i undertøyet

inneholder annonselenke

Hei dere! Jeg har akkurat dusjet, fikset meg og spist frokost. Nå skal jeg bevege meg mot karl johan for en dag med shopping sammen med Andrea B :) Hun er på et møte akkurat nå, men jeg drar ned til jernbanetorget nå slik at jeg slipper å dra henne med på kjedelige ting som å kjøpe lader til kameraet. Tror dette blir en veldig fin dag ♥

Jeg har brukt mitt nye undertøyssett fra NLY LINGERIE hele morgenen, med en morgenkåpe fra victoriassecret over. Nelly er, bortsett fra victoriassecret, den eneste butikken som selger undertøy som faktsik passer meg uten å måtte betale dyre dommer. Om jeg skal ha en bh i undertøyssbutikk koster det fort 500 kr og oppover, på grunn av den vanskelige størrelsen jeg har. Men om jeg kjøper 70F hos nelly passer det perfekt! Bruker xs i truse 🙂

Håper dere får en fin dag! Jeg skal oppdatere dere litt senere med innkjøp fra dagen.

48 kommentarer
    1. Det er bare onsdag så tror ikke episoden går i dag, hehe 🙂 Og så bruker det å begynne 21.30, og ikke 21.40. Du skrev 21.40 forige torsdag også, men det var feil

    2. Du er veldig pen og var et veldig fint sett, men 500kr for en bh som passer deg riktig er noe du faktisk burde investere i. For du er ikke 70 F heller 60-65 H-I, at bhen din sitter riktig når du har så pass store pupper og er så pass tynn er viktig for nakken og ryggen din. Så det å bruke 1500kr på 3 gode bher som kommer til å sitte riktig å støtte på alle de riktige stedene burde hvertfall du som tjener så pass bra tenke på.

    3. ville anbefale å dra på change å få måling, jeg er ganske tynn selv lik deg å jeg ligger på rundt 60-65 rundt. de er super flinke 🙂

    4. Tar du solarium? Eller brunkrem? Hendene dine var så mørke! Spør forbi jeg vil bli sånn selv 😀 <3 <3

    5. Ble superglad og tenkte eg kunne handle rimelige BHer på Nelly,men nei…de i min størrelse og fasong som eg trenger var nesten like dyre som i spesial butikkene her…..
      ellers handler eg i UK til en brøkdel av prisen…..en haug.
      takk for tips alikevel 😀

    6. Du burde gå på Change og få riktig bh:) En bh er jo en brystholder, som skal holde puppa på plass.. Jeg trodde jeg var en 80C, med H&M sine bher. Puppene mine datt ut av cupen, og bhen sklei opp bak på ryggen. Jeg gikk til Change og fikk vite at jeg er 75F! Nå sitter alt på plass, og jeg får riktig støtte 😀 Jeg tipper du er 60 i omkrets.

    7. dette er så dobbeltmorals at jeg blir nesten kvalm, sophie du er en av de mest fakse menneske som finnes

    8. Du burde nok legge de pengene på ordentlig BH. Tviler sterkt på at en 70F er riktig for deg, trur du er mer en 60-65G/H.
      Alt, alt for mange jenter går rundt med feil BH størrelse og passform, ikke spesielt bra for kroppen og ikke spesielt pent at se på.

    9. Enig med du at det er dyrt med bh! Alt vi kvinner MÅ bruke penger på hæ;) Jeg har alltid brukt HM og lindex i mine yngre dager helt til jeg innså at de faktisk ikke passer. Vet du at du kan få vondt flere plasser om en går med feil bh? Da støtter den jo ikke slik den er laget:)
      Så anbefaler virkelig å gå til en butikk å få deg målt, for 70 i omkrets er du ikke. Og da støtter den jo på helt feil plasser?:) jeg gikk til change, rett og slett fordi det er god kvalitet og bra priser, pluss folk som hjelper deg med alt. De er helt fantastiske der!!
      Håper du tar turen dit engang. Nå slipper iallefall jeg nakkevondt, pupper som detter ut eller en bh som sklir opp! Du er nydelig Sophie, og skal få gjøre som du vil.. Dette er bare en ærlig oppfordring til deg og andre. Pass på puppa/ryggen/nakken jenter 😉

    10. Haha, du synes det er for dyrt med bh, men dyre reiser, extensions osv er helt ok? Du kommer til å angre senere hvis du ikke investerer i bh-er som passer deg godt.

    11. Kan du farge håret ditt blont? Du var dritfin med den fargen!💗spørsmål: kan du lage ein butikk som du selger noen av dei 1000000 klærne dine? Bare vist du føler at du har formangen klær altså😘☺️

    12. you saved my life! Jeg og sliter med å finne bher som passer. Kappahl er vel den eneste butikken som har bhen i str min! Men de er ganske dyre noen av de. Pluss at my boobs er all naturell. Så mine henger litt mer enn dine så bikiner og gå toppløs under kjoler, skjer ikke!
      Ha en fin dag sophie 😘

    13. Du burde ikke konturere nesen din sånn, det blir helt feil form på den, men uansett du var fin da 🙂

    14. Når skal du lage det innlegget om huden din? Sliter med urenheter selv og håper du kommer med noen tips

    15. For noen rare kommentarer folk kan legge fra seg.
      Vel da legger jeg også inn en!!
      Syns det er utrolig barnslig at folk legger igjen spydige og ekle kommentarer. Hva oppnår dere med det? At flere skal mislike henne hvis du legger igjen en slik kommentar?! Du er en av millioner borgere som
      kanskje syns det. Den er én ting å ha din mening, men noen meninger bør du holde for deg selv da det egentlig ikke angår deg. Ingen som tvinger deg til å skjekke ut bloggen hennes. Det er heller lysten og nysgjerrigheten som gjør at du vil.
      Ikke le av andre. Det kommer kanskje en dag hvor du havner i samme situasjon. Da kan du tenke deg hva du ville gjort hvis du fikk slike kommentarer! Man sier jeg kommer aldri til å gjøre sånn. Vel hvis du er fornøyd med noe du eier er ikke du interessert å vise det frem?!

    16. søt undertøy! Men jeg synes at du bør drar på Change eller noe og få måle deg. Jeg fikk heldigvis målt meg på Victorias sectrets (Uk) da fikk jeg vite at jeg er egentlig 70DD før trodde jeg at jeg var 80D haha.

    17. Hei! Jeg går i 8. klasse, og i timen i dag begynte vi plutselig å snakke om rosabloggere, og da begynte vi selvfølgelig å snakke om deg. Alle sa at “alt du skriver på bloggen din er tull”, og jeg begynte å si alle i mot, og forklarte at du er et utrolig godt forbilde, for det er du! ♥

    18. Tror ikke du skal ha 70 Sophie, jeg er 175 og omtrent like slank som deg og jeg bruker 70 G! Du som er så liten og nett trenger 65 eller kanskje 60 til og med. Ellers kan du like godt gå uten bh for den gir uansett ikke støtte. 🙂
      Til Mia, bh str har ikke med hvor mye silikon man har tatt å gjøre, kommer jo helt an på hvor store pupper man har fra før! Du kanskje var flat som en pannekake? S hadde jo normalstore pupper fra før. Jeg har bare 450 cc og bruker G men jeg hadde en naturlig C/D.

    19. Det skal sikkert godt gjøres å ta verre bilder enn de du tar:)
      De er ikke bra i det hele tatt, og spesielt ikke med tanke på at du en av kjente og bra (altfor bra) betalte bloggere.
      Utrolig overraskende at du ikke gidder å lære å ta noenlunde bra bilder til bloggen.
      Eller…Hvorfor skulle du når bloggen blir lest uansett, ikke sant:)?
      Hva skjedde forresten å ikke annosere for ditt og datt:) Nå er det jo masse annonser her

    20. ELSKER både undertøyet og morgenkåpen! Uansett hva du har på deg, ser du likevel smashing ut! Aner ikke hvordan du klarer det, men misunner deg veldig mye der 🙂 <3

    21. VITTIG at du klager sånn på puppefokuset som er på deg når du legger ut slike bilder og snakker om puppene dine konstant, hahahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg