nå har det skjedd igjen

Hei dere! Vi sto opp ganske tidlig idag for å dra å fisketur, men desverre tillater ikke været det idag. Eller, jo – men vi skulle kjøre old fashion style med robåt uten motor haha, så med den sterke vinden ville det nok ikke ha blitt så koselig. Men, det betyr ikke at vi sitter på latsiden idag! Robin har klart å miste minnekortet mitt så vi skal inn mot sentrum for å kjøpe nytt, nå har det altså skjedd igjen, og så hente kusinen min på skolen, dra og spise og SÅ møte noen venninner utover kvelden som jeg enda ikke har introdusert han for. Er det noe dere lurer på som dere vil ha et innlegg om, forresten? En liten katteupdate kanskje? Gi meg beskjed, så fikser jeg det iløpet av dagen ♥

 

Husk forresten bloggerne torsdag klokken 21:30 på bliss ♥ Da blir det masse drama mellom oss to på skjermen! 

89 kommentarer
    1. Ja! En update av hvilken objektiv du har til kameraene dine og at du også viser hvilken bilder som blir tatt med hvilken objektiver og kameraene dine 😀 😀 😀

    2. Hvorfor reklamerer du for burger king på bloggen din, når du står så sterkt på at du er vegetarianer? Stort banner av burger king over bloggen din.. Mener å huske at du har skrevet ett innlegg om akkurat dette.. At som reklamerer for det er desp osv.. Uansett, dårlig ass!

    3. kan du skrive innlegg om astral projection igjen? har du gjort det noe mer? opplevelser? Noe negativt, positivt? tips? synes det er så spennende! 😀

    4. JA! Ville gjerne likt å høre litt om kattene, jeg har bare lurt litt på en ting, hvorfor måtte kattene flytte hjem til Harstad. Du har sikker sakt deg før, men jeg husket ikke helt <3

    5. HVorfor skriver du alltid at bloggerne er på onsdager og til feil klokkeslett osv? Kan du ikke når ditt eget program går eller?

    6. Din første gang – foreks fest, sex, kjæreste, tap av kjæreste, osv.
      Innlegg om kattene 😻😻😻😻
      Klesskapet ditt, favoritt klær(elsker stilen din så det hadde virkelig jeg satt pris på 😄😄😄😄)

    7. Cathy – vil tro at Sophie ikke reklamerer for det. Hun er under side 2 underholdning så dem putter nok sin egen reklame inn jevnt og trutt.
      Har aldri opplevd burger reklamen her inne, får som regel blush opp hver gang 🙂
      Side 2/blogg.no putter nok inn litt dem også av reklame kan jeg tro.
      Ellers så er det teit at burger reklamen er på akkurat denne bloggen som er kjøttfri.

    8. Ja, en katteupdate! 🙂 og hvordan det går med leilighetjakten? eller skal dere ikke finne ny leilighet likevell siden dere driver å pusser opp den leiligheten dere bor i? :I

    9. Enig med deg Marthe, har hatt blogg selv, og man bestmmer ikke reklame selv. Det er tilfeldig vær gang 😄

    10. Eg fosto ikkje det med deg og han Robin? Har dere slott om? Vis dere har gjort det så synest eg synn på deg du og han var søte sammen.
      Kan du legge ut bilde av kattane dine? Dei er så søte😍
      Eg vil bare sei ein ting til du har en av sei beste bloggane som finst det er mi meining😊

    11. Så at nidar nå har lansert smash uten palmeolje, og jeg antar at det er din fortjenste:D hurra for bloggere som bruker stemmen sin på noe bra! Du er super 🙂

    12. En “vegetarianer” som er mot drap av dyr og dyremishandling… Og du fisker? Det kan ikke stemme. Trodde ikke noen som påstår at de er så imot dyremishandling kunne torturere og drepe fisker…? Du vet vel at fisk også føler smerte?

    13. Har hørt at det skal komme dyrepoliti til norge, kunne du skrevet litt om hvordan det fungerer, hvorti det kommer og hva du mener om det?
      Du skrev for en stund siden at du skulle begynne å trene med personlig trener, gjør du det nå? I såfall hvordan går det, merker du forskjell på kroppen osv.
      Om du har en bucket liste kunne du laget et innlegg om den, det hadde vert gøy😊

    14. Hvorfor annonserer du alltid at bloggerne går på onsdager? Er det ikke torsdager lenger?:) Du skreiv onsdag forrige uke og, men så gikk det jo på en torsdag.. Confused.

    15. kan du skrive litt mer om det med at du går ut av kroppen din? Jeg har prøvd det selv og har kommer til at kroppen min sover imens jeg er våken. Men hva gjorde du for å gå ut av kroppen din? Og holder du fortsatt på med det?

    16. Kan du skrive om huden din?
      Hvordan du gikk frem for å få behandling og hvilken behandling du bruker?
      Sliter med kviser i ansiktet, og lurer på om det er en spesial-hudpleier det er best å gå til eller om det går ant å gå til behandlingsplasser som tilbyr hudanalyse også høre med dem hva di har å si?

    17. Og huden din hvordan tabelettene fungerer? Må man ha resept på dem, mg du bruker og prisen på dem? 😀 🙂

    18. Anonym: Selv om hun er vegetarianer har hun jo fult “lov” til å fiske! Blir provosert av å lese slike ting. Det er helt normalt å fiske og det er ikke tortur å dra på en fisketur.

    19. Fisk = kjøtt. Vegetarianere spiser ikke kjøtt. Så skjønner godt at folk stiller spørsmål til det. Men hvem vet, kanskje du ikke er veggis lenger. Vil uansett anbefale deg å sette deg inn fiskeindustrien. Overfiske ødelegger havene våre og innen 2048 er det tomt i følge forskning (ikke min mening). Og jo, fisk føler smerte: http://www.youtube.com/watch?v=NPa-ecYaoDc
      http://www.theinertia.com/environment/the-oceans-could-be-dead-by-the-year-2048/
      http://www.wwf.no/dette_jobber_med/hav_og_kyst/baerekraftige_fiskerier/overfiske/
      forskning.no/fangst/2008/04/katastrofalt-overfiske
      http://www.worldwildlife.org/threats/bycatch
      Når vi kan leve sunne og glade liv uten å ta livet av dyr, hvorfor skal vi ikke det? Det er ikke bare et personlig valg lenger. Å spise kjøtt påvirker ikke bare deg selv. Jeg bryr meg lite om folk velger å spise kjøtt for smakens skyld, hadde det ikke vært for den grusomme behandlingen av dyr og ikke minst at det ødelegger miljøet.
      http://www.theguardian.com/environment/2010/jun/02/un-report-meat-free-diet

    20. Monica: Selvfølgelig er det en viss grad av tortur å fiske. Hvor deilig tror du det er å få en jævla krok gjennom trynet, for så å gjerne bli slengt i en stein 3-4 ganger? Det er lite humant. Jeg er ikke en sånn ekstrem dyreverner, men fisking synes jeg faktisk ingenting om, og er man imot dyremishandling og går så langt som å boikotte kjøtt, da burde man faktisk holde seg for god for å skade fisk som hobby. Da synes jeg heller jakt hvor dyret ved riktig skudd dør umiddelbart er bedre.

    21. Gjesteinnlegg av Robin!:) Feks hva han synes om Harstad osv… Eventuelt spørsmålsrunde først så kan han svare på det leserne lurer på.

    22. Jeg elsker deg Sophie Elise ❤️DU ER KJEMPE PEN OG SIKKERT veldig snill❤️PS dere er veldig søte sammen❤️❤️

    23. kan du blogge om vippene dine?!!! hvor du tar extentions osv.. og litt sånn beauty video? eller en sånn video om hva du har i garderoben?

    24. Jeg er ikke en som driver å skriver kommentarer men jeg må bare kommentere at jeg synes du har fått en fantastisk fin hud Sophie Elise. Kan ikke se noen urenheter hos deg lenger. Det må være utrolig godt, har selv stressa veldig med uren hud siden puberteten og nå er jeg godt over 20. Men skal endelig etter mye om og men starte på den kuren du går på etter sommeren, tok en liten dans av glede når jeg fikk bekreftet det. Har prøvd uendelige mengder med ulike produkter som har fungert i en viss grad men aldri blitt helt fin. Så kunne tenkt meg en oppdatering på hvordan kuren har gått/går for deg. Og unner deg virkelig den fantastiske huden du har fått.

    25. ❤️SOPHIE ELISE❤️
      Verså snill aldri slutt å blogge💕Jeg elsker både deg og bloggen din💕Jeg ser også på tv programmet BLOGERNE💕 og du er verdens beste blogger😘Det jeg liker ved bloggen din er at du er så erlig❤️Og at du ikke er redd for å si dine meninger❤️Jeg skal alltid følge med på bloggen din❤️Jeg er veldig gla i deg❤️Skulle ønske jeg hadde deg som kontakt❤️

    26. Hei<3 topp blogg!
      Siden det nærmer seg 17.mai kunne ku telt deg å ha en alle mine kjoler video??
      Trenger virkeli inspirasjon:-)

    27. Fiskeoppdretten er minst like ille, om ikke verre enn annen dyreoppdrett for slakt. De føler også like mye smerte som andre dyr mtp. krok gjennom munnen ol. Dette er det forskningsresultater på. Foreslår at du leser deg opp på dette og oppdrettsfisk i Norge, for det er helt sinnsykt.
      Heldigvis vet jeg at du er en dyrevenn, bryr deg og tar til deg informasjon! <3

    28. Hva skjer? Dette er 2. Uken på rad at du reklamerer for at bloggerne går på onsdag? :s
      Vil gjerne at du skriver et innlegg om hvordan det er å utlevere konfliktene og ustabiliteten o forholdet til deg og Robin på tv

    29. Leser ofte kommentarene på bloggen din, hvorfor svarer du aldri på spørsmål du får?
      Å hva er greia med å si at bloggerne går på onsdager? det er torsdager, og ikke 2140 men 2130

    30. Hei eg ville bare sei unskyld for den forje komentaren om det med forholde deira beklager eg leste fort eg misforsto 😞 men rg meinte det med tipset. Beklager Sophie Elise eg meinte det ikkje😢😓

    31. Hadde vært gøy me en live-tour me videokamera dær dåkker vise oss litt rundt i Harstad, og ka dåkker fylle dagan med 🙂

    32. I morgen? :S er det ikke på torsdag? Eller er det reprisene du vil vi skal se? hehe
      Jeg ønsker veldig gjerne en spørsmålsrunde, kjempe lenge siden sist! 😀

    33. Bloggerne i morgen? På en onsdag?
      – Innlegg om treningsklærne du har/bruker og brukte under mitt dansecrew ☺
      – innlegg om maten du spiser (frokost, lunsj, middag osv.) ☺
      – Innlegg om tips til å holde vekten etter en silikonoperasjon siden man ikke kan trene på flere uker (spiser sunt og regelmessig fra før) ☺

    34. Hei Sophie. Digger bloggen og det er alltid like gøy å se deg på bloggerne!
      Har du en bucket-list du har lyst til å dele med verden?
      Ha en super dag videre!

    35. Jeg er veldig glad i innleggene der du skriver om meningene dine, tankene dine osv. Det er ikke sikker du skjønner det selv, men det er veldig interessant, og jeg er sikker på at mange andre liker de også 🙂 Pernille’s ide om et bucket-list innlegg virker også veldig spennende! Ha en fin dag videre, Sophie ♥

    36. Her er noen forslag på hvilke innlegg som er morsomme å lese og som jeg garanterer leserne dine ville likt!
      – 10 ting du ikke visste om meg (skrevet av deg eller av noen andre)
      – Din første gang til hva det måtte være
      – Slik ser min drømme fremtid ut (gjerne med bilder)
      – En morsom historie om deg
      – Dine favoritt sminker og parfymer i tillegg til klær evt kjoler osv!
      – En video som oppsummere “livet” ditt. Liksom at du setter sammen de alle videoene du har (selvfølgelig dem du vil skal vises). Litt morsomt å se!
      – Et innlegg hvor det kommer inn spørsmål til Robin om deg!
      – En video av leiligheten din
      Er massevis du kan gjøre!

    37. “Min første gang” var morro å lese om! 🙂 Vil gjerne ha en liten katteupdate også 😀 Gleder meg utrolig til bloggerne i morgen! Ha en fin kveld videre Sophie 😀 <3

    38. hei, så trist at det ikke ble noe rotur, men tror nok dere vil kose dere uansett 🙂
      jeg vil virkelig vite en ting, og det er; hvilke tabletter tar du for å få renere hud? 😀 har uren hud jeg også så hadde vert fint å få vite for huden din har blitt så mye bedre og det vil jeg at min også skal.. 😀

    39. om pillene for huden, hvor lenge gikk du på det, hva var værst og ja.. alt av informasjon du har for oss andre som har hudproblemer 🙂

    40. Hvis du har mulighet hadde det vært fint med dagens outfit, lurer litt på hva slags kamera du har forresten;) hyggelig om du kunne fått det til<3

    41. sara leite: Hehe dagens outfit var fiskerklær, har vært på havet:p jeg bruker canon 6d, varierer mellom vindvinkel, fisheye (som også er vidvinkel ) og 50 mm.

    42. Å herregud, da jeg så tittelen og bildet av deg og Robin, trodde jeg at dere hadde slått opp. OMG, nå er jeg så letta!:)

    43. Hei Sofie!😊 kunne du vært så snill å lage en update på Kattene??😊
      Elsker bloggen din forresten!!😊❤️ Åså ser eg på Bloggerene hvær torsdag å eg synns det er kjempe kjekkt når de filmer deg for du er best å se på av alle de andre 😊 åså må du huske på atte du er best leste bloggen av en grunn det er fordi du er kjempe god på det du gjør!😊 stå på videre 😊

    44. Ønsker gjerne innlegg om:
      -hvordan det er å være topp blogger
      -hva du vil bli senere i livet
      -bucket list
      -gjeste innlegg fra venninner eller kjæresten eller noe
      -bilder av klærne dine
      -sminke og hud rutiner

    45. Vil gjerne høre om kattene, og om “ditt Harstad”:) Kan du forresten være så snill å oppfordre folk til å kastrere og sterilisere kattene sine, slik at det ikke blir så alt for mange kattetragedier i Norge! Katter yngler noe voldsomt, og det er ikke gode hjem til alle de søte kattungene (som blir store og uønskede etter hvert…).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg