UKENS NOT

Jeans med sleng. Kan ikke folk bli lei av disse buksene snart? Jeg har selv et par hjemme men nei, jeg får nesten vondt i magen av å se på dem. Mote eller ikke, dette er grusomt.

Bloggere som skal være så “picture perfect”
Jeg er så utrolig lei av bloggerne som ikke ser ut til å være ekte. Dere vet de som kun har perfekte modellbilder av seg selv, sine omgivelser og innredningen sin hele tiden? Til og med husdyrene deres ser perfekte ut. Hva skjedde med at bloggere faktisk er BLOGGERE, hvor man skriver og forteller om hva man føler. En blogg skal ikke være som skutt ut av nesa på Vogue, vi skal være mennesker med tekst, følelser, liv og normale bilder.

Facebook.
for meg føles det som om facebook blir mer og mer ute for hver dag som går. Det handler bare om reklame nå, fæle videoer som sprer seg og overskrifter hit og dit som skal lure folk til å trykke inn. Store deler av topplisten til blogg.no er jo ikke egentlig “toppbloggere”; men bare masse folk som får klikk fordi de har en overskrift som lurer folk inn via facebook. I tillegg alle de på 40+ som skal diskutere under enhver nyhetssak, hvor de er frekkere enn satan selv.

Foreldre som gir barna sine aaaalt for mye sukker.
Jeg så utrolig mange barn i USA som var overvektige, og man ser en del av dem her i norge også. Jeg synes så synd i dem, for det er ikke noe barna kan noe for.. Det er jo foreldrene som gir barna mat og derfor kan man ikke gi et barn hva som helst. Når jeg en dag får et barn så skal de ikke få spise godteri, det blir MAKS en gang i uken. Godteri inneholder bare dritt, og jeg mener faktisk det er litt barnemisshandling å bare gi barna sine fet mat, dag ut og dag inn. Det ødelegger jo for dem fra start.

Folk jeg kjenner som SPØR meg om jeg kan linke bloggen deres / tagge dem på IG. Jeg tagger deg gjerne og jeg linker deg gjerne OM det kommer naturlig for meg. Jeg føler meg jo passe dum om jeg nesten oppfatter en dårlig vibe fra folk som jeg ikke tagger i bilder. Enkelte har blitt direkte forbanna, og da kan man jo faen meg lure på hvor verden er på vei. 

Utroskap. Trenger vel ikke si så mye mer om dette. Jeg har igjennom mitt liv vært igjennom så utrolig mye dritt, gang på gang på gang, og det er noe av det verste man kan føle på. Om man elsker noen, så gjør man ikke det mot et annet menneske.

Gutter som LATER som om de er rike. Jeg har sett så mange bilder av louis vuittons, rolex klokker, dyr champagne +++ som folk (spesielt gutter) legger ut, og later som om det er deres eget. Etter at jeg flyttet til oslo har jeg lært at det er mange som bruker utrolig mye tid og energi på å få det til å se ut som om de er rike.. Hvorfor aner jeg ikke. Om de for eksempel har en dyr champagne EN gang, så må det fotograferes tusen ganger, legges ut på alle sosiale medier og skrive noe “thats how we roll” eller whatever.

– Sex på tv. Sorry, men det er så utrolig tacky og billig. Veldig 2003.. Jeg skjøner ikke at folk enda stiller opp for å flaue seg selv ut på tv.

sextv

Er dere enige i noen av punktene?

174 kommentarer
    1. Endelig noen som sier noe om slengbuksene! Jeg mener, seriøst?! Kan ikke fatte at folk faktisk tar på seg de frivillig.

    2. Det er ikke godteri som er hovedgrunnen til at barn blir overvektige, Sophie. Det handler om at barn er myye mindre aktive enn før (de sitter på pcen, foran tven etc.) Man trenger ikke springe til hver eneste nabo for å ha noen å leke med, man snakker på facebook istedenfor.
      Kosthold GENERELT er også viktig. Barn har idag ofte ukepenger og kjøper drittmat eller familien har dårlig kunnskap om hva som er sunn og usunn middag.
      Trodde du hadde lært av gamle feil og lest deg litt opp på ting men neida.

    3. Du er ukens not! Så mye hat som du har samlet da, uff dette kan ikke være sunt! La folk leve, kle , oppdra og gjøre som de vil, hvem er vi til å si at vi er lei av det??

    4. Hva med å fuckings akseptere at andre tar andre valg? MÅ vi f.eks. kommentere andre som velger å ha sex på f.eks tv? Hva er greia med å gi de stempel som f.eks tacky? Du hadde ingen problem med å skrive om det i et tidligere innlegg og husker jeg rett syntes du sex er en helt normal ting.
      Og kan ikke gutter få late som de er rike? Hvis det får de til å føle seg bedre, så er jo det kjempe flott for dem..
      Det med kosthold er jeg enig i, men det handler ikke om godteri. Har barn selv, han får godteri, i mindre mengder, men av å til skjeier vi ut med litt godis i ukedagene. Kostholdet vårt generelt er norsk, sunn kost og blir han overvekti er det ikke pga. av godteri men av lite aktivitet iforhold til energiinntaket.
      Ha en fin kveld

    5. Ville nå ikke påstå at å gi barn mye sukker er barnemishandling, men heller omsorgssvikt – en vesentlig forskjell mellom de to.

    6. Virkelig ikke enig med deg om det du skrev om barn. Unnskyld meg men det kunne du godt spart deg for 🙂

    7. Det der med sex på tv… er det så ulikt enkelte av de bildene og kommentarene du legger ut? Bilder av Robin som nærmest graver fjeset sitt i puppene dine, mens han tar deg på rompa. Riktignok har dere ikke sex, men det er noe sexuelt over det, og man blir vel til slutt ganske passiv av å få slikt slengt i tryne i media/tv osv. Og hva med uttalelsene dine om at sex er helt naturlig, og ikke burde være tabu…. Hva skjedde?

    8. Julie og dere andre ro ned aaa.. haha må bare le av enkelte kommentarer her, har dere ikke noe bedre å gjøre enn å pirke på blogginnlegg gudamei

    9. “Sex på tv er så utroooolig tacky”, hva skjedde med at du ble lei deg for at folk sier stygge ting til deg, og hvorfor synes du det er greit å “gjøre gjengjeld”? Og tro leg, sex på TV er ikke det eneste i innlegget som er tacky

    10. Kosthold er desidert viktigst å fokusere på når det gjelder overvikt. Aktivitet hjelper mye, men er dessverre ikke avgjørende.
      Jeg er enig med det du skriver Sophie, men jeg håper inderlig at du etter hvert blir flinkere til å skrive. Det heter “Oslo” og “synd på”, f.eks. Så mange unge sliter med å skrive korrekt norsk, og du kunne vært et forbilde for alle lesere ved å skrive riktig. Hilsen fra en gammel kjærring 😉

    11. Å mate barna sine med helt ufattelige mengder med sukker (deriblant brus/godteri/sjokolade osv.), maccern, pizza og annen ferdigmat dynket i frityr og med hauger av fett ER barnemishandling. De får ikke den næringen de trenger til å vokse skikkelig, de blir gjerne overvektige, JA, men innsiden av kroppen har det verst. Ville du følt deg i god form, vært kvikk og rask, at du har energi en hel dag om du lever så og si kun på slik mat? For det tviler jeg på. De ødelegger barnas kropper, organer, vekst og ikke minst deres forhold til mat. Så JA, det er i mine øyne barnemishandling.

    12. Det med slengbuksene kunne du spart deg for. Det er sikkert mye du har på deg som folk ikke synes ser bra ut, men det er nettopp det som er så fantastisk med mote: det er individuelt og folk har sin egen stil og sitt eget særpreg. Så selv om ikke du ville gått med noe selv, synes jeg du skal være forsiktig med å henge det ut på bloggen.
      Angåene det med gutter som later som de er rike: Robin er jo akkurat slik du beskrev?

    13. Synes slengbukser er fiiint jeg. Mye bedre enn de åletrange buksene man knapt får av seg.
      Du spiller en del på sex, er det noe bedre enn å ha sex på TV? Du blottstiller deg selv for Norges befolkning, er du bedre?
      Vi er alle forskjellige og har forskjellige måter å vise oss frem på.
      Men jeg digger deg for det du gjør, stå på 🙂

    14. Gjelder ikke bare gutter, men også jenter som kjøper seg dyre merker og lever på bare knekkebrød. 😂😂😂 Flaut for dem som faktisk har råd.

    15. Eh.. Robin la jo ut 5 bilder etter hverandre med Louis Vuitton vesken som DU kjøpte til han, og poser med den på halvparten av bildene sine. Så der beskrev du din egen kjæreste.

    16. Omg så utrolig motsigende du er Sophie.
      For det første, du har jo INGEN rett til å påpeke noe som helst mote tips eller si hva som er pent eller ikke. Du kler deg så sykt trashy og slik 16 åringer gjorde for ja.. når du var 16. De fleste jenter på 17 som har blogg klarer å dra en mye mer elegant og stilig klesstil. I tillett så snakker du om at sex på TV er tacky? Herregud Sophie, du er tacky og du kan ikke engang være på tv for da ser alle hvordan du egentlig ser ut i fjeset.
      Vet du hva som er mest tacky av alt, siden du henger deg opp i det? SILIKONPUPPER.. Iallefall SÅ store som du har! Altså når til og med Lene Alexandra har skjønt at det var tacky så burde du også. Sykt morsomt at du skal overbevise noen som helst om at ting er trashy når du er et levende eksemplar på hva tacky,trashy,usunn og uekte er. Jeg hold på å daaaue av videoen din, all de hudproblemene dine? Den stive maska di og all de overdrevne bevegelsene og måte du lip syncer på? Det er ikke rart det har tatt av med å le av deg på facebook.
      Jeg LER av deg, men ja jeg skjønner at du hater utroskap… Altså, du har en kjæreste og du skal lete lenge etter noen som vil leve med det ødelagte tryne dinn igjen. Han har jo vært utro, det vet halve oslo om du snakker med vennindene dine. Åja stemmer de bare baksnakker deg for du kjenner egentlig INGEN utenom sponsorene på bloggen din. Har såtte på vors med fler av de som er “dine venninder” og de har vist meg bilder over hvordan du egentlig ser ut, du prøver sååååååå hardt.. Nå med sang? Hahaha igjen? Herregud du prøver så hardt at du kommer til å sprekke som en ballong snart, så plutselig er det du som ender opp på paradise og har sex fordi du ikke klarer deg uten oppmerksomhet? Haha

    17. Ahaha, enig med omtrent alt. Æsj, spesielt det med foreldre som gir sukker og slikt til barna sine og FACEBOOK! Så hater jo jeg egentlig alle sosiale medier da 😛 haha Eneste jeg tenker litt på er den med guttene som later som om de er rike, jenter gjør da vel også det? Men egentlig vet jeg ikke, er ikke så mye på sosiale medier og sånt 😛

    18. Og jeg må bare sitere deg EN gang til:
      “Jeg er så utrolig lei av bloggerne som ikke ser ut til å være ekte”
      http://www.tv2.no/a/6722653
      Dette er EKTE deg.. Haha helt f***** ødelagt… DU klarer aldri å være ekte, ikke engang den dumme sangen din. Du kan aldri synge den live, haha DETTE ler jeg så hardt av.

    19. Føler på irritasjonen din når du skriver det der, har den følelsen sjæl. Så sykt enig med deg ;-D

    20. det kom ut fra rett kjeft xD hahah lol , du er like opptatt av å se perfekt ut som alle andre så hold kjeft og overaske meg ikke om du også hadde blitt med på å ha sex på tv

    21. Utroskap. Trenger vel ikke si så mye mer om dette. Jeg har igjennom mitt liv vært igjennom så utrolig mye dritt, gang på gang på gang, og det er noe av det verste man kan føle på. Om man elsker noen, så gjør man ikke det mot et annet menneske.
      HAHA Du har vært utro selv din dumme usikkre jente, du har jo ingenting igjen av selvrespekt, ikke engang det her gir mening.

    22. Slapp av a folkens nyt livet å ikke klag så jævlig, dette er hennes mening om ting. Jeg hater folk som er så negative …med en gang dere tenker mer positivt vil livet bli så mye lettere, fordi tydeligvis har dere det vondt 🙂

    23. Wow du var så mye penere i 2012 sophie Elise før alle operasjonene dine og botoxen… Du var mer naturlig før.

    24. Hahahaha jaa så enig. Til dere som sier at folk må få gå i alt de vil så er jeg enig, men det er jo latterlig at så mange begynner å bruke det kun fordi dem tror det kommer til å bli inn. Slengbukser er veldig vanskelige å style fint så på en vanlig hverdag kan man fort ende med ett antrekk man ikke føler seg bra i. Slengbukser kommer til å gjøre Norge til et dårligere kledd land, og det er jo bare trist:'(

    25. Det med tjukke ungeer kan også være genetisk, men de fleste er nok feite pga for mye usunn mat og ipad/internett 🙂
      Meeget enig i resten også 🙂

    26. Hva syns du om #jegharopplevd – “kampanjen” som foregår nå? Regner nesten med at du også har opplevd trakassering, kan du skrive litt om det?

    27. Jesus for et rotte-rede i kommentarfelt..
      Heldigvis er det ikke mange som vier oppmerksomheten til de, folk liker sjelden rotter ; )
      Likte innlegget jeg! Er så alt for enig!!

    28. Bruker sjeldent å kommentere på bloggen din, men etter å ha lest gjennom kommentarene fra “Emma Adeline” ble jeg skikkelig sint! Synd at noen er så usikre på seg selv at de må ta det ut på deg. Disse kommentarene var rett og slett forferdelig stygge. Skulle ønske folk ikke kunne gjemt seg bak stygge kommentarer på nett – tviler på at hun hadde skrevet dette hvis hun måtte oppgitt sitt fulle navn + bilde feks. Håper virkelig at du ikke tar dette til deg Sophie, du er ei nydelig jente!
      Klem fra meg <3

    29. Du skriver om og om igjen at folk må gjøre som de slev vil, men her skriver du stygt om det kanskje er det folk vil bruke tid og energi på, Jeg sier ikke du sier at folk ikke kan det, men at du ser ned på de punktene, når jeg personlig ikke syntes du og de rumpe buksene ser så veldig flatterende ut, men jeg har ikke skrevet det for jeg trodde ikke du var en person som ville se ned på et par bukser!? Og om folk vil ha sex på tv, la dem gjøre det under lukkede laken, for guds skyld du har jo blottet foran shady kameraer mange ganger! Og så lenge jeg har lest bloggen din, har du så og si , iallfall hvordan du har fått det fram at du bare spiste dritt, men nå som sunn mat har kommet på moten, spiser du bare det..Beklager om jeg skriver dette veldig rett ut og mye skrivefeil, men jeg ble bare utrolig skuffet over dette innlegget! Utrolig leit…

    30. Jeg er faktisk enig i alt utenom jeans med sleng – de liker jeg faktisk. Så lenge det bare er sleng til en viss grad.. Morsomt innlegg, dette her! 🙂

    31. Kjære Sophie
      Vær så snill å si at du ikke bryr deg om de stygge kommentarene som kommer på bloggen din. Du er så utrolig mye bedre enn det, og det sier bare mer om dem som kommenterer, enn deg. Du er et fantastisk bra forbilde, og du inspirerer så mange, inkludert meg!
      Bloggen din er kjempefin, musikkvideoen og stemmen din er bare helt rå, og du er smellvakker ❤️
      Aner ikke om du har vært utro eller ikke, men det syns jeg ikke er våre lesere sin business heller. Men håper du vet at alle gjør feil, og man har ingen rett til å dømme andre. Derfor dømmer ikke jeg deg heller 🙂
      Håper du fortsetter å blogge i laaang tid framover!
      xoxo

    32. Du syntes det er tacky med folk som har sex på tv, enig! MEN det er også tacky når du skriver at du har sex på bloggen og sier det på tv (bloggerne). Det var ikke noe samtale emne, men du sier det for det. Det er kleint at du sier at “nå skal vi ha sex”.. Blir ikke noe bedre det.
      Du har også vært utro.
      Når det kommer til det med at folk utgir seg for å være bedre/ rikere enn de er så beskriver du jo Robin.
      Syntes dette ble veldig dobbeltmoralskt.

    33. Du sier at gutter/folk som alltid ska få d te å se ut som de er rike er “teite”.. Også nevner du sjøl flere ganger du flyr på første klasse, viser Lv vesker på bilder osvosvosv. Snakk om å kaste stein i glasshus

    34. Også er jeg faktisk enig med noen over her.. Hva er mindre tacky med de bildene du la ut av deg og Robin, der han graver seg inn mellom puppa dine? Og den kjolen du gikk med på Disney world eller hvor det var, med utrigning ned til navelen om trent? Det er også ganske not.

    35. Synes det er veldig feil å si at det å gi ungene sukker er som barnemishandling – det kan være omsorgssvikt. Det er en veldig stor forskjell og viktig å skille mellom. Som noen har påpekt over her er det ikke selve maten som gjør barn overvektige, men å opprettholde den enkle balansen mellom like mye energi inn, som energi ut. Et normalt næringsrikt kosthold og aktivitet er nøkkelen, ikke å nekte barna lørdagsgodt og kos ellers. Men selvsagt i normale og kontrollerte mengder.
      Hvorfor ikke skrive innlegg om ukens hot istede for not?
      Hva om folk bruker slengbukser? Er ikke fan selv, men det er kun fordi jeg ikke er flink nok til å style det selv.
      Som du har sagt, sex er noe av det mest naturlige som er, så hva om folk gjør det på tv? Du har også snakket om at det er dritt at ting er så tabu. Og du spiller mye på sex selv, så ser ikke helt den.
      Men stå på Sophie Elise! Viktig å være litt uenige i blant.

    36. Det er egentlig ganske komisk at det er så mange som gjør alt bare for og pirke på deg sophie! Rart at ikke folk har bedre og gjøre! Jeg digger deg mere og mere fordi du faktisk har meninger og er ærlig 🙂 er det ikke det det handler om at man skal være seg selv ? Jo! Så bare fortsett med akurattd det du gjør.
      <3

    37. En kommentar til alt dette:
      IKKE hør på alle over her som slenger så mye dritt, de har dessverre ikke bedre å ta seg til og fortjener IKKE din tid <3

    38. Det siste punktet strider litt i mot ting du har sagt tidligere, hvor du har gitt intrykk for at vi må bli mer opne om sex osv.

    39. Syns dette var et “snodig” innlegg.. Du skriver om ektehet på andres blogger, men så har du operert deg, tatoverte bryn, leppeinjeksjoner osv.
      Du spiller også mye på sex, så det er nesten litt rart at du syns det er “tacky” med folk som har sex på tv..
      Jeg liker deg, er fast leser av bloggen, og ser på bloggerne, men dette innlegget lignet ikke deg 🙁
      Jeg syns vi skal slutte å bry oss så fælt om hva andre gjør, og heller fokusere på oss selv. Det viktigste er uansett å være snille med hverandre. Og dette syns jeg ikke var et snilt innlegg 🙁
      Denne kommentaren blir helt sikkert bare en dråpe i havet ift alle andre kommentarene, men følte for å vise meningen min i dag 🙂

    40. DU ER ALLTID SÅ SYKT NEGATIV, DU SKAL IKKE SNAKKE SÅ MYE OM Å VÆRE TACKY. SE PÅ DEG SELV FØR DU DØMMER ANDRE.

    41. utroskap? du sa rett før vixen i 2014 at du hadde vært med mathias. senere kommer det på tv2 at du pulte robin for første gang etter vixen kvelden 2014. wwooooow

    42. Kjære, søte, fine deg. Jeg får helt vondt inni meg av å lese alle kommentarene. At noen mennesker kan hakke sånn ned på andre, det er helt forbi meg og min forståelse. Du er utrolig sterk som står på hver dag og ikke minst det at du (så langt det lar seg gjøre) fortsetter med daglige innlegg hvor du viser egne meninger. Du er virkelig en person å se opp til, Sophie 🙂 Stå på videre, du er knall sterk!

    43. En ting jeg irriterer meg over er at foreldre ikke følger litt mer på hva barna driver med på sosiale medier. Det er mobbig av de fleste som kommenterer her. Hvorfor skal folk fokuserer på hennes urene hud, at hun tar silikon osv osv. Kan dere heller ikke snart forstå hvor jævlige dere er? Jeg blir flau av dere på deres foreldres vegne og evt den dag dere blir gamle nok til og få barn. Er det sånn dere vil at deres barn skal sitte på sosiale medier og rakke ned på andre ? Tenk litt igjennom hva dere kommenterer osv. Karmaen slår tilbake på dere. Sophie er kun et menneske, selvom hun er kjent har hun følelser. Verden har blitt så utrolig forfedelig. Jeg leser alltid igjennom kommentarer på denne bloggen, og jeg blir kvalm, hva om det var dere med stygge kommentarer som satt i denne posisjonen. Hvordan ville dere ha takla det? Tenk nå litt på at hun er et menneske akkurat som dere. Og begynn og tenk på fremtiden deres, tro meg sånne ting vil endag slå hardt ut på dere. Du er sterk, Sophie. Jeg tror aldri jeg hadde greid og stå midt oppi dette selv. Stå på! Vet dette ikke handlet om innlegget. Men etter jeg ble mor får jeg bare en ekkel følelse på hvordan verden vil bli nå sønnen mi. Har vokst opp. Når dette er utfallet nå, hvordan er verden da om 16 år. Det er skummelt.

    44. Er enig i alle men er det ikke litt ironisk at den “folk som later som de er rike” tingen matcher robins siste instagram bilde? Han la jo ut bilde av at dere fløy på første klasse og skrev #thatshowwefly hahaha

    45. Jeg har aldri kommentert på bloggen din før, hovedsakelig fordi jeg ikke har sett noe behov for det. Du er faktisk den eneste “rosabloggeren” jeg har respekt for, fordi du som oftest skriver gjennomtenkte innlegg. Noen av de har jeg blitt utrolig imponert over.
      Dette innlegget derimot, blir jeg flau av. På dine vegne da, altså. Jeg skal innrømme at jeg tidvis har en tendens til å være sarkastisk og “latterliggjørende” på nettet, men er det en ting jeg aldri – og da mener jeg ALDRI – kritiserer noen for, så er det hvordan de går kledd. Selv om man går med zebramønstret bukse, limegrønn hatt eller “skrekkeksemplet” ditt som da er jeans med sleng, så er enhver sin person sin unike klesstil noe man forhåpentligvis er stolt av. Som stor blogger er du mest sannsynlig vant til å få en del drittslenging mot deg, det betyr ikke at du bør gå ned på samme nivå selv.
      Annet enn det, så hadde jeg ikke tålmodighet til å lese avsnittet angående barn og mye sukker (?), men ser at det har skapt reaksjoner ellers i kommentarfeltet. Det er kanskje ikke uten grunn.
      For all del, alle har ytringsfrihet – også store bloggere. Men du bør virkelig tenke gjennom hvilke signaler du sender ut. Husk at veldig mange unge mennesker ser opp til deg. Vær et forbilde de kan være stolte av når de blir eldre.

    46. Fysørn så slemme folk er! Helt utrolig at du holder ut. Creds!
      Som jeg skrev over er jeg uenig i noe av det du skriver, men å gå personangrep som enkelte gjør her inne er så lavmål! Mobbing på høyt nivå.
      Stå på, og fortsette med det du gjør. Viktig med diskusjon, men igjen, jeg blir oppriktig lei meg av at du må lese disse kommentarene.
      Applaus til Robin også som må tåle dette, bra du har en som støtter deg slik han gjør.

    47. Greit at sex på tv er not!
      Men når du skriver at å ha sex på tv var så 2003 så tenker jeg at du var vel ikke så gammel da heller?

    48. Kjempeherlig blogginnlegg fra deg, og jammen peker du på mye i innlegget ditt som stemmer. Særlig de på 40+ på blogg.no. Jeg skjemmes når jeg ser at godt voksne bloggere sitter og krangler offentlig på nettet som to unger i sandkassen, og jeg skjemmes når 52 år gamle damer regelrett driver med nettmobbing av andre bloggere! Har skrevet ett innlegg om det på min egen blogg.
      Ønsker deg en kjempefin kveld videre 🙂
      Hilsen Toril

    49. “Det med slengbuksene kunne du spart deg for. “???
      Hahah, bare fordi hun er uenig med deg da eller?
      Enig i aaaalt. Hahaha, digger deg! “frekke enn satan” hahahahahah!! Men ja, ser det ofte på facebook, slike mennesker som er veldig flinke til å være så sykt slemme på nett og er godt voksne. En annen ting jeg spyr av er “del denne om du elsker dine barn” osv.. Altså? “nei, elsker ikke barna mine jeg, så deler den ikke”?

    50. Emma Adeline: reis loddrett inn i hælvette og brenn dær heslige gorrhysa!!! Fisj faen kor ekkel du e

    51. Folk må jo få lov til å blogge om hva enn de vil, og hvis ikke du liker det andre blogger om så la være å lese de da.

    52. ALLE MÅ FÅ LOV TIL Å GJØRE/KLE SEG/OPPFØRE/BLOGGE/SI AKKURAT HVA DE VIL. HVIS IKKE DU LIKER DET HVORFOR BRYR DU DEG DA? DET ER DU SOM HAR ET PROBLEM, IKKE DE.

    53. Folkens! Selvfølgelig skriver hun dette motstridende innlegget med vilje. Det er slik hun får lesere til å gå inn på bloggen. Når jeg klikker meg inn her er det ikke for å lese om hva hun har på seg eller hvordan hun har sminket seg, men fordi hun gjør ting hun tidligere har vært så imot. Dette har hun gjort så mange ganger nå at jeg har konkludert med at hun gjør det med vilje slik at hvertfall 40% av leserne klikker på bloggen hennes, for å se dagens uintelligente og motstridende gullkorn.

    54. Meg igjen. Det var jeg som lag igjen kommentarer om, hvor redd jeg er for hvordan verden blir om 16 år. Jeg har nettop lagt ut mitt første innlegg, og jeg hadde satt veldig stor pris på om du vare kunne rittet innom, vet mange spørr. http://verdenom16.blogg.no/. Isåfåall her er en link hvis du vil 🙂

    55. HEI SOPHIE DETTE ER EN POSETIV KOMMENTAR
      Omg dere som driver og kommenterer stygt og nedlatende til andre skal nå ikke klage på at hun “snakker nedlatende” .har dere ikke bedre ting å gjøre?enn å få folk til å føle seg dritt. Her kommer de samme stygge kommentarene gang på gang men dere skjønner nok ikke at en gang holder, kommenterte noe fint så kan dere i det minste ha en god selvfølse, alle har ting de angrer på😹 hun kan mene det hun vil og på bloggen til Sophie skriver hun om hennes mening, ja HENNES EGEN MENING. SÅ et tips fra meg er å bare gå ut av bloggen når de blir irritert, dette gjør du ved å trykke på tilbake knappen
      Og Sophies, jeg er helt enig med deg
      Hilsen en 13 år gammel jente

    56. Helt ærlig så synes jeg ikke at det er mer “tacky”Å ha sex på tv enn å kle av seg i manneblader. Det er mer naturlig at når en liker en person så har man sex sammen( og under laken er det jo veldig uskyldig når ingen kan se) enn å brette seg ut for at alle og en hver skal kunne se puppene sine. Og når det kommer til det med at andre bloggere skal få alt til å se så perfekt ut; hva med deg selv da? Hvor ofte legger du ut et bilde av deg selv der du ikke ser bra ut? Du som bruker utrolig mye sminke og i tillegg redigerer bildene dine? Alt skal jo være på stell fra løshår til falske pupper. Dette innlegget ble for dobbeltmoralsk for min del.

    57. Jeg er veldig skuffet over dette her.. Du er jo så utrolig lite snill mot andre, jeg trodde du ikke var slik.. Håper du ikke virkelig tror at noen som har sex på tv er mer tacky enn deg? Da har du virkelig ikke perspektiv her, du har drevet å solgt sex symbol greia siden du var 16 og kun for likes og kommentarer, ikke penger engang…

    58. ler når jeg leser disse kommentarene over her. Skal ikke folk få lov å si hva de mener? Alle har da meninger om forskjellige ting. Å de fleste deler det også. Det er ikke alle som har en sån blogg som Sofie å dele det på, men hvem har ikke delt meninger på Facebook eller en eller Annen plass? Var alle enige med dere da? Helt sikkert ikke. Så hvorfor rakke ned på henne fordi hun har delt noen meninger ? Fordi hun har fått til noe dere egentlig ville? Blitt kjent? Er pen? Å det å slenge drit til hun for hun har uren hud, hva er greien med det ? Alle har hatt perioder der man ikke Ser ut som porselensdukker.. La hun være i fred! Jeg kommenterer aldri på sånne ting som dette, men blir rett og slett forbanna av alle dere små ubetydelige drittunger som ikke gjør annet enn å slenge drit til folk på nett. Det er rett og slett ren mobbing ! Hadde dere stått forran henne hadde det nok ikke kommet et pip fra dere ! For det er jo ikke noe problem så lenge dere er trygge bak tastaturet! Stå på Sofie! Å håper inderlig du driter i alle drittungene som tror de er noe!

    59. Overvektige barn handler verken om kostholdet eller aktivisering. Jeg var alltid rund når jeg var lita, fikk aldri godteri, brus nugatti, loff osv. Lørdagen var en dag for godteri, men det var alt. Jeg var altid i bevegelse, jeg gikk på friidrett, drev med hest, fotball og jeg og vennene mine var alltid utendørs og syklet, løp og var superaktive. Når jeg var 10 år veide jeg 64 kg og det var ingen som skjønte hvorfor, ettersom det var ingenting i min livsstil som tilsa at det skulle være sånn, aldri noen gang har noen diett eller form for trening for å slanke meg funket heller, men når jeg var 19 rant bare kiloene av uten grunn og jeg ble plutselig tynn som en strek! Så at overvektige barn er som de er pga foreldrene er ikke sant i alle tilfeller! Jeg kjenner flere som er i min situasjon som bare har mistet valpefettet og enda flere er det av de som alltid har vert supertynn og nå er lubben og ikke får det av segm det er bare sånn livet er mener jeg! Og det med arv, kraftig beinbygning osv er ikke tull eller bare en unskyldning!

    60. ÅÅhh så enig med deg i masse av dette! Spessielt sex på tv, om det blir for porno tilogmed på en film, så vil jeg bare spole over. Det er kleint…

    61. Emma Adeline, fy så jævlig stygg i kjeften du er ! Gå å ta deg en bolle a !!!! De som slenger så mye dritt til en person bak en pc skjerm må VIRKELIG slite med seg selv !!! SKAM DEG !!!!

    62. Hahahaha! Jeg sitter her og LER av alle de stygge kommentarene -_- er det mulig å synke SÅ lavt?? Hvis dere hater det dere ser og leser på denne bloggen, drit i å gå inn her da vel?! Dere er vel klar over at sophie tjener fett på at dere går inn her? 🙂
      Enig i alle punktene, bortsett fra det med sex på tv. Ville aldri gjort det selv, men det er de som gjør det som får svi for det senere..
      Håper du ikke bryr deg om alle de stygge kommentarene, og heller bare ler av de (på vei til banken) 😀

    63. Det finnes en mening for en hver stil. Kunne si meg enig i noen, men hva er vitsen? Skal vi lage 3. Verdenskrig ut av at noen liker bukser med sleng og andre ikke? #morroklomp

    64. Håper for all del at noen av punktene er tull, men det her er vel din måte å få oppmerksomhet på igjen… Du har ikke blogget på noen dager og må få tilbake lyset på deg. Du er latterlig!

    65. Bloggere som skal være så “picture perfect”
      Jeg er så utrolig lei av bloggerne som ikke ser ut til å være ekte. Dere vet de som kun har perfekte modellbilder av seg selv, sine omgivelser og innredningen sin hele tiden? Til og med husdyrene deres ser perfekte ut. Hva skjedde med at bloggere faktisk er BLOGGERE, hvor man skriver og forteller om hva man føler. En blogg skal ikke være som skutt ut av nesa på Vogue, vi skal være mennesker med tekst, følelser, liv og normale bilder.
      REALLY?!? Dette er jo akkurat sånn som du er.. Har sett deg i virkeligheten, snakket med deg og du er ALT annet enn det du ser ut som og virker på bloggen. I virkeligheten ser du helt anderledes ut og tørr knapt å se folk i øynene…

    66. Enig i alle punktene. Så bra at du skriver det mange tenker. Og du, litt om det å være usikker, tenke så mye så det nesten går rundt, føle at du bærer verden på dine skuldre, være lei og ville bort, kanskje nesten savne å være barn, ja alt det der… Det betyr at du blir voksen og at du ikke er en som er redd for å tenke. Du velger å gjøre deg opp meninger og du tar standpunkt. Det er kjempebra det. Slitsomt og ensomt og veldig opp og ned kanskje, men ha så viktig. Det er en periode kjære deg, og når du liksom våkner opp og er på en måte ferdig voksen, ja da kommer du til å like deg selv enda bedre for jeg og sikkert tusenvis av andre ser at du er en flott klok person. Du må bare passe godt på degselv og nyt alt du har og alt du får til. Ta deg time out når det trengs. Virker som du har flotte foreldre og god kjæreste. La de passe på deg. Og fortsett å være deg og være glad eller lei for det er greit uansett.

    67. Bukser med bootcut har jeg venta på siden de ekle pølseskinnbuksene tok helt over. Folk med former ser mye bedre ut i bootcut bukser. Også er de mye kulere med sneakers enn pølseskinnbukser. Endelig er buksene mine tilbake! <3 Hurra!

    68. Det er jo Sophies Elise sine meninger hu skriver om her. Skal hun måtte ta hensyn til hele Norges befolkning når hu skrive et innlegg slik at hun ikke tråkker noen på tærne? Hadde d vært tilfelle kunne hun for gudskyld ikke skrevet et eneste innlegg. Til dere som skriver at alle har sin egen stil og at man ikke skal henge noe ut. Hvor dobbelt moralsk er ikke det? fordi Sophie ikke liker de buksene og prater om SIN stil så henger du henne ut.
      Forstår virkelig ikke hvorfor folk skal være så himla negative og alltid finne noe og henge seg opp i! Og dere som sier Sophies var penere,bedre før osv. Folk forandrer seg!! Er dere like nå som når dere var 16? Hadde du satt pris på om folk sa du så bedre ut når du va 16? Skjerp dere og ikke les bloggen vis d hun skriver plager dere så grusomt mye!
      Du er kjempe flott Sophie! Jeg syns du virker veldig reflektert og skriver bra. Du er også et stort forbilde for normale ekte folk. Du er ikke redd for å vise usikkerhet fortelle om dine svakheter og du deler både sterke og svake sider med deg selv. Det alle “HATERS”står d stor respekt for å tørre!!

    69. Enig i flere av punktene, men det om slengbuksen kunne du ha droppet! Jenter ser opp til deg og mange av de følger deg uansett og går etter deg som om du er sauen med bjella! Jeg spyr av folk som lager lister som dette! En ting er å dele det me noen få, men her på bloggen når du ut til så sinnsykt med mennesker. Folk blir snart redd for å eksistere!

    70. Jeg må si at dette var et veldig unødvendig innlegg Sophie. Ganske dobbeltmoralsk og negativt. Du er utrolig negativ på bloggen din for tiden. Håper dette retter seg med tiden.
      Fint at dere koste dere i USA, håper du kan legge ut masse bilder fra turen 🙂
      Klem

    71. Det er faktisk ikke slik at alle overvektige barn får for mye sukker og godteri. Blir så provosert av folk som har ett så trangsynt synspunkt. Det er endel barn som har sykdommer som igjen fører til overvekt. Så det å dra alle barn under en og samme kam viser kun til dårlig kompetanse. I mange tilfeller er ikke overvekt så enkelt som man først antar.

    72. Jeg synes dette innlegget og slike typer innlegg generelt er veldig morsomme å lese 😄😄håper absolutt du vil lage flere innlegg i denne kategorien, selvom det kanskje ikke er så enkelt med alle de nonesense idiot-kommentarene du får! Og det at noen kan ta seg nær av at du ikke synest at slengbukser er pent er så fjernt for meg at ord ikke strekker til… Fortsett å skrive akkurat det du liker, dette er bare din blogg og de som ikke klarer å holde seg for god for den regelrette og anonyme drittslengingen her inne burde få hjelp til å holde seg unna Internett!

    73. Er egentlig enig i alle, men spesielt det med utroskap! Har akuratt gått igjennom det utroskap greine og det er helt for jævlig følelse når man elsker personen så høyt men får det slengt i ansiktet at han har vært utro! Fuck utroskap!!

    74. Elsker slengbukser!!! Men smaken er som baken, selvom synes nok det var litt negativt av deg å skrive med tanke på at så mange forskjellige leser bloggen din, og har forskjellig smak.
      Elsker også Facebook!!! Selvom internet som alt annet har sine pluss og minus. En fantastisk måte å holde kontakt med familie og venner! Jobber også via Facebook! Sosialemedier er helt genialt! Må også nevne traff min mann på Facebook og vi har vært gift i 6 år 😉 Ellers har jeg slitt med depresjon og spisevegring store deler av mitt liv, og hatt mye hjelp av psykolog, tenkte å nevne at det kanskje ikke hadde vært så dumt for deg, da det virker som du er ganske langt nede for tiden.. Det er jo vanligere enn mange tror å få hjelp av psykolog, spesielt mange kjendiser. Lykke til fine du! <3

    75. Fortsett med a grave din egen grav din dumme gås. Karma finnes og den ondskapsfulle sjela di kommer til å få svi noe så inni hampen at hvis det ikke var for at du fortjente det hadde jeg nesten syntes synd på deg med tanke på the shit storm thats coming your way, enten det er om 5, 10 eller 15 år. Da får du bite tenna sammen og vite at du har fortjente hvert eneste karma slap in your “beautiful” face. You reap what you sow og du, satans lille barn, kommer til å få alt det du fortjener. Du passer til navnet ditt. Lykke til sier jeg bare.

    76. Du er under 25 år, ikke sant? Tror ikke jeg har møtt en jente under 25 år som liker slengbukser, men blant dem over 25 år hører jeg flere si: “Hipp hurra, endelig får jeg tak i dongeribukser igjen!”. Jeg har slitt med å få tak i dongeribukser i flere år nå. Alle skal være så fuckings trange i beina. Til nød kan man finne boot cut, eller once in a blue moon noe de kaller flare som er 1 mm bredere enn boot cut. Kunne de ikke laget skikkelig flare (altså sleng)? Det er de som kommer nå. LOVE IT!
      Jeg har brede hofter, stor rumpe og store lår og ser ut som et misfoster med skinnyjeans. I tillegg har jeg store legger og får faktisk ikke på meg skinnyjeans uten stretch som passer i livet fordi de passer ikke over leggene.
      Jeg ser utrolig mange unge pærer med skinnyjeans og jeg må bare riste på hodet… Jeg tror faktisk ikke de ser selv hvor uproporsjonal man blir med skinnyjeans når man er pære… Men føler de seg vel, så får de bare kjøre på. Jeg føler meg IKKE vel og gleder meg til å fylle garderoben med slengbukser mens det er å få tak i. 🙂 Om du synes det ser stygt ut, det driter jeg en lang i. Akkurat som at du sikkert driter en lang i at jeg synes at skinnyjeans er noe av det styggeste jeg ser. Det er ikke mange som ser bra ut i skinnyjeans… Men det ignorerer folk fordi “det er kult”. Jeg bryr meg mer om hva som passer min kropp og min smak enn hva som er kult.

    77. Å, jeg er så enig i at det er drit kjipt med sånne altfor perfekte jenter som har perfekte bilder og alt ser bare ut som reklamebilder. Jeg synes jenter som caroline berg Eriksen og lene orvik er så kjedelig pene, hvis du skjønner. De er bare glatte i tryne og alt for “perfekte” at det rett og slett er nitrist. Liker mye mer når man har noe som skiller en ut fra alle andre, men likevel er vakker. At man ser litt annerledes ut. Ikke rar, men ikke perfekt heller. Og når man både kan vise seg fra dårlige sider og når man har fiksa seg – da blir man inspirert og tenker; jøss, kanskje jeg kan bli så fin også, hvis jeg prøver den sminken eller de klærne. Men når de bare viser seg fra sitt beste blir man bare oppgitt og tenker ; sånn der kan jeg uansett aldri se ut. Men når man får se vakre jenter som også viser at de ser vanlige ut under all sminken får man et mer personlig forhold til denne enn med berg eriksen som virker uekte og DRIT kjedelig. Hadde ikke klart EN kveld i hennes selskap uten å sikkert ha sovnet av hennes perfekte uekte væremåte.

    78. Haha, har lenge vurdert å spy edder og galle utover denne slengbukse-trenden i bloggen min selv. Noe så jævlig skal man virkelig lete lenge etter. Jeg fatter ikke at folk kan se på ei slik bukse og tenke at det faktisk ser Nice ut. Det samme gjelder for de nye teltene som er kommet nå i det siste. Culottes, eller hva de nå kalles. De som gir deg ben på størrelse med en hel verdensdel.
      Er også enig med deg i de andre punktene selv om jeg stusser litt på det punktet med perfekte bloggere med perfekte bilder. Så vidt jeg vet er du den bloggeren som oftest blir fotografert av profesjonelle fotografer for å poste “photoshootbilder” i bloggen.

    79. Jeg ELSKER slengbuksene. De er en reddende engel for de med litt mer kurver for de får bena til å se smalere ut! Du kan godt si din egen mening, men lillevenn gjerne ikke direkte kritiser PERSONENE som liker den, men heller selve buksa! Får litt annet inntrykk av deg når du kommer med sånne innlegg som viser sånne holdninger..

    80. enig i mye av dt du skriver.
      MEN det punktet angående overvektige barn er nok ikke kunn for mye godter og mat – dt ligger ofte i genene til barna, noe de heller ikke kan noe for. De genene kan vær grunnet alt fra sykdom til latskap, så du bør ikke dømme disse barna og foreldrene deres for fort.

    81. En del feil her:
      Det heter vel ikke skutt ut av nesa, men SNYTT ut av nesa.
      Satan har aldri vært frekk. Mer ond enn frekk.
      -Det er jo foreldrene som gir barna mat og derfor kan man ikke gi et barn hva som helst. Er DET årsaken til at man ikke skal gi barn hva som helst? At foreldre gir barna mat?
      -Om man elsker noen, så gjør man ikke det mot et annet menneske. Gjør ikke hva da?
      -Jeg skjøner ikke at folk enda stiller opp for å flaue seg selv ut på tv. Du mener sikkert “fremdeles” stiller opp. Har ikke du stilt opp på TV selv? Hvordan tror du folk flest vurderte deg?

    82. Ikke for å være frekk, men mener du burde hatt bedre selvinnsikt enn å skrive om hva som er trendy innen mote, når du er den bloggeren med verst klesstil og det virker ikke som om du følger med på moteverden i det hele tatt. Blir som å ta imot motetips fra Maria Montazami.
      Og på punktet der du nevner sex på tv, så vil jeg bare påpeke at puppene og kroppen din har hatt dobbelt så mye tv-tid som alle kropper og pupper på Paradise Hotel til sammen. Når folk ser DEG tenker de “porno/sex/hore” ikke når de ser Martine fra Paradise liksom.

    83. Er veldig enig i alt på lista, men jeg tror ikke du er helt den rette til å snakke om hva som er tacky og billig. Sorry ass…

    84. Kommenterer aldri på blogger, men fy søren så utrolig slemme folk er. Det her er jo rein mobbing. Får vondt inni meg av å lese mange av disse kommentarene over. Sophie Elise må få lov til å ha sine egne meninger, og det er lov til å være uenig. Men, ta det opp på en saklig måte og ikke sleng stygge kommentarer som et personangrep.
      Du fortjene ikke det der, stå på❤️

    85. Emma Adeline: hah, du skriver som om du har fått agurk i ræva di. Staaaakaaars deg da 😉 du er bare en verdiløs fitte som ingen bryr seg om, og jeg synes synd på deg. At du må ta ut all shiten på en person du IKKE kjenner i det hele tatt! Jeg er glad jeg ikke er venninna di i allefall. Jeg tror ikke du har venner i det hele tatt, når du er så usikker og har behov for å si mye tøv. 😉

    86. Stakkars Sophie Elise, skjønner ikke hvorfor folk skal være så slemme. Er greit at dere skriver at dere ikke er enige i alle punktene, men å skrive direkte stygge ting til henne er jo bak mål. Du er ei flott jente Sophie Elise. Stå på. De er bare feige de som sitter bak en pc og skriver. Hadde de møtt deg på gata, skal jeg love deg 90% av de som “hater” deg, ville sikkert ha snakket med deg, eller tatt et bilde med deg! Hadde du spurt de, skal vi henge, hadde de sagt JA, utentvil.

    87. Slengbukser bruker jeg, har DE lange beina – og med slengbukser blir jeg liksom ikke bare langbein 🙂 er 175 cm høy. Er enig i de andre punktene 🙂

    88. Hahaha!!! De gutta med sjampisen kalles sosser! Å jeg dævver, flashback til vgs! Synes det burde lages holdningskampanjer for å spre litt sollys på nettroll – da blir de til stein. 😋 sånn ala den fotballreklamen der de vedder om kompisen tør å si face-to-face til den ene fotballspilleren at de sugde. Og ift. gårsdagens blogg, om at du av og til bbare vil være deg: Hva gjør deg så lykkelig at du holder på å sprekke? Og hva gjorde deg lykkelig når ddu var mindre? Nøkkelen til å komme gjennom hverdagen.

    89. Så 40+ skal sitte hjemme i sofakroken og ti stille? og kose oss med at slengbuksene er tilbake 😉 De er jo så stilige på oss som er høye og slanke.
      Eksempelets makt er jo stor så det er bare å starte med å redusere forbruk av godteri og søppelmat før en får barn.

    90. Enig i alle punktan. bortsett fra slengbuksan. Liker dem ikke pga at de er i moten, men ä har gått me dem siden 90 tallet. Ä sku fått medalje. 😀

    91. Har du samiske røtter? Det hadde jo vært kult. Jeg lurer bare fordi du har ganske brede kinnben, noe som mange nordsamiske folk har.

    92. Dette var et latterlig dobbeltmoralskt innlegg. Digger at du kritiserer folk som har sex på TV som tacky, mens du selv har stilt opp i runkebladet FHM :p

    93. Kan si meg enig i alt, nesten. Untenom punktet om foreldre som gir barna for mye sukker.
      Ikke egentlig i Norge, men i USA er det i stor grad et fattigdomsproblem. I USA er det billigere å kjøpe middag til en hel familie å mcdonalds en bare for grønnsakene til en hjemmelagd middag. Dette er ikke bare fast-food kjeder, men alt av ferdigmat er faktisk rimeligere å kjøpe enn å lage selv. Noe det faktisk ikke er i Norge hvis man går på riktige butikker. Da kan man lage mat fra bunnen til en hel familie for under 100-lappen.
      Jeg er enig i at det til en hvis grad kan kalles barnemishandlig å gi barna sine drittmat hele tida. Barna kan ikke ta slike valg sel. Og dårlig vane er vond å venne. Et like stort problem er det at barna ikke er ute å beveger seg nok i løpet av en dag. Som liten vi ute på tur hver helg og gikk turer i nabolaget i ukedagene også i tilleg til lek med de andre barna i gata. Hvis barn er vant med å være ute og bruke kroppen fra en tidlig alder er det en vane som vil følge dem resten av livet. Bli med barna ut! Så kan man heller kose seg med noe godt og se noe på tv som belønning.

    94. Ang. det siste punktet så tror jeg nok gutta på PH bare ivaretar sine naturlige behov, samtidig som damene ivaretar sine eksponeringsbehov i samme valsen. Jeg kjenner ikke til betydningen bak begrepet “tacky”, men jeg er enig i at man burde avstå fra sex på tv, uavhengig om det er utdatert eller ei.

    95. slutt å være så stygge mot sophie elise hun er bare god, i motsetnig til alle de stygge personene som slenger dritt!

    96. Litt morsomt at du påpeker at andre bloggere legger ut bilder som skal være så perfekte.
      Du ser ikke ut som deg selv på ett eneste bilde du legger ut på bloggen din! sikkert timer med redigering og riktige vinkler og filter for å ligne mest mulig på en annen enn det du egentlig er.
      Du ser HEELT annerledes ut irl, null former, kroppen til en 10åring!!, masse kviser, og helt annerledes tryne. hvor er liksom urenhetene dine på bildene av deg? :PP

    97. Folk sier at grunnen til at man blir overvektig er fordi man er i for lite aktivitet. Mye sant i det, men hvis man propper kroppen full med masse usunn, fettrik mat sier det seg selv at det hjelper ikke akkurat på vekta det heller. For ikke å snakke om at det ikke er bra å stappe i seg godteri hele tiden heller, stakkars kropp sier jeg. Så jeg vil ikke akkurat si at Sophie tar feil når hun sier dette. Det er jo helt sant. Det er ikke bra med godteri for både kropp og skjelett, og det er en av de største grunnene til at barn er overvektig. Ikke kun for at de er for lite i aktivitet.

    98. Snakk om å være hyklersk. Du ser jo absolutt ikke ut som deg selv på bilder. Du OVERREDIGERER alt! Du elsker jo det.

    99. HAAAATER FACEBOOK, ugh blir sur og irritert hver gang jeg må gå inn der for å sjekke noe i skolegruppen. Hater de drittstygge vinesene som er nedover langs hele feeden. Hater vine. Husker jeg synes det var litt morsomt for 2 år siden, da ingen jeg jeg kjente hadde det og ingen av de dumme vinerene prøvde så jævlig hardt, fyfaen som jeg hater vine. Og hvorfor skal de dra vine over på facebook, la det bli på vine for faen i helvete. Vinesene er ikke morsomme engang, hater når noen ser på en vine, blir så irritert. Facebook har aldri vært noe jeg har likt, men for noen år (måneder? husker ikke) siden ble facebook oversvømt av vine og andre videoer som jeg ikke takler at folk ler av, blir sykt varm og irritert bare av å skrive om facebook å vine fordi jeg hater det noe sykt mye

    100. Har du ikke noe bedre å gjøre, enn å sitte å leke klesguru, og mote diktator? Det er jo ikke akkurat sånn at du er så mye bedre selv.

    101. Jeg syntes slengbukser er stilig og bohemsk. Kunne faktisk kanskje tenke meg å kjøpe noen slengbukser selv jeg i lys demin i sommer. Syntes det er spennende å prøve nye stiler. Jeg pleier å bruke skinny jeans til vanlig men det betyr ikke at jeg syntes slengbukser er stygt. La nå folk få gå med de vil, så lenge de trives med det selv, så er alle fornøgd. Ikke du da. For du må jo hakke på de i tillegg. Er det mulig? Jeg digger deg Sophie, men syntes du burde stoppe den mobbe greia de. Det er ikke kult. Hvordan hadde du følt det om noen kom å kritiserte det du gikk med? Du har ikke akuratt den beste stilen selv, så syntes ikke du burde si noe om andres stiler heller.

    102. Vil anbefale deg å skrive noen få ord før slike innlegg: Etter min mening.
      En venninne av meg har en veldig overvektig lillesøster. Det er ikke p,ga. foreldrene, men en medfødt sykdom. At sukker og drittmat gjør barn feite er dårlig fra foreldrene sin side.
      Er også enig med en del her, men please, bare legg til noen få ord, så får du ikke like mye negative tilbakemeldinger!
      Begynte forresten nettop å lese bloggen din, har ingenting negativt å si om noe av det andre du skriver, stå på! :-)))

    103. Overvekt handler vel ikke bare om mat og kosthold?
      Gener spiller faktisk også en rolle, og derfor blir det synspunktet du har litt urettferdig..

    104. jess, er enig i det meste her. også veldig enig i punktet om foreldre som mater barna sine dritt. selvfølgelig avhenger det litt av gener osv, det er ikke alltid foreldre (eller barnets) skyld om barnet er overvektig, men det vet jeg at du er klar over. men det var en ting jeg ville påpeke om det i usa, og det er at der er jo fattigdom et mye større problem enn det er her i norge, og hvilken mat er billig? jo det er drittmaten. det fører desverre til at det blir veldig vanskelig for mange familier i usa å ha et sundt kosthold, og dette er en av årsakene til at så mange er overvektige der. uansett morsomt innlegg 🙂

    105. Jeg syns det er nærmest barnemisshandling at foreldre gjør barna sine feite. Barna kan ikke noe for dette, det er foreldrene sitt ansvar at barna ikke bare sitter på rævva og spiser dritt stort sett hele tiden.
      Og gener gjør ikke folk feite, det er bare en unnskyldning. Man noen må passe ekstra på hva de har i seg enn andre fordi de er genetisk disponibel for overvekt. Likevel er man ikke født feit, og overvekt kan kontrolleres. Men er foreldrene også overvektig er sjangsen stor for at de ikke har det beste kostholdet selv kombinert med innaktivitet som overføres på barna. Igjen foreldrenes feil! Eneste som kan skyldes overvekt utenom kostheld og lite aktivitet er sykdom.

    106. må bare si meg meget uenig med den første. Bootcut bukser kler mange flere mennesker enn det de der herrens skinnyjeansene som ser bra ut på deg og omtrent ahh 5% av befolkningen.. Jeg blir av og til fysisk redd for å få en bukseknapp (og resten av buksa i filler) som skudd mot meg når jeg ser disse som virkelig tester grensene – det handler om å kle seg etter kroppen men yea.. nå jeg er ikke “større” jeg bare har sinnsykt store legger i forhold til resten av beina mine, så smale eller skinny bukser både ser feil ut på meg og er ukomfortable, får ofte ikke ordentlig bevegelighet.. så for meg handler det om 1) hva ser bra ut på kroppen min, og 2) hva er komfortabelt

    107. Æ bære lure, du som har en så saklig, profesjonell og godt gjennomført blogg. Bi du ikke flau når kjæresten din har tidenes kleineste blogg – å skrive så mye piss så di jør? Æ trudde han hadde litt meir klasse enn som så, i og med at han e med dæ.

    108. Til opplysning: Du styrer selv hvordan du vil ha facebook, du må ikke være venner med hele verden og se all dritten du ikke bryr deg om. Så enkelt er det 😉

    109. Serriøst? er det mulig å oppføre seg slik… Jeg lar heller mitt framtidige barn lese Sophies blogg enn dine kommentarer…
      Enig i alle punktene over Sophie 😉 Du er bare rå, jente!

    110. Jeg synes det er litt kvalmene log lese all hate Sophie Elise får, det er rett og slett umenskelig at folk kan være sånn at de skriver at kjæresten hennes er utro og at hun er fake ! hun får vel lov til og være sånn un vil og ha så mye silikon i puppene som hun vil uff jeg skjønner ikke at folk bruker tiden sin på og hate og skrive ekkle og unødvedige kommentarer tenk at hun kanskje ser de og blir såra det er ikke sånn at bloggere ikke har følelser til alle som gir hat og skriver hat vær så snill og slut med det!!!!!!!!

    111. Blir helt sjokkert over hvor jævlige enkelte kan være… HVA MED Å FÅ DERE ET LIV?????????????????
      Blir rett og slett kvalm over å lese hva folk kan få seg til å skrive til/om andre på nett. Det er helt sykt. Dere burde vært fratatt all mulig nett-tilgang, og plassert på en øde øy – for så å lære dere ordentlig folkeskikk og alt som hører med her i livet. Håper for all del at dere en gang vokser opp, og skjønner at dere har vært noen syke brødhoder…. er så mye sjalusi ute og går… Som sagt skaff dere et liv – et eget liv!!!!!

    112. Fælt å se du skal henge ut for eksempel de buksene… Det sitter sikkert ei 13 år gammel jente som leser bloggen din hver dag, men dårlig selvtillit som akkurat har kjøpt seg ei slik bukse fordi det er mote nå, så kommer du å rett og slett knuser den gleden.
      Sex på tv? Unskyld meg med den musikkvideoen din er jo ikke langt i fra det samme, ei er bildene dine heller.
      Du er dobbelmoralsk og det er egt jævla irriterende.

    113. Siste du skrev sophie..du er ikke noe bedre selvo når du legger ut bilder av deg selv halvnaken der nesten hele puppen syntes..det er TACKY og BILLIG. Du kan ikke leve på å vise kroppen din for resten av livet ditt og jeg blir leimeg på dine vegne når du holder på slik. Ja du er poppulær men det er ikke noe pent at du kler av deg så mye..du er så mye penere med ditt smil, lite sminke og med klær PÅ. Ja du har kjæreste nå, men hvis du vil finne deg en ordentlig MANN etterhver så vil ingen ordentlige MENN falle for deg slik du holder på. Ingen vil ha en kjæreste som selger kroppen sin på nett..

    114. må si meg enig i mye her. Jeg er 32 år og er ganske vanlig og normal person uten å gidde å vise at jeg liksom skal være fru perfekt. Og når jeg ser disse ungguttene i 20 års alderen som legger ut bilder av limosin, champagne og fancy utesteder, så lurer jeg på hvilke jobber eller hvor di får pengene fra til å kunne feste slik hver helg..
      Jeg er veldi veske fan og elsker fine å kule vesker. Ja jeg har ei LV veske, men den er replikka og det bryr jeg meg svært lite om. Tenker litt sån at det er bare meg som vet det, men om noen lurer på om den er ekte sier jeg at det er en replikka.

    115. Det er mer uskyldig å ha sex under et laken enn hva det er å ligge i bare undertøy og skreve foran et kamera :p

    116. Mange av de kommentarene som blir skrevet er jo direkte onde. Jeg er så glad jeg aldri kunne fått meg selv til å skrive noe så stygt! Føler dere en glede av å få et annet menneske til å føle seg jævlig? Samme hvor uenig man er i hva Sophie Elise har skrevet, så trenger man vel ikke å gå til angrep for å såre mest mulig? Provoserende!

    117. hahahha det siste punktet. Er det ikke du som snakker og dildoer og sex i kostyme på bloggerne hele tiden?

    118. jeg liker deg jeg. Bra dame med bein i nesa.
      Skulle ønske alle som kommenterte måtte ha bilde av segselv før de skrev, så man kunne puttet navn og ansikt på alle.. Tror flere hadde holdt sine idiotiske “meninger” for segselv!

    119. Ingen tvinger deg til å bruke slengbukse – eller i det hele tatt å se på dem. Får du vondt i magen av så lite må du ta en realitetsjekk. Sex på tv? For guds skyld bytt kanal – ingen tvinger deg til å se det. Bloggere som skal være så ‘picture perfect’ – sorry to break the news, men du fremstår som en av dem.
      Jeg liker ikke restylan (vet jo ikke hvordan man skriver det engang) men jeg ber deg ikke om å fjerne det fra ansiktet ditt gjør jeg det?

    120. jeg syntes det med slengbukser var unødvendig.. ja, kanskje du ikke syntes at det er det fineste i verden. Og jeg kan si meg enig at jeg heller ikke syntes de er så fine, men hvem er du til å bestemme hva som er pent eller ikke? Mote går ut på å ha på seg det man selv føler seg beghagelig å fin i. Det er ikke meningen at du skal stå der og peke ut hva som er mote eller ikke. La folk gå i det de vil.

    121. I nesten alle disse punktene så beskriver du deg selv i en ganske stor grad! Når det kommer til “perfekte” bloggere så ligger du under samme kategori!

    122. Du er ikke så særlig smart ! På serien bloggerne sier du spiser bare pizza om dagen ! Og du klager på at voksene gir barna bare mat med fett og sukker ?! Du er en dritt dårlig eksempel ! Du og han typa di tar vitamintilskudd for dere spiser nesten ikke og for og få i dere vitaminer dere trenger så trykker dere i dere tilskudd ?! Du klager på ditt og datt ! Når du er det verste eksempel ! Unge ser op til deg , og ved at typen din røyker som faen på tv du er så sulten at du svimmer av på tv er det bedre en foreldrene som gir barna fett og sukker ?! . Begynn og spis riktig selv så kan du si din jævla mening ! Og snart mister du håret ! Syk skada hår

    123. sex selger, er alt jeg kan si. men tror nok ikke du burde snakke om hva som er tacky når du selv legger ut bilder av deg hvor din elskede kjæreste graver ansiktet ned i puppene dine og griper ræva di. men du vet, sex selger.

    124. Du som heter EMMA IGJEN. Hvorfor gidder du og lese dette hvis du tydelig vist ikke liker det? Du bare må hate ikkesant

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg