Jeg er overassket!

Wow, takk for alle fine tilbakemeldinger jeg har fått det siste døgnet, og en stor takk til den fine bloggeren pappahjerte som ga meg et ekstra fint innlegg idag ♥ Det hadde jeg ikke forventet meg, overhodet!

Jeg har vært i veldig dårlig form siden jeg kom hjem, men det er en standard for meg når jeg kommer hjem fra reise.. Blir helt ødelagt av jetlag. Nå er jeg på vei opp igjen alikevel, har kledd på meg et litt finere antrekk (eeeelsker bik bok by lene orvik!) og skal møte noen av jentene for litt drinker. Gleder meg til det, trenger jentene mine som vanlig, og idag skal jeg ut med mine craaaaazy girlfriends! Jeg har blitt skikkelig glad i å feste igjen, det går veeeldig i perioder. Men nå drar jeg ut 2-3 ganger i uken, og liker det! Jeg er jo 20 år og bor i Oslo, da må man få lov til det 🙂 Tror vi skal på jager idag!

Toppen finner dere her (reklamelenke).

Hva skal dere idag?

64 kommentarer
    1. Først, jeg er 42 år, medieviter og har fulgt med på de fleste toppbloggerne i årevis. Også din. Og jeg må si du viser gode tendenser. Jeg trur du hadde godt av å flytte fra Harstad 😉 Det blir veldig spennede å følge med på bloggen din fremover. Godt arbeid!

    2. Åh, liker skikkelig godt å lese bloggen din nå. Du har blitt så mye mer voksen på en måte 🙂

    3. Godt å se du er i godt humør, og kos deg masse!! 🙂 Men et lite tips. Du bør ikke drikke så mye alkohol når du går på Isotretinoin. Jeg jobber selv hos en hudspesialist så jeg vet en del om bivirkninger og hva man bør å ikke bør gjøre når man går på de tablettene 🙂

    4. haha for en del innlegg siden skrev du at det er dumt at den eneste måten å være sosial på er å feste og du var ikke så fan av det og nå elsker du det plutselig igjen? hahaha wææ. men kan du skrive et innlegg snart om hvorfor du skal bo oss en venninne? Og skal Robin også bo der? 🙂 ha en fin kveld nydelige deg <3 det fortjener du!

    5. Kan du snart blogge om hvorfor du skal flytte til en venninne?
      Og jeg lurer på en ting. Iogmed at du går på tablettene mot uren hud, hvordan kan du drikke så mye alkohol? Håper du kan svare på dette 🙂

    6. Ikke ikke ikke drikk når du går på disse tablettene! Det er noe jeg virkelig ikke vil anbefale deg, ihvertfall sa de det til meg. Med mindre du ikke går på de lenger, så vil jeg anbefale deg det. (Jeg går på de selv)

    7. En ting til: du skrev i forrige innlegg at du ikke samarbeider med nelly og nå skriver du reklamelenke? Blir litt frustrert her kjenner jeg :/

    8. Du er jo kjempe smart. Det vet jo vi som har lest ka du skriver over lengre tid. E så lei av at folk blir like overraska hver gang du skriver noen meninger, som faktisk er sterke og gode.. Gawd.. akksom en må velge mellom å være pen eller smart…

    9. på jaeger er det 23 års grense på fredag/lørdag da, så spørs om du og venna dine kommer inn x) altså så kjent som du er, vil jeg tro kanskje at du kommer inn da men haha c:

    10. Hei! Har bare et lite spørsmål! Jeg finner ingen ting på internett, og det virker som du kan mye mer enn meg! Jeg bare lurer på hvordan produksjonen av koksolje foregår? Kokos kommer jo fra palmene, så når de tar ut palmeolje ville det jo vært naturlig å slå sammen produksjon av kokos og palmeolje?? Mange bytter jo til produkter med høye nivå av kokosolje!! Hadde vært supert om du kunne hjulpet meg å finne litt ut om dette 🙂 Vet at kokos ikke er sunt værtfall!
      Hva slags mat/oljer spiser du? Og hva tenker du om kjøtt fra private gårder som lar dyrene gå fritt ute året rundt frem til slakt? Er det et bedre alternativ for de som spiser kjøtt?
      Du er kjempe inspirerende! Og bloggen din blir bare bedre og bedre! Klem 😊

    11. Hei Sophie Elise.
      Du er en vakker jente med en fin blogg. Synes det er kjekt og følge deg og de andre i Bloggerne. Stå på videre! Ønsker deg alt godt! 🙂

    12. Unnskyld, unnskyld og nok en gang unnskyld!!!!!
      Dette er aller første gang jeg er inne på bloggen din.Klart jeg har hørt navnet ditt men aldri brydd meg noe om “såkalte rosabloggere”.Grunnen til det er ganske enkelt den at jeg er en godt voksen dame på 58, med 2 voksne døtre og 4 barnebarn.
      De eneste bloggene jeg hittil har lest har vært matblogger.
      Plutselig så satt jeg å leste om uttalser om palmeolje, sponsorinntekter osv.Da måtte jeg gå i meg selv og hva fant jeg? Jo jeg fant en person jeg ikke likte. En person som til tross for ” høy” alder har generalisert og “dømt”. Ikke veldig stolt av det men man slutter tydeligvis aldri å lære.
      så derfor sier jeg unnskyld. Til deg.Og til andre som blogger.
      I kveld har jeg tipset mine to voksne døtre om deg. To oppegående velutdannede og fine jenter om deg og holdningene dine.
      Kommer til å titte innom bloggen din av og til i tiden som kommer.
      Fortsett å engasjere deg, du som for meg hittil har vært ukjent.
      Ønsker deg en fin helg.

    13. Til Anonym 17.04.2015 kl.20:48; Forskjellen mellom kokosnøttolje og palmeolje er at den ene tar fra kilden, den andre TAR kilden. 🙂

    14. Du er forskjellig på alle bilder men akkurat det bildet her er fantastisk♥ det jeg mener er at på headeren din ligner du på en søt barbie og på det bildet ligner du på en sykt sexy modell. Fysøren du er helt fantastisk. Du har MASSE på plass når det gjelder utseende. Ville gjerne sagt ALT, men ingen mennesker har ALT. Skal operere meg jeg også. Er bare 13 år :'(. Noen sier at du har operert 99,99 prosent av ansiktet ditt. Jeg mener at du har operert 15 prosent, fordi jeg har sett bildene dine før operasjon og de var kjempe søte og fine♥ Du er sykt heldig som er dødt som en barbie 😀

    15. Håper du nyter livet som ung i Oslo! Selv flyttet jeg akkurat til Oslo som 25-åring, og føler meg nesten for gammel til å gå ut. Og det er jo bare tull!

    16. Trist å lese at noen synes SE er heldig som er “født som en barbie”. A reality check is in order, my dear.

    17. Vet ikke om du har lagt merke til det, men det har hvert fall jeg; etter du skrev innlegget om bloggers inntekt og at aviser selv burde merke deres reklame, har jeg sett at både Tv2 og Nordlys har begynt å skrive “sponset innhold” e.l. når det er noe reklame de skriver om. So good work – bloggere kan påvirke enormt mye, til og med store og veletablerte mediekanaler!

    18. Jeg må være veldig ærlig om en liten ting: Jeg trodde at du var super overfladisk, bare skreiv om merke ditt og datt, super rosablogg med glansbildeliv og alt er så fint og flott at “oss normale” bare kan spy. Nå som jeg faktisk har satt meg ned og lest bloggen din derimot, må jeg si at jeg ble utrolig positivt overasket! Du tar opp mye viktig, og du står for det uansett hvor mye dritt du får slengt i trynet på daglig basis. Du blir kasta ut i både det ene og det andre, og du tar imot muligheter du får til å utfordre deg selv og oppleve ting. Dette står det utrolig mye respekt av, og må si at jeg har blitt fast leser av bloggen din 🙂

    19. Hei sofie Elise elske elsker og da mener jeg elsker bloggen din. De som sier at du er et dårlig forbilde må skamme seg du er et veldig bra forbilde for meg og andre mensker. Du er en super person og du er mit forbilde. Jeg har lyst til å blogge. Tusen takk sofie Elise 😃

    20. Så bra at du fikk med deg innlegget til Pappahjerte, jeg hadde tenkt å tipse deg om det hvis du ikke hadde nevnt noe om det til nå.
      Endelig slutter det kanskje å storme så sykt rundt deg i en ørliten periode, endelig får du kanskje litt medvind! Jeg skrev til Pappahjerte at det er virkelig flott at han støtter opp om deg selv om du er hans konkurent, mannen er en flott type med fine verdier og jeg syns det er supert at han støtter deg!

    21. Så fint at du har merket annonselenken riktig i dette innlegget 🙂 Ser du har klaget før på at folk melder deg til FO for feil reklame-merking, men om du merker riktig slik som her så vil ikke det skje, og jeg tror du vil få mer tillit fra leserene dine.
      Gabriela: Selv om bloggere ikke samarbeider direkte med Nelly, så lenker de til Nelly gjennom et annonsenettverk. Det betyr at de vil få noen prosent av det du handler for hvis du klikker deg inn på Nelly via lenken. Sånne lenker er ofte merket med reklamelenke, adlink eller affiliatelink. De fleste lenker til Nelly (og sikkert noen andre nettbutikker, jeg har ikke sjekket) er slike lenker, og de skal merkes så leseren blir klar over det.

    22. Djææækkelsk fine bilda av de;)) Sånner bilda lika vi og stå på videre!!!! NYLDI SANG BTW!!!!

    23. Sofie! Hvor skal jeg begynne? Du er heilt spesiell! Du som tør å ver deg selv! Jeg har ikke ord hvor fin du er og hyggelig! Jeg ønsker så mye å møte deg! Det er så bra at du er deg selv! Uansett vi ikke kjenner hverandre så har du ikke noen anelse hvor stor fan jeg er av deg! Uansett jeg er bare 12år liker jeg deg veldig godt! Du er nydelig og har en så spesiell stemme! Vær deg selv! <3

    24. Utrolig kult av pappahjerte! Syns du fortjente den veldig. Folk har et forvridd syn av deg, jeg syns alle burde åpne øynene mer og kunne klare å se for seg selv i andres situasjon. Livet er aldri en dans på roser for noen, og jeg vet du jobber hardt og må takle mye shit. Utrolig stolt av deg, (Høres rart ut når jeg ikke kjenner deg) men jeg mener det! Du er et levende forbilde 🙂 Kos deg ute i kveld, det skal jeg!
      <3

    25. Tror ikke du leser alle kommentarene du får, du får det til å høres ut som om leserne dine er ‘verdens hyggeligste’ og det er det mange som ikke er. Du har fått mange ‘drittkommentarer’ huff 🙁 I dag har vel fyllesyken overtatt for jetlagen, LOL. Ha en fortsatt fin helg da du <3<3<3 uansett form.

    26. Syns du er fantastisk jeg 🙂 Bare stå på, og husk det at negativt eller positivt til deg, betyr at du forsatt er relevant ;), og de som slenger drit er bare misunnelige og klarer ikke å se gleden i andre sitt liv 🙂

    27. Kunne du laget et innlegg om neglene dine? Altså hvordan du har fått dem stelt osv. Steller dem selv en gang i mnd, men går litt tom for inspirasjon til hvordan jeg kan ha dem etterhvert :O
      Ha en kjempefin kveld, flotte deg!

    28. Hva skjer med Robin? Er dere ikke sammen lengre? Ser ut som om du har reist hjem alene, og så skal du bo hos en venninne? Hva skjer? 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg