jeg er klar

Dette er en rar dag. Venter litt sånn smått på en melding om når vi skal på trening, haha.. Men slik blir det jo ikke! Det føles nesten som en ekstremt mild kjærlighetssorg, eller som om man har mistet en jobb man elsket over alt på jord. Jeg har fått en god del råd og tips fra venner og bekjente som tidligere har vært med i Skal vi Danse, og de tidligere deltagerne i mitt dansecrew. Alle ser ut til å takle dette veldig likt, man blir litt smådeppa men det er samtidig en god følelse når jeg er så stolt over alt vi har gjort. Det at jeg kom så nært guttene har vel gjort overgangen fra å være med dem 4-10 timer per dag i flere måneder til ingenting litt ekstra hard, men ey – jeg møter de jo på mandag, da skal vi på God morgen Norge! I går når vi skulle skåle og si farvel til alle begynte flere i produksjonen å gråte masse, det betyr så mye å høre at vi har vært gode å jobbe med og at folk har sett fram til å filme med oss. Vi har fått så mye skryt for at vi har vært oss selv, og ikke en finpusset medieutgave  – den veien skal jeg fortsette på så lenge jeg driver med det jeg gjør. Jeg skal aldri se på andre og tenke “kanskje jeg burde være sånn, for det er mest rett”, og jeg skal aldri tenke over at jeg burde være på en viss måte bare fordi jeg blir intervjuet, står på en scene eller skriver en blogg. Det er da man kan se tilbake på alt å være stolt, fordi man alltid har stått opp for den man er 🙂

Jeg er hos familie i oslo fram til imorgen, trengte en kveld hvor jeg bare kan “være”, og ikke tenke på så mye. Så, her er det god drikke, kinamat, fyr i peisen og prison break som står på planen for meg ♥ Jeg skal ta tidlig kveld, forhåpentligvis sove 12 timer og så starter jeg en ny del av livet mitt. Mange erfaringer rikere, og mye bedre selvtilitt enn før. 2015, jeg er klar!

58 kommentarer
    1. det er så synn at du er ute :d jeg ville så gjerne sett mer av deg sophie ! jeg syns du var den beste og fineste danseren <3 elsker deg . det hadde betydd så mye hvis du hadde svart på denne kommentaren ! eller kanskje gåttpå min blogg 🙁 elsker deg sophie, vær stærk uansett hva !

    2. Ååå så trist stemte på deg , jeg elsker bloggen din og jeg er ny og bloggen min er ikke så populær vil du ta en titt . Hvordan ble bloggen din så bra ??? Mvh Aurora jeg er 11 år 😜😍😍

    3. Eg e ein stor fan av deg! Du er drit fin og eg kjønner ikkje meg på folk som ikkje like! Eg lure på, kossen blei du populær egentlig? Kanskje du har nevnt det på tv eller noko men då har eg ikkje følgt meg, sorry 🙁 God Vinterferie!!

    4. Kjempetrist at du er ute 🙁 Du har vært SÅ flink, og kan virkelig være stolt over alt du har fått til! Spesielt at du er så åpen og jordnær. Jeg har kjempestor respekt for deg, og du er uten tvil et bra forbilde. Masse lykke til videre Sophie, jeg heier på deg <3 Masse klemmer

    5. Hei Sophie. Syntes du er kjempeflink til å danse for jo det er du virkelig! At andre sier du kom så langt pga “fjortis” leserne dine er bare tull side du fikk så mye positiv tilbakemelding fra dommerne som er proffe, og en proff dommer lyver aldri.:) stå på vakre deg<3
      Jeg bare lurte på en ting, på bloggerne. Får dere bestemme selv hva dere skal gjøre når dere blir filmet? Jeg husket bare når TCMN var med på charterfeber sa hun mye ble tilgjort og fikk til og med beskjed hva hun skulle si der og da når de filmet. Er det mye sånn i bloggerne eller ingenting?

    6. Søte deg – kan du være så snill å fortelle hvor du har kjøpt jeansen du har på deg på første bilde i forrige innlegg? Den var så kul!!
      Og nyt hviletiden – du var råflink – og 3 plass er en seier det også!

    7. Hei! Kommer du til å delta i skal vi danse om du hadde fått tilbudet?
      Du var super flink å danse!! DU er en super søt person! Ikke bry deg om folk som sier du er stygg og alt! De er bare sjalu på deg! De vil at andre skal ha det dårlig så de gir andre dårlig kritikk.

    8. Sophie du er en fantastisk jente! Ikke bry deg om de som slenger dritt, de er bare sjalue. Du er så modig som tørr å stå for den du egentlig er!! Du gjør meg så glad, jeg har stemt på deg i mitt dansecrew fra start til slutt!!❤️❤️ Du fortjente virkelig og vinne!
      Jaja 3.plass er super bra det også.
      Vær den du er og ikke bry deg om hva andre mener, er du fornøyd med deg selv? Så skal det være sånn.❤️❤️❤️ DU ER ET FORBILDE FOR MANGE, SOPHIE ELISE!!❤️❤️😍

    9. Kommer du til å slutte å henge med guttene?? Og slutte helt med dans? Håper ikke det, dere kan da henge som vanlige venner vel

    10. Dere var superflinke i konkurransen, men nå var nok Lisa og Thomas bedre og de fortjente å komme i finalen – ikke at du ikke gjorde det du også, men jeg tror du skjønner hva jeg mener. 😀 Du fortjener hvile nå, og jeg håper du fortsetter med dansingen og å henge med guttene, dere var et driit bra team! 😀
      Men ser virkelig frem til bedre og mer skikkelig blogging fra deg nå, hihi! Blitt en slags fast leser med tiden. <3

    11. Jeg har nettopp sett “Mitt dansecrew”, og jeg må si meg mektig imponert av deg Sophie! Du er råflink til å danse, du har fått massevis av selvtillit som skinte på scenen og jeg heiet på deg hele veien 🙂 Jeg har aldri lest bloggen din (bare tittet innom), men nå blir jeg nok innom mer regelmessig, for du har åpnet øynene mine.

    12. Wow det var skikkelig fint hos deg:) og trist du gikk ut men du burde virkelig være stolt av deg for du kom jo på tredjeplass og du utvikla deg masse fra første til siste:)

    13. det er så herlig sophie! jeg er så glad for at du har utviklet deg masse. og jeg digga både Elvis og Harry Potter dansene! <3

    14. Tror alle,bortsett fra deg selv skjønte at din tid hadde kommet. Synd crewet endte opp med deg,for med Lisa eller fingeren kunne Uniqe faktisk ha vunnet. Foruten bloggleserene dine hadde du gått ut ved første utstemming.

    15. Hei 🙂
      Jeg savner en kategori: Vegetarianer.
      Jeg tok valget i går, og er på info-runde i dag og søker rundt overalt etetr så mye info som mulig. Men det er jo ikke alltid så lett å finne akuratt det jeg leter etter. Hadde vært hyggelig med litt info om dette igjen, gjerne kosttilskudd du har å anbefale – siden ejg vet jeg er dårlig på å spise variert. gode informasjonssider, og andre ting som kan være nyttig for en ny vegetarianer 🙂
      Og som en liten PS; Dyrebeskyttelsen Lillestrøm er en veldig fin liten frivillig organisasjon, men trenger medlemmer for å få dekket en større del av den enorme pågangen av blant annet hjemløse katter i akershus og oslo området.. Kanskje du kunne meldt deg inn? 250 kr i året 🙂 De finnes på facebook.

    16. Marion: Jeg skriver ikke så utrolig mye om dette, nettopp fordi jeg ikke har så god peiling selv og ønsker ikke å feilinformere noen andre. Jeg er selv veldig dårlig på å spise variert, så ikke kom til meg for råd. Men sjekk ut gruppa veggispreik på facebook, der er det MASSE! 🙂

    17. Marielle Kristine Eliassen: Ja, lisa og thomas er begge superflinke, så sånn sett jer eg ikke bitter 🙂 skulle vel kanskje da heller ønske at mitt crew fikk en av de to, slik at de kunne ha kommet til finalen og vunnet :p

    18. Anonym: Nei, jeg kommer ikke til å slutte å henge med guttene men det blir jo ikke det samme som før da vi alle vil være opptatte på hver vår kant.. Slik er det jo 🙁

    19. Anna: Vet ikke om jeg ville ha deltatt i skal vi danse, tror det kunne ha blitt litt “overkill” siden jeg allerede har vært med i en dansekonkurranse. Men vi får se, hvem vet! 🙂

    20. Anonym e: charterfeber er jo dog noe helt annet, der vil de framprovosere en rolle slik at det blir god underholdning. På bloggerne kan de si “nå skal vi filme på tirsdag” så sier jeg ” ja okei” så fimler de alt jeg gjør den tirsdagen. Det funker uten tvil best for meg 🙂 Får aldri beskjed om hva jeg skal si.

    21. Utrolig synd at dere måtte ut. Heiet på dere!
      Ååå prison break. Har hele serien på dvd. Kanskje jeg skal begynne å se på den igjen. Digger de gutta

    22. Hey! Guttene fra dansecrewet ditt bør legge ut de sangene på youtube for eksempel! Nå snakker jeg om de egenproduserte, og kanskje også de dere danset til som helhet! De var veldig kule! 😀

    23. Hei! Elsker bloggen din, men jeg har et lite spørsmål:
      Jeg bruker også clips, men har alltid vært så uheldig med å bestille feil farge, og det ser ut til at du alltid har hatt det så enkelt med å finne rett farge, tror du at du kunne ha et til innlegg snart hvor du forteller litt om fargene du har hatt? Så på de gamle innleggene dine om extensions, men luxushair har endret fargekartet sitt, så ble så vanskelig å finne de fargene du hadde. Please, trenger hjelp! Takk på forhånd 🙂

    24. Hvis jeg var deg ville jeg dratt på ferie til et fint sted med mye historie sammen med robin nå 🙂 du fortjener det. gratulerer så mye med alt du har oppnådd!
      Og jeg kommer til å savne å se dans fra deg, hadfe vært kult med en dansereunion fra dere etterhvert. på youtube eller noe. Du kan faktisk tjene penger på youtube, om du ikke gjør det allerede 🙂 da kunne du og unique delt inntekten dere får derifra, tror videoene deres hadde blitt popilære!

    25. Ja den ser jeg, og jeg er helt enig med deg. Både du og crew’et ditt fortjente å gå videre, også med tanke på hvordan du har utviklet deg og hvor flink du er blitt på å danse, du blir bare bedre og bedre! 😀
      La foresten også merke til at du ble bedre på å ikke gape så mye når du danser og at du de siste gangene nå har smilt, selv om du har fått kritikk og sånn, så det var også bra og gøy å se! 😀

    26. Pleier ikke å kommentere på blogger, men ville at du skulle høre det. Du er kjempe fin med brunt hår!! 🙂

    27. Utrolig kjekkt å se deg danse hver fredag. Jeg tror at “mitt dansecrew” sitt seertall har blitt en anelse høyere med deg i showet. Veldi kjekt å følge deg gjennom eventyret 🙂 ha en fin dag, og håper den nye hverdagen blir ok

    28. Hei Sofie! Lurte bare på en ting angående nese-operasjonen du har hatt.. hvor lang tid etter operasjonen tok det før du ikke var opphovnet i ansiktet mer og så normal ut igjen? Håper du kan svare meg 🙂

    29. Altså NÅ!! Nå slutter jeg å lese bloggen din. Det er ikke rart du mister lesere når du ikke skriver noe annerledes enn en 16 åring. Helt ærlig, jeg skal dele hva jeg mener nå for at jeg kanskje kan hjelpe deg videre, eller dytte deg i riktig retning mot folk på din egen alder.
      Jeg har vokst opp med bloggen din og deg. Det var morsomt, hyggelig og jeg har ksot meg. MEN nå orker jeg ikke mere. Man tror at når noen vokser opp med å skrive blogg, ja så vokser de også. Problemer er at du skriver,kler deg og oppfører deg på bloggen din, som du fortsatt ikke har runnet 18.
      Vi andre, som er like gamle, har kommet oss litt lenger opp i både stil og klasse siden den tiden.
      Restylane, silikon og selfies var kanskje det som var “kult” for jeg 3 år siden. Hva skjer med å vokse ut fra dette fjortis idealet? Hva med å fokusere på mote som passer folk i din aldergruppe, ikke noen som er over 5 år yngre. Se litt på noen andre blogger og LÆR. Ok du har vært med i et tv-program (som hadde lavest seertall av alle fredagsprogram i år). Hva med å orøve å utarbeide noen ferdigheter som du faktisk kan bruke om 5-6 år når denne fjortis og silikon greia virkelig burde være over før du evt. må prøve deg som glamour modell bare for å si du har hatt en karriere?
      Jeg og mine venniner er sjokkert over hvor “langt”, både i stil, utdanning og utrykk vi har kommer i forhold til deg som vi har føglt i flere år. Dette er ikke kutl lenger og her er et tips: Prøv å fokuser litt mer på å være representativ for din EGEN alder, ikke de nye fjortissene som kommer til verden. Dette er faens så trist Sophie, hva driver du med egentlig?!!? Nei, du trenger ikke svare eller publisere denne kommentaren men som en trofast følger over mange år så må jeg bare være ærlig å si at denne fjortissgreia di ikke er kul lenger. Få deg en skikkelig stil, ambisjoner og ta deg sammen. Hvor lenge skal du posere med party svensken og restylanen din? Stakkars barna dine om de har en mor som fortsatt bestiller klært som ser ut som noe en 16 åring hadde brukt.
      Dette er helt fuckings trist:
      -. Mange erfaringer rikere, og mye bedre selvtilitt enn før. 2015, jeg er klar!
      …. Sykt skilled du er. Klar for hva? Prøve å bli med i enda et hjernedødt tv-program? Fyfaen. Jeg har aldri lest en blogg jeg føler meg så bra for, jeg er glad jeg har kommet meg videre enn denne holdningen.

    30. Mona: Kan ikke annet enn å le..Men inni meg blir jeg trist. På dine vegne. Er det noen som fremstår som en umoden, usikker og (bitter? 😉 16åring så er det deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg