innkjøp fra miami

Hei dere! Nå er jeg faktisk på plass i oslo igjen, flyet gikk hjem inatt og jeg var hjemme i leiligheten allerede tidlig i formiddag. Det ble med andre ord en veldig rask tur til USA i denne omgang, men vi skal tilbake om bare et par uker og da skal vi alene – nå har vi jo vært der med et tv team på slep!

Det virket som om flere av dere ville se innkjøpene fra USA, så her kommer de! Vi dro til Aventura Mall den siste dagen, jeg kan virkelig anbefale det kjøpesenteret om dere skal shoppe i miami. Det ligger litt utenfor byen, nærmere flyplassen i Fort Lauderdale, og vi brukte ca en time på å komme oss dit midt i rushtrafikken. Senteret har masse butikker, jeg savnet egentlig bare forever 21 og NIKE, men ellers var alt på plass. Om dere lurer på prisene, så vil jeg personlig si at det ikke er noe særlig billigere enn i norge. Eller, kanskje ikke billigere overhodet, faktisk? Genseren fra adidas kostet for eksempel 600 kr, det er vel ca det samme som i norge om jeg ikke tar heeeelt feil.. Beklager kvaliteten på bildene forresten, helt umulig å fotografere i så dårlig lys nå på kvelden, og den eksterne blitzen min har bestemt for å takke for seg.

Innkjøpene fra miami:

Skjerf fra burberry

Hehe, måtte jo ha litt turistklær også!

 

På topshop kjøpte jeg en sløvebukse, en crop top og en cardigan som jeg også reiste hjem i.

 

På victoriassecret ble det endel innkjøp! Jeg elsker den butikken, og når man får en “personlig shopper” der inne som er med deg for å velge ut alt ble det fort litt (mye) ekstra i handlekurven. 

 

Genser fra ADIDAS.


Så, det var alle innkjøpene mine! Ikke all verden, men jeg er veeeeldig fornøyd 🙂 Hva synes dere?

Jeg har jetlag som bare faen, så nå hopper jeg til sengs igjen! Har sovet hele dagen så nå fortsetter jeg med det.

58 kommentarer
    1. Utrolig mye fint! VC har såå masse fint da, vedig fort å svi av et par tusen ektsra ja 😀 Var selv nabo med alle de amerikanske kjedene og har rett og slett ikke shoppet noe etter at jeg kom hjem, det har ikke vært nødvendig. Det sier seg selv, haha 😀

    2. Den norske kronen er kjempesvak akkurat nå. Så det er ikke så rart at du synes ting var dyre. Når jeg var i USA for litt over et år siden var dollaren på 6,5. Den siste uken har den vært nærmere 8,5. Hadde kanskje greit å legge det med og gjøre flere obs på det. Ting er vanligvis billigere enn de er nå. Det er mye dyrere å handle i utlandet for tiden…

    3. Er pga krona er svak. èn dollar pleie å ligge på 5.9 kr, nå ligger den på langt over 8… Så noe som kosta 590 kr for 1 år siden koster nå 820 :/

    4. Ååh, du kjøpte burberry skjerf, elsk! <3 Hvor mye betalte du for det? Spør fordi jeg har veeeeldig lyst på og lurer på hvor mye jeg i så fall må punge ut med 😛

    5. Jeg er glad for at du nyter den varme Mallami Bearts. Du vet i Miami solgt mer krydret mat i verden, men å gjøre du signere en kontrakt av avtalen hvis du er skadet eller du dør. Gjør meg til å le kommentarer kritiserer falsk kvinne Reality Show, jeg prøver ikke å se på TV-nyheter, fordi de ønsker å være en brainless, tro meg den fiktive verden viser meg hver dag, og dermed være en lett offer for organisert kriminalitet, men i stedet hvis jeg ser hver dag sin blogg, vel vitende om at jeg ikke kjører noen risiko, så jeg kan tro det er sant eller uvirkelig.

    6. Grunnen for at det du har kjøpt er dyrt, er fordi du ikke har vært på en outlet. Mall er jo som et kjøpesenter her i Norge og da sier det seg at prisen er deretter men dra heller på et outlet neste gang du er i US så blir det billigere skal du se 🙂

    7. innkjøpene dine var sikkert helt nødvendig, til ditt nokså tomme klesskap.
      Jeg håper at du slutter å snakke/skrive om palmeolje, regnskog og annet som du tydeligvis ikke har så mye peiling på, utover det du leser i avisa eller blir fortalt.
      Hva tror du at ditt – og dine likesinnede – totalt hjernedøde shoppingseventyrmanistyr koster av forurensning?
      Hvis du hadde vært oppriktig bekymret for (regn)skog og forurensing så hadde du/dere tatt dere ett kleskjøpefritt år, da hadde du/dere kanskje oppnådd respekt med det som forfektes, nå synes det bare dumt.
      Ikke spis påskeegg, de er laget på palmeolje fra regnskogen – upps, akkurat vært en svipptur i USA og flyet forurenset vel en smule???

    8. Aventura Mall er jævlig dyrt kontra butikkene som ligger 2-3 min unna som feks. Old Navy. Var der i Oktober og løfta opp ett par sko for å se på prisen – 1599 dollar! Så oppdaga jeg at det sto dresskledde vakter der som bare lo av meg da jeg sjokkert satt dem ned 😄

    9. Problemet er vel at dollaren er så jævlig høy fortiden, haha! Vanligvis er det jo litt billigere 🙂 Converse for eksempel, koster jo 300 her vs 800 i Norge!

    10. Så trist at du betalte 600 kr for den adidas genseren når den koster 250 kr på Adidas outlet i Oslo ;)) ( like ved ikea)

    11. Jeg har ikke forhåpninger om at du heller av bloggere kommer til å unnlate å kjøpe nike til tross for at de fremdeles sponser drittsekken michael vick som drev med hundekamper, men håper på at noen andre kanskje leser kommentaren og velger å ikke lengre støtte et merke som synes det er ok å sponse en kjent dyremishandler. Det er fortvilende hvor mange som ‘MÅ’ ha nike, som om det ikke er mangfoldige andre og skikkelig gode merker der ute.

    12. Jeg håper du kan begynne å vise til kilder når du kommer med påstander og anklager mot forskjellige ting, og husk at ikke alt du leser på nett er sant, det burde iallefall du vite. Jeg må innrømme at jeg er blitt lettere provosert over deg som blogger etter at du publiserte innlegget om påskeegg, det var helt utafor om jeg kan si det på den måten? Det å angripe ett produkt såpass kraftig, av de MANGE matvarene som inneholder palmeolje, uten å engang vise til en ordentlig kilde, blir for meg bare dumt. Et tips til, noen av sammenligningene du bruker på bloggen er faktisk ganske så fine. Dette er noe jeg har tenkt på lenge. Som etter at du hadde operert nesa og den var blå og hoven. Da presterte du å skrive at du så ut som en kineser! Utrolig lite gjennomtenkt og ikke minst frekt.

    13. Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men herregud så flink du er til å synge 😍
      “Love like that” er blitt min nye favorittsang helt klart ❤️ Du er så talentfull ❤️

    14. Du burde lære han typen din litt respekt for jenter 🙂 ikke veldig gentleman å slå ned jenter på byen 🙂

    15. Synes du burde ha litt respekt for deg selv og ikke være sammen med noen som er utro og bare bryr seg om utseendet ditt.

    16. SOPIE ELISE, man gifter seg ikke med noen som har vært utro, gravid eller ei! Å være alenemor er faktisk ikke så fælt som folk påstår. Mye bedre å være alene enn å alltid lure på hvor kjæresten er, hvem han er med og hvem han stapper tunga si nedi denne helgen. Ha respekt og vær et godt forbilde. Man godtar ikke utroskap. Du fortjener SÅ mye bedre. Det blir tøft men du klarer det!

    17. HØRTE SANGEN NÅ. OMG, DET ER FAVORITT SANGEN MIN, DU BETYR SÅ MYE FOR MEG OG JEG KJENNER MEG IGJEN I SANGEN..:D:D:D

    18. Tror det er på tide at du addresserer noen av disse ryktene før de får leve alt for lenge.. jeg vet at å hverken bekrefte eller avkrefte rykter er noe som skaper lesertall, og derfor god business for din del.. men graviditet, giftemål, utroskap..folk drar det uhyre langt

    19. Dere som sier Robin har vært utro, har dere vært flue på veggen? Leste dere ikke Sophies innlegg om at magen er oppblåst pga div mat? Stakkars deg Sophie, hadde vel vært okey å vite om du skulle gifte deg før andre tror de vet det. Keep up the godd work 😉

    20. Looool omg jeg drømte om deg i natt. Vi var hjemme hos deg og samlet inn penger til å redde regnskogen ved å lage sminkevideoer som ga penger per antall visning, og Robin lagde syngevideo med “Boten Anna” mens han danset naken rundt i leiligheten. Herregud.. haha

    21. Om dere skal til Orlando neste gang dere drar til USA så shop på outletsene der:) 3-4 ganger billigere enn i Norge. Det er den billigste staten i USA, og utvalget er meget bra! 🙂

    22. Skal du kjøpe “merker” neste gang også, så burde du ikke kjøpe burberry, gucci, Louis vuitton, chanel, givenchy osv fordi det er europeiske merker, og derfor billigere i Europa, og selvfølgelig aller billigst i opprinnelseslandet:) du bør heller gå for Alexander wantg, Michael kors og Marc Jacobs osv som er amerikanske merker og derfor billigere der:) bare et lite tips😊

    23. Gutter som slår damer har utrolig dårlig selvtillit og lavt selvbilde. De er bare usikre små barn. Verste sorten å rote sæ borti. Å utroskap er også et sikkert tegn på å måtte få “bekreftelse på at man er” noe”.. Huff å huff. Kanskje på tide å ta hatten å gå jente.

    24. Folk er så jævlig teite. Ikke bry deg om de stygge kommentarene, folk ønske bare å ødelegge. Håper du har en fin ferie <3

    25. Jeg skal også kjøpe den BRIDE roben når jeg drar til London neste uke, kun fordi den er fin haha.. sikkert det du har gjort også.

    26. Syntes det er så rart, at en jeg ikke kjenner kan ha det så likt som meg. Noen ganger skulle jeg virkelig ønske vi var skikkelig gode venninner, for du virker som en veldig god en. Gudene må vite hvor lenge jeg har lest denne bloggen, føler de to blogginnleggene du linket til var igår, haha. Utrolig hvor fort tiden går, nesten skummelt, føler jeg ikke har brukt tiden til noe fornuftig. Noe bra! Men det har/er veldig gøy å følge deg og vite at man ikke er alene på mange områder, du føles som en venninne som jeg ikke kjenner. Det er egentlig en veldig merkelig greie! Tror jeg nesten har fulgt deg siden en av dine første blogginnlegg. Denne kommentaren ble rotete, men du fikk meg til å tenke på mye. Vil bare at du skal se selv hvor utrolig god du er, du er smart, du er reflektert, du er snill, du gjør mye godt for andre, du virker søm en god kjæreste, du har nådd så langt og på toppen av alt så ser du bra ut. Ikke tenk så mye på hvem du er, for du kan ikke være annet enn en god og omtenksom person. Alle har sine sider og perioder, men alt i alt så er du unik!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg