meg med kort hår + perfekt alenetid

annonse

I dag har jeg virkelig løpt rundt fra sted til sted, og WIPS så hadde det gått 6 timer og jeg er helt utslitt når jeg endelig kommer inn døren hjemme. Jeg hadde først et møte med megler, så var det legebesøk, hente noe jeg hadde glemt hos en venninne, møte med tv2 og kjøpe inn litt kamerautstyr. Nå som jeg omsider er hjemme og har et par minutter til avslappning vil jeg gjerne benytte dem godt, og hva passer vel bedre enn DET NYE, litt smoothie og godsofaen? ♥

Jeg har hørt at nå som internett “tar over” er magasiner på vei ut, og det håper jeg virkelig ikke! Jeg elsker å legge meg tilbake med et fint blad, og DET NYE er absolutt en favoritt hjemme hos meg. Jeg er ikke så veldig glad i moterelaterte saker og hopper gjerne over disse, derfor er det bra at DET NYE byr på variasjon. Mine favoritter er sakene som går litt i dybden om psykisk helse, for eksempel hvor psykologen svarer på spørsmål fra leserne..

Eller denne saken som omhandler frykten for å være alene.

I sist nummer, altså januarutgaven av magasinet var det om frykten for døden, og den falt meg veldig godt i smak! Det gjør at man virkelig går litt dypere inn i seg selv, og får litt “hjelp” uten at man trenger å betale dyrt for det eller snakke høyt om det. Jeg har også lest saker i DET NYE om alkoholisme i ung alder, utroskap og “sex med en drittsekk” som har festet seg godt i minnet mitt – rådene jeg har fått der har jeg tatt med meg videre. Bladet er fyllt av variasjon, det er jo så klart intervjuer, mote og mer standard reportasjer i tillegg, så man får litt av alt!

Jeg har et tilbud til dere! Du kan få 5 utgaver av DET NYE rett hjem i posten + denne store toalettmappen fra lulus for 199 kr ( + 49 kr porto for gaven). Egentlig koster dette nærmere 700 kr, så det er et veldig bra kupp! Toalettmappen du får med på kjøpet er lulus i fargen Iris, den er perfekt for reiser, og ser også fin ut i badehyllen. Den har plass til alt det nødvendige av makeup, jeg har i tillegg hårbørsten og extensionene mine i den. Jeg eier selv et helt utvalg av lulus som jeg har hatt i flere år, de holder seg ekstremt godt. Dere kan benytte dere av tilbudet ved å trykke på hvilket som helst bilde i innlegget, eller HER ♥

Har dere et magasin dere liker ekstra godt? Og – hva synes dere om mitt korte hår? 😀

164 kommentarer
    1. Du er så ufattelig fin, nydelig og fresh med håret sånn!! Jeg blir rett og slett irritert over at du må bruke extensions.. Haha:p Gå sånn, det kler deg:) Sikkert mange som sier at du ser så voksen ut, men jeg synes bare du ser mer sofistikert og stilig ut. 😀 La håret hvile uten clips eller tape 🙂

    2. Du ser SÅÅÅ mye bedre ut med dette håret enn det lange, pistrete og tunge som bare trekker deg ned mot bakken. Denne frisyren her løfter deg virkelig og rammer inn ansiktet ditt på en helt annen måte! Håper så inderlig at du klarer å vokse i fra besettelsen med altfor langt hår som ikke kler deg.

    3. Så liten som du er, så burde du absolutt ha håret sånn her istedenfor slik du pleier, og så slitt som håret ditt har blitt pga extensions, er det VIRKELIG bedre om du bare slutter med det og lar håret ditt vokse seg sterkt og fyldig, så du slipper extensions!!! Har lest bloggen din siden du startet, og har lagt merke til at det virkelige håret ditt aldri blir lengre og at du alltid har korte tuster som stikker ut over extensionsene, nettopp pga at du mishandler håret ditt med all extensionsbruken. La håret ditt være i fred, for etter en stund kommer du ikke til å “trenge” extensions!

    4. Syns det var så utrolig PENT på deg. nydelig. du ser mye mer classy ut, og du kler det! 🙂 DOBBEL LIKE! <3

    5. Jeg er sikkert litt over gjennomsnittsalderen på kommentatorer her, men måtte bare legge igjen en liten melding om at det håret der kledde du sykt godt! Keep it that way! : D
      Kjenner meg igjen i deg på mange måter, selvom jeg er gutt. Men det har gjort at jeg bare har måttet følge med på bloggen din!
      Du er en sterk person og har nok måttet hoppe fort inn i “voksenlivet” selvom du holder fast på det barnslige i deg og. Og det er bra! Ikke lett å være i din situasjon!
      Kjør på videre! Jeg heier på deg (:

    6. Kommenterer vanligvis ikke på blogger, men HERREGUD så nydelig du var med kort og brunt hår! Du så sinnsykt mye mer moden og voksen ut! Rett og slett vakker!! <3

    7. Sophie har extensions i her også, altså.. Men det var garantert finere med den lengden! Du burde absolutt la ditt ekte hår vokse seg sterkt

    8. Har ikke noe favorittblad nå for tiden, for woman som var mitt favorittblad ble “lagt ned”… 🙁
      Du er KJEMPEFIN uten extensions! <3

    9. jeg blir også irritert over at du må bruke extensions, fordi det kler ikke deg og den lille kroppen din, da det drar deg ned på bakken som noen sa. hver så snill og prøv å være uten å spar håret ditt til sunt og sterkt, så skal du se at om ikke lenge så har du langt nok hår som kler deg og som er ditt! Skal love deg at det er verdt det, og at du kommer til å trives så mye bedre med deg selv fordi da vet du også at du er bra slik du er fra du står opp:) du fikk et ordentlig løft med den nye frisyren din 🙂 sender gode tanker til deg!

    10. Jeg drømmer om den dagen da Cosmpolitan kommer tilbake til Norge.. Kjempefin med den lengden, forresten! Håper du kan få håret ditt slik en dag så du slipper extensions

    11. Du er så utrolig vakker Sophie! Og du kler den frisyren der kjempegodt, du burde ha det sånn oftere 🙂

    12. Jeg synes du kler kort hår sinnsykt mye bedre enn extensions! Har man langt, naturlig hår er det noe annet, men siden det er extensions syns jeg bare du kan droppe de. Du ser ikke bare mer voksen ut, men jeg synes rett og slett du kler det bedre også. Vær så snill å fortsett med det, så får du jo fortere lengre hår naturlig i tillegg!

    13. Skulle virkelig ønske at aldri tok på deg noe langt hår igjen, for du ser så ufattelig NYDELIG ut og ikkeminst voksen med det korte håret. Det er så naturlig og fint, du ser virkelig ut som en av Karadashian familemedlemmende

    14. WOW! Du kledde kortere hår helt sykt, og det er ikke mange som kler det skal jeg si deg! <3 stå på, digger deg

    15. Wooooow for en babe! Du ser jo helt utrolig nydelig ut i kort hår <3 <3 Fineste hår sveisen jeg har sett deg i ever! <3

    16. Jeg er frisør, og kan virkelig si at dette ga ansiktet ditt et løft! Dette var kledelig, suuuuper fint!!

    17. herreguud så fin du er med kort hår! Du kledde det kjempe godt, og ville ha anbefalt deg å ha det sånn til vanlig, for det så virkelig smashing ut! Har en venninne som er ganske liten/kort som alltid har hatt ganske langt hår sånn som du, men hun valgte og klippe seg kort, og det var så verdt det! Hun ser mye mere voksen ut nå, og man ser ikke så “liten” ut lenger, vil si det samme gjelder deg 🙂 håper du innser at du ser kjempefin ut UTEN extensions også, og at du begynner å gå sånn til vanlig! 😀

    18. Så fin du er med kort hår Sophie! Du ser mye mer “voksen” ut, på en positiv måte såklart! Du er nydelig uten extensions, husk det!

    19. må bare si at du ser utrolig pen ut med kort hår, du burde gå sånn mer. Det kledde du virkelig 😀

    20. Skjønner ikke at du kan føle deg så ukomfortabel i kort hår, du ser jo helt nydelig ut! Du er superfin med langt hår også, men når du kler kort hår også såppass mye så kan du jo gi håret en pause ved å gå slik en stund feks? 🙂 Extensions er det jo bare å sette i om du vil pynte deg litt ekstra eller skal noe spesielt, ikke sant! Bare et tips, ser alle andre over er veldig enig i at du kler kort hår, hehe 🙂 Kjempepen er du med både langt og kort hår!

    21. Er det ny sofa eller er det denne du har tenkt til å donere vekk? For den var nyydelig. Kan du skrive hvor den er fra?

    22. Du burde virkelig prøve å ha kort hår en stund! Det kler deg veldig godt, og ikke minst er det dupermoderne, åh, du er virkelig fin med kortere hår ❤️

    23. Du ble kjempefin på håret 🙂 Fargen kledde deg!
      Jeg elsker å kose meg på sofaen med et bla, og særlig i helgene når jeg har god tid. Ingenting er som å sitte under pleddet på lørdag- eller søndagsmorgen, ta en kopp kaffe/te å kose meg med et blad 🙂
      Ønsker deg en kjempefin kveld videre 🙂
      Hilsen
      Toril

    24. woow, plutselig ser du faktisk ut som om du er din alder!skikkelig voksen og fresh! du er nydelig og digger deg! men du passte mye bedre kort hår! 😀 dødsbra sophie!

    25. Herreguuuud så vakkert med kort hår! Det passa du, passet til alderen 😊 i og med at du har vokst både psykisk og fysisk!

    26. Utrolig fin med kort hår !! mye bedre uten .
      Har selv vært avhengig av extension , men måtte lære meg å gå uten og håret har vokst så sinnsykt :)!! du er fin !

    27. Kan ikke du droppe extensions en liten stund da? Du så kjempe bra ut med kort hår:)
      Syns du er kjempe søt og liker å lese bloggen din:)
      Bare en tips, når du legger på kontur rundt nesa, blend litt mer så det ikke blir så sterkt:)
      Stå på:D

    28. Du var syyykt fin! Fortsett med det og gjerne smile mer på bildene også, du er så søt når du smiler 🙂

    29. Du er helt nydelig med kortere hår! Synes faktisk du kler det bedre, du ser mer voksen ut 🙂 Men nydelig er du uansett <3

    30. Håper du har hatt en fin dag og får en fin kveld! 🙂 Kanskje jeg skal begynde å abbonere på Det Nye!
      Jeg bare lurer på en ting. Kan du lage et innleg om hvor på nettet du handler møbler og dekor til leiligheten din? Jeg skal snart flytte og lurer litt på hvor det er best og billigst og kjøpe ting..

    31. Syns at du så MYE bedre ut med kort hår 🙂 Så mye mer elegant å modent ut! Digger deg å det nye håret! 😀

    32. Du ser smashing ut!! Og det er så trist at du tror at leserne dine skriver det fordi de vil at du skal se værst mulig ut, som du selv skrev for en tid tilbake. Det lange tunge håret på din lille kropp gjør at du ser mye mindre ut og for å være ærlig er vell langt slett extensionshår uansett ikke særlig kledelig, men det er selvfølgelig smak og behag 🙂 Men hvis håret ditt er veldig tynt er det jo bare å ha i noen få extensions i samme lengde som ditt eget, det har mye å si for en frisyre å ha litt mer hår og gå på. Nå har jeg et veldig skarpt lys på min pc men jeg må få si at du ikke får til den kontureringen i ansiktet og at man ser skillene altfor sterkt, husk å duse det skikkelig ut og ikke bruk alt for store kontraster, det skal jo se pent ut i dagslys og 😉

    33. Shit! Du er jo helt sykt fin med kort hår. Du burde gå med det sånn en gang i blant, det var nydelig! Klem

    34. Bruker du å vaske de lulu’s toalettmappene? Isåfall hvordan? Har en selv men aner ikke hvordan jeg skal få vaska den 🙂

    35. Hei! I din siste sminkevideo bruker du en pudderfoundation fra Glominerals – bruker du denne enda og anbefaler du den? 🙂

    36. Håper du snart kan lage det innlegget om hva du spiser med klokkeslett osv😀 siden du sa du skulle prøve. Jeg synes det er spennende. Hva du spiser til frokost og når osv.😊

    37. Okei helt ærlig? SHIT, så fin du er med kort hår! Altså, jeg har alltid misunnet ditt lange fine hår, men jeg tror faktisk at du “kler bedre” kort hår… du ser så moden ut, og så fresh og ordentlig! Alt kler vel den smukke 🙂

    38. SÅ fin du er med kort hår!! Du kler det utrolig godt! Og det er jo ikke kort, det er jo mellomlangt! Kjempe fint 🙂 har nettopp klipt håret mitt til samme lengde, og det føles kort, men det er jo egentlig ikke det. Uansett, så er du utrolig fin med kort hår. Er det ditt naturlig?

    39. Du kler kortere hår så fantastisk godt! Synes det var veldig flaterende for ansiktet ditt.. Herregud så fint det var! Håper du beholder det kort en stund 🙂

    40. Og som flere andre har sagt, det ser ut som om du er en del av Kardashian familien med håret kortere. Og det mener jeg som et STORT kompliment! 🙂
      Vær så snill og dropp extensionene litt! Du ser helt smashing ut!

    41. Du ser helt utrolig ut med kortere hår! Veldig voksent utseende akkurat her, kledde deg supergodt! 🙂 Og det brune håret også! Nydelig!

    42. Kjære Sophie; du har ikke fått EN ENESTE negativ kommentar på håret ditt i dette inlegget, kun komplinmenter. TA DET TIL DEG, for det er fakta. Du er sååå vakker med denne hårlengden. My mer babe med denne frisyren. Skulle virkelig ønske jeg kledde kort hår slik som deg, du er vakker som bare fy!! Jeg kan desverre ikke klippe det, pga jeg ser grusom ut desverre, å er helt ærlig lei av langt hår, fordi ja?støgg i det å egentlig ahaha! Nei da, men ja? HØR på leserene dine i dette tilfellet, vær så snill. Du kler denne frisyren best. Dødsfin!!
      Klem 94-er<3

    43. Så sinnsykt mye finere. Lurer på hvor mange ganger jeg har irritert meg over at håret ditt stikker til alle kanter på tven, eller at det kan se fett ut. Fortsett sånn, mye finere:)

    44. Kjempefint! Synes du kler både langt og kort hår. Men du var fin med ditt naturlige hår:) Synes denne frisyren passet deg godt! Du kledde det, men det ser like bra ut med langt:)

    45. Akkurat nå, har jeg det litt kipt og vil helst bare ligge i min egen seg å gråte mens jeg syntes synd på meg selv, men istedenfor skal jeg bla i arkivet ditt fordi det får meg alltid i mye bedre humør❤️

    46. Det var NYDELIG! Mye mer voksen og klassisk.. Går oftere med det slik! Bra for håret, og du er penere!

    47. Og nær man ikke trodde du kunne bli finere… BAM! Du ser så Kylie/Kim nydelig ut. Så fresh og vakker! Behold håret sånn, ser så sunt og up to date ut <3

    48. Åjsann, jeg tror de neglene har sett dagens lys litt for lenge! ..MEN det har ditt korte hår absolutt ikke! det er sinnsykt pent på deg!

    49. Morsomt at du er så utslitt av en 6 timers “arbeidsdag” hvor du har løpt rundt på småærender, noe de fleste ville sett på som en rolig dag. Har du noen gang prøvd en vanlig 9-4 jobb? Da kan du snakke om å bli sliten, for de ærende du har gjort i dag gjør vi ETTER en hel arbeidsdag 🙂 Just saying!

    50. Hei!
      er ikke lulu-baggene av skinn? 🙂 har alltid trodd det, derfor har jeg ikke bestilt, men om de er veganske er jo det bra!!

    51. Ufattelig pen med kort hår! Du burde absolutt slutte med extension og begynne å gå sånn som dette! Du kler det kjempegodt Sophie!

    52. Helt nydelig med den lengden, men ikke prøv å lur leserne dine til å tro dette er helt naturlig, jeg ser lett at det er avklippet extenions. Men veldig fint! 🙂

    53. Du nevnte en gang at kinder maxi skulle gå ut av produksjon, men ser i butikker at dem enda selger det, løy du?

    54. Ville bare si at jeg har selv gått på isotretonoin, og som hudlegen min sa – det er det eneste som funker og det funker alltid! Kan garantere deg at du vil få helt ren hud om du fullfører kuren! Men vær tolmodig, det tar virkelig lang tid. Jeg begynte ikke å se skikkelige resultater før et halvt år (gikk på den i 8 mnd). Jeg har også vært deprimert før i en lang stund, og var ikke helt på bedringens vei når jeg gikk på tablettene, men de gjorde det ikke verre og jeg kom meg faktisk ut av det mens jeg gikk på dem 🙂

    55. hvordan har du klart å få glanset i håret igjen woow så pent. Jeg har rettethåret et apr år og har skikkelig slitt og tørt hår, noen tips pleas er så lei av å betale for produkter som ikke funker i det heletatt bortkasta penger!

    56. HERREGUD SÅÅ UFATTELIG MYE FINERE DU VAR MED KORTERE HÅR!!
      Det rammet inn ansiktet ditt istedenfor det lange pistrete extensionet som drar deg ned mot bakken. Du må aldri sette inn det igjen.. Gud så mye finere du var nå 🙂

    57. Det Nye er virkelig et flott magasin, jeg bestilte meg faktisk et nytt abonnement i går, så gleder meg til det kommer! Den hårsveisen kledde du kjempe bra, du så utrolig voksen ut. Nydelige Nydelige deg : ) Du trenger iallfall ikke være redd for å gå rundt med “kort” hår, for dette kledde du kjempe bra : )

    58. Du burde gå uten extension oftere, fordi WOW!! du var helt stunning! Ikke minst så du eldre ut, og det formet ansiktet ditt på en annen måte!

    59. leser bloggen din hver dag, men har aldri lagt igjen en kommentar. Men i dag måtte jeg bare kommentere. Herregud så nydelig du er med kort hår!! du ser virkelig helt smashing ut

    60. Wow du ser sykt fresh ut med kort hår! Men jeg synes det er finest langt <3 Either way youre gorgeous :* leser ikke blader ofte, men synes det er trist hvis de slutter å publiseres :/

    61. Hver gang du viser deg uten eller med korte extensions, så sier leserne dine at du ser fantastisk ut. Hvorfor tror du ikke på det?
      Det tar jo aldri mer enn en dag før du har det lange tunge håret tilbake igjen.
      Kjempesynd, for du kler virkelig en kortere lengde!

    62. Hei. Du kler mørkt hår veldig godt, du ser mere voksen ut. Å du var fin med kort hår å. =) ha en fin dag

    63. wow, elsker det nye håret ditt, heh du er forbilde mitt så syntes du kler alt, du er nydelig <3

    64. Kjempefint hår! Det er jo på ingen måte KORT?! Du må klippe minst 15 cm. for å kalle det kort mener jeg 🙂

    65. Elsket ditt korte hår! Du har ingen grunn til å bruke penger og tid på extensions når du har så nydelig hår naturlig! <3

    66. Syns det er så morsomt at i disse tider med exstentions heter dette altså KORT hår……kort hår er ovenfor skuldrene event ved kjeven……så ja du har korterE hår en du pleier…og kler det SYKT godt -det sa eg da du viste ditt blonde hår uten exstentions også….sysn du kan variere……trenger ikkje alltid ha tonnevis med fakehår i når du er så nydelig med denne lengden.
      Ellers må du gjøre som du vil…but you asked 😀

    67. Aldri farg det igjen! du passer denne fargen PERKEKT (Y) wow, sier jeg bare! du ser så voksen ut nå, å kjempefin med kort hår!:)

    68. Det håret der er ikke KORT, Sophie! Det er skulder lengde, og det blir vel vanligvis omtalt som langt/halvlangt, og er antakelig den vanligste hårlengden hos jenter/damer. Du kledde den lengden veldig godt; jeg syns du burde gå litt mer sånn. Jeg syns du i hvert fall kunne byttet litt mellom “kort” og langt – det hadde vært stilig.
      Og så MÅ man jo ikke absolutt ha langt hår, i hvert fall ikke hvis man har mulighet til å variere, sånn som du har. Jeg har sikkert like langt hår som du har med extensions, bare at mitt er ekte. Jeg skulle ofte ønske at jeg hadde litt kortere hår, men jeg kan jo ikke drive og bytte, siden mitt hår er ekte.

    69. Kan du droppe det lange håret for en stund? Det bare henger der liksom
      Og ser veldig lite fresht ut.. kort hår var ELEGANT!! Du burde virkelig gå sånn. Og dette er godt råd fra et godt voksent menneske. Ser mindre fake ut også. Du burde ha litt annen look for en liten stund

    70. herreguud du ser så mye mer voksen ut med kort hår! ser virkelig ut som en sofistikert og elegant ung dame :))

    71. Wow! Det er det fineste jeg har sett av deg, noen gang ❤️ Du måååå ha håret slikt som det snuppa!!

    72. Kjempe fin var du! Kledde kort hår sykt godt!
      Jeg synes også det nye er kjempe gøy å lese 😀

    73. wow, helt sykt fin med kort hår! du så virkelig moden og voksen ut på de bildene, og litt mere fjortis og ung med langt hår! men du er uansett veldig fin! du så bare litt mere damete med kort hår,veldlig fint!!!!! <3

    74. Helt nydelig! Extensions er på vei ut uansett👍 så vær deg selv! Å la håret ditt få hvile fra det hysteriet…😊👍 Har selv sluttet med extensions!

    75. Etter min personlige smak er du veldig mye finere med ditt eget hår (: det er litt mer voksent og sofistikert og fint, samtidig som det lett kan bli både røft og sexy.

    76. Ville bare si at jeg håper du har hatt en fantastisk dag. Og at du passer helt fenomenalt godt i kort hår, du kler det virkelig og er veldig vakker. 🙂

    77. Du kler virkelig kort og mørkt hår 😀 Du ser mye mer voksen ut 🙂 En hårfrisyre som er verdt og beholde 😉

    78. Hei Sophie!
      Jeg legger svært sjeldent igjen kommentar, men leser bloggen din så og si hver dag. Syns du er en så flott jente, og jeg føler jo at jeg kjenner deg, hehe 🙂
      Grunnen til at jeg kommenterer nå er selvfølgelig det fantastiske håret ditt! Haka datt ned til gulvet da bilde kom opp, og jeg fikk tårer i øynene fordi DU var så fin! Håper virkelig du tør å gå med slikt hår mer framover. Det er sikkert en overgang fra å alltid bruke extentions, men jeg ønsker at du leser igjennom kommentarene her og tar til deg det folk skriver! Det er bare positive tilbakemeldinger her, og det er ærlige meninger. Tenk på det!
      Og du, håret er jo ikke kort, det er det andre betegner som halvlangt/langt. Har selv denne lengden, og får stadig komplementer om hvor “langt” håret mitt er 😉

    79. det der er ikke kort hår 😛 lol. Jeg har hatt håret klippet til over øra. DET er kort. just sayin

    80. Jeg vil bare si at du har gjort en flott figur med dansingen din på tv – må si jeg har blitt “kjent” med deg på en helt ny måte – en flott måte. Synes du har tatt utfordringene på 1 klasses vis 🙂
      Så må jeg slå meg på de andre som skryter av håret ditt – du virker som ei flott og god jente 🙂
      Ønsker deg masse lykke til videre i livet og så hyggelig du har fått deg en kjæreste som det virker som om behandler deg som ei prinsesse 🙂
      En klem fra “den gamle damen” hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg