right back at you

ENDELIG sommer i oslo! Jeg fikk helt sjokk da jeg gikk ut døren tidligere idag for å få en spraytan-behandling. Jeg kunne gå i skjørt og uten jakke, og likevel var det nesten for varmt. Jeg har aldri følt på å bli ordentlig glad av sommeren før, men idag kriblet det i magen og jeg tenkte at NÅ skal ting endelig bli bra. Jeg tror dette kommer til å bli en veldig bra sommer, den i fjor var helt fantastisk når jeg nettopp hadde flyttet hit, og jeg håper på å kunne gjenta akkurat det ♥

 

Når jeg kom hjem bladde jeg litt kort igjennom mailen min, facebookinnboksen og kommentarene her. Mye fint, og mye rart. Fikk en morsom drapstrussel av en mann som kalte meg en idiot-pikksuger-møkkatryne som ikke har oppnådd en dritt. Sendte han bilde av dagens DN forside som svar. Følte egentlig det var nok, jeg.

 

Nå på ettermiddagen har vi grillet rett bak der jeg bor. Det var veldig koselig! Det er forresten noen av dere som spør hvorfor jeg skal flytte inn med en venninne. Om en uke begynner jeg å oppusse badet, da kan jeg ikke (vil jeg ikke) bo hjemme så jeg flytter inn sammen med Marte. Jeg skal bo der kun med henne, altså ikke med Robin, og tror det kommer til å bli veldig greit. Ser nesten litt fram imot det, har aldri bodd med en venninne før og misunner litt de som får oppleve det også. Jentekvelder, dra ut, ha det gøy.. En fin start på sommeren 🙂 Så hvem vet, kanskje jeg bare blir boende der da, haha.. Om jeg trives alt for godt! Neida, jeg eier jo leiligheten min og må nok tilbake hit etterhvert så jeg kan ikke bare flytte så spontant. Men Marte bør passe seg for jeg blir nok vanskelig å bli kvitt!

Nå tenker jeg å dra på kino for å se “it follows”. Har noen av dere sett den? Jeg har hørt den skal være sykt bra!

131 kommentarer
    1. Ikke se “It follows”! Den har et par skrekkmomenter, men filmen i sin helhet var ikke særlig bra!

    2. Det at du legger ut bilde av den forsiden i stedet for å besvare kritikken på 70% av kommentarene i forrige innlegg sier vel hvor dobbelt moralsk og lite gjennomtenkt du faktisk er.

    3. Jeg har også planer om å se “it follows”, gleder meg til å høre hva du synes om den! Skal nok se den uansett, men det er jo morsomt å høre hva du synes først. Og det med at du sendte bilde av forsiden til han mannen synes jeg var kjempemorsomt, haha. U go girl!

    4. Enig med 19.04.2015 kl.19:49
      Håper Arnardo anmelder deg og at du får en klekkelig bot for oppfordringen om å rive i stykker plakatene, og feilaktig bruke bilder som ikke har noe med Arnardo å gjøre.

    5. vet ikke om dette er noe du bryr deg om, men tenkte dette var noe som ved hjelp av deg kunne spres ut til mange flere. det handler om et mineral som blir brukt i sminke, som utvinnes av barn som gruvearbeidere. https://vimeo.com/92545678 se den, versåsnill sophie <3

    6. Bodde ett år sammen med bestevenninna mi og det var helt fantastisk gøy! Du må bare glede deg til det 🙂

    7. Har du kjøpt deg ny leilighet? 😀 Så på Bloggerne at dere var på visning og ønsket å kjøpe noe, har dere kjøpt ny leilighet eller er dere enda på leting? Klem fra meg. Ha en fin kveld!

    8. kan du ikke skrive om selvbruning snart… svare på spørsmål, ikke bare skrive at du har gjort det og digger det…

    9. Jeg så “It follows” på Tromsø filmfestival i januar, og den var fantastisk! Det var noe annerledes, og i motsetning til alle andre skrekkfilmer som kommer ut nå for tiden, var den faktisk skummel. Filmer nå er mer fylt av gørr føler jeg, mens denne fikk meg til å sitte å gjemme meg bak venninnen min mens jeg heiet på hovedpersonen. I tillegg er ideen som inspirerte filmen flott! Virkelig verdt å se!

    10. Så “it follows” igår på kino og den var faktisk ganske bra. Jeg er virkelig ikke noe fan av skumle filmer, men denne falt i smak. Som noen sa over var den litt annerledes enn andre skrekkfilmer, men totalt vært å se!

    11. Kjempekoselig bilder! Ser ut som om dere hadde en kjempekoselig dag 🙂 Det er så herlig med vår, og at det er varmere i været 🙂 Denne uka har det skjedd mye i Trondheim også, og det blir grønt før 1.mai. Hekken til naboene er allerede grønn, og hvitveisen er kommet 🙂 Elsker våren <3 🙂
      Husker jeg var i Oslo 22.04 - 24.04.2008. Ble operert i hånda mi 23.04.2008 på Rikshospitalet! Den dagen jeg kom til Oslo 22.04 var det så varmt. Jeg kom fra Trondheim hvor vi hadde hatt det kalt med masse regn. Det var godt over 20 grader i sola, og jeg måtte innom en butikk å kjøpe meg en kortermet bluse som ikke var så varm. Holdt på å smelte bort. I tillegg var det mer pollen, og jeg gikk jo fullstendig tett pga pollenallergi.
      Bra du får bo til ei venninne mens du pusser opp badet. Regner med dere får det bra.
      Ønsker deg en kjempefin og god søndagskveld 🙂
      Hilsen Toril

    12. Herregud, så mye dritt folk stikker nesen sin i – alt i fra at du drikker Pepsi Max til at det “ikke er sommer før i Juni”. Skjønner godt at så mye teit feedback kan slite en ut! Stå på videre Sophie Elise – jeg synes du er knalltøff og veldig reflektert til å “bare” være 20 år 🙂

    13. Hei sophie! Hvor mange GB har du oå iphonen din? Musikkapper du bruker mest? Noen apper du anbefaler? Hadde vært moro å se hva du skriver om det? Klem fra meg 🙂 kan du sende flere mystories? Du sa jo at motivasjonen for å få ny tlf var å sende til lesere 🙂 klem klem

    14. Ser du får pes for mye rart, ville bare si at jeg lo godt med deg av det fuck deg-svaret du ga han mannen. Helt enig med deg, hvem er det egentlig som er vellykket her, deg eller haterne? Med det sagt, vil jeg råde deg til å svare saklig på saklig kritikk, og så skal du heller få lov til å tulle med tullingene og kødde med køddene med god samvittighet.

    15. Syns det er stygt å usaklig å komme med person angrep og kommentere utseendet på folk… Syns du noen er mindre pene hold det for deg selv, hva faen får du ut av å snakke dritt om åssen andre ser ut? Eneste du fremstiller er deg selv som en ordentlig stygg og grinete person. Feig er du også, hadde muligheten til å si hva du syns om Sophie face to face da du så a i parken men valgte å si det bak skjermen anonymt i stedet

    16. Så du tjener millioner, men da har du råd til og betale erstattningskrav hvis arnardo saksøker deg for og bevist ødelegge for inntekta demmes sånn at du tjener mer 🙂

    17. Hei, kan du legge ut bilde av antrekket du hadde på deg på den twerke videoen du la ut på instagram? Hvor er alt fra?

    18. SÅ den filmen igår for trodde og den skulle være bra, men ble skikkelig skuffa.. ikke verdt å see:)

    19. Herregud, nordmenn må være de mest negative personene i verden. Tydeligvis går det ikke å unne andre godt, men bare seg selv. Hun har jobbet for å komme så langt, og hun gjør det hun måtte ønske. Hun har sikkert gjort mye mer enn det en vanlig 20-åring har fått gjort.
      Og hvorfor si at hun er stygg osv når man tydelig ser at det er det siste hun er! Hadde jeg fått daglig kommentarer om hvor stygg og ødelagt jeg var, hadde jeg gravd meg ned for lengst! Hun er en offentlig person, som er ganske så pen og flink i de hun gjør, så hvorfor ikke gi noen positive kommentarer? Gi henne ros for det hun gjør? At hun bryr seg om miljøet, dyr etc.
      Du er toppers, Sophie Elise! Du burde være stolt over hva du har oppnådd og klart. Og ikke minst, du er nydelig!

    20. Wow folk burde tenke seg om noen ganger før de poster det de gjør. Er det mulig å slenge så mye dritt mot et annet menneske? Altså helt seriøst, ta og slapp av. Sophie Elise er jo helt fantastisk god-hjertet som står for det hun mener! Dyr i sirkus er dyreplageri og det burde ikke settes spørsmålstegn på det. Folk som faktisk prøver å forsvare Arnando og andre sirkus med dyr i, er blinde og naive mennesker, som trenger seg et krafig reality-check. Det finnes tusenvis av andre måter å underholde seg på, get creative people, og ikke la det gå ut over dyra som ikke ikke snakke for seg. Sophie, ikke hør på idoitene, stay awesome, du er vakker og sterk!

    21. Jo jeg synes hun er STYGG som juling nå!! Hadde dere sett henne i ekte, utenom på selfier så hadde dere trudd at det ikke var samme jenta. Huden hennes og nesen er helt ødelagt ff! Det er IKKE pent. Hun kan stilles ut på sirkus, og hun kan jo ingenting om dyrevern? Fyfaen så klein at dere tror det

    22. Ikke bry deg Sophie Elise! Alt dei er, er misunnlige!! Dei er berre noen drittunger som trur dei er alt! Stå på! Tenk på alle dei som støtter deg! Men hvor skal robin bu når du bur som vennina di?..

    23. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så forbanna frekke på kommentarene sine? har de ikke bedre å gjøre på?? seriøst, folk må få seg et liv!
      Kan ikke du fortelle hva du syntes om filmen? 🙂
      Jeg og en venninne snakket om å gå å se den en dag! 🙂

    24. Sikkert slutt mellom sophie og robin. Kanskje hun da får opp øynene og ser hvordan hun selv har blitt forandret etter hun ble sammen med han! På tide å våkne opp snart

    25. Jeg er ikke Sophie Elises største fan å mener selv hun bryter loven i innlegget om sirkus, men personangrepene hun får her fortjener hun på ingen måte!
      Hvorfor er det så fryktlig vanskelig for så mange å bare la vær å skrive noe i det hele tatt?
      Kritikk og litt dritt må hun tåle, men det her er bare absurd!
      Skjerpings folkens, det er lov med litt folkeskikk!
      Mvh. Graatoner

    26. Hahaha, lo litt av at vi ikke ser grillen på det øverste bildet i innlegget og røyken ser ut som om den kommer fra rumpa til Robin! 😀 slapp han en liten vind?

    27. E du fortsatt pescetarianer? 🙂 har bare ikke sett noe til det på bloggen på kjempelengre. hadde fortesten vært kult om du kunne lage et innlegg om det, koffer du valgte akkurat pescetarianer og ikke vegetarianer/veganer, kordan robil stille sæ gil det valget osv.
      Ha en fin dag!

    28. Robin har skikkelig dårlig innflytelse på deg. Du var absolutt mye penere før. Du å mathias var mye penere sammen, men synes utrolig synd på han siden DU var UTRO mot ham MED ROBIN. Han virket mer som en jordnær type, mens Robin har mer luft mellom ørene og så lenge du går i ett slikt miljø er det ikke noe synd på deg. Håper sirkus Arnardo skriver en klekkelig bot til deg..

    29. Hvor kjøper du ny innredning til stue og spisebord, pusser opp badet osv, når du skal kjøpe ny leilighet? 🙂 er det ikke bedre å innrede med noe helt nytt der, enn å kjøpe masse nytt så mange ganger?

    30. Hvorfor er det sånn at du bare blogger en gang om dagen nå? Før blogget du mye mer. Jeg bare lurer, for det er jo litt kjipt 🙂

    31. Hei. Leser bloggen din hver dag, og syntes du er an smart og reflektert person. Robin har blitt fremstilt bra via deg og bloggen din men må æærlig inrømme at jeg har mistet litt respekt for gutten, osloguttene? Det blir rett å slett for dumt, småkvalmt og umodent. Hadde trodd han var bedre ut i fra hvordan har blir fremstilt sammen med deg 🙂

    32. Hei søte du.
      Det er deilig med sol og endelig kan føle på at sommeren nærmer seg.
      Håper du kan ta en titt innom bloggen min, siden du er en person med sterke meninger så hadde det vært gøy å høre din mening i mitt siste blogg innlegg!
      Ha en strålene dag i dag!

    33. Ja, Maren, det gjør hun. Men i motsetning til før, når det var flere innlegg daglig, er det nå som oftest bare ett:-) Det jeg mente. Savner 2-3 innlegg om dagen, men meg om det.

    34. Du er ikke glad i dyr. Du bare hater mennesker og er ute etter å skade der du kan. Du er bare glad i plastikk. Og juggel.
      Stakkars dyrene. Og stakkars Arnardo. Jeg tror verden er et bedre og ektere sted uten deg.

    35. Du er klar over at det ikke er temeraturen og været som bestemmer at det er sommer,det er Årstiden. har oslo en egen sommer de som ikke følger resten av Norge ? og denne årstiden her kalles VÅR, etter denne kommer SOMMER.
      Definisjon på sommer: Den astronomiske sommeren er perioden fra sommersolverv til høstjevndøgn, som på den nordlige halvkulen inntreffer fra 21. juni til 23. september. I tempererte og arktiske soner på kloden regner en vanligvis juni, juli og august som sommermåneder

    36. Du skriver ofte mye bra. Men de sirkusgreiene ble for dumt. Enig i mye av det du sier der, men å plukke seg ut ett enkelt sirkus uten å kjenne til hvordan det driftes er latterlig. Dårlig journalistikk rett og slett. Hadde det vært skrevet i en offentlig avis hadde journalisten måttet legge seg langflat. Tabbeinnlegg uten hold!

    37. Hei Sophie! Jeg må bare si at du lysner opp hverdagen min 🙂 jeg har de siste 7 ukene gått med nakkekrage pga en ulykke med hest, og det har vert god underholdning å lese bloggen din! Nå er jeg i siste innspurt (4 uker ca) igjen med kragen, og gleder meg til fremtidig lesestoff! liker at du har ben i nesa og står for det du mener 🙂 håper du har en strålende dag, jeg har vert ute og spasert i sola. (Forventer et merkelig skille etterhvert) 😉 Stå på videre 🙂

    38. Slutt opp med denne dyreverningen din. Det er til å le seg skakk av, og du tåler ikke skakt, det er sånt som du må rette på, alt som er naturlig, en kategori hvor dyr f.eks hører hjemme. Naturen! Du kan få deg jobb i NAV. Der er det legitimt å være selvabsorbert drittsekk.

    39. Lurer på hva du griller der.
      Om du er vegetarianer hvilken merker av kjøtterstatning liker du best?
      Har du vurdert å bli veganer?
      Med tanke på hva ku og kalv går igjennom med tanke på melkindustren?
      Mvh Linn =)

    40. dere småjenter, voksne damer og menn! Dere skriver hele tiden hvor jævlig hun er som person og hvor jævlig hun ser ut utseende messig, SAMT hvor dobbelmoralsk hun er! MEN det dere ikke tenker på er at dere driter dere så sykt ut, fordi dere er rett og slett avhengig av henne! Dere er avhengig av sophie! Dere skjeller henne ut fordi hun skriver så få innlegg, grunnen er fordi da kan dere ikke følge med på hva hun driver med og dere kan ikke mobbe henne, noe dere konstant driver med! Hun fortjener hver eneste krone, og det er rett og slett fordi hun har klart å få så mange mennesker til å være avhengig av henne! Og det er ikke lett!
      Og til slutt! Du ser faen meg knall bra ut sophie! At du ikke vet eller forstår det er ikke så rart med tanke på hvor mye helvette du får slengt etter deg! Men du ser konge ut!

    41. Til fleire som har lurt på kor solbrillene hennes kommer fra, se på merket, der står det prada, vanskeligere er det ikke, hvor korktenkte folk kan være 😛
      Ang sirkus arnando, er heller ikke fan, men tror ikke måten er å rive ned plakater, men du gjør heller ikke noe ulovlig med det, fordi sirkuset har hengt opp plakater på lyktestolper ulovlig 😉 Så tviler sterkt på at man får fengselstraff av den grunn 😛
      Selv om sirkus kun bruker hunder og hester, så er det heller ikke bra for verken hundene eller hestene… Noen kan kanskje si at de får mer underholdning og trening på et sirkus, men så kommer det ann på hvordan sirkuset trener dem. En ting er dyrene, en annen ting er lønna. Lønna er antakelig kjempedårlig, og de ansetter vel gjerne polakker som ønsker å tjene penger…
      Så dette med sirkus er ikke bare dyrenes velferd, men også menneskenes…. I tillegg så blir dyrene fraktet i hengere og biler i flere timer fra sted til sted… Lurer litt på hvor sunt det kan være for en hund eller en hest? Og vanligvis så hater hester å stå i henger. Har selv hatt hest så vet hva jeg prater om.
      Ergo dette er en problemstilling med mange felt inni bildet.

    42. Syns ærlig talt at når man et betalt blogger og det er eneste jobben så burde man ta seg tid til og poste flere ganger pr dag! Trenger ikke være et så utrolig gjennomført innlegg hver gang, men noen bilder og et hei liksom… syns du var veldig flink til det før! Men nå har du jo duttet helt av lasset her… Skulle ønske jeg og bare kunne løfte fingern når jeg selv ville og følte for det og tjene fett med spenn på det 🙂

    43. Og btw, dette virker som er Robin som har ført deg til å gjøre. Du var mye mer fin før, nå ser du bare sliten og gammel ut!! HELT SYKT hvor stygg du har blitt nå, kjenner deg f.. ikke igjen

    44. Er du seriøs? Helt forkastelig å skrive sånne ting til et annet MENNESKE.
      Vet du hva som gjør noen HELT STYKT stygg, som du selv sier? De som klarer å lire utav seg sånne fraser. Du er en mobber. Et nettroll. Et forferdelig menneske.
      Hvordan hadde det vært for deg om noen sa noe sånt til deg? Du hadde blitt lei deg. Sophie er et menneske med følelser. INGEN fortjener å høre sånn drit. Skjerp deg!
      Syns virkelig foreldre burde passe bedre på sine barn. Syns det er helt sinnsykt hvordan ting har blitt. For jeg regner med at de som kommer med slike komentarer er under 18.

    45. Se hva Sophie selv skriver om mennesker. Hun går på gata og synes synd på de un ser som er overvektige. Dette er mennesker hun ikke kjenner, men allikevel prakker på et traume, som de evnt. ikke har. Kanskje har de mistet sitt kjæledyr og er opptatt av andre ting enn vekten, så kommer Sophie med sitt nedlatende blikk. Selvmord neste… Istedet for nestekjærlighet.

    46. HELT særiøst! Du kan kalle meg et forferdelig menneske men når dette er noe Sophie har gjort mot seg SELV, med VILJE så er det faktisk greit å sie fra. Det er IKKE slik hun ble født slik, tvert i mot. Kall meg hva f… du vil om det er mobber, men om du ser hvordan Sopphie + leserene (fansene) svarer så er de ikke bedre heller. Sophie har faktisk operert seg STYGG, og dette må noen sifra at dette bare blir værre med årene! Unnskyld meg men jeg har lest bloggen hennes siden hun var 17 og dette her er DRØYT

    47. Uff, jeg vil ikke støtte “mobbere” men jeg er redd det er et poeng i hvor utrolig mye Sophie har tapt seg på utseende.. Det er helt drøyt hvor mye for mye penger, oppmersomhet og alt for dårlig selvtillit kan gjøre med noen som er på samme alder! Det er helt vanvittig og se Sophie på tv,aviser og se hvordan hun har operert seg og ser ut idag, og nå er det ingen vei tilbake. Jeg synes faktisk det er dumt at dere opmuntrer henne til å bli seende slik ut! Det er langt fra pent, og det er absolutt penger i toalettet. Tenk at jeg synes Sophie hadde kul stil og klasse før, nå er hun bare helt ubeskrivelig trashy men null peiling på utdanning,mote eller skjønnhet. En blogger som bommer på sine egne øyenbryn med sååå mange år erfaring – det er flaut.
      Jeg blir enda mer trist av lesere som sier hun er så “pen” og fin, når alle og enhver kan se at dette er et fælt utslag på alt for mange år med rosablogg og alt for dårlig selvtillit fra starten. Men kanskje Maja tar kaka litt her da.

    48. Hei, jeg er en kjekk og kåt pedofil gutt på knappe 58 år som ønsker å komme i kontakt med sexy kvinner i alderen 7-12 år, for ønsket intim kos og ride ranke. Jeg vet ikke om dette riktig forum men om det ikke passer å bruke kommentarfeltet til sjekking, kunne vi kanskje inngå en avtale med Sophie Elise. Vennlig hilsen, Spent på deg!

    49. Dette er kanskje første gang jeg kommenterer her, men er fast leser. Men serriøst, jeg må bare få det ut. Skjønner virkelig ikke hvordan du holder ut, alt det dritt du får slengt til deg. Har lest igjennom dagbladets kommentarfelt på facebook ang. sirkusplakatene, og blir direkte flau og kvalm over voksne menneskers oppførsel på nett. Kan ikke tenke meg hvor mye dritt som faktisk dukker opp i ditt kommentarfelt, innboks og mail da, når dem har så lite folkeskikk at de publiserer så grove personhets offentlig. Da spesielt på kommentarer om utseende. Og så om du har fikset på utseende? DU er i hvertfall fin på innsiden, noe jeg ikke kan si for godt voksne mennesker som driver med nettmobbing. Stå på, heier på deg!

    50. “Jaja
      20.04.2015 kl.14:49
      Selv om du tjener millioner betyr jo ikke det at du har oppnådd noe.”
      Så enig, så enig.

    51. Sophie Elise er sånn Amerika i Norge. Populærkultur. Man må finne sen egen stil og ikke bare kopiere opp deres måter. Nordmenn generelt trenger det i dag, man sitter i mediene som en svamp og bare stjeler andre menneskers tanker. Det er nesten ingen som har personlighet. Og det er skremmende.

    52. ^^ : er du morsom? Når hun får masse dritt mot seg, hvem vil lese all dritten som dere jævla fitter kommer med? Så jævlig mye dritt dere kommer med! Jeg blir så flau meg! Hadde jeg visst hvem dere er, så hadde jeg banka shiten ut av dere.
      Hilsen Lisa

    53. Har ikke vært på bloggen hennes før, jeg seilte inn etter å ha lest om sirkus i daglabdet. Men hun virker da som en fargeklatt. Og hun har tydeligvis ‘fans & followers’. Mange kommentarer. Håper hun røyker om en skorstein. Jeg er så lei av politisk korrekthet. Jeg liker mennesker som er litt ville og gærne.

    54. Gjør “JOBBEN” din Sophie, du som misbruker det ordet daglig. Du blir jo betalt så heftig mye for det du ikke gjør.
      Skriv 2-3 innlegg om dagen, det forventer man. Det skulle faktisk bare mangle når du tjener over 150 000 imnd for å løfte fingern når du selv vil.
      Ugh.

    55. hei! ser du får så mye negativitet i dette innlegget, JEG kjenner jeg blir såret på dine vegne. Når jeg leser dette kjenner jeg et lite stikk i hjertet og får litt vondt i magen, for all denne negativiteten må jo påvirke dagen din?! om den ikke gjør det er du veldig god. Syns det er veldig kjipt at mennesker må rake ned på andre mennesker, hva får vi ut av det?! For å gjøre verden til ett bedre og gladere sted er det ikke negativitet du skal spre rundt, det er POSITIVITET. alle dere som slenger drit- SKJERP DERE! jeg blir flau på deres vegne, hvordan dere kan klare og oppføre dere sånn??. Sophie Elise, du må gjøre hva du vil! dette er ditt liv, du er komt så langt og jeg blandt annet kunne bare drømt om å være der. Du må ikke la alle de her negative kommentarene påvirke livet ditt, det er ikke annet å gjøre en å syntes synd i de menneskene som kommenterer sånt, du kan være glad for at du er personen du er, lykkelig, snill og godhjertet. ikke la de dra deg ned! Leste en kommentar lengre oppe der det stod “uff, jeg vil ikke støtte “mobberne” men jeg er redd det er et poeng i hvor utrolig mye sophie har tapt seg på utseende..” ALLTSÅ HALLO?? helt seriøst, haha?? du som skrev dette ER en av mobberne. Hva om sophie har tapt seg på utseende? hvorfor skal du bli så trist for det at du må kommentere det? Sophie er kjempe pen og om noen sier noe annet så er dere bare sjalu på livet hennes, bloggen hennes eller utseende hennes. Hater’s dere suger, var egentlig bare det jeg skulle si. takk for meg. DU ER BEST SOPHIE<3

    56. Det som er interessant med åpne kommentarfelt som her, hvor man kan være anonym, er at det viser hvor bedritne mennesker kan være. Internet er en slags tankeverden som får fritt utløp for alle å se. Og du verden som det lukter kloakk noen ganger. Det er mange her som bruker Sophie Elise som søplekassa si.

    57. Har lest bloggen din i flere år Sophie Elise, og syns du virker som en fantastisk person. du får mye hat, noe jeg syns du abselutt ikke fortjener. Jeg har selv bodd med bestevenninen min i 1 år nå, og vi har det så artig sammen, så lykke til. tror du vil kose deg og ha mye gøy! 🙂 synes det har blitt mindre og mindre blogginnlegg fra deg den siste tiden, håper bare det er en periode.. og at du er tilbake for fult snart! 🙂 tommel opp for deg sophie!

    58. Hvor mange barnearbeidere har ikke produsert skoene, brillene og klærne til Sophie, jeg synest at du Sophie bør undersøke dette.
      For du tenker vel like mye på mennesker som du gjør med dyr.

    59. Drittslengingen kommer fra mennesker som ikke har det bra med seg selv.
      Uansett hvilke meninger og valg du hadde tatt, ville ingen ha rett til å gå til personangrep på deg.
      Jeg håper virkelig ikke du tar til deg kommentarene fra disse usympatiske og samvittighetsløse løse menneskene.
      Kos deg masse i sommer!

    60. Hei igjen. Ser dere er uenige med meg.
      Men tenk dere litt om… JA, hun har tatt operasjoner. HVORFOR? Fordi hun bestemmer over seg selv. Sin egen kropp og ansikt. Hun må da vel for fasan få gjøre hva hun vil med utseende sitt, selvom kanskje ikke det faller i alles smak?
      Selv om hun har tatt operasjoner, botox.. you name it, så har vel ikke dere noe med det å gjøre?? Hun har da vel ikke gjort noe mot dere, ved å gjøre dette? Eller? Hun fortjener ikke å høre at hun er stygg, har tapt seg, ser trashy ut.. osv.
      Jeg syns dette er personangrep, mobbing og generelt utrolig stygt gjort mot en person.
      Og Ann-Sophie: Hvorfor skal ikke folk få lov til å si at hun er pen/fin/flott? ALLE har en egen oppfatning om hva som er vakkert. Du skal da vel ikke kunne diktere hva som er pent og ikke….?
      Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er og hvor saklige dere faktisk er i denne diskusjonen, men jeg mener at ethvert oppegående menneske kan holde seg for god til å rakke ned på en annen persons utseende. Tenk dere litt om.

    61. http://www.tv2.no/a/6722653
      – Jeg skal ikke si noe mer, men om dere VIRKELIG mener dette er normalt, og at man ikke skal sifra når en person ser slik ut, ja så ville jeg faktisk aldri hatt dere som venninder. Det å si dette er pent er rett ut løgn.

    62. _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      WHAT!??? Folk spør i hopetall om hvorfor hun ikke svar i kommentarfeltet sitt??? Hva faen skal hun svare til alle kommentarer om at hun er stygg, og nedverdiggjøre henne som menneske????!!! Er så jævla mange som ikke burde hatt internett i eget hjem, eller i hvertfall blitt overvåket over hva de bedriver med og skriver her og der. Er dette vanlige folk jeg ser på gata eller bussen, som råtner i sofan om kvelden med laptopen på magan og spyr i bloggers kommentarfelt? Sett heller pistolen mot tinningen deres, og ødelegg dere selv. Kanskje sitter Norge med et liv på samvittigheten når Sophie ikke lenger makter! JEG SPYR I MUNNEN!!!!
      <3 Sophie! Du er GULL! Mange som sliter i livet sitt som ønsker å trykke deg som hardtarbeidenede ned i sin egen triste tilværelse *mwaaaaaaaah* <3
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _
      _

    63. Herregud. Foreldrene dine burde lære deg litt om folkeskikk. Hvis du ikke vet hva det er, google it.

    64. Jeg blir helt satt ut av at det er så mange sinnsykt frekke og sårende kommentarer her. HVORDAN kan dere ha hjerte og samvittighet til å skrive noe så forferdelig til et annet menneske?

    65. Første grille bilde var faktisk helt sykt. Ser ut som et kunst bilde. Vakker komposisjon, lys og farger, røyken bar er prikken over det hele. Ville bare si det i tilfelle du ikke så det selv, veldig pent og følsomt. Kunne sikkert gjot enda mer ut av det i photoshop om det ikke skulle til blogg. Ble litt forelska i det bilde jeg 🙂

    66. Hei Sophie 🙂 Du burde få en slik ordning på bloggen din som Tone Damli har, at folk må logge inn med facebook for å kunne kommentere. Da hadde nok de fleste stygge kommentarer forsvunnet, folk tørr ikke stå for det de sier her inne 🙂 bloggen din har liksom blitt et fristed hvor man kan slenge dritt anonymt, og den eneste det går ut over er deg. Jeg tror ingen har godt av å måtte lese slike kommentarer i lengden!

    67. <3 Politimester Bastian <3
      Fatter ikke at du holder ut Sophie. Om du hater mennesker, som en tydeligvis mente var viktig å slengr ut av seg her, så er det jammen ta meg ikke rart. Du må være verdens mest tålmodige menneske.
      Heldigvis er ikke mennesker som spyr ut så mye dritt verdt og bry seg om. Man kan jo bare håpe at dr vokser opp og blir skikkelige mennesker en dag de også. Hvis ikke, er det tross alt de som får igjen for det.
      Stå på søte deg! :-*

    68. http://no.secretescapes.com/r/4ygyvz
      Bli medlem kostnadsfritt hos Secret Escapes, så får du tilgang til eksklusive medlemspriser på luksuriøse hotell og reiser med inntil 70% rabatt over hele verden. Motta også en velkomstgave på kr 150 til å bruke på din første reise.
      Hvorfor så lave priser? Visstnok liker ikke engang de beste hotellene å ha rom stående tomme.

    69. Skjønner godt at du ikke svarer i kommentarfeltet, så mye dritt og personhets du får i mot deg. Hadde vært interessant om vi kunne fått konseptet “trolljegerene” her i Norge, hadde vært mange som hadde fortjent å blitt tatt av dem! Hadde vært supert om flere kunne glede seg på andres vegner, og ikke vært å bitter i sitt eget liv.

    70. Savner blogginnlegg fra deg, det er jo ‘oss’ du lever av. Du svarer aldri på kommentarer, men det er vel fordi du ikke leser kommentarene :-p

    71. Beklager, Sophie, men jeg måtte skrive en kommentar på den wannabe-bloggen typen din er med på å drive. Vet ikke om du leser der, så jeg poster kommentaren her også;
      Sophe Elise har jo etterhvert fått delvis kredibilitet for bloggen din. Språket er greit og selv om meningene om henne er delte så mener nå jeg at det ikke er bare svada hun kommer med, selv om jeg forstår at det ligger buissness, penger og imagebygging i det hun skriver.
      POENGET: Hun må få være sammen med den hun vil og trives med, MEN.. Det å bli assosiert med dette oppgulpet av en blogg og disse 3 karene her som må sies å være kviser på samfunnets ræv, det skader virkelig hennes omdømme, både personlig og bloggen hennes.
      Det er som om å være sammen med f.eks superkidzen eller Rene Kleveland for den saks skyld. Folk lurer jo hovedsaklig på hva som er galt med dama, som er sammen med en så.. spesiell type.
      Sophie, eller Sofie som hun jo heter: skuta du sitter i synker, kom deg i land og til helsike vekk fra disse tilbakestående menneskene før det ødelegger alt du har bygd opp. Det er det beste rådet jeg kan gi deg.

    72. Hei. Jeg er en dame på 30, med mann og to barn. Jeg liker deg, dine meninger, syntes du er pen og titter daglig innom bloggen din. Jeg har ikke noen sinne lagt gjen en stygg eller nedverdingende kommentar – Jeg kjenner at tiden er inne : Robin er ALT for lowclass og gold-digger – han rir på din bølge av suksess. Han er for PR kåt – og det er tydelig at kompisene hans utnytter dette like mye. Om du elsker han – så er det herlig. Fortsett med det – men sett foten ned. Ikke la disse gutta bruke ditt ansikt og din kjæreste på en så rævva blogg. 50kg innlegget burde vært nok – han får bare velge – En egen blogg, eller deg.
      Du har bein i nesa! Jeg heier på deg. =)

    73. Hei Sophie. Jeg har lest bloggen din ganske lenge men sjeldent kommentert noe, som jeg husker iallefall. Jeg ser at folk slenger utrolig mye dritt som ikke stemmer i det hele tatt. Folk er slemme, og jeg blir skremt av hvilket samfunn vi lever i idag. Denne netthetsen er helt syk. Så jeg vil benytte denne anledningen til å snakke på vegne av oss som ikke er av den sorten som mobberne er.
      Du virker som et fantastisk godhjertet menneske med bein i nesa. Du virker som du står for det du mener, og det du mener, det brenner du for. Det er slike personen vi trenger flere av nå til dags. Du er fantastisk vakker. At folk sier du er stygg pga operasjonene osv, gi faen i dem. De er garantert så fulle av dårlig selvtillit at de ikke klarer å få det ut på noen andre enn en offentlig person. Vet av mange som ville sett ut som deg, både fordi du er utrolig pen og fordi du er den personen du er. Et fantastisk menneske og bra forbilde. Jeg er litt eldre enn deg, men uansett så føler jeg at du er mye mer reflektert enn meg, så tommel opp for deg! Håper virkelig du hever deg over alle de negative kommentarene, for ingen av de stemmer! Så på, flinke, fine menneske! Heier på deg 🙂

    74. Ikke rart hun ikke vil blogge når dere mobber henne! Tipper dere er godt voksene folk som har problemer med seg selv,at det må gå utover ei stakkars jente som har en blogg! TAKE A CHILL PIL !!! SKAFF DERE EN PSYKOLOG!

    75. Du som skriver om pedofili håpe du blir buret inne for livstid!!!!synd de finnes sånne sjuke personer som deg!!men håpe du er blitt rapporter,og blir tatt.og de gjelder ellers alle andre som skjule seg bak anonyme.håpe du er flink å rapportere dei Sophie,får de fins ei grense får ka ein skal ta i mot.ta til deg dei positive kommentarer,får bak alt de negative skjules all misunnelse og dårlig selvfølelse…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg