LOVE LIKE THAT 

 

Idag er det offisielt 14 dager til min singel nummer to slippes! Jeg gleder meg utrolig mye, selv om nervene absolutt er på plass. Det er noe ganske annet enn sist, og nå er det jo faktisk et helt år siden jeg ga ut noe så min smak har jo forandret seg endel. Hvilken sjanger håper dere det er?

Det jeg kan avsløre så langt er at sangen heter Love like that, den handler om å være i et forhold hvor man virkelig elsker en person, men hvor ting ikke er helt slik som de en gang var. Mye fram og tilbake, mye smerte men også mye håp som kanskje bare går en vei. Jeg ville skape noe man kan kjenne seg igjen i, gråte litt til, eller kanskje finne litt mot i. En sang man kan synge til, og en sang man ikke blir fort lei av. Jeg elsker å drive på med musikk, og det har vært så gøy å være i studio og jobbe så tett med dette.

Er dere spente?

71 kommentarer

Siste innlegg