ny stue + anbefalning

Jeg har bestemt meg for å døgne inatt! Det har jeg ikke gjort siden jeg var 16-17 år, ikke med vilje iallfall.. Da pleide det å være standard prosedyre før skolen, i hodet mitt tenkte jeg “ok, om jeg sovner nå har jeg 5 timer, 43 minutter og 21 sekunder å sove på” og slik fortsatte nedtellingen, helt til jeg tenkte “kanskje jeg skal se en episode av frustrerte fruer” og så ble det brått morgen. Grunnen til kveldens døgning er å få ferdig leiligheten her! Jeg vet ikke om dere husker hvordan det så ut her tidligere, men slik er en del av stua nå..

Koselig, ikke sant? Og ikke minst søt genser!? Det var en gave fra SOLO til meg. Jeg elsker klær med stor logo, og denne her passer meg perfekt nå i påsken. Deilig og varm er den også, jo!

Solo sine produkter har faktisk blitt veldig etterspurte, og da snakker jeg ikke bare om genseren (som etter min mening slår fanta ned i støvlene..) men også gensere, luer og annet tilbehør. Heldige meg fikk tilsendt litt, disse selges jo ikke i butikk. Men om du likevel har lyst på noen soloprodukter, har jeg en anbefalning! Om du laster ned appen Solo Goodiebag og tar den i bruk under en soloreklame på tv, får du umiddelbar beskjed om du har vunnet fine premier! Og uansett om du ikke vinner, får du uansett “solo-cash” som kan brukes til å få gratis solo. Så, gratis brus får du UANSETT, med en stor sjanse for å vinne produkter – appen er så klart helt gratis 🙂

Så, last ned solo goodiebag, og du kan vinne eksklusive premier hele året, og det kommer nye premier hele tiden. Det jeg har fått tilsendt nå, er tilpasset påske. Dere kan lese mer HER :D

annonse


Og til sist, takk for alle fine tilbakemeldinger på Love like that teaseren! Om du enda ikke har hørt, sjekk ut innlegget rett under ♥

43 kommentarer
    1. Så søt genser!er det ingen nettside man kan kjøpe den på? tror jeg blir første kommentar(??), er jeg den eneste som er våken?;P elsker bloggen din og meningene dine Sophie. Og jeg gleder meg noe utrolig til den nye sangen din kommer ut! men nå skal jeg legge meg, så natta. Kos dere oppe inatt dere da 🙂

    2. Så kul. Og passet perfekt til deg. Selv er jeg 31 år og har født fem barn på bare seks år. Men tiltross for alderen min så elsker jeg å lese bloggen din.. Stå på! Du er kjempe dyktig. Gi en lyd om du forviller deg til Hemsedal hvor jeg bor. Stikk innom bloggen min da vel:-)

    3. Hei 🙂
      Jeg og en veninne bor i Miami, så du skulle dit nå om noen dager. Sendte deg mail hvis du vil ha noen tips eller har lyst til å finne på noe gøy.

    4. Heldigris?jeg ønsker solo tingene mer enn noe annet. Skulle ønske jeg var toppblogger nå ass?.lucky girl

    5. “og da snakker jeg ikke bare om genseren (som etter min mening slår fanta ned i støvlene..) men også gensere,”
      Mener du ikke brusen (som etter din mening er bedre enn fanta)? 😀

    6. Hei,
      Vil bare informere deg om at det er fiskegelantin i Solo, og at du som vegetarianer ikke egentlig kan drikke dette 🙂

    7. du er så fake.jeg så deg i byen igår du hørte da jeg sa oi shopie elise men du kune bare snudd deg idet minste.jeg er 10 år å jeg vet allerede hva folkesikk er.lær litt av kjæresten din.han hilste.

    8. Hei! Ville bare di ifra om at solo filtreres gjennom fiskebein(?), og derfor ikke er egnet for vegetarianere. Vet ikke helt hvor “dypt” du har gått inn i plantebasert kosthold, men sånne ting er jo greit å vite uansett 🙂

    9. http://www.730.no/musicitem.aspx?newsId=17171
      Håper virkelig du har gutz til å opptre live i år, ellers beviser du bare at all atuotunen kamuflerer at du egentlig ikke kan synge. Du har selv sagt at VOE ikke sang bra live, så det er veldig ironiskt om du ikke prøver selv. Kan du synge live? Jeg håper du motbeviser alle som mener du ikke kan synge på ekte. Igjen om ikke er det bare like falskt som alt annet.

    10. Vet at du ikke er blant de skarpeste, men kan reglene for merking av reklame være så jævlig vanskelige å forstå?

    11. hei, du tok jo spraytan her om dagen, jeg har alltid hatt lyst til å gjøre det fordi jeg ikke vil skade huden min med solarium, men er litt redd… blir det rendemerker om du dusjer i varmt vann/svetter ? blir dynetrekk missfarget ? og hva om du bader i klor?ser det da ut som en stor mørkebrun ring rundt deg i vannet ;OO please skriv ett innlegg om spraytan har alltid lurt på disse tinga :C

    12. Hei!
      Altså jeg skjønner ikke helt? Har du flyttet til en ny leilighet eller har du bare renovert din gamle?

    13. Gidder ikke lese bloggen din mer. Den tyter av reklame. Blir bare drit kjedelig i lengda. Du reklamerer for blader,bil, salonger og nå solo??? Vær mer selektiv ellers ryker du raskt nedover på blogglista

    14. Hei! kunne du tenke deg å blogge litt om framgangen med kviser og uren hud nå etter du har begynt på de tablettene? Sliter selv med utrolig uren hud, myyyye værre enn deg, så vil gjerne høre litt erfaringer osv. Har prøvd så utrolig mye nå, og kjenner at det faktisk begynner å bli nok.. Klem

    15. DU HAR SÅ SINNSYKT MANGE SKRIVEFEIL. Er man blogger på ditt nivå mener jeg man burde lese over innleggene, og da spesielt overskriftene! Det heter anbefaling!

    16. solo er verken vegansk eller vegetarisk, kanskje du ikke burde reklamere for produkter som du ikke støtter produksjon av?
      (inneholder fiskegelatin, sånn som fanta orange)

    17. Mener også at Solo ikke er vegetarisk, som noen har nevnt over her. Prøvde å finne d ut, men fant ikke noe som sa at d var d ene eller d andre helt sikkert.
      Ha en din kveld 🙂

    18. Såfremst jeg ikke husker feil, så spiser vel Sophie fisk? Med andre ord er (iallefall var) hun pescetarianer, og ikke vegetarianer. Da kutter en ut kjøtt fra dyr og fugler, men spiser fortsatt fisk (og som oftest spiser pescetarianere også annen sjømat). Og da er Solo innafor 🙂

    19. Det nest øverste bilde av deg, må være det fineste bildet av ansiktet sitt jeg har sett! Du ser så naturlig nydelig ut.
      Jeg er en person som egentlig aldri har likt blogger, men etter jeg tilfeldigvis kom innpå et blogginnlegg du hadde skrevet for et par år siden har jeg blitt fast leser hver dag!
      Synes du er en utrolig fasinerende person, stå på!

    20. Hei Sophie!
      Jeg er fast leser hos deg og føler at jeg “kjenner” deg litt. Jeg vet at du har mange hjertesaker du kjemper for og reagerte litt da jeg så her annonsen for solo.
      som du kanskje vet er solo eid av cola. Cola er ett av de verste selskapene i forhold til forurensning, de har bland annet ødelagt store deler av naturen i India slik at lokalbefolkningen måtte ha flyttet.
      Bare en liten tankevekker fra meg, som sagt, stor fan <3
      anbefaler å sjekke ut siden "clean clothes campaign" på facebook, den deler når en kles-produsent trenger litt opprydding i forskjellige fabrikker i Asia, der det er mye barnearbeid og ekstremt dårlige forhold. vi som forbrukere har makt til å styre dette hvis vi bare tar en pause fra å kjøpe favorittmerket nå og da 🙂

    21. Heia 🙂 Hvor har du kjøpt den etnisk-inspirerte puta? Den som er til venstre for deg på det bildet da du ligger i sofaen 🙂

    22. Hvilken størrelse fikk du i genseren?? Jeg må bestemme meg for størrelse, men ble så usikker:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg