hva skal man si?

Hei! HEI!!!! HALLO!!! Ah, så godt det var å kunne skrive litt til dere igjen – jeg har savnet dere! Jeg har til og med savnet å få høre at jeg er feit, så da er det vel ekte kjærlighet? ♥ Mine dårlige bloggdager er straks forbi, nå sitter jeg nemlig i New York og om ikke så alt for lenge letter flyet til oslo.. En flyreise på 7 timer er jo sjeldent direkte gøy, og å komme hjem er egentlig heller aldri noe å juble høyt for, for jeg har hatt en fin så fin reise at jeg helst bare vil spole tilbake tiden og oppleve alt på nytt igjen..
Akkurat nå sitter jeg i en SAS-lounge på flyplassen, jeg har  lest igjennom alle kommentarene deres angående musikkvideoen min. Jeg hever panna så godt det lar seg gjøre  i sjokk og sier TAKK! Overasskende mye positiv og hyggelig lesning for meg, og det negative er jeg enten enig i, eller så klarer jeg å se forbi det fordi det tross alt er min aller første musikkvideo. Ikke at det skal være en unnskyldning for å gjøre noe dårlig, men jeg synes faktisk både den og låta er BRA, så da er alt egentlig greit 🙂 Så tusen takk, dere gir meg masse pågangsmot!

Vel, nok om det, la oss snakke hverdag. En uke i Orlando er nesten litt for lang tid på samme sted, når man har kjempet seg igjennom Disney, Universal, Mall at millenia og et par outlets er det liksom ikke så mye mer å få med seg, OM man er imot dyreplageri altså. Seaworld drar vel mange på, men jeg har høylytt laget oppkastlyder og sagt “æsj fy FAEN” hver gang vi har kjørt forbi et skilt, så dit dro vi altså ikke, hehe. Vi kjørte heller en liten tur til Miami! Vi booket et veldig fint hotell (epic kimpton miami, verdt å bo på!), og kjørte bil i 4 timer for å komme dit. Det ble champagne og en episode solsidan på balkongen, haha…. Å se på serie når man sitter ute, da har man altså tatt nerdenivået enda høyere.

Haha, slik ser det ut når jeg sminker meg!

 

Vår siste dag her vandret vi litt rundt, og fikk til og med matet litt giraffer. De er så søte, med den rareste tungen jeg har sett i hele mitt liv! Lang og blå. Generelt sett er Etter det gikk vi litt rundt og kjørte tilbake til Orlando. Jeg fikk ganske høy feber i bilen på vei hjem og var veldig dårlig på vei til hotellet, noe Robin ikke trodde på fordi jeg sier hveeeeer eneste dag at jeg er dårlig, haha. Men jeg er jo det! Så, da lå han “ilammi” mens vi så på solsidan (igjen..), før vi sluknet begge to. Noen fine siste dager i USA!


 

Vi lander i Oslo i morgen tidlig, og jeg oppdaterer dere med en gang. Gleder meg til skikkelig blogging med kameraet mitt igjen ♥ Når jeg kommer hjem flytter jeg faktisk inn hos en venninne i en måned, men skal fortelle dere mer om det senere.

50 kommentarer
    1. Dere har jo vært i dyrehage, så skjønner ikke hvorfor du lager så mue styr rundt seaworld? Er dyrehage greit?

    2. Haha, så jo at dere har vært i dyrehage, på Robin sin insta/snapchat. Ser ikke hvorfor seaworld ikke er greit for deg, men å se på aper gjennom et glassvindu er helt fint?

    3. så fin du er sophie! godt å høre at dere har hatt en fin tur. Musikkvideoen er jo dritbra! Jeg finner ingenting negativt å si om den, synes den er virkelig bra og har sett på den flere ganger. sangen din er også veldig bra 🙂 .
      forresten hvor har du kjøpt genseren du har på deg? den var veldig kul, likte den stilen på deg, regner med det egentlig er robin sin ellernoe, men du kledde den iallefall 😀
      god tur hjem <3

    4. Herregud så negativ du alltid er 🙁 Savner å bli kalt feit, skrive på en måte som virker som du har hatt det bare ok på en tur de fleste kan drømme om. Hvorfor fremstår du så ofte utakknemlig og sur? Dere smiler jo så sjeldent :/

    5. jeg tør ikke å couturere tryne 😛 tenk om det ende med å se feildig teit ut + vet ikke helt hvordan det skal brukes og uansett ser ut som det blir samme resultat som bare bruk av highligter og solpudder så ser ikke pointe med at folk er så opptatt av det

    6. kjenner meg skikkelig igjen i at Ingen tror på at jeg er dårlig!! Haha!!! Skjønner hvordan du har det… Jeg har så latterkrampen akkurat nå, for det er så latterlig :p på en positiv måte 🙂
      God tur hjem!

    7. eller skjønner det er lettere å male striper rundt nesen , haka osv , men lett å få samme resultatt med å ta solpudder under kinnbena + siden av panna osv
      men vis et før og etter bilde heller når du tar couture og ikke , for å se om man ser særlig forskjell

    8. Haha særiøst, hvorfor sminker du deg så jævlig mye når du tydeligvis har problemer med huden din? er du klar over hvor rynkette og fæl den kommer til å være om 5 år om du fortsetter slik? Når jeg så deg på tv holdt jeg på å miste maten i gulvet for huden din så helt ødelagt ut. Det vises til og med på musikkvideoen din at du absolutt burde slutte med all den sminken eller ta noen fler av de pillene du snakket om.. Du har virkelig ikke skjønt at det ikke hjelper å sminke seg enda mer.. Den huden kan du faktisk ikke operere ny, har du tenkt over det? Du kommer til å slite mer neste år, året etter der osv. Jo mer fet sminke du bruker jo styggere blir det. .. Alle vet nå at du ligner ikke en prikk på selfiene dine men på tv ser man hvilken utrolig stor skade all denne sminken og de forferdelige operasjonene har gjort mot deg! Herregud hvordan kan du åpne munnen din i det hele tatt,eller smile? Du ser ut som du er blitt trykt full av botox og du ser 6 år eldre ut enn det du er. Æsj, alle på min alder ser yngre ut enn deg, og vi er like gammel som deg. Du er faktisk gammel i fjeset og kroppen din tilsvarer en 15 åring, ingen former uten om de svære falske puppene dine som absolutt ikke gjør det en fortjeneste. Du ser jo helt ubalansert ut. Nei jeg ler og ler av musikkvideoen din, at det er MULIG å lipsynce så mye!! Herregud, er du klar over hvor mange ganger den er delt som kødd på facebook? Hahaha og du sitter der og tror den er sååå fin. Stakkars deg Sophie.

    9. (Og kan du please få deg litt mindre trashy stil om du skal være en blogg som også skal vise mote?? Du ser ut som noen som har vært med på charterfeber, og det gjør kjæresten din også, herregud)

    10. Du er så utrolig heldig! Hvis jeg kan spørre, hvilken reisedestinasjon er din absolutte favoritt så langt? Såvidt jeg har fått med meg har du reist ganske mye og det er alltid gøy å lese om andres reise erfaringer 🙂 God tur hjem!

    11. Kaja Maria Gundersen, du må ha det vondt med deg selv som sitter å rakker ned på noen såpass over internett. Skulle ikke tro du var en 19-20 åring, flau oppførsel.. Sophie Elise, STÅ PÅ!

    12. Jeg syns det ser ut som du og robin har hatt det koselig! Jeg ser det er ei jente som heter kaja som klikker litt oppanfor her, det kan du bare se forbi.. Hun kanke være mer enn 10år i hode. Jeg blir så gla av og se at du å robin har det bra!! Muss ifra meg, sænn btw.. Skal jeg kanskje legge ut cover av ‘love like that’ er det mulig og legge ut grepene på sangen tro..?:) mussmuss💕 syns du sminker deg veldig fint bare så du vet det!!

    13. Hei kjære søte Sofie☺
      Håper du har det fint og er frisk etter ferien.
      Syns du er kjempeflott og faktisk enda vakrere på tv.
      Ikke bry deg om enkelte sjalu og bedreviteres kommentarer. Skamme seg burde de!!!
      Stå på du er FLINK i alt du gjør!!😃😃 Gratulere med kjempe flott singel og musikkvideo!

    14. kaja maria gundersen: hvordan kan du skrive så stygt til et annet menneske? hva får du ut av det egentlig? du burde skamme deg! hvis du virkelig vil gi sophie råd om å ikke bruke så mye sminke pga huden så kan du gjøre det på en fin måte. og alle de andre tingene du skriver er jo helt åpenbart bare for å såre. Og det er kvalmt. Hvorfor gjør du det? Det lurer jeg på. Hva du får ut av det i det hele tatt.. Annet enn at du kanskje er en syk person som får glede ut av å såre andre?
      Musikkvideoen til Sophie er jo veldig bra, ingen på min facebook har lagt ut den som “tull”, og alle jeg har snakket med om den er enig at den er bra. Og selvførgelig ser man litt anderledes ut på selfies enn i virkeligheten, det gjør de fleste, fordi man ønsker å ta bilde fra den vinkelen man selv synes er finest..
      “Herregud hvordan kan du åpne munnen din i det hele tatt,eller smile? ” – dette skrev du.. Denne setningen skrev du, er du mer fornøyd med deg selv etter å skrevet noe sånt til et annet menneske?
      Du burde skamme deg, du burde skamme deg over å være et slikt menneske.
      Til Sophie: Hver så snill å ikke hør på slike kommentarer, aldri, ALDRI! Du er nydelig. Du er så vakker når du smiler, håper du aldri slutter med det! Både sangen og musikkvideoen din er bra synes jeg. Skulle ønske jeg kunne slettet hver eneste drittkommentar jeg ser, så du slipper å se dem selv, men det kan jeg ikke. Jeg håper iallefall at det ikke går noe inn på deg. Du er fantastisk! Masse klemmer fra meg

    15. Fikk et tips fra hudlege på rikshospitalet for og få silkemyk baby hud kjøo advokado og gresk naturel yoghurt bland dette sammen og sitt med det som en ansikt maske i 30 min honningen blander du med sukker og ta dette på leppene dine funker som bare det! Du burde prøve dette hvis du sliter med dårlig hud men synes ikke du gjør det men ser andre har kommentert dette. Heidi

    16. Uren hud kommer innenfra. Drikk masse vann og la være å sminke deg hvis du bare skal være hjemme. Dessuten er det ikke sikkert du er ferdig med puberteten, du er bare 20 år, og noen er sene pga hormoner som herjer i kroppen. Velkommen hjem 🙂

    17. Teit blogg, teit Sophie, latterlige fans!?!? Hvor gammel er dere, who cares ! Get a life ! Sophie har alvorlig psykiske problemer, og det vil dere å få om dere ikke kutter ut denne fjortisbloggen !!!

    18. Mulig alt virker teit for deg, men at du skriver det du gjør om Sophie Elises helse er direkte injurierende. Er du hennes lege eller fortrolige kanskje, neppe.

    19. fyfaen enkelte er bare så syyykt tomme i hodet (Kaja Maria Gundersen)………………. blir tom for ord!
      Stå på Sophie Elise, digger deg!!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg