musikkvideoinnspiling i morgen!

I morgen skal jeg spille inn musikkvideo for Love like that hele dagen, så den siste tiden har det vært en hel del forberedelser for det. Jepp, nå skjer det! Jeg gleder meg til det iallfall, og motivasjonen er på topp, selv om jeg aldri har skuespillet før i hele mitt liv.. Jeg var i møte med produsenten idag og gikk igjennom litt forskjellig, tror den kommer til å bli veldig fin / litt rar, så det passer meg perfekt 🙂 Noen som klarer å se for seg hvordan den kommer til å bli? 

Innspillingen i morgen starter klokken 07 (!!!) og ettersom jeg har blitt en slik person som trenger 10 + timer med søvn, skal jeg nok hoppe til sengs snart. Er helt zombie for tiden og aner ikke hvorfor jeg er så trøtt, alt jeg tenker på er søvn og mat føles det som. Verdens kjedeligste menneske, I know. Tror nok det er fordi all planleggingen mot musikkvideoen har vært så stress, og at jeg har hatt det “hengende over meg”, i tillegg til at det er noe som er helt nytt, spennende og langt utenfor komfortzonen. Jeg var slik som dette i oppkjøringen mot mitt dansecrew også, selv om det ikke er så fysisk anstrengende så er psyken det verste – man må gå så hardt ut av seg selv og virkelig se hva man er god for. Jeg føler meg ikke god for stort annet enn søvn, jeg nå.

Jeg oppdaterer dere i morgen, skal gi dere litt live updates fra settet og tar med meg macen dit. Gleder meg, og ønsk meg lykke til! ♥A

Et par dager siden..

 

 

66 kommentarer
    1. Lykke til ❤️ skjønner ikke helt hvordan noen påstår at du er gravid, hvis du liksom ser gravid ut så gjør nok 90% prosent av norske kvinner det også for jeg ser det ikke men, alt kan være mulig ❤️ du kommer til å lage en sykt bra musikkvideo hvertfall og gleder meg til å se 👍

    2. Hei!
      Gleder meg til neste sesong av Bloggerne! 😀 Du er den klart mest interessante der. Men du… hva er din holdning til produkter som inneholder masse sukker? Spiser/drikker du det? Mener du også at det er like farlig med lettbrus?
      Skremmende hvor mye sukker man får i seg:
      https://youtu.be/M8f_8xwwC7E
      Lykke til med innspilling i morgen 😀

    3. Sarah Helene, man spør ikke om hun er gravid pga utseendet men pga hun til stadighet sier hunder så trøtt. Tretthet er et av de vanligste og tidligliste symptomene på graviditet

    4. Det har mye sammenheng med de medisinene for bedre hud. Og negative tanker og følelser følger også med..

    5. Så spennende 😁 Gleder meg! Håper videoen blir litt sånn Ariana Grande-stil, sexy som bare det, uten at det blir for slutty! Haha, sånn jeg liker det i hvertfall 😁

    6. Helhei Sophie-Elise💛 må bare si at jeg er stor fan! Skjønner ikke at folk gidder å slenge hat til en perfekt jente? Å unnskyld meg, det er bedre å bli kalt barbie en stygg? For barbie er jo fine! Men Sophie, du må ikke bry deg om haterene! Får viss du tenker på alle som digger deg! Jeg ser på bloggerne hele tida! Og du R kjempe flink til å danse! Du burde komt på 1.plass i mitt dansecrew! For Sophie du er best! Og kommer til å være fan av deg uansett! Sophie du er så kul! Å du er så flink til å ta bilder og blogge!💛💛 Du er best! Xoxo:Tuva Fredsen💞😃

    7. Det beste er å finne en balanse på søvnen. Om du sover for mye,så vil du hele tiden være trøtt og vil sove 🙂
      Når jeg gikk gravid så sov jeg så å si hele tiden, men tviler på du er det. Er nok heller at du sover for mye eller at du mangler noe vitaminer i kroppen 🙂 lykke til imorgen:) stå på!

    8. Det er isotretinoinen som gjør deg utmattet. Jeg sover nesten hele tiden. Er oppe i noen timer og må sove igjen. Søk på accutane og fatigue/tired så skal du se at du ikke er den eneste.

    9. Jeg legger omtrent aldri igjen en kommentar,men nå følte jeg det var på sin plass!
      For det første må jeg spørre: Hvordan har du det om dagen? Selv synes jeg du stråler som bare det. Du har aldri vært vakrere enn du er nå. Helt nydelig er du faktisk.
      Også må jeg bare få rose den nye sangen din. Hørte den ikke på Spotify før i dag, og jeg visste ikke hvem artisten var før jeg hadde tatt sangen på repeat et par ganger. Fikk helt sjokk av at du har klart å lage en så ufattelig bra sang. Trodde det først var ei utenlandsk kjent artist. Så, det skal du virkelig ha!
      Keep up the good work! Du er et fantastisk menneske, og du må ha en riktig god påske! 🐣
      Mange hilsner fra ei som har lest bloggen din før den ble kjent, men sjeldent kommenterer !! 🙂

    10. Prøv å vær så naturlig som mulig i videoen, please! Ikke gjør deg til for mye, da ser du bare rar ut. Sorry, men det er sannheten og jeg vil bare hjelpe. Ikke dytt frem haka heller ha for intense øyne, som på headeren din.

    11. Gå en lang tur hver kveld, ikke drikk alkohol, brus, kaffe, te eller spis godteri etter kl 21. Da får du garantert sove 🙂 Når jeg var gravid hadde jeg lakenskrekk, men da fikk jeg gjort masse i huset, he he, det er forskjell på de gravide skjønner du.

    12. Lykke til og stå på du gjør en bra jobb og fortsett og skriv i bloggen,
      Jeg blir utrulig inspirert til og blogge jeg og,men det er så mye som jeg ikke klarer og sette ord på for alle dømmer for det jeg skriver og sier om meg selv.Har du noen tips om hvordan jeg kan få stopp på det??

    13. Kan du Please skrive et innlegg om spraytan? Blir det rendemerker av dusjing/svetting/trening? Hvordan reagerte spraytanen når du var i syden og stolte deg? Ikke minst når du var i vannet? Ble det en mørk ring rundt deg i vannet eller noe lissom xD ikke minst smitter det av på sengetøy:(? Sove på silke så da er det såfall ikke aktuelt for meg:…. Har kjempe lyst til å gjøre det, men trenger lissom svar på disse tinga!

    14. Herlighet, fordi om hun har behov for mye søvn betyr ikke det at hun er gravid! Da tror jeg faktisk det er mange mennesker her i Norge som går gravide hele året. Noen har til tider behov for mere søvn, og at folk skal legge seg opp en mening om at Sophie er gravid er bare teit. Og om så Sophie hadde vært gravid, så tror jeg neppe at det hadde tatt lang tid før hun hadde informert alle nettroll og jungeltelegrafen om dette. Ta å slapp av folkens! Hun går tross alt på sterke tabletter for huden sin, og da kan man fort bli sliten og utmatta.

    15. jeg ser for meg at du gjøre det samme som du gjøre på fotoshoot , at du leke deilig og posere naken eller halvveis naken

    16. Hei Sophie Elise!
      Bare lurte på hvordan det gikk med B-vitamin inntaket?
      Funker det og merker du noe endring på håret?
      Har selv bestilt de samme b-vitaminene i posten nå og er veldig spent..
      Har også nettopp mottatt pakke med den shampooen og balsamen fra Harmonylife /Hairbell, og håper det også vil sette farten på ting her.. Har du forresten prøvd den selv?
      Riktig god påske til deg!
      -M

    17. Hei Sophie 🙂 jeg kjøpte den nye låta di på ITunes store og jeg digger den !!:) har den andre også lion heart 😃 ønsker deg og kjæresten din en riktig god påske og god tur til USA igjenn 🙂 klem !!:)

    18. Du vet hver gang du sier “vi snakkes i morgen, jeg skal ta med pc min og oppdatere dere live” eller når du danset i mitt dansecrew “jeg tenkte å filme litt i morgen og vise dere øvelsene våre” etc – det skjer ALDRI når du skriver noe lignende.

    19. Jeg må bare si at jeg er blitt litt imponert over hvor modnet du virker, og er så digg å se at du klarer å ta litt tilbake på all dritten!!! Dont take that shit!
      du er tøff som står for hvem du er og hva du gjør, for det er vel det viktigste i livet?!
      Å få være seg selv!! stå på ! sender masse positiv energi, enhjørninger, stjerner og sukkerspinn!!!! hurra for deg!

    20. Hei. Ser du har vært i tyrkia med all inclusive. Vil du anbefalle det? Eller er maten billig der? tenkte på 5 stjerners hotell, men vet ikke om vi skal ha med all inclusive eller ikke. håper på svar, hilsen en som aldri har vært i Tyrkia før.

    21. Daftojenta;
      Jeg har leilighet i Tyrkia, og jeg anbefaler å booke uten all inclusive. Er billig mat og drikke i Tyrkia 🙂 Har vært der 20 ganger siden 2011. Og bodd på hotell flere ganger!

    22. Så gøy! Du får nok masse energi når du er der borte 🙂 Lykke til, jeg gleder meg til å se videoen! Veldig søtt bilde av deg og Robin btw!

    23. Ligner absolutt. I alle fall på den versjonen av Sofie som vi ser i dag: Restylane & Botox her og der, nesen operert og kunstige vipper og hår …

    24. ironisk nok er det hver gang du skriver at du skal oppdatere snarest at du absolutt ikke oppdaterer snarest

    25. Typisk deg, du skriver at du skal oppdatere, men gjør det ikke. Vet grunnen jeg, for hver gang vi ‘klikker’ inn på deg og legger igjen kommentarer, da tjener du ZLOTY, haha

    26. Du vet hver gang du sier “vi snakkes i morgen, jeg skal ta med pc min og oppdatere dere live” eller når du danset i mitt dansecrew “jeg tenkte å filme litt i morgen og vise dere øvelsene våre” etc – det skjer ALDRI når du skriver noe lignende.

    27. Hei, litt utenom tema men uansett, moren min har aldri digga deg helt, hun har vel kun sett hvor quote selvopptatt du virker. Jeg syns ikke det. Jeg syns du virker forfengelig, du har integritet, du vet hvem du er og du er the Change. Kudos til deg som ikke spiser kjøtt fordi dyr har følelser. Stå på, ønsker deg alt godt. Hilsen http://www.trettanemone.blogg.no

    28. Mulig trettheten kommer av tablettene mot kviser 🙂 vennina mi ble utslitt og mistet sexlysten 😛 tok henne ett år før hun kobla det sammen med medisinen 🙂 bare et OBS til deg, så du kan følge med selv 🙂
      Håper du blir bedre snart !

    29. Måtte jo søke opp sangen 🙂 synes du er kjempe flink jeg Elise. Forsøk å ikke bry deg om haterne. Lettere sagt enn gjort men…God Påske 🙂

    30. jeg vil bare si at Sophie Elise er en nydelig og vakker jente, hun får mye hat som jeg synes er uten grunn, Sophie Elise har gjort ting med kroppen sin som var hennes valg ikke vårt og vi skal respektere det, til dere som skriver stygge kommentarer tenk vis det var dere som satt og brukte tid på en blogg, også får man stygge tilbakemeldinger hvordan ville du følt deg da? vær mot andre slik du vil at de skal være mot deg.
      jeg kommer alltid til å støtte deg Sophie Elise uansett hvor mye folk tråkker ned på deg 🙂 for alle er forskjellige å du er perfekt som den du er.
      sangen din er like nydelig som deg og videoen blir nok kjempe bra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg