kalenderen, med andre ord! De kommende episodene får dere følge meg og Robin i USA, og det er jo absolutt ikke lenge siden. Dette er episoder hvor vi både krangler, jeg gråter, vi er forelsket, vi krangler igjen.. Og ja, det blir veldig privat med andre ord. Men nå har jeg filmet i to år, og da mister man litt hemninger etterhvert. De som står bak kamera føles jo nesten som familie, de har fulgt meg i russetid, igjennom brudd, når jeg bodde hjemme, her i oslo, nyforelsket, deprimert, glad, da jeg ga ut min første sang, gjennom mitt dansecrew.. Hele greia har de sett. Så, man letter jo litt på sløret etterhvert. Jeg skulle ønske jeg kunne fortelle dere at jeg åpner meg såpass mye fordi folk skal kjenne seg igjen, eller for å hjelpe noen, men sannheten er at det kommer av seg selv og er derfor helt ekte. At det kan hjelpe noen og at man kan relatere seg er et stort pluss, og jeg håper at dere etter de kommende episodene vil sitte igjen med en følelse av at dere kjenner meg – for det gjør dere nå, så absolutt. Jeg håper dere ser at jeg ikke setter opp et show, og at jeg er meg, selv om det er et kamera der. På godt og vondt.

Jeg vet at på denne tiden av året er det også tid for å bestemme om det blir en ny sesong eller ikke. En ting er sikkert, jeg skal jobbe mer med tv, men jeg vil så klart gjerne ha mer bloggerne også! Produsentene er stadig innom kommentarfeltet her, så OM det er noe dere vil ha mer eller mindre av, eller noe dere liker ekstra, skrik ut! Generelle tilakemeldinger fra dere er også jævlig greit for meg, jeg elsker å høre hva dere synes om episodene.. Bloggerne er jo tross alt det største på tv2 bliss og uke etter uke det mest sette på sumo, så jeg vet at mange av dere følger med! Let me know, si meg hva du synes, og jeg blir så glad ♥

Jeg skal etterpå gå igjennom spørsmålene deres angående kvisepillene og svare på dem 🙂 Så titt innom rundt 23 ikveld også. Stor klem!

 

139 kommentarer
    1. mer av deg og de rundt deg! kjempe gøy å se om bare deg også, men liker å se deg være med dine nærmeste og hvordan livet ditt er med dem også!

    2. Et eget program om ditt liv heheh:D “life of sophie” “sophie elises liv” “sophie elise” :))

    3. liker bloggerne, men synes episodene er for korte, føler vi ikke får sett nok av hver person. Digger deg, kristin og marna, og kunne godt ha tenkt meg en sesong til med bare dere 3, og gjerne litt lengre episoder.

    4. Synes episodene er litt korte ;/ Tror mange hadde tatt pris på at episodene hadde vart litt lengre, f.eks 45 minutter eller noe minst. Elsker bloggerne, dere alle virker så utrolig snille og kloke.:-)

    5. Jeg er veldig fornøyd med den blandingen av personer som er med nå, det liksom litt av alt (Y) Men skulle gjerne liktat de varte lenge! 😀
      Ha en fin kveld :*

    6. Ser på Bloggerne.. Skjønner du klager over at kjæresten din kjører fort, og ja, går deg galt, så er det ille, men DU, øker ikke sjansen for at du skulle ha overlevd ved at du har bilbelte under armen. Jævla idiot

    7. synes robin får for mye pes, han er jo en skikkelig gentalman eller hvordan faen man skriver det , og blir bare mer “forelska” for hver episode han er med i, ta godt vare på ham slik han gjør med deg;)

    8. Åh, Sophie. Griner med deg (er høysensitiv haha). Du gjør ditt beste, og det er bra nok. Robin er forresten fantastisk, digger humoren hans og ikke minst slik han muntrer deg opp. Stå på!

    9. Jeg skjønner ikke hvorfor Suzanne Aabel ikke er bra nok til å være med i Bloggerne lenger?! Liker ikke programmet like godt når hun ikke er med.. Håper produsentene ser dette!

    10. Tror jeg aldri har kommentert her før, men nå måtte jeg bare! Er helt enig i alt det Robin sier i dagens episode av bloggerne. Synes det er så trist at du har det sånn noen ganger! Du virker som en voksen, morsom, ærlig og herlig jente. Håper virkelig du klarer å lære deg å overse de stygge kommentarene du får, og høre på de positive 🙂 Stå på Sophie, du er rå!!

    11. Jeg ELSKER Bloggerne, og håper så inderlig at det kommer flere sesonger! Eneste jeg kan pirke på er at episodene gjerne skulle vært lenger 🙂 Synes det er såå herlig å følge med på både deg, Marna og Kristin, føler dere er så åpne, ærlige og ekte, og det er så deilig å se at dere er som alle “normale” mennesker bak fasaden/bloggen 🙂

    12. Fikk endelig sett en episode idag! Ønsker meg lengre episoder! Jeg kjente meg veldig igjen i hvordan du har det. Særlig det du sa om å være desperat etter bekreftelse… En ting: husk å ha på bilbeltet ditt skikkelig, det hjelper lite hvis du kræsjer og har bilbeltet under armen:)

    13. Hei!
      Hvor er solbrillene som du hadde på deg i dagens episode fra? 🙂 Kjempe fine!!
      Håper på svar 😉

    14. Herregud så god Robin er mot deg! Det er viktig å sette pris på 🙂
      Dere er fantastiske sammen, og håper du føler deg bedre og lettere til sinns nå! Ønsker deg alt godt.

    15. Kjære Sophie Elise… eg vart direkte lei meg når eg så bloggerne i dag.. når du sei så at du bi lei deg av alle stygge kommentara du får.. og at du e usekker på deg sjøl. eg kjent meg såååå igjen når du sa alt det der. bre kordan du reagert.
      Du ska veta det at eg e kjempe sjalu på live ditt, på en positiv måte! kunn aldri i heile verden ha trødd på deg og sagt masse stygge ting.
      Før du e ei jenta som e så utrulig smart og i tillegg har du et nydelig utseende. bre heile du e fantastisk.
      følels som eg kjenn deg før det om eg aldri ha møtt deg! sku gjerne ha møtt deg og hilst på det. nåkka eg sannsyneligvis ikke kommer til å gjør. men det e nåkka eg vil.
      Du e ei jenta som kan nesten så det du vil, før du e så vakker,og du e såpass kjent her i Norge. du e helt konge
      Stå på me bloggen og live og positive tanka! 😀
      nåkka eg bruk å tenk
      si posetive ord, gjør positive handlinger og det positive gror :*

    16. Hei sophie! Du er en elg utrolig jente og du skal bare drite i alle de negative kommentarene, jeg kjønnet at det er vanskelig, men du er helt utrolig og det mener jeg! Du har så sterke og kloke meninger, du kjempet for det du mener og du står opp for deg selv og andre. Du et veldig modig og en utrolig smart jente! Ikke la noen fortelle den noe annet! Du er et ekte forbilde, fet må du huske når du er lei deg. Du er ihvertfall et forbilde for meg! Vær stolt over deg selv! Det ville jeg ha vært. Du er mye sterkere en du tror Sophie! Du et en kjempe sterk person som klarer å leve med alt driten som blir slengt mot deg,( ikke faktisk drit da) lol😂. Du er utrolig sophie med så mange sterke og positive meninger. Jeg ser virkelig opp til deg! Du er utrolig! Husk det! Du er en fantastisk person som er veldig omtenksom og et stort hjerte! Vær stolt!

    17. Du burde være med i en sesong til!
      Du er den eneste grunnen til at jeg bruker tid til og se på det faktisk så du måå! <3

    18. Synes faktisk Robin virket veldig grei i dagens episode!☺️ Synes han får mye ufortjent dritt, akkurat som deg…

    19. du e helt nydelig sophie elise, og bare drit i alle hate kommentaran!!!! De som hate på nett e bare misunnelig! du er den beste på bloggerne!!!

    20. Jeg har ikke fulgt med på bloggerne denne sesongen,så vet ikke hvor mye av deg og Robin man har sett. Denne episoden kan man se de tingene om Robin som du har sagt til oss før. Prøver alltid og løfte deg opp,og som du sa denne episoden at det er faktisk en fordel at dere er så forskjellige. Da klarer du og slappe av. I tillegg at du har en der som alltid løfter deg opp. Alt det positive Robin sa om deg er så sant Sophie! Håper du en dag kan se deg selv som vi og Robin gjør 🙂 Mener det virkelig <3 Du er så heldig som har han. Også var dere jo så fantastisk skjønne sammen denne episoden 🙂

    21. gud før en fantastisk kjæreste du har. Etter å ha sett dagens episode a bloggerne fikk æ et heilt anna syn på robin! Kun posetivt du e utruli heldi så har en så fantastisk støttanes å snill kjæreste! Æ e såå gla før at du e så åpen om det meste å spesiellt hudprobleman dine det har hjolpe masse! Du e fantastisk fin sophie!
      Sku ønska det va en egen serie om ditt liv, trur det e mange som bi å få et anne syn på dæ då 😄

    22. hva skjer egt med den konkurransen din? Jeg trodde du skulle annonsere vinneren 3.mai. enda ikke lest noe om det? 🙂
      Kanskje du har glemt den bort?

    23. Hadde vært gøy med en egen serie bare om deg! 🙂 Linni Meister og Tone Damli har jo hatt det, hadde vært kult om du hadde fått ditt eget program 🙂

    24. Jeg likte bloggerne episoden så mye! Tror dette var en av favoritt episodene mine! Liker egentlig veldig godt sånn bloggerne er nå. Jeg synes det ikke bør være med fler bloggere enn fire om gangen, siden det blir så mange å holde styr på, og jeg synes at de som først blir med blir der en stund. Sånn som med eirin og voe og sånn er litt dumt siden de er med i en liten sesong hver og da blir det litt useriøst på en måte. Mye bedre når det er sånn som med deg og Marna som har vært der fra starten. Da blir man faktisk kjent med dere på et annet nivå!

    25. Det er sikkert en grunn til at episodene er så korte, for å få hele kabalen til å gå opp osv. Men jeg skulle alikevel ønske at episodene var lenger, eller kom oftere. Gleder meg veldig til 21.30 på torsdager, men hver gang sitter jeg der og tenker: er det ferdig??..
      Håper dere kan finne en måte å gjøre programmet lenger på. Dere vet jo at vi ser på uansett. Og for min del så ser jeg IKKE på fat amy, dere kunne fjernet henne og hatt mer bloggerne eller noe sånt 🙂 hahah

    26. Jeg hadde hørt at det skulle filmes når dere diskuterte utroskapen, og at du ikke kunne stole på han selv om han ville? Ble det klippet bort, eller kommer det senere?

    27. Ser en gjennomgående tendens i nærmest alle episodene av bloggerne at du sliter en del med ting som har med bloggen å gjøre. Jeg undrer meg litt over at du fortsetter med det når det åpenbart er tungt for deg. Hvorfor ikke slutte? Det er ikke slik at du er nødt til å være en offentlig person (med alt det fører med seg). Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Er det bare for pengene du gjør det? Isåfall; finn deg en normal jobb, vær glad i deg selv og dine kjære og sist, men ikke minst: lev livet. Det er ikke bra for deg å ha det slik, og det er heller ikke bra for de rundt deg.

    28. Vilde: Ja, jeg er enig! Men det er desverre en vurdering som ikke er opp til meg, men ledelsen i tv2.. Men jeg føler det samme, altså, og har tatt det videre ofte så jeg for min del skal pushe på og håper det kommer igjennom<3

    29. Ingrid: Hei Ingrid! Ja, det skjønner jeg godt at du tenker – men jeg hater nok egentlig ikke den offentlige rollen, heller ikke bloggen, men jeg takler så klart dårlige kommentarer ikke alltid like bra. Jeg elsker å blogge så mye at jeg gjerne kunne gjort det gratis, noe jeg også gjorde i flere år, så det er ikke for pengene sin del heller. Jeg elsker jo det jeg gjør, og har så mye passion for det, så da får man ta de dårlige dagene også 🙂

    30. Heei
      Har sett på bloggerne se to siste sesongene nå, jeg digger alle som er med denne sesongen, spesielt kult at både du, Sophie Elise å mammatilmichelle er med!
      Stå på jenter, håper virkelig de to er med i neste sesong også 🙂
      Ellers Sophie, stå på, du er rå kjære!♡

    31. digger bloggerne, men likte ikke når dere var så mange.. Bedre nå med 4.. Selvom Mamma til Michelle er helt uinteressant å se på.. Dessverre.. Hehe

    32. Syns så synd på deg, jeg føler virkelig med deg. Jeg syns det som mange skriver er så ufattelig unødvendig! Håper du får en flott kveld, du er er stor inspirasjon 🙂 klem

    33. Opp med humøret jente!! DU e fantastisk 🙂
      Og for en snill kjæreste du har som støtter deg, en tommel opp til han me 😉

    34. Du må ikke la deg tråkke på av Robin. Du fortjener ikke å bli gått bak ryggen på, slik han gjorde mot deg i Lillestrøm. Å kysse ei annen jente og spørre om hun vil bli med på hotellrommet etterpå er ikke innafor. Du fortjener det beste, ingenting annet.

    35. syns du har en super kjæreste! Du er heldig! Men jeg syns du kan til tider virke så sur å sassy.. Det er litt kjedelig! Men ellers så er du en super nydelig person å jeg elsker bloggerne <3

    36. fyfaen så god og snill Robin er! Jeg misunner deg så sykt! han er virklelig en drømmekjæreste! <3 Du får si til han at han ikke må bry seg om hva andre sier som er negativt, for han er en drøm! <3 Jeg er så stolt over deg Sophie! Du fortjener det aller beste! du er den sterkeste personen jeg vet om! du fortjener alt godt! dere to er drømmekjæresteparet! jeg får nesten kjærlighetssorg av å se på dere... er så misunnlig.. kommer aldri til å få en sånn.. :/ love you both so much!

    37. Hei kjære Sophie Elise 🙂 ♡♡
      Jeg sitter som jeg alltid gjør på torsdager,ser på en av mine yndlings serier,nemlig Bloggerne 😉 🙂 ♡ Jeg får så vondt av deg i dagens episode,kjære vakre jenta Sophie 🙁 ♡ :-* Jeg fikk så lyst å hoppe inn i tv’n og holde rundt deg med en varm og god klem ♡ Jeg har levd et Veldig veldig tøft liv,så jeg kan godt kjenne meg igjen i den vonde følelser berg og Dalbane deppa/glad/redd/?/ … Men jeg har jo følgt med deg et par år nå,og lært deg Litt å kjenne.. 😉 🙂 ♡ Av det jeg har sett og lest og hørt fra deg vell å merke da søta 😉 Og jeg kan fortelle deg det at i ungdomsårene og frem til ca.alder 27+ Så begynner ting og følelser og roe seg ned litt..Heldigvis 🙂 Det kan føles vanskelig og tøft og finne ut “Hvem er jeg?” Men jeg kan trøste deg med at den tiden Vil komme da man føler seg trygg på seg selv og ikke føler at man må være sånn og sånn..Man blir liksom litt mer; okei,sånn er jeg og sånn er det! 😉 🙂 Og du er en Så ååå utrolig skjønn og nydelig jente innenfra og ut 🙂 ♡ :-* Du er Veldig reflektert og du er et så utrolig godt,varmt og kjærlig medmenneske med et stort varmt hjerte av gull ♡ Jeg liker deg Veldig godt og skulle ønske jeg var din venn så at jeg kunne få fortalt deg hver dag hvor utrolig unik og Verdifull Du er Sophie Elise 🙂 😉 :-* ♡♡ Du må ALDRI la noen få trykke deg ned med stygge komenter osv.. For det er DE “menneskene” det er no galt med!!! De bruker deg som en mental trampoline for å få seg selv til å se “bedre” ut.. Men egentlig så er de på et sååååå lavt sted i livet sitt,og har sååååå sykt dårlig selvbilde at når de ser en sååå vaker jente som deg,så bare må de trøkk deg ned for å få litt “glede” i livet sitt..Det Jesus sa er at; det du gjør i mot en av mine minste,det har du gjort mot meg!” Og det betyr at han ser deg hele tiden og at du en dag vil få oppreisning for hver og en av alle de stygge komentarene og annet som folk har gjort mot deg oppgjennom! 😉 :-* Så den som ler sist osv osv… 😉 hihihi Du skal Heve deg over det og de folka,og huske at du har utrolig mange fan der ute,og jeg er en av de 🙂 :-* 🙂 😉 ♡♡ Og jeg vet du ikke kjenner meg,og for alt du kan vite så er jeg en gal dame på 32 år Hehehe 😉 😀 Nei da vakra 🙂 Jeg ville bare gi deg en god klem og fortelle deg at du er deg og sånn er det! 🙂 😉 :-* ♡♡♡ Og du er et fantastisk godt medmenneske som jeg liker veldig godt og ville bare fortelle deg det 🙂 Forresten,jeg heter Desirèe Eriksen-Johansen og bor i Moss,jeg er gift med mannen min som er et så varmt og godt medmenneske han også og sammen har vi en nydelig datter på snart 4 år 🙂 🙂 ♡♡♡ Hun reddet livet mitt og har gjort livet Virkelig vakkert og sååå verdt å leve 🙂 🙂 😉 ♡♡♡ :-* Og jeg håper du får oppleve gleden av å få bli mor,for det er rett og slett amezing 🙂 🙂 ♡♡ Men først skal du bare tenke på å fylle livet ditt med opplevelser og minner som du kan ta frem på dager som du enten trenger trøst,glede eller bare se på hvor fantastisk god du egentlig er! 😉 🙂 Jeg håper ikke at du syntes jeg er helt rar og scary. . 😀 Jeg fikk kreft da jeg var 25 år og sliter enda med den kampen..Men det som gir meg glede og håp,er min skjønne datter og det at jeg vet at når min tid her på jorden er over så kommer jeg hjem til min himmelske far og der vil jeg møte Alle jeg er glad i 🙂 :-* 🙂 ♡♡♡ Så Uansett så vil jeg vinne ,for Jesus har overvunnet verden,den onde og døden! Hehehe,ja trodde du ikke jeg var crazy og rar før det ,så tror du det nok iallefall nå 😀 😀 hahaha 😉 Jeg ville bare dele litt glede og håp med deg og gi deg et smil og kansje en goooooooo latter 😉 🙂 😀
      Så ta godt vare på Deg selv og husk at du Er bra nok i masse vis,og veldig elsket og verdifull! 🙂 av Jesus og dine foreldre,familie,venner,kjæreste og fan,men det aller viktigste er at du er bra nok for deg selv vakra 😉 :-* ♡
      Varm og god holdomdegklem fra meg Desirèe 🙂

    38. Kan jeg si at jeg nesten ble litt forelsket i Robin etter denne episoden? Han virker jo bare så utrolig skjønn med deg og det er så bra at du blir roligere når du er med han!

    39. Hvis du sier at tv produsentene ser her, så si at de burde ha tekst på bloggerne.
      Jeg har ikke fulgt siden sesong 1 pga manglende tekst, og da er det ikke vits.
      Sophie, det er mange døve og hørselshemmede som liker deg og bloggen din. Det er mange av oss som er unge, og leser blogger vi også.
      Det dummeste er at vi blir begrenset grunnet lyd.
      Jeg kan til og med høre, men når dere snakker utydelig og ulike dialekter, så går det ikke. Kun Robin hadde tekst på (så det i reklame på tv2), og det syns jeg var tåpelig av produsentene. De gidder å tekste HAN, men ikke alle dere? Helt sykt.
      Ja, jeg er provosert nå. Men fordi ingen ser eller forstår at andre ikke har samme privilegier som dere å høre på programmet. Det er 700.000 hørselshemmede i Norge… Og at tv2 ikke ser det som fortjeneste å tekste programmet og faktisk ekskluderer så mange seere ut av programmet. Da snakker jeg om tv2 sumo.
      en gruppe blir faktisk ekskludert fra samfunnet fordi perfekte hørende mennesker i tv2 som ikke bryr seg om å gidde og tekste på programmet…
      Så jeg og andre ser ikke på bloggerne helt til tv2 får dette på plass. Får tv2 på plass, så skal jeg se på programmet!
      Jeg hater tv2, men jeg digger deg Sophie! Jeg glemmer aldri innlegget du skrev for en stund siden om at ikke alle har samme privilegiet 🙂
      Klem!

    40. Du er absolutt den mest interessante og morsomste (kan man si det?) å følge med på :p Føler at du er ekte, og du virker som et utrolig godt menneske.. Du må virkelig ikke la de negative kommentarene gå inn på deg, selvom det er mye lettere sagt enn gjort, spesielt når man sliter litt med usikkerhet fra før av.. Du er hvertfall en utrolig flott jente!

    41. hahahhah ,akkurat sett episode 5 – Robin altså! Han er gull verdt for deg! Sykt morsom og i så godt humør – samt så flink han er til å rose deg og man føler faktisk han mener det rett fra hjertet og! Synes det er tøft av han å være så ærlig med å faktisk si rett ut hvor flink du er og hvor digg du er – ikke mange gutter som tørr det 🙂 ta vare på han! hahahha, og dævva da han såg seg sjøl i speilet og bare “hvem er den kjekkasen liksom” hahahhaha.. dere er artige!

    42. Hei Sophie. Jeg kommenterer sjeldent på blogger, men etter dagens episode av bloggerne er jeg bare nødt. Jeg blir utrolig inspirert av den jenta jeg så
      på tven idag, og som jeg har sett på tven i flere sesonger av dette tv-programmet. Det at du og kjæresten din diskuterer om hvorvidt dere skal gi penger til en uteligger finner jeg som god underholdning, akkurat som det forholdet mellom dere som vises på skjermen er noe jeg ønsker selv. Dagens episode fikk meg til å tenke, at du sier du har dårlig selvtillit på tv, det beundrer jeg. Jeg synes selvfølgelig ikke det er bra at du føler det slik, men at du er så ærlig om det vil jeg oppfatte som at du har selvtillit. Alle kan la seg briste engang i blandt, men du virker til å alltid komme deg opp på beina igjen. Her oppe i nord-Norge, hvor jeg kommer fra, enda lengere nord enn Harstad, her omtales du som en med bein i nesa, og det har du virkelig. Jeg beundrer deg, Sophie. Jeg beundrer den personen du har blitt gjennom tiden jeg har fulgt deg på bloggen. Du er veldig sterk, du har sterke meninger og du får
      frem ditt poeng med glans. Du har stor innflytelse på leserne dine,
      og at du er så åpen om hvordan du har det gir oss et bedre bilde på deg. Du er flott, og du er en sterk nordlending med bein i nesa. stå på!
      hilsen en anonym nordlending som har lest bloggen din fra starten 🙂

    43. Stå på Sophie, du gjør en forandring – du er satt pris på!
      Men hva heter sangen som kommer på når dere begynner kjøre etter og ha spist, i starten av episoden?

    44. Kjære Sophie Elise.
      Jeg har lest bloggen din leeenge, men aldri kommentert. Grunnen er vel at jeg er for “gammel” for sånt, for hvem kan vel digge en blogger som er 7 år ynge liksom…..
      Jeg har alltid digget deg og syns du virker fantastisk ekte og søt. Du tåler vanvittig mye dritt som blir slengt mot deg, og det er helt ufortjent. Mennesker er fæle. Ikke la det gå inn på deg – steng kommentarfeltet for en stund, lev og kos deg med Robin, blogg om det, men ikke ta deg tid til å lese at andre skal få deg og ditt liv til å virke “feil” på noen som helst måte.
      Jeg må vel innrømme jeg ikke har vært verdens største fan av Robin, men han virker genuint snill mot deg og det ser ut til at han behandler deg bra (ut i fra det vi kan se på TV og hvordan du virker når du “prater” om han her på bloggen). Og det er det viktigste…. 🙂
      Stå på, kjære deg.

    45. Hei Sophie!
      Bruker nesten aldri å kommentere på blogger, men i dag følte jeg at jeg måtte. Kveldens episode fikk meg til å få et bedre inntrykk av deg, og ikke minst Robbin. Hadde ikke verdens beste inntrykk av han etter uttalelsen om 50kg, og fra tidligere episoder. Men i dag fikk de frem han som du beskriver han. Som støttende og god!
      Likte at du lot tvseerne komme tettere inn på deg, mer av det! =)

    46. Synes det er veeldig greit at denne sesongen har blitt litt tettere opp mot nåtiden! Gøy å se tilbake på innlegg du skrev på den tiden og se litt “behind the scenes” 🙂 Eller er det et suuperbra program, vil absolutt se deg i den neste sesongen!! Du er grunnen til at jeg begynte å følge med på programmet i det hele tatt, og nå følger jeg hele bloggjengen på Bloglovin!

    47. Sover du med sminke fordi du er redd for at kjæresten din skal se deg uten? Det høres ikke ut som et bra forhold, helt ærlig. Om han virkelig liker deg, så har det jo ikke noe å si om du har noen kviser?

    48. Jeg elsker Bloggerne! Jeg synes det er et kjempebra program og det er fint at vi følger fire helt forskjellig jenter med en ting til felles, som jo er at dere er bloggere. Men jeg blir bestandig så glad hver gang du er på skjermen siden du er alltid ærlig og du sier ting som det er. F.eks. jeg sliter masse med uren hud og i blant så er det en trøst å vite at andre sliter med det også, sånn at man ikke føler seg helt alene om det. Og jeg synes det er kjempebra at du er så åpen om det, siden når man leser i magasiner eller mange andre blogger så har jo alle plettfri hud. Uansett, jeg synes du har en kjempefin blogg og jeg gleder meg hver gang til å lese bloggen din når du har et nytt innlegg:) jeg håper du aldri slutter å blogge!

    49. så fint å se deg LE Sophie! fikk inntrykk av at latteren kom fra hjertet og at du og R er et godt team:) Stå på, du er god nok- og på mange måter bedre 🙂

    50. Du er en fantastisk jente, Sophie:) Det at du går på de “kvisemedisinene” synes jeg du skal slutte med om det ikke for sent. Jeg har en venninne som har gått på de samme medisinene, og hun er kronisk deprimert etter å ha tatt de. Jeg kommer fra en familie der alle er i helsevesenet, og alle har negative ting å si om dette. Denne venninnen min begynte ikke å få deprisjoner etter en stund etter behandlingen, og hun sier det ikke er verdt det. Jeg skjønner det er fristende, men absoulutt ikke verdt det. Dropp medisinen med en gang, der depsisjonen og usikkerheten kan hold livet ut med de medisinene. Lev å like deg selv. Du er en super jente. Både smart og en utrolig pen jente. Hilsen meg:)

    51. du er drit pen! vet det ikke hjelper a si det fordi du ma tro pa det selv. men du skulle sett det alle andre gjorde! da hadde du fatt masse selvtillit! elsker deg og synes du er kjempe nydelig pa innsiden og utsiden!
      du fortjener hver krone du tjener med tanke pa all den psykiske lidelsen du ma slite med grunnet anonyme tapere som slenger dritt din vei. fuck dem, de kan ratne i sitt hat mens du straler som en stjerne! du kommer dit til slutt! du er drit fet!! skulle vaert flere mennesker som deg i verden!!!
      <3

    52. Jeg ELSKER bloggerne og har sett alle episodene i hver sesong uke etter uke!
      Så don’t stop!
      Ønsker MER av Sophie og mindre av styleconection.
      Styleconection (Kristin?) skriker hele tiden og er generelt irriterende og følge med på. (Hun er garantert en fin jente altså) men på kamera er hun bare sykt plagsom å følge med på. Roper, skriker, banner og ja. Hun er virkelig ikke interessant.
      Håper på flere programmer med Sophie, og mer Sophie i bloggerne.
      Klem 94-er

    53. Bloggerne er et kanonkjekt program og jeg vil definitivt se mye mer av det!! Denne sesongen syns jeg absolutt er den beste hittil, alle mine favorittbloggere er med 🙂 det eneste jeg skulle ønske var at spilletiden varte en god del lenger! På slutten av episoden sitter jeg alltid igjen med en: “var det alt?”. Også hadde det vært utrolig fint om produksjonen tok hensyn til døve og hørselshemmede også, slik at alle og enhver kan få det med seg 🙂 sikkert flere som hadde blitt glad for teksting!
      Ellers ville jeg bare si at du ikke må være så hard mot deg selv, du vil alltid være god nok!! Du fortjener å være lykkelig, kjære du 🙂

    54. Jeg sjekket innom 23.00 og jeg sjekker nå. Men ingen svar ang huden. Skjønner ikke hvorfor jeg blir overrasket. Du holder aldri ord når du lover innlegg…

    55. Synes programmet både er morsomt og koselig! Men det kunne godt bare vært deg, Marna og Kristin! Føler det er dere tre som er Bloggerne og at de andre (som i denne sesongen er Anna) bare er som et “femte hjul på vogna”. Vil heller ha mer av dere tre 😉 Digger deg, Kristin og Marna! Igjen, det er dere som er Bloggerne! De andre bare fyller bare en ledig plass som ikke hadde trengt å være der. Men det er min mening.
      Og Sophie, jeg håper du en dag vil se det vi ser. Og da mener jeg ikke de som alltid prøver å dytte deg lenger ned, men vi som heier på deg og ser på deg som en nydelig og vakker dame som har mye mellom øra! Du er et forbilde for så mange! Og jeg beundrer at du er så åpen og ærlig. Jeg synes du er utrolig vakker på utsiden, og av det jeg leser på bloggen og ser på tv så er du minst like vakker på innsiden! Nei, jeg er ikke enig i alt du skriver, men so what – jeg synes fortsatt det er interessant å lese meningene dine og ting du står for. Det er en grunn til at jeg klikker innom minst en gang for dag, og det er ikke for å lete etter ting å ta deg på for så lite å gjøre har jeg ikke. Jeg synes du utfører JOBBEN din bra. Og selv om du redigerer mange av bildene dine (hvem ville ikke gjort det om det var dem?), så synes jeg det er så bra at du er ærlig om det du skriver! At Sophie Elise, en av Norges vakreste, kan også ha uren hud og ha dårlig selvbilde. Jeg unner deg det ikke, men takk for at du tørr å være åpen om det og dele det! Folk må skjønne at du bak bloggen bare er et menneske du også, som alle oss andre. Du er tøffere enn jeg noen gang kommer til å bli 🙂 Heier på deg Sophie 🙂

    56. Alle (ja jeg drar alle med i min kam…) ser jo kun på Bloggerne pga deg. skjønner ikke hvorfor du ikke får din egen serie? Hadde tatt av sååå mye mer. Og gjerne lengre episoder. Døds kjedelig at det varer i 20 minutter, hvor 10 av dem går til reklame. De burde satse på deg. Både de og deg vil tjene stort på det! Skulle ønske det var noe ala “Keeping up with the Kardashian”. Kun du som er interessant. Synes de kan fortsette med Bloggerne. Men så ta deg opp et level. 45 min episode med Sophie Elise. Åhhh. Jeg heier på deg.

    57. Stå på Sophie! Du er min favoritt 🙂 Fikk et kjempeflott inntrykk av Robin i dagens episode. He’s a keeper!
      Om produksjonen leser dette: Gjerne lenger episoder. Kanskje ta med en gutteblogger til neste gang også, men helst ikke la det være for mange mamma/pappabloggere. Vært gøy å få med noen av de “perfekte” bloggene også, er de virkelig så perfekte som de fremstår? Hadde kanskje også vært en idé å ta med en treningsblogg til neste gang? Ønsker meg mer spilletid av deg og mindre av Kristin. Hun skriker for mye etter oppmerksomhet med alle de påfunnene sine. Hadde forsåvidt vært gøy om alle dere bloggerne kunne møtes en gang på lunch eller middag i regi av ny sesong. Litt ala når de svenske husfruene møtes for ny sesong og får treffe de nye tilskuddene. Sjelden vi får se dere alle samlet, tror det hadde vært litt gøy!

    58. Elsker bloggerne! Håper det blir mange flere sesonger 🙂 kunne ønske det varte litt lenger med tanke på at det er 4 personer med i en serie, burde hvertfall vært 40 min 🙂

    59. Episodene er altfor korte. De burde vare lenger eller for og si det rett frem de MÅ vare lenger for at vi seere skal kunne få ett mye bedre inntrykk og se mer av dere som bloggere for er det ikke det som er meningen? Og se dere bak bloggen? Det er også viktig at det ikke skifter så raskt over til en annen blogger når for eks det er deg det handler om. For at vi som ser på er det viktig at dere forer oss med gode episoder som varer litt lenger og gjerne litt mer kjente bloggere som deg og Anna ! Perfekt! Anna må bli med vis det blir ny sesong noe vi alle krysser fingrene for!

    60. Jeg elsker bloggerne, så vil gjerne ha flere sesonger! 🙂
      Fikk så vondt av deg denne episoden, såg virkelig at du ikke hadde det bra. Håper du vet at størstedelen av alle som leser bloggen din heier på deg! Du er så snill, god, flink og pen kjære Sophie! 🙂 men jeg synest du bør stenge kommentarfeltet, slik at kommentarer må godkjennes. De som slenger dritt gjemmer seg bak en pcskjerm, og det er sykt irriterende å måtte lese alt det usaklige de lir utav seg. Og jeg synes synd på deg som må lese så mye dritt HVER dag. Ingen av vi som heier på deg og støtter deg har interesse av å lese alt det usaklige, og jeg synest du ikke bør godta det heller.

    61. Hvis det blir en serie med bare deg, blir det nok alt for lite å vise! Det er nok ikke lurt å satse på. Slik det er nå er egentlig veldig bra!:)

    62. Hei Sophie Elise.
      Mitt navn er Stian, og jeg er absolutt ikke en av dine faste lesere, men jeg er her inne i dag for å gi deg en tilbake melding. En tilbakemelding du burde ta innover deg, en tilbakemelding du ikke må glemme, og ikke minst en tilbakemelding du selv burde være helt klar over ifra før.
      DU ER DEG SELV. DU ER INGEN ANDRE.
      DU TENKER KUN SOM DEG SELV, OG DU FØLER KUN DINE EGNE FØLELSER.
      DU ER INGEN ANNEN. DU KAN IKKE TENKE SOM EN ANNEN, OG DU KAN IKKE FØLE NOEN ANDRES FØLELSER.
      Jeg skal utdype litt om hvorfor jeg sier dette.
      Ingen kan forstå hvorfor du føler deg lei deg, for det er ingen som kan tenke eller føle om hvorfor du er lei deg. Ord kan beskrive veldig mye, men det beskriver absolutt ikke alt, og de “onde” kommentarene du ser på denne bloggen, det er bare ord…
      Det er ingen rene følelser som er skrevet på trykk for å trykke deg ned, men tvert i mot en stor misunnelse som er skrevet opp i en kommentar fordi de selv ikke har det bra.
      Hvorfor sier jeg dette lurer du kanskje på…
      Jo, for jeg har vært en av de som hakker ned på de som har det bedre… Kall det et troll, kall det en mobber, kall det hva du vil, men jeg trodde at det var meg.
      Men det er jeg ikke… Ingen andre er som meg.
      Og ingen andre er som deg!
      Du burde være SINNSYKT stolt.
      Ikke fordi du har store lepper, finpusset nese, eller pupper som kan forføre hvilken som helst mann med 2 i IQ.. Men du burde være stolt over hva du selv har klart å gjennomføre.
      Hvor mange andre mennesker kan stå frem og si, HEY, jeg er den personen i Norge som skriver mine tanker og følelser så tydelig, at tusenvis av mennesker ønsker å lese det?
      Hvor mange andre mennesker kan stå frem og si, HEY, jeg er faktisk et forbilde for utrolig mange mennesker.
      Du er dessverre ikke ett av mine forbilder, rett og slett fordi vi er såpass ulike og har så utrolig forskjellige meninger om ting her i livet.
      Men jeg beundrer deg for den bra innflytelsen du har på mennesker.
      Og jeg beundrer deg for at du tørr å ta opp temaer som folk flest kanskje ikke tørr å snakke om.
      Du skaper noe ut av dine egne tanker og følelser, smitter det til mennesker og samfunnet rundt deg.
      Og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke kjenner en eneste person som har klart det…
      Du er unik, flink, og ikke minst et godt forbilde!
      Til sist: Ikke dra deg ned med egne negative tanker, bruk det negative og figt imot!
      Ønsker det alt godt.
      Hilsen Stian25

    63. ……../………
      ……..| |……..
      ……..| |……..
      ……..| |……..
      ……..| |……..
      ……..| |……..
      ……..| |……..
      ……..| |……..
      What he said
      ……………….
      ……………….
      ……………….
      ……………….

    64. Jeg synes du får så mye ufortjent dritt hele tiden! Det at man er en offentlig person gir INGEN unnskyldning til å kaste dritt bare for å gjøre det. Men neste gang du får en dårlig kommentar, så må du også tenke over; det er faktisk noen som sitter bak skjermen sin og bruker TID og ENERGI på å finne på noe stygt å si til deg. Det vil jeg si er mye mer trist, enn at du “har for store lepper og bare burde grave deg selv ned”. Blir man irritert av hvordan du ser ut, eller hva du sier og mener – så er det faktisk bare å klikke seg ut synes jeg!

    65. Jeg liker bloggerne akkurat sånn som det er i dag. Med deg, Kristin, Marna og Anna. Det eneste som irriterer meg litt er at episodene er så korte. På den korte tiden skal man innom flere av dere.. Man rekker jo ikke å følge med..

    66. Enig med det Robin sier om deg i bilen til Key West i gårsdagens episode av Bloggerne. Du er en fantastisk person, Sophie. Dere utfyller hverandre så godt synes jeg, det virker som om han løfter deg og omvendt. Masse lykke til videre!

    67. Det er helt idiotisk at man må betale for å se serien. Så de andre sesongene fordi du hadde gratis sumo, men fikk ikke sett den nye sesongen fordi man må betale. Det er bare teit nå jeg kan se alle andre programmene på TV3 og sånt helt gratis

    68. Heisann☺️ Har ikke sett siste episode ennå, men det er på serie opptak, og neste gang gubben er ute av huset skal jeg se det! Vil si at jeg syns du er ei fantastisk jente, og det står virkelig respekt av deg som holder ut de negative kommentarene som renner inn her til tider. Du er nydelig og unik, ingen skal få deg til å tro noe annet!! Har nesten sluttet å lese kommentarfeltet ditt, jeg fatter ikke hvordan folk klarer å lire av seg så mye kvalme til en annen person. Igjen, du er fantastisk og jeg har stor respekt for deg! Keep up the good work☺️

    69. Ja, til ny sesong av bloggerne! Ukas tv høydepunkt, gleder meg til å følge deg på skjermen i mange år fremover 🙂

    70. Robin virker utrolig grei, du fortjener en fin fyr som han ♥ og jeg følger med på hver episode, hehe! 🙂

    71. Jeg skulle ønske episodene varte lenger, og jeg håper at Anna fortsetter å være med neste sesong. Dessuten hadde det vært gøy om dere evt har noen episoder der dere møter de andre som er med i sesongen også. Syns det var så morsomt å se da Anna og Marna møtte hverandre. Men alt i alt veldig gøy, og bloggerne er eneste grunnen til at jeg abonnerer på tv2 sumo. Masse lykke til med videre filming 🙂

    72. Cathrine: Ja, enig! er jo ganske tilfeldig om vi møter hverandre eller ikke, siden vi filmer våre separate liv og ikke har alt for mye å gjøre med hverandre ellers 😀

    73. Anonym: Sumo er en tjeneste som f.eks netflix eller viaplay, man får filmer der også, så er vel derfor man må betale. Det er dessuten tusen ganger bedre enn tv3 play om jeg får si det sånn:p Men opp til hver enkelt, så klart koster jo arbeidet man gjør penger:)

    74. Elise: Tusen takk skal du ha <3 Uansett om jeg stenger kommentarfletet, så må jeg jo uansett lese kommentarene, så det er vel same same.. Men det går bra med meg å 😀

    75. Jeg elsker bloggerne! Håper så sinnsykt mye at det blir enda en sesong til 😀 Skulle virkelig ønske at episodene varte lenger.. 45 min eller kanskje til og med 1 time! Synes at du gjør en sikkelig god figur på tv, og jeg digger å se at du er så ekte som det du er <3

    76. Hei Sophie! Jeg er ofte innom bloggen din, og følger med fast på bloggerne som går å TV. Etter å ha fulgt med på deg på tv, vil jeg bare si at jeg er uffattelig imponert over deg. Det er virkelig ikke mange som har så mye guts som deg, og det håper jeg du virkelig er klar over! I gårsdagens episode satt jeg og gråt, ikke bare fordi jeg synes du er så uuuutrolig modig ( for jeg hadde ALDRI taklet så mye ufortjent dritt osv), men også fordi jeg kjenner meg igjen i det med feks hudproblemer. Det er ikke gøy å konstant gå å tenke på det, og når man ser seg selv i speilet er kvisene det eneste man ser. Det er utrolig gøy å følge med på deg, fordi man glemmer ofte noen ganger at du også er et “ordentlig” menneske, som går igjennom akuratt sånne ting som “normale” folk gjør. Haha!
      Du ER forresten bloggerne, bare så du vet det 🙂 Serien hadde overhodet ikke vært noe uten deg. Ha en fin dag <3 Klem!

    77. JEG SAVNER SUZANNE!!!
      Ellers elsker jeg miksen av deg, Marna og Kristin, men det skulle absolutt vært lengre episoder:-) Skulle likt at du fikk deg et eget program, også. DET hadde vært noe!

    78. Fatter ikke hvorfor Suzanne ikke fikk være med i denne sesongen, det var en av grunnene til at jeg så på Bloggerne og du var den andre grunnen. Nå spoler jeg vekk de andre, bortsett fra deg og Kristin, fordi jeg ikke orker så mye snakk om barn, er jo ikke derfor jeg ser på Bloggerne, hvis det skulle dukke opp en sesong til, håper jeg produsentene ser dette og bytter om på konseptet. At det blir deg, Kristin, Suzanne og Anniken (annijor), da tror jeg at programmet blir mer spennende for alle, for det er en miks som passer bedre og lengre episoder selvfølgelig. Men for min del er det overraskende at Anniken aldri har vært med på dette programmet, hun er etter min mening, en av Norges beste bloggere og en skikkelig rollemodell. Jeg orker faen meg ikke mer av verken Marna eller Anna, så slitsomme personer er det sjelden jeg har sett på tv.

    79. Må si jeg fikk et utrolig godt inntrykk av Robin i den siste episoden. Har ikke vært spesielt fan av han tidligere, men må si han får deg til å bli en bedre person. Du virker mye gretten og sur, men han får frem smilet hos deg uansett hvordan humør du er i! Ta vare på det dere har sammen, Sophie 🙂 Og som mange andre, jeg stemmer for en egen serie til deg.

    80. Det må komme flere sesonger, elsker bloggerne det er mitt favoritt program i hele verden!! også må det være et helt eget program om deg Sophie. !

    81. Det må komme flere sesonger! Og spesielt du (og marna) MÅ være med:D
      Bloggerne er ingenting uten deg og Marna! Savner å se Suzanne å!

    82. Du gjør nesten hele serien! Liker deg utrolig godt 🙂 i den siste episoden nå så kom det veldig godt frem hvor godt du og Robin har det sammen . Dere er supersøte! Ble nesten litt rørt av samtalen deres i bilen, da du ble litt nedfor. Håper dere holder leeeeeenge sammen :)) <3

    83. Jeg har et ønske om at du skal få din egen serie på bliss som “sandra usensurert” osv. Syns mange ganger man får sett så lite av enkelte personer så må man sitte å glo på andre man ikke har interesse av.

    84. Jeg synes det er flott at du sier fra til kjæresten om farten, men du har vel ikke så mye du skulle sagt om sikkerhet når du SITTER på setebeltet, den enkleste måten å sikre seg på?

    85. Det var så kjekt og høre deg le ORDENTLIG 😊 tror aldri jeg har hørt deg le på den måten noen gang 😊

    86. du er heldig som har han som kjæreste, det var så fint å høre alt det fint han sa til deg i bilen. Du er nydelig, ikke la deg svekke av de som VIL trekke deg ned.
      ”They wanna see you do good, but never better than them. Remember that”

    87. Ååå, kjære Sophie, jeg har virkelig fått et veldig nytt syn på deg de siste episodene med Bloggerne! Du er så ydmyk 🙂 I tillegg vil jeg si at jeg tror at du i deg selv drar sinnnsykt mange seertall til bloggerne i og med at du er så åpen. Nesten så du burde hatt ditt eget program 😉
      Robin er også forresten en skikkelig god type. Jeg har fått et heeelt annet syn på han! For en utrolig herlig fyr. Han skryter deg opp i skyene og klare å gjøre at du slapper av, det synes veldig godt i serien! Veldig fint å se!

    88. Kjente meg så godt igjen i alt du sa så reprisen i dag og du er virkelig fantastisk sophie. Du er sterk og du er vakker. jeg har selv problemer med å gå me sminke og sovner ofte med sminke sammen med kjæresten eller så sminker jeg meg før han våkne han sier jeg er vakker uansett men klarer ikke tro på det. Og jeg tenker på all den dritten du får her på bloggen så er det ikke rart du føler deg dårlig, folk skal pirke på alt å bryte alle ned. Men du virker som en onklig og søt jente og du har fått til mer i livet enn noen av de som kommenterer dritt. Fikk virkelig et helt annet syn på både deg og Robin etter dette. Tror dere kommer dere gjennom alt dere passer sammen og du bør begynne å høre på han og forstå hvor vakker du er både som person og utseende ditt. Ønsker dere masse lykke til i framtiden og stå på med bloggen for du kommer til å nå lengre enn de fleste !

    89. Elsker bloggerne, men episodene kan gjerne være lengre. Nå føles det litt som om episoden er ferdig rett etter den er begynt. Synes også at du burde få ditt eget program, det er tross alt deg de fleste seerne vil se.

    90. Syns det er utrolig trist at du har så dårlig selvtillit. Du er en vanvittig søt jente, men det er lett å se at du fort havner i en dårlig sirkel der du sitter med destruktive tanker om deg selv og livet. Det er trist. Du har så mye å være stolt av.
      Prøv å fokuser på deg selv som person, hvem du er, hvem du ønsker å være. Egenskapene dine. Hva du ønsker å bli flinkere på, også videre. Ta vare på deg selv, spist sunt, tren, reis og mediter. Det er vanskelig å snu om på tankemønsteret sitt, men det går med tid og stund. Du har så mye godt du kan tilby verden, du må bare se det selv 🙂

    91. Blir ikke nokka bloggerne uten dæ sophie, så vær så snill å ikke takk nei om det kommer fleire sesonga! Så ufattelig morsomt å følge dæ. Og den siste låta du la ut e helt fantastisk, kjempefint å kjøre med volumet på fullt å tankan i hodet mens man kjøre langt aleina!! Stå på videre!!

    92. Lengre episoder! trenger ikke bare se de 7 minuttene av hver blogger som er de absolutt mest spennende, kunne gjerne tenkt meg å se mer av alle 🙂

    93. Kjedeligste episoden av bloggerne på lenge. Du har vel ønska selv at nesten hele programmet skal handle om deg? Grine litt på tv for å få sympati? Åja alle vet det er bivirkninger på medisiner. Kan ikke skylde på det fordi du griner.

    94. Liker veldig godt dere fire som er med nå! Suzanne Aabel er ikke like interessant (eller kjent) mener nå jeg! syns det er en veldig fin kombo med fire forskjellige mennesker og er veldig glad for at Anna endelig er med! Men hva med å prøve å få med fotballfrue? det hadde vært kult 😀 eller Stine (speiltvillingene) -virker som hun har et spennende liv! Og hvis det hadde vært dere fire + feks en eller to til, så kunne det vart 45 min, dere har vel nok seertall til å få lengre skjermtid 🙂 og du må hvertfall være med, om ikke tror jeg de mister veldig mange seere!
      Og mens jeg kommenterer: du er virkelig et vakkert menneske, både utenpå og inni -aldri glem det 🙂

    95. Synd på Robin som får gjennomgå så mye , sånn som i episoden, når du bare er negativ og svarer “Mhm” på alt han sier, du burde behandle han bedre. Han er jo så snill mot deg.
      Og du trenger ikke å fikse så mye på utseendet ditt , du er pen. Giga lepper blir alt for drøyt. Vær fornøyd. Tenk på andre som ser jævlig ut..

    96. Begynn på Diane p-piller, jeg har gått på de siden jeg sluttet på Isotretinoin, og kvisene har ikke kommet tilbake 🙂

    97. Hei Sophie Elise, jeg er bare 11 år, men jeg synes at du jobber veldig bra. Du er veldig fin, snill, morsom og veldig flink Til å synge😊 Jeg elsker “love like that” sangen din❤️ Stå på😙

    98. Wow. Jeg er 27 år, og ser alltid på bloggerne. Har ikke fått verdens beste inntrykk av Robin tidligere, pga 50-kiloskommentaren og av videobloggene dine. Har syns han har virka som en ganske arrogant type. MEN! På torsdagens episode av bloggerne fikk jeg så innmari godt inntrykk av han! Alle de utrolig pene (og sanne) tingene han sier til deg! For en fin fyr! Passer så godt på deg! Du er heldig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg