norges mest sexy

 Etter en dag i studio har jeg nå fullført ukas høydepunkt – å spise taco mens jeg ser på bloggerne! Jeg har vært på tacotorsdag med Linnea og Malin, det er gøy å se bloggerne samtidig mens man kommenterer absolutt alt som skjer til hverandre, heh. Og formen, da? Jeg var faktisk ute en tur igår kveld, jeg har et svakt minne av at jeg på vei til taxien sier “hvorfor er jeg den eneste som er full?” og det beskriver meg og min tilstand igår fint. Jeg er en av de slitsomme personene som blir oversosial hver gang jeg får litt promille og skal snakke om absolutt alt. Her er det ikke “hei hvordan går det” men “hei hvordan går det har du det bra om dagen har du det vanskelig hvor ofte krangler du med typen din hva er planene dine framover har du noen tanker om eksistensen eller døden?”. Ja, noe sånt. Det kjennes ihvertfall på formen idag, så en rolig kveld med mat, bloggerne og avslappende selskap passet meg MIDT i blinken!

Nå ligger jeg hjemme og venter på Robin, jeg satser på at vi faktisk klare å holde oss våkne litt sammen nå, jeg har virkelig prioritert venner etter dansingen men man må ikke glemme at bare fordi man bor sammen, betyr ikke det nødvendigvis at man ER sammen. Å våkne opp / sovne i hverandres selskap er koselig, men det er ikke nok til å holde et forhold gående. Nå høres det sikkert ut som om vi er på helt feil vei, og det er absolutt ikke tifellet, men dere skjønner sikkert poenget. Jeg tror nok det er grunnen til undergangen for mange som bor sammen, og vi skal jo faktisk reise bort om litt, men det er viktig å ta vare på hverdagen også å ikke bare møte hverandre i døra. Så ja, kosekveld for meg med andre ord :D Håper vi slipper den evige krangelen om hva vi skal se på, det ender aldri bra, så kom gjerne med filmtips om dere har!

Her kommer et vakkert bilde for å avslutte innlegget – en av oss har blitt kåret til norges mest sexy, den andre har vært på forsiden av FHM to ganger. Jeg synes det vises ganske klart og tydelig, gjør ikke dere? 

43 kommentarer
    1. hahah, vi er helt like når vi er full. Hater at eg blir sånn. får alltid fylleangst for eg blir så sosial og masete

    2. Forresten kunne du ha blogget et slikt blogginnlegg som du gjorde en gang forlenge side, ett slikt innlegg om ting du savner fra når du var mindere 😀

    3. Se sleepers. Utrolig sterk film med veldig gode skuespillere. Jeg lover du ikke vil angre :)http://m.imdb.com/title/tt0117665/

    4. The host, the spectacular now, taken, mr. and mrs. Smith og lucy 🙂 (var de første filmene jeg kom på :P)
      (Elsker bloggen din btw<3)

    5. Jeg anbefaler alt av Nicholas Sparks! The best of me er en helt nydelig film! Har akkurat kommet på popcorn time 😊 Ønsker deg en superfin helg!

    6. Stygge extensions ass. Få litt klasse nå .. Dette er lame
      Trodde du var ferdig med det fjortisdrittet

    7. Litt kontstruktiv krittikk Sophie: I det siste har inleggene dine bare vært “slapper av, drakk god drikke, trenging, trøtt, hva skal jeg se på tv, hvilken film skal vi se, forklaringer (forklare hver eneste ting folk mener negativt om deg, som du prøver å bortforklare) osv. Ganskje kjedelig lesestoff, ATM
      C’mon homie!!
      Dette gjelder NÅtiden, og kan derfor forandres. Ikke noe negativt å si OM deg, bare sier hvordan jeg som leser føler at bloggens kvalitet er NÅ NYLIG. Dette er ikke ment som noe slemt! Håper du vet det.
      Kanskje du kan lage et inlegg i morgen der du spør hva vi ønsker at du skal skrive om, og FAKTISK gjennomføre det vi ønsker å lese? Istede for å skrive de “enkle” innleggene? Bare et tips
      Klem! <3

    8. Liker best når du beskriver flaue eller morsomme ting som har hendt deg osv, og er litt mer personlig, for dette begynner å bli kjedelig. Slik som mensen-hendelsen på trening, lo høyt da jeg leste det og følte at du viste en annen side av deg selv ved å dele det. 🙂

    9. Når man er i USA kan man leie de feteste bilene til billig penge. Kjenner flere som har vært å reist i USA. Da kan man få en splitter ny kul bil kjempe billig. så dyrt blir det nok ikke 🙂

    10. Eg syns ikke noen av dere passer til vedrens sexy kvinnfolk eller i fhm og andre manneblader ,dere ser bare helt anminelige ut i,ingen av dere ser i overkant fine ut en gang

    11. Helt enig med deg! Viktig å gjøre andre ting sammen enn å bare sove osv 🙂 Haha.. kjenner tendenser til det selv med min samboer. I dag skal vi ut og spise og på stand up 😀

    12. Det Cecilie sa her over er spot on! Bloggen din var mer fyldig tidligere, ironisk nok har den sakte men sikkert blitt mer og mer mangelfull siden du flyttet til Oslo. Selv om det er en hverdagsblogg og derfor handler om det du gjør i hverdagen, så savner jeg et fokus på hva leserne dine ønsker kontra et fokus på hva du vil skrive om.
      Spm-runde, Videoblogging, sminkevideo, antrekk, dine siste kjøp.. alt dette var ting du før pleide å publisere, nå for tiden er det desverre bare avslapping, et bilde av at du sitter i en sofa med eller uten folk.
      Ikke kritikk av deg, det er bare at jeg vet du kan bedre..

    13. Hæ? Jeg har ikke fått med meg at du var i FHM 2 ganger! hvilket nr var du på forsiden til i andre omgang? ^^

    14. Søk på DMT på Netflix og se filmen som handler om det:) hvis du ikke allerede har sett den da… Spennende og se hva det gjør med deg og hvordan det fungerer!

    15. To filmer jeg falt pladask for er:
      After Earth (will smith)
      Gravity (sandra bullock)
      Ha en fantastisk helg flotte deg!

    16. Jeg er helt lik deg når jeg drikker. Blir så utrolig sosial og har plutselig veeldig mye å snakke om med folk.. Alltid fylleangst dagen derpå.

    17. Blir bloggen din “normal” igjen snart? Der du skrive flere enn 1 innlegg om dagen og du skrive om noe saklig og interessant? He vært for mye dans og hverdag innlegg i det siste.. step up ur game girl! Ikke mening å være stygge med deg, savner bare sykt mye den “skikkelige” Sofie 🙂

    18. Hei, dette er egentlig en kommentar ang. huden din og piller. Jeg hadde ekstremt dårlig hud da jeg var yngre. Mye verre enn din. Virkelig ille. Men da jeg flyttet til Oslo da jeg var 20, så dro jeg på Ellipse klinikken. Fikk en behandling som var helt ok, men kjøpte med meg noen produkter fra Jan Marini, som virkelig var en åpenbaring. Har brukt de siden, og nå er jeg 33, og har ikke hatt problemer med huden siden. Man må bruke veldig sterk solfaktor, og de er relativt dyre, men de varer lenge, og var for meg et mye bedre alternativ enn piller som roaccutan og antibiotika, som jeg hadde prøvd før det (med godt resultat, men det varte aldri lenge etter kuren, før jeg fikk nye utbrudd). Har i tillegg hørt at det skal hjelpe mot rynker. Det vet jeg ikke om stemmer, men jeg har nå uansett veldig lite ruynker, hva nå det skyldes. Anbefales på det varmeste.

    19. haha..skravler ganske mye som edru og babler om alt mulig bra før, så blir jeg mer sånn kosete og er “glad-i-alle” :p

    20. Du må se filmen Coherence (2013), tror du hadde elsket den! Den handler om kvantemekanikk, men den er mest creepy og får deg til å tenke. Det er en av de nye favorittfilmene mine og jeg tenker på mange dype ting sånn som deg, så det er derfor jeg måtte anbefale den! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg