mitt dansecrew – takk for alt!

Hvor skal jeg begynne… TAKK for all støtten dere har gitt meg og unique gennom denne gale karusellen. I tre måneder har dette vært mitt liv, hver dag har jeg danset, filmet og levd i en herlig men krevende liten boble. Jeg har hatt det så UTROLIG gøy, og jeg har blitt kjent med mennesker som jeg vet kommer til å være venner for livet. Det føles så rart at det er slutt, det føles litt tomt. Jeg beklager for alle dere som stemte på meg i battle og som ikke fikk igjennom stemmene deres forresten, jeg fikk med meg at mange fikk feilmelding.. Det er synd, og hvem vet hva resultatet hadde blitt ellers? Men, det er det ikke vits å tenke på, nå er jeg uansett ute.

i går kveld leverte vi to sykt bra show og jeg hadde det så utrolig gøy! Vi fikk gode tilbakemeldinger fra dommerne men det var ikke nok og vi måtte forlate konkurransen. Det var så mye jeg ville si der på slutten men jeg var egentlig litt på gråten så jeg kunne ikke prate ordentlig uten at tårene presset på. Flaks at jeg har en blogg sånn at jeg kan skrive her etterpå hva jeg føler haha 🙂 Jeg er så glad for at jeg fikk denne sjangsen, at dere hjalp oss med å komme så langt og at jeg fikk prøvd ut alle danser utenom en, at jeg fikk verdens beste dansepartnere i unique som er så utrolig fine, morsomme og talentfulle. Jeg er så glad for at jeg hver fredag har hatt verdens beste heiagjeng i studio, at min familie, venner og kjæreste har vært ved min side. Jeg kommer til å huske dette resten av mitt liv og skal skryte til barnebarna mine om hvordan mormor danset live framover hele norge hver fredag, haha!

Jeg gikk fra å være en sjenert, usikker liten bambi på dansegulvet (og i livet generelt)til å tørre å ta plass å nyte å danse framfor et publikum. Den personlige reisen jeg har hatt igjennom det hele kan ikke beskrives, jeg har utviklet meg til det mennesket jeg ønsker å være og alt dette har gitt meg mer enn jeg kunne se for meg. Vi endte opp på en tredjeplass noe jeg aldri hadde trodd. Så takk for at dere har trodd på oss! Vi sees igjen i finalen om en uke, når alle skal være med å danse igjen.

 

Og her kommer våre siste danser, Elvis og Harry Potter!

Jeg hadde det så utrolig gøy i våre siste danser! Det føles så jævlig bra å ha forlatt konkurransen på topp.Det hadde vært mye verre om vi måtte forlate konkurransen og følt oss missfornøyde med hva vi har levert, men vi er utrolig glade og stolte av hver eneste dans. Jeg kan se tilbake på alt med et stort smil om munnen. Team Sophie Elise x Unique ftw!!!

Og sceneskrekken da? Nå kan jeg klare hva som helst! ♥

 

104 kommentarer
    1. Jeg kan se på hele deg at du har gått igjennom en positiv forandring!! DU STRÅLER
      og hårfargen du har nå er desidert den som kler deg best, du såg helt fantastisk ut på tv igår! Men må si jeg gleder meg litt til vanlig blogging nå da! Ha en fin kveld videre flotte deg!:*

    2. vil presisere til folk som kommenterte i går at juicecrew var den som fikk færrest stemmer men likevel endte med 69 % i battle er FORDI i battle blir alle stemmene fra BEGGE grupper nullstilt. BEGGE grupper står med 0 stemmer og starter på nytt.
      Gratulerer med 3.plass
      og gratulerer til Lisa og Fingern med finaleplasser. to verdige finalister.

    3. du var min favoritt hele tiden, skulle så absolutt ønske at du kom videre❤️ Jeg hadde også problemer når jeg skulle stemme på deg :/

    4. Du burde være stolt over seg selv, Sophie!❤️ Du har gått gjennom et eventyr fult av hindre. Du har taklet alt så fint, jeg misunner deg! 3.plass er utrooolig bra, omg liksom!! Du har mange fans som støtter deg fra start til slutt, og jeg er en av dem. VÆR GLAD OG TENK AT DU FAKTISK KOM PÅ 3.PLASS, det er super bra❤️❤️ Dere er et superteam, dere er så fantastiske, Sophie & Unique❤️

    5. Først vil jeg si at det var ufortjent at dere gikk ut. Progresjon har vært det store snakke tema blant dommerene og lite står de for det når de skal gi tilbakemeldinger. Dette er hovedsaklig snakk om Markus selvsagt.
      Dere ble robbet for premien.
      Jeg har en ide, hva med at du sophie oppretter et konto der vi som vil kan overføre et lite eller større pengebeløp til unique crew? De pengene hadde vi uansett brukt på å stemme på dere hvis dere hadde komt til finalen. Jeg synes de fortjener det!:) Hva synes du sophie, og dere andre lesere om det?

    6. Bra danset og kjempe Sophie Elise! Det har vært spennende og en fryd å følge med på deg hver fredag. Å danse, DET kan du! Håper du velger å prøve deg innenfor dette feltet, tar noen dansekurs osv for å holde det gående 🙂 Du va råflink, sånn som vi sir i Nord-Norge. Stå på videre, stå opp for dæ sjøl å vis alle andre at du kan! 🙂

    7. Hvor er den fargerike hettegenseren din fra?☺ Den du hadde på deg på intro-videon før dans nr. 2 på mitt dansecrew i går? Når dere fikk vite at dere skulle danse Harry Potter dansen igjen.

    8. Hei Sophie 🙂 Først og fremst vil jeg si at det var helt forferdelig at dere gikk ut. Lisa fortjente faktisk ikke å gå videre i forhold til deg. Begge dansene deres i går var utrolig bra, og jeg ville så gjerne at dere skulle vinne alt! Dere har bare blitt bedre og bedre, og jeg elsker crewet deres!
      Jeg vil også si at jeg har alltid hatt en liten ønsketanke siden programmet starta om at du skulle bli sammen med en av gutta, digger de guttene, og du passer så godt sammen med alle. De liker nok deg veldig godt også! Skulle ønske du kunne bli sammen med dem en dag

    9. æææ, jeg er helt enig med personen over!! Jeg tenkte faktisk over det i går, men tenkte at ingen kom til å bli med på det. Kan du ikke ordne det sophie? Da skal jeg bidraa 😀 de guttene fortjener det så mye!! Du kan ikke få de til å lage en videoblogg da, hvor de snakker litt om hvordan det har vært å være med på mitt dansecrew osv? 🙂

    10. Såååå stolt av dere Sophie, helt fantastisk innsats i går og en bra måte å forlate konkurransen på! 3 plassen skal dere være glade over!

    11. Hei! Synes det er såå dumt at du gjikk ut i går:( synes du er så flink til og danse!! Det var skikkelig gøy og se på deg når du dansa siden du er så flink:)) Du er kjempe pen! Synes det er veldig teit at du for hat!!
      Klem solveig<3

    12. Veldig bra jobba Sophie Elise, jeg heiet på deg. Så det var dumt at du røyk! Du er så sinnsykt fint i mørkt hår, håper du aldri mer blir blond igjen! 🙂

    13. Jeg fikk feilmelding når jeg stemte på de to andre også, så resultatet hadde nok ikke vært noe annerledes:)

    14. Sere var sykt flinke, vell fortjent med tredje fordi om dere skulle ha komt lengre! Du strålte skikkelig på scenen i går og det var tydelig at du har utviklet deg fra første dans. Stå på!

    15. Elska den Elvis inspirerte dansen,og jeg er tydligvis ikke den eneste med de tilbakemeldingene dere fikk! Du har gjort det så bra,og tredje plass er ikke verst i det hele! Du burde være kjempe stolt over at du i hele tatt tok dette tilbudet og danset på tv. Digger deg og har alltid gjort det 🙂 Du er forresten sinnsykt fin på det mørket håret. Stå på <3

    16. Synes du har gjort en fantastisk innsats! Det samme med crewet ditt, heiet som en gal på de i Norske talenter! Dere er utrolig gode alle mann! Men må også si at Harry Potter nummeret er min favoritt! Kam se det om og om igjen!

    17. Ååh så utrolig dumt at dere røk ut! Stemte mye på dere, og hadde gledet meg utrolig mye til finalen med dere …
      Men jaja, du har jo fått veldig masse positivt ut av denne konkurransen så det er ikke noe å klage for akkuratt!
      Er også enig med noen folk som har kommentert over, tenkte på det samme selv, det med at du kan opprette en konto elns der vi kan overføre penger til unique, de fortjener det så mye!
      Du var fantastisk flink igår Sophie, sammen med Unique utgjør dere et perfekt team <3

    18. Hei 🙂
      Kjempe synd at dere gikk ut, dere var kjempe flinke 😀
      Men jeg lurte på hva heter sangen dere danser til i Harry Potter dansen?
      Den er utrolig kul 😀
      Kan du kanskje legge ut en liste over alle sangene dere har brukt? Hadde vært super fint om du kunne gjøre det 🙂

    19. Dere var flinke igår! Sangene deres var også veldig bra! Hva heter sangen dere danset til i Harry Potter innslaget? 😀
      Hadde satt pris på svar, vi har blitt hektet på den! 🙂

    20. Du snakket om at du hadde lyst å gå videre for å få vist oss den siste dansen deres, kanskje dere kunne vært litt mer på treningssalen og danset den inn for oss så vi får se☺️ Det hadde vært veldig gøy!💃

    21. Skulle ønske du gikk til finalen, utviklingen din har vært så fantastisk å se? Men å komme på tredjeplass e vel stort i sæ sjøl. Du har vært utrulig flink gjennom heile sesongen!
      (PS: Æ stemte som bare faen) <3

    22. Det har virkelig vært spennende å se din personlige utvikling fra start til slutt, og håper du tar vare på alle gode kunnskaper og mennesker du har fått i livet ditt! Gleder meg til å se alle danse i finalen.
      Ønsker deg en fantastisk kveld videre 🙂

    23. Gratulerer med en 3. plass!! Nei du kom ikke til finalen og du vant ikke, men du kom faktisk på en 3. plass! Det er utrolig bra! Ikke fokuser så mye på det som er negativt, men heller på det som er positivt:) Det var helt fortjent finale plass til både Lisa og Thomas. Thomas har vært overlegent god igjennom alle programmene. Mens Lisa har vært den som har vist best progresjon. Og i går var det de to som var best. Og Thomas har absolutt det beste crewt som virkelig fortjener de pengene.
      Og så må du lære å prate for deg. Ble flau hver gang du fikk mikrofonen og skulle fortelle om hvordan du synes de forskjellige dansene dine gikk, kritikk fra dommere og sånt. Se på hvordan de andre deltakerne svarer og lær. Du er så flink til å formulere deg på bloggen at jeg trodde du skulle få til å formulere deg i offentligheten å.

    24. Jeg ville bare si at du har forbedret deg enormt den siste uken. På fredag holdt du takten og gjorde bevegelsene perfekt❤️ Stolt over hva du har fått til.

    25. De Andre fikk og feil mld.. Ikke vær en dårlig taper !! Lisa fortjente det også. Er det så unaturlig for deg at hun fikk flere? Bare undrer

    26. Du kler virkelig svart hår enn blont hår!!! Og du begynner å fine og tykke brynn!!! Forsett sånn!! Anbefaller deg å nappe hos frisør, slik at du ikke ødelleger de fine brynna dine!! Prøv å gå helt naturell lok, med knæsj rød lepper.. Også tar du bilder av ansikte ditt!!! Du kommer til å kle det virkelig

    27. Dette var smålig av deg og tyder på at du er en dårlig taper. Jeg stemte på Lisa og fikk flere ganger feilmelding, så det gjaldt ikke bare deg. Skjønner ikke hvorfor du tror det?

    28. Du må være kjempe stolt av deg selv, Sophie! Du er inspirerende. Du har gjort en utrolig bra innsats og gitt så mye av deg selv hver eneste gang du var på scenen. Jeg mener at det er DU som har vist best progresjon av alle kjendisene i konkurransen, og tror ikke jeg er den eneste som tror det! Uansett gratulerer så mye med tredje plassen:) Husk; semifinale er noe ingeeeen glemmer! 👏❤️ Masse lykke til videre:)

    29. Jeg så på noen tidligere danser og jeg så på dansen din igår! Sophie , du tør så utrolig mye mer nå og i TILEGG stråler du på dansegulvet! 3. Plass eller 1. Plass, det har ikke noe å si når du har blitt så glad og lykkelig og fått venner som du er vanvittig glad i❤️
      Crewet ditt er unge, de er utrolig talentfulle, så ikke engang tenk på å få dårlig samvittighet ovenfor at de ikke fikk pengene, fordi nå har de vist hele Norge hvor utroli flinke de er så om ikke lenge er vell de berømte over hele verden, hehe! MEN Sophie: du er så talentfull, flink og god at det ikke er lenge til du får tilbud om å bli med i et nytt danseprogram!
      STÅ PÅ!

    30. Hei Sophie😘 Først må æ bare si at dåkker har vært så utruli flink og det va veldig synd dåkker gikk ut😕❤️ Men 3. plass! Det e jo superbra det og!💕 Håpe du virkeli får nytte førr detta seinare i live ditt❤️ Æ e utruli stolt over dæ,du e heilt fantastisk💕 Og ikke minst crewet ditt! Dåkker e rå god! Ves du får sjanse hadde det vært utruli gøy om du kunne si lykke te videre tell dæm❤️ Klæm Harstad Jenta🎀 (æ bor i Harstad altså)💕

    31. Anonym: Takk for tilbakemeldingene – men jeg kommer ALDRI til å se på noen andre og hvordan de snakker, for å “lære meg” hvordan jeg skal snakke. Jeg bryr meg ikke om jeg er på en scene eller hvor jeg er, jeg er meg selv, og da kan heller bare noen sitte å bli flau 🙂

    32. Asli: Absolutt enig i at det er en fantastisk mulighet, og at jeg har uvitklet meg så masse 😀 Og ja, det er en veldig god ide! Skal snakke med guttene om det 🙂 <3

    33. Anonym: Hehe, ååh for en søt ønsketanke! Jeg har det heldigvis ganske bra med min egen kjæreste, og det er kun en av guttene som er singel også – men jeg kan jo sette han opp med en bloggleser 😉

    34. :): Den kjøpte jeg fra en mann i senegal som hadde den på seg når jeg så han på gata:) sa til han at det var en kul genser, han vrengte den av seg og ville ha 10 kr. Så ja.. hehe 😀

    35. Du gjorde en kjempe jobb! ^^ kom for sent til å se den første dansen din, men så den nå og du var drit flink jo! Og så stilig outfit ^^. Enig i at det var det beste du har gjort 🙂 jaja du gikk ut, men du har lært masse og vokst på det 🙂 er det som betyr noe 🙂 gleder meg til å se deg til enste uke sammen med de andre 😀

    36. Elvisdansen var den beste av alle i går! Veldig synd med stemmene under battle, Lisa fikk jo i utgangspunktet minst stemmer! Ønsker også Unique alt godt i fremtiden, de er jo så unge og lovende, og hadde virkelig fortjent pengene 🙂 Ha en fin lørdagskveld!

    37. Da burde du vel ta det opp med tv2 om du mener det kun er dine stemmer som d ikke gikk stemme på? Blir så irritert over dårlig taper stil.

    38. Dere var så utrolige flinke <3 du gjorde en fantastisk innsats i går 🙂 så stolt av deg, Sophie! Ikke bry deg om hva andre sier. Du er best!
      og btw, jeg elsker den nye hårfargeeen, den kler deg!!

    39. Du var utrolig god! hadde ikke helt troa på dette da du startet, men du har overbevist meg igjen 🙂 Håper du fortsetter å danse på hjemmebane, du er flink! God klem til deg fra Stavanger 🙂

    40. Du var sykt flink i går! Dumt dere ikke gikk videre ..
      Men hvor har du kjøpt buksa du gikk med under battle i går? Sykt kule 😀

    41. Vi stemte alt vi kunne.. Fader ass…..
      Husk at du aldri kom i battle fordi du fikk minst stemmer. Ufortjent at du røk ut igår. :-/

    42. Vil ikke si noe stygt om Lisa eller Fingern, men sannheten er at du var den råeste igår! Fatter ikke at du ikke gikk videre! Begynte seriøst å gråte, haha … Ble litt upset ja. :/ Dansen deres var helt RÅ og alt var PERFEKT! Du gapte ikke, blikket høyt, lå ikke etter i bevegelsene og ja, dansen var gjennomført!
      Ble også helt forbannet på Markus. Joda han ga deg (FAKTISK) gode tilbakemeldinger, men var så sinnssykt unødvendig å si til både Fingern og Lisa ”Jeg håper vi ses neste uke”. Tydelig at han ville ha deg ut.
      Uansett, vær så stolt! I mine øyne vant du hele driden! 😀

    43. Buuu håpet sånn du skulle gå videre 🙁 Jeg sovner uheldigvis før battlen.. Utrolig leit å høre du er ute, du e jo så flink! 🙂 <3 <3

    44. Jeg syns du var helt rå på scenen! Stemte på deg hver gang, rett og slett for du fortjente det så masse Sophie❤️ dumt du ikke kom videre, men semifinalen er langt det også. Du må ihvertfall vite at det var skikkelig kjekt å få se deg stråle på TV’rn hver fredag😊
      Også må jeg bare rose det nye håret ditt også, du ser smashing ut!
      You go gurl

    45. støtter tanken om å lage en konto slik at vi kan støtte unique crew med er beløp!! De fortjener det virkelig!!

    46. Skulle ønske de med færrest stemmer automatisk gikk ut :)) de lager battle bare for å suge penger av folk. for i bunn pg grunn er det EGENTLIG ikke vits å bruke penger på å stemme før battelen nå. For det er jo ikke de TO med minst stemmer som blir; men den ene, pluss en RANDOM dommerene velger..

    47. Du/dere var så flinke og du har all grunn til å være stolt over deg selv for å ha kommet så langt i konkurransen!
      Første gangen du skulle danse så ble jeg positivt overrasket for du var vel den som hadde minst erfaring med dette, bra jobba! ♥

    48. For å være helt ærlig så så det ut som at du ble tvunget til å danse. Du ga ingen følelse i bevegelsene dine. Du burde heller fokusere mere på å vise følelse i dansen du danset. Du danset stivt.

    49. Fantastisk! Jeg er skikkelig imponert over hvor flink du er i SPESIELT disse to siste dansene! Kjempegøy å se Harry Potter-nummeret på nytt og, man ser utviklingen! : )

    50. ALTSÅ???!!! Skjønner ikke hvorfor folk sier du ”suger” å danse, jeg får selv lyst å danse når jeg så video. Er ikke sjøl så flink å danse, men du gjorde det så interessant ut. Du fortjente 3 plassen, du kom på topp 3. ikke værst 😀 Alle de som sier du ikke hadde fortjent, kan ta å reise til helvetet.
      Det at de klarer ikke selv å danse, så må de si at du heller ikke kan. Du har oppnå mer enn de noen gang selv kan.

    51. Gratulerer med 3.plass!😃 Det ække dårlig altså😉 Har vært helt rått og se forvandlingen din fra start te slutt! Jeg er skikkelig imponert😉 Håper du tar med deg den selvsikkerheten videre og bruker den! Lykke til framover og håper å se deg i nye spennende prosjekter snart✋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg