alt er kaos

Det var i overkant opptimistisk av oss begge å tro vi kunne bli ferdig med leiligheten igår. Etter en helvettestur til Ikea igår med lite batteri på bilen (vi er ikke helt rutinerte med ladning enda) og en fullpakket bil kom vi oss endelig hjem klokken 12. Jeg skulle gjerne tatt bilde av hele situasjonen men det var helt umulig for meg å bevege en muskel, jeg satt med både en lampeskjerm, en dyne, to stoler og to pakker gardiner på bare mitt sete, mens Robin måtte kjøre med nakkekrampe fordi han hadde sofaen OVER hodet. Det kommer sikkert til å være morsomt å tenke tilbake på om ett år…….

Slik ser det ut hjemme akkurat nå. Lampa som jeg har satt et utropstegn over, er det eneste jeg har klart å prestere med her.. Det sier vel litt om hvor god hjelp jeg er i slike situasjoner.. Jeg bidrar med å bestille mat og holde meg unna veien fra nå av.

Snart får vi heldigvis litt hjelp her, vi har litt dårlig tid ettersom vi reiser til USA imorgen og det hadde vært så deilig å komme hjem til en fin leilighet. Det er uaktuelt for oss begge å komme hjem til masse pappesker og kaos, så da må vi omså jobbe hele natten selv om vi holdt på til 03 inatt også. Jeg sitter i skrivende stund nede i vaskekjelleren, klær må også vaskes før reisen og alt er egentlig bare totalt kaos for øyeblikket.. 

Liker dette bildet, haha. Tar selfies i speilet. Robin sliter med møblene. Han skylder meg en, så det er OK.

Men dere? Idag får dere en liten teaser av låta mi! Gleder meg veldig mye til å vise dere, og forhåpentligvis liker dere det lille dere skal få høre nå. Noen som er spente? 😀

32 kommentarer
    1. Kan du ikke finne ut hvor det Marilyn bildet ditt er fra? Så lyst på et selv 😀 Lett over alt, men finner ikke et med nærbilde som kun har farger på leppene.

    2. Haha gleder meg veldig til å se hvordan stua blir seendes ut!
      og å høre en teaser også, det blir gøy 😉

    3. Lurer på om hun gidder og skrive om utroskapen , det stiller hun bare i dårlig lys som ikke går fra han, det er dessverre mange som vet om det.

    4. Åå hvor bor du? Forventer ikke å få adressen altså, men bor dere øst eller vest i Oslo? Digger at du bodde øst i Oslo før, gjør du det fortsatt? Hehe
      Lykke til med innflytting:D

    5. Hvorfor skylder han deg en, egentlig? Om det er som de sier over her så er det jo ganske teit. Enten gå i fra han eller tilgi han, hjelper ikke på følelsene mellom dere å få han til å gjøre ting for deg. :p

    6. Altså, om han har vært utro. Hvorfor er du med han fremdeles? Ingen fortjener en som ikke klarer å holde seg til en partner, det er ikke deg det er noe galt med, men han.

    7. Stakkars deg, ja.. Håper du får det fint på USA tur da. Tenk så heldig du er:) Hvorfor kan du ikke prøve å hjelpe Robin isteden for å være en sur og bortskjemt diva? Vedder på det bare blir klaging fra deg i USA og..

    8. Hvor er speilet fra? Vet du har skrevet det en gang, men er desperat etter et så fint helfigursspeil nå.
      Kos dere i USA! <3

    9. Haha, kjenner meg såå igjen. Leiligheten vår har vært sånn i nesten 4 uker nå…
      Ser mistenkelig ut som du har kjøpt samme sofa som jeg har, den er ihvertafall ganske enkel og grei å skru sammen 🙂 Hvis det hjelper noe på stemninga.
      God tur!

    10. Det virker som du ikke har noen ryggrad! Sutrer og klager over ALT, i stedet for å være glad for alle de nye møblene deres, at dere fikk låne bilen, og at du skal på ferie med kjæresten din. Istedenfor å si “Hei, nå fikser vi dette!” Så sitter du og tar bilder av deg selv i speilet og klager til oss om hvor “kjipt” alt er.

    11. litt tilfeldig spørsmål, men du har så fin nese, og jeg vil ta en operasjon selv. Jeg har søkt litt rundt. Og jeg lurte på hvor du gjorde det og hvor mye du betalte?

    12. Hei, ser d er en del dritt prat om deg her, det syns jeg er utrolig teit og meningsløst, du virker som ei fantastisk jente og vedder på at alt dette ser helt anderledes ut fra din vinkel med Robin og det:-) jeg heier på deg, og ser veldig opp til deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg