min tvilling

Tenkte det var på tide med litt spontan blogging, likt som år 2011 hvor jeg slengte opp et webkamerabilde uten å bry meg om noooe som helst. Jeg er hos min venninne Joanna, hun har laget vegetartaco og vi drikker noen små glass vin.Jeg har akkurat tatt spraytan på spraytanhuset, så jeg føler meg suuuuperfin! Haha, dagen jeg har tatt selvbruning, og dagen etter, har jeg en selvtilitt som skyter ut taket.. Og så daler den igjen, da.

Joanna har vært blondine i en evighet, men endelig har hun farget håret brunt! Så jeg føler vi er tvillinger med håret, silikonpuppene, operert nese, stylage i leppene og botox i panna, haha. I love this girl! Hun er halvt california-girl, og er helt gaaaal i hodet sitt. Takk gud for gode venner ♥ 

Senere ikveld skal jeg hjem med min boyfriend! ÆH, rart å dra på besøk til hverandre men faen så mye sommerfugler i magen jeg har.

57 kommentarer
    1. Hei Sophie <3
      Du er en utrolig bra blogger å jeg leser bloggen din hver eneste dag 🙂
      Håper du kan sjekke ut min blogg også <3 Ha en fin mandags kveld videre ;*

    2. Å fy f…. hva der det der? trodde ikke det gikk ann å få styggere lepper enn deg.. Uff hun ser alt for gammel ut til å drive med trutmunn!!

    3. Gratulerer så mye til dere med operasjoner, silikon, stylage og botox. Nå kan dere dø lykkelig. I guess…

    4. Haha ro ned du over. jeg hadde byttet de leppe pengene mot å fikse nesa di, haha. Det der var uproposjonalt

    5. Har hu der fikset nesa si??? Uff da vil jeg ikke gamle versjonen, for det der var jo ikke fint i d hele tatt!!

    6. Hei søte deg!
      Kunne du skrevet litt om botox i pannen. Hva det gjør, hvordan det er før og etter osv??

    7. Virkelig…? Ingen håp for denne generasjonen, når operasjoner og dårlig selvtillit et det som hylles.. Ingen som har ok selvtillit vil operere seg eller fylle masse gift i kroppen.. Dette var trist å lese!

    8. Jeg vet ikke om du er klar over det, men over headeren din er det en annonse for burger king, crispy MC chicken..

    9. Hvordan går det med kuren din? Vent til den gir resultater da blir enda mere selvtillit. Tenk og våkne opp uten å måtte klæsje på foundation bare for å klare se seg selv i speilet!!! Å spraytan blir enda bedre da.

    10. Ingen som klarer å lage fine neser her i Norge, to strålende eksempler over! Dere er begge reklame på dårlig nose-job. Dere burde få pengene tilbake begge to.

    11. Tjener du noe på instagram, og isåfall, hvordan foregår det, og hvor mange følgere må man ha? 🙂

    12. UFFF!! Dere er SKIKKELIG dårlige forbilder for unge jenter. Synes synd i de som tror at man må bli “plastic fantastic” som dere for å bli godtatt.

    13. Må inrømme at jeg drømte om deg i natt. Ikke på en creepy måte. Vi bare møttes helt random også bare av en eller annen grunn begynte vi å henge sammen. Jeg tror jeg drømte dette pga. jeg har lagt merke til empatien din og genuiniteten din. Du virker virkelig som en sensitiv og god person. Slike ting som blir tatt for gitt av folk. De fleste bemerker seg kun utseendet og ditt og datt. Personligheten er det som virkelig teller. Men ja litt random.
      Virkelig etter drømmen ønsker jeg deg kun godt, jeg pleier ikke lese bloggen ofte en gang. Pass på at du kun har gode folk i livet, du fortjener alt godt.

    14. Hvor tok alle “haters” veien i kommentarfeltet under: konkurranse – vinn questbars og såkalt “rumpetights” ??? Hahaha jeeeeezzz, folk er idioter. Så lenge du kan få noen gratis så er hun plutselig ikke så ille lenger. Helt til neste innlegg da.. Stakkars folk!
      Kan noen av dere svare meg ærlig på et enkelt spørsmål? Hvorfor bruke tid på å lese bloggen til en du hater?

    15. Kan du væresåsnill å legge ut oppskrift på vegetartacoen? <3 har lyst til å bli vegetarianer selv, men synes det er litt vanskelig å finne hva man kan spise.. :/

    16. Jeg leser bloggen til SE fordi hun er businesswoman i en alder av 20 år, ikke mange som får til det 🙂 Og jeg kjenner henne ikke personlig, så noen hatkommentarer fra meg får du aldri se i kommentarfeltet 😀 Hilsen Siss

    17. “Huff dere er skikkelig dårlige eksempler for unge jenter”
      HAHA, ikke faen.
      Dette bildet viser to unge jenter som begge har jobbet hardt for å tjene nok penger til å forbedre selvfølelsen sin. Ikke er de narkomane, ikke er de slemme mot andre, ikke er de drapsmenn eller voldtektsmenn… Så hvordan disse to søte, fornuftige, fortryllende vakre jentene er dårlige eksempler for unge jenter, kan jeg ikke forstå.
      Det eneste de har gjort, er å forbedre seg selv. Forbedre selvfølelsen sin. Dette gjør dem til glade, selvsikre jenter som ikke sitter på nett og slenger anonym dritt til andre :)))))))

    18. Silikon, neseoperasjon og leppefylling kan jeg til en viss grad forstå, du liker ikke utseendet ditt og vil forandre det, men botox når man er 20 år??? :/ Hvor har du rynker hen?? Alle seriøse plastikkirurger advarer mot å ta botox i kosmetisk øyemed når man er så ung som du er. Og du trenger det ikke.

    19. Maria: Hei! Jeg hadde faktisk, tro det eller ei, rynker fordi jeg idiot som jeg har vært, røyket sigaretter fra jeg var 16 år. Sluttet med det, tok botox og skal prøve å ikke røre noen av delene igjen 🙂

    20. Anonym: Hei! Det er ikke så vanskelig, man kan kjøpe erstattninger for kjøttdeig på f.eks MENY, der handler alltid jeg det. Ser helt ut som kjøttdeig, og om du setter til tacokrydder når du lager så smaker det akkurat det samme! Finnes nok flere steder enn MENY også, da jeg bodde i Harstad handlet jeg det på helsekostbutikker 🙂 Lykke til <3

    21. Anonym: det vil jeg gjerne gjøre! Jeg har flere ganger laget innlegg med “ukens spørsmål”, men så glemmer jeg å publisere dem, haha.. But i wanna do it!

    22. Åh, jeg gleder meg sånn til jeg er ferdig med studier og kommer ut i ordentlig jobb! Noe av det første jeg skal gjøre er å fikse nesa og ta silikon! Skulle ønske jeg kunne gjøre det med engang, føler at studetida blir litt ødelagt pga jeg ikke tør å dra på fester og sånn 🙁 Dere er heldige!

    23. Anonym 21:57:
      Hei kjære du! Jeg kjenner jeg får skikkelig vondt av å lese det du skriver. Du må ha en altfor dårlig selvtillit. Du kan da absolutt gå på fester selvom du ikke er fornøyd med nesa og puppene dine! Jeg tviler på at verken det ene eller det andre er så ille, det ligger bare i hodet ditt. Håper du nyter studietiden din, og klarer å leve med deg selv.
      Husk at ting blir bedre, bare du prøver tenke positivt! Du er nok fin akkurat som du er<3

    24. Hei! Lurte litt på det med stylage? Er det bedre enn restylane, om du har hatt det? 🙂
      Har restylane selv og prøvd det ut en stund, men føler den ikke holder så lenge! Har også hørt om noe som heter juvederm, men det har dem ikke her jeg bor!
      Har du noen gode tips? 🙂
      Folk må få lov å gjøre som de vil uten at alle andre skal gå rundt å kommentere å være negativ! Be yourself <3

    25. Hei! Jeg har aldri verken kommentert eller lest kommentarfeltet ditt før nå. Er ikke så ofte inne og leser, og måtte derfor innom kommentarfeltet for å prøve å finne ut hvorfor du måtte på besøk til kjæresten din når jeg trodde dere nærmest bodde sammen. Det som møtte meg i kommentarfeltet var noe helt annet enn jeg hadde forventet. Helt utrolig hvor mye hets du får for ingenting. All mulig cred til deg som klarer å heve deg over det 🙂 Har også fått et utrolig positivt syn på deg i det siste. Norge har fått sett en helt ny side av deg som virkelig bør applauderes. Deilig med en blogger som viser følelsene sine og ikke bare skriver om alt det overfladiske som klær, sminke, trening og sunn mat 🙂 HURRA FOR DEG, Sophie!

    26. Gøye bilder 😀 Må si jeg er overrasket hvor frekke noen er her.. at de tror de kan skrive dritt om deg og ditt utseende inne på DIN blogg.. Stakkars! Jeg digger deg i alle fall <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg