girlpoweeeer

Jeg har vært på besøk hos min fine venninne Maiken, som kanskje noen av dere kjenner igjen fra årets Robinson? Jeg er stolt over henne, hun gjør en veldig bra figur på skjermen – girlpower, sier jeg bare! Nå har jeg akkurat kommet hjem og prøver å overtale Robin til en serie-maraton eller noe i den duren :) Håper bare han har like mye energi som meg, jeg har vært så sløv i hele dag men nå som det blir kveld? Da setter jeg ekstragiret inn, hehe. Jeg tenker å bestille litt mat også, jeg bare håper noen steder i oslo kjører hjem fram til klokken 01 på kvelden? Im in the mood for.. PIZZA PIZZA PIZZA!!

 

44 kommentarer
    1. Sjappa nedenfor kiwi sender pizza hjem. Ellers mange pizzasjapper i nærheten på sinsen som har take away midnatt;)

    2. Oi, så tilfeldig at du skal starte på Isotretioninkuren akkurat nå. Rota meg innpå en forumtråd om temaet igår, jeg ble sittende å lese maaange sider selv om jeg ikke har noe behov for noe slikt selv. Men den hadde mye god info om bivirkingene og alt som kommer etter hvert, skrevet personlig fra jenta som startet tråden, pluss et par andre jenter som slenger seg på etter hvert i tråden. Var nesten litt spennende å “følge med” hvordan ting utviklet seg i løpet av kuren.
      Her er linken, tenkte det kunne være interessant lesestoff for deg nå: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=588807&page=1 🙂

    3. såååå koselig 🙂 jeg skal i alle fall legge med nå, er skole i morgen så må tidelig opp. men du får kose deg med seriemaraton og pizza <3 ha en fiiin kveld 🙂

    4. Heia Maiken i Robinson, hun virker veldig oppegående og ikke like sytete som de andre, de klager jo på alt!!! men det er som hun sa “vi har selv valgt å melde oss på dette” enig

    5. Hei, du satt med hetta godt tredd over hodet i kveld på bussen, men jeg fikk øye på deg likevel! Du var enda søtere i virkeligheten jo :p

    6. Har du noen gang tenkt å forklare hvordan du kan gi blod når du veier ca 43 kilo? 🙂
      Viss du virkelig er/var blodgiver, så burde du ikke hatt noe problem med å svare på det. 🙂

    7. Hvor sender en feks tekst/ demo for deg eventuelt for vurdering? Jeg er låtskriver og tenkte på deg med en gang

    8. hun har jo svart på det kristina? hun sa hun ga blod en gang, og at hun da såklart veide over 50 kilo. vekten kan fint variere 🙂 så nei hun har ikke hatt noe problem med å svare på det, kanskje du heller skal lese innleggene hun skriver så hadde du nok fått det med deg 🙂

    9. Hei Sophie.
      Har bare et lite ønske om et innlegg fra deg om people skills 🙂 Hvordan du blir kjent med folk, og hvordan du etablerte deg i oslo

    10. Syns det er så morsomt at folk ikke innser at du veier over 50 kg. Du er ganske liten, så det er såklart du ser “liten” ut. Men helt ærlig, ser du ut som du veier en del mer enn det du tilsier. Kan ikke tro at folk ikke skjønner at man ikke skal tro på alt det man leser på nettet. Er jo helt klart at bildene dine ikke får deg til å se ut som en på 43 kg.

    11. Hei Sophieelise, det er ikke så ofte jeg kommenterer på bloggen din men jeg ville bare skrive no:
      Jo, jeg har sett de stygge kommentarene folk driver å sender deg og det er egt sykt jævelig, du virker som en hyggelig person, og du er super flink til å danse, stemte på deg nesten hver gang i mitt dancecrew( Sorry for skrivefeil ) Du trenger ikke å høre på de slemme folkene som skriver sånne ting til deg, det eneste som teller er at du er deg selv og vet bedre enn de ..
      Hilsen en som elsker bloggen din ❤️

    12. Når du ser deg selv på TV, er du fortsatt fornøyd med hvordan du ser ut da etter alle operasjonene du har tatt? Man ser jo annerledes ut på bilder enn i virkeligheten, så jeg lurte bare på hva du mener liksom

    13. Anonym: Nei, men mulig det hadde skadet meg å stresse rundt som en gal for å få ut et innlegg tidlig når jeg er ute å gjør annet. Jeg blogger når jeg kan, og mener selv jeg prioriterer bra – om man ikke er våken klokken 19:00 på kvelden kan man jo bare lese innlegg fra kvelden før, eller? 🙂

    14. Anonym: Hmmm.. Det kan jeg jo prøve å få til!! Har jo hatt den “urettferdige” fordelen at folk kanskje tar kontakt med meg av feil grunner osv osv.. Men, jeg kan prøve!

    15. hahah hørte på tennis court flume remix mens æ leste bloggen din, og levde mæ skikkelig inn i det du hadde skrevve og musikken. mamma lurte på om æ hadde fått ett illebefinnende.. ayways elske bloggen din!!

    16. Du stråler virkelig, er så herlig å se bilder av deg hvor du smiler ordentlig! Smilet ditt smitter ganske fort over 🙂 Kanonbra innsats i Mitt Dansecrew også. Ha en fin dag, herlige Sophie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg