en barnslig dag

God dag! Holdte på å skrive “mine venner”, er det innafor? Kan jeg kalle dere for venner? Det føles jo litt som om vi er det, de fleste av oss iallfall 🙂 Uansett! Jeg hadde helt glemt av at jeg hadde et liv utenom mitt dansecrew, så dagen har jeg brukt på å betale en solid bunke med regninger, svare på alle mailene jeg hadde ulest og planlagt uken som kommer. Jeg har akkurat kommet inn døren etter en middag,  og nå jeg ser på pochahontas! Husker før når jeg alltid startet dagen med disney channel, det var så koselig, kanskje det er på tide å ta opp den tradisjonen igjen :) Det er litt ekstra koselig å være med min lille kusine nå, vi ser på barnefilmer både når vi står opp og når vi skal legge oss. Og nei, jeg har enda ikke orket å fikse meg, hehe..

Jeg har snakket litt med mamma om å dra til Harstad om en ukes tid. Det hadde vært så koselig! Jeg savner min fine familie. Nå er det jo også et par måneder siden jeg har vært hjemme også.. Jeg tenker litt på å bestille en bilett uten retur, og så bare dra tilbake til oslo når det passer meg. Jeg får se hva det blir til, må nesten få bestilt biletten i dag om det skal bli noe! 

Og her kommer mine siste innkjøp på nettet, fikk gjort litt småshopping her..


(adlinks )1. Kjole fra NLY design / 2. Duftepinner fra VOLUSPA / 3. lys fra voluspa / 4. jumpsuit fra NLY design / 5. sko fra NLY shoes / 6. kjole fra NLY trend

Nå skal jeg slappe av her hos tante og onkel litt lengre, så er jeg enda usikker på om jeg drar hjem ikveld eller bare blir her.  ♥ Frister ikke så alt for mye å begynne på “reisen” hjem, selv om det kun er en t-bane..

44 kommentarer
    1. Hehe ja kan skjønne det når du har hatt treninger og sendinger liksom i så lang tid. Glemmer at man har et liv utenom:) Og så koselig at du skal ta deg en tur hjem da, skjønner at du savner dem. Bor også for meg selv, men ikke så langt unna familie. Går ofte en uke kanskje i mellom jeg ser dem og kjenner da at det er godt. Familie er jo en god ting da 🙂 Kos deg med disney, har selv tenkt til å se enten bambie eller tarzan for bestilte de her for noen uker siden 🙂

    2. Så deilig og få slappe av litt da 🙂 Og deilig med alt som blir gjort 🙂 Fantastisk innsats på Mitt Dansecrew, heia på deg hele veien 🙂 Tok til tårene mange ganger for jeg var så stolt av deg og hvor langt du har kommet 🙂

    3. Jaa du kan absolutt kalle oss for venner ! 😀 ååh, jeg elsker også Disney! Det blir man aldri for gammel for, og elsker at du skriver om at du ser på det og sånn, da er det så lett å kjenne seg igjen i bloggen din 🙂 <3

    4. Er alltid deilig å dra hjem til nord. Føler av og til at det “kaller” på meg. Sikkert en blanding av savnet etter familie, venner, frisk luft, hav, fjell, nordnorsk språk. Kos deg hos onkel og tante idag, bestill billett hjem og ha det gøy hjemme, uten forpliktelser! 😉

    5. Hei Sophie 🙂
      Jeg har et spørsmål som angår pels. Har lest på mange forskjellige kilder at både Michael Kors og Marc Jacobs lager/bruker ekte pels til klær og modeller, og de får mye tyn for det. De bruker visst nok ekte pels og omtaler det som faux fur. Hva synes du om det? Og synes du at å feks. kjøpe en klokke fra Michael Kors da blir dumt, i og med at man støtter han, og dermed pelsindustrien?

    6. Hei! Jeg vil bare at du skal vite at jeg ser opp til deg, og synes du er en kjempefin person. Du er et supert forbilde! 🙂
      Og forresten har du vært ufattelig flink på mitt dansecrew, det så ikke ut som om du hadde sceneskrekk! Du var suveren! Du passet også veldig godt inn i crewet du fikk! Det var kjempekult!
      Ha en fortsatt fin dag da! <3

    7. Hørte på radio norge at de la inn forslag om at du kunne ta over i nytt på nytt! Va syns du om det? Kunne du tenkt deg å jobbe i nytt på nytt? 😀

    8. Er ikke en av de som leser blogger din hver dag.. men har følt litt med på deg oppigjennom. Må bare si det. Jeg er ikke en av alle de 14 år gamle jentene som kommenterer. Er 22 I år. Men faen! Du er et supert menneske å du utvikler deg mer å mer.. å du er en son person jeg liker.. du er erlig og du står på ditt.. ville bare du skulle vite det at de er faen så fantastisk. Å alt du Gjør ❤ stolt kan man vell kalle det. Sofie du er super! Å perfekt som du er .. å ikke la alt tulle du Hører daglig gå inn på deg. Har jo sneket siden lenge Før du flyttet fra nord. Men ville bare du skulle vite at du er ahh.. Hva er ordet. Awsome !! Eller noe I den duren . Digger deg. Stå på ! 😗

    9. Line:
      Vel, hun bruker jo Michael Kors-lommebok som man ser på bildet. Så at hun ikke støtter pelsindustrien, blir jo bare for teit? Itillegg bruker hun jo skinn. Syns det blir litt dobbeltmoralsk. 🙂

    10. Jeg synes du:
      -Skal dra til Harstad. Tror du har fått kjørt deg litt, og Harstad er nok et herlig sted å slappe av. Kjøp en billett og bare dra! Du har nok veldig godt av det:)
      -Skal kalle oss venner:)
      Lykke til med eventuell reise til Harstad! Ønsker deg alt godt!
      Spørsmål: skal du ha/ta med Robin til Harstad?:)

    11. Hei jeg lurte på om du skulle skifte bilde øverst på bloggen siden du har mørkt hår? Ok om du kunne legge ut vidio?

    12. Jeg er så stolt over hvor flink du var i “mitt dancecrew”!
      Du trenger forresten ikke å fikse deg, du er så fin uansett.
      Kos deg masse i Harstad 🙂

    13. Det her har ikke noe med innlegget å gjøre. Men jeg trenger tips fra hvem som helst
      Jeg er student (studerer på bi) og jobber som vikar noen ganger på barnehagen. Jeg mangler noen eksamener, så jeg får ikke stipend og lån, noe som betyr at jeg ikke får betalt studieavgiften. Jeg leste akkurat at dersom ikke studieavgiften ikke er betalt frem til mai så mister jeg skoleplassen min + retten til å ta eksamene. Jeg aneeeer ikke hva jeg skal gjøre 🙁 jeg har ikke 70.000 å rute med, og jeg jobber ikke så mye til at jeg skal få de pengene frem til 1 mai. Jeg er 23 og jeg får ikke lån noen steder. Vil bare ta selvmord akkurat nå, hadde aldri sett for meg at jeg ville havne i en sånn økonomisk krise og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme ut av det. Kan noen hjelpe meg? Tips, råd? Alt hjelper 🙁

    14. Hjelpløs student : hei må først og fremst si at du aldri må tenke på å ta selvmord tro meg det løser ingen problemer selv om det kan virke sånn ….alle har kommet eller kommer i vanskelige situasjoner de vil rømme fra og helst dø siden de føler seg hjelpløse men tro meg det blir bedre kanskje ikke i dag , imorgen eller om noen måneder men til slutt når du minst venter det…men kan du ikke snakke med foreldre ? Venner ? Kan ingen hjelpe deg med penger ? Hva med å snakke med skolen Lånekassen om dine problemer ? Om jeg bare hadde vært rik hadde du fått av meg

    15. Hjelpeløs student: Litt usikker hvor problemet ditt egentlig ligger, siden du skriver at du mangler noen eksamener, og derfor ikke får stipend og lån – men lenger nede skriver du at du ikke får lån noen steder. Alle som studerer får lån og stipend, hvis de er kredittverdige. Hvis du ikke er det, er mitt forslag til deg å kutte studiene, prøve å få deg fulldagsjobb, og vente med studier til du kan få lån/stipend. Evt. da ta utdanning på kveldstid mens du jobber. Se deg også om etter et annet studiested, du har valgt et av de dyreste studiestedene i landet. Ta kontakt med studiestedet og snakk med de, for meg virker det som at du kanskje ikke helt har orientert deg på forhånd om alt (f.eks. burde du jo visst for lenge siden hvor høy studieavgiften er). Kanskje de kan hjelpe deg med hvordan du kan finne ut av det. Jeg ville også tatt kontakt med Lånekassen igjen. Håper det finnes en løsning for deg – og husk, du er ung, og om du må jobbe 2-3 år for å få rettigheter til lån (og samtidig ha råd til å ta kveldsutdanning), så har du tid til det. Heller det enn å sette deg i stor gjeld, som kan være utrolig vanskelig å komme ut av. Lykke til! (PS: Start idag, ikke utsett det!)

    16. Jeg ville bare legge igjen en kommentar og fortelle at jeg synes du var helt fantastisk på fredagen. Du har vært grunnen til at jeg virkelig har måtte se på mitt dansecrew, du er en veldig flink danser, og jeg ser virkelig opp til deg. Du er en strålende jente som det virker som sprer masse glede rundt seg. Du kan være kjempe stolt over det flotte du har fått til hver fredag. Du er virkelig en stjerne Sophie! Ønsker deg en flott mandag videre, og jeg gleder meg til å fortsette å lese bloggen din fremover 🙂 <3

    17. Heeei! Jeg må bare si hvor utrulig fin du er med brunt hår! Synes du kledde det kjempebra! Kjempefint! 😃😃😃

    18. Etter å ha sett på mitt dansecrew har jeg fått et helt nytt inntrykk av deg! Trodde før at du var en sånn typisk rosablogger (hva det nå enn er) men nå er jeg virkelig blitt imponert av deg. Du har en utrolig bra personlighet, kjempe snill og søt og ikke minst helt deg selv. Jeg personlig syns at dere skulle ha kommet videre, men jaja..

    19. Jeg og skulle ønske du vant mitt dansecrew.. syntes du var flinkest! 😉 Ta gjerne en titt innom bloggen min. Og noen tips om å få flere følgere blir jeg bare glad for! 🙂

    20. Høres ut som om du har kost deg! Det fortjener du! Flott jente med gode verdier! Du ble veldig fin på håret! Vakker jente! Ser opp til deg og ditt pågangsmot!!!! Vi elsker deg

    21. Jeg bor i Harstad , hadde vært kult om du kom tilbake en liten tur (jeg har sett deg mange ganger på butikken:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg