kveldens look

Altså, for en dag. Jeg føler vi mangler noen på backstage.. Nå er vi jo så få igjen, tenk at vi er i semifinale! Æhh! Nervene mine for kvelden kan ikke engang beskrives.. Så jeg skal ikke prøve heller. Jeg håper bare det går bra ikveld!

Jeg er klar med hår og sminke for kvelden, jeg har faktisk aldri hatt helt glatt hår på sending så vi bestemte oss for å kjøre på med det i dag. Nå sitter jeg på backstage og prøver å pigge meg selv litt opp med en redbull. Blir litt mye koffein om dagen, må passe på at jeg ikke får “overtenning” som dommerne tidligere har sagt at jeg kan få, altså at jeg blir litt for ivrig..? Får passe på det idag, hehe. Og ikke minst – holde hodet høyt!

Håper dere vil se på, og kanskje stemme litt ♥

129 kommentarer
    1. Jeg har følgt med deg på denne reisen, og håper viiirkelig du kommer til finalen! Skal stemme på deg 🙂 Husk på at uansett hva andre sier, så skal du være fornøyd med deg selv så lenge du gjør ditt beste. Det er det som betyr noe. Så gå på den scenen i dag og gi alt du har! LYKKE TIL 🙂

    2. Så fin!! Den nye fargen på håret kledde du virkelig og du ser helt smashing ut idag!! Gleder meg til å se dere idag! Syntes det er så gøy å se på reisen din og alt du mestrer. Stå på!!!

    3. Wow!
      Gleder meg til sendingen, lykke til!
      Bare kos deg og ha det gøy..da flyter det og vi merker den fantastikse utstrålingen deres:)

    4. Dette greier du sophie!! Heier på deg!! 🙂 Du er så flink og du må bare tro på deg selv. Fullfør bevegelsene dine og opp med hodet og dette går så bra! Tror virkelig at du kommer til finalen. Jeg skal stemme for harde livet. <3 Du greier dette, lett 😀

    5. SOPHIE: Her var du helt nydelig, ikke bare med det mørke håret, men vippene! Håper du ser selv hvor mye lettere og opplagt du blir i blikket når vippene er “naturlige”, i stedet for slike 7D vipper, som bare ser ut som en svart blokk som henger over øyet ditt. Heier på deg i kveld! Husk å løfte blikket! 🙂

    6. Hvorfor så nervøs? Du har jo 50.000 lesere som stemmer på deg uansett. De ville jo stemt på deg hvis du hadde stått helt stille som en pinne, bare fordi du er rosablogger. Dette blir for dumt. Det er jo ikke rart du kommer i duell hele tiden, det er det jo dommerne som bestemmer. Men du vinner jo battle hele tiden også, fordi bloggleserne dine stemmer på deg. Men jaja, er litt gøy på fredagskvelden også. Hele familyn han latterkrampe under nummeret ditt 😄 du er flink til å underholde, det skal du ha!👌❤️

    7. Sååå peen du var i dag!! Kledde mørkt 🙂
      Heier alltid på deg fra jobb! Så glad tv2 legger ut video snuttene rett ettet folk har danset 😀 Funker fint når dt er dødt på jobb 🙂
      Heia heia heia!! All grunn til å være stolte så langt! Du er så flink 😀

    8. Såå flott altså! Du kler lange men litt mer naturlige ( ikke så tykke) vipper!
      Lekkert. Hva heter vippene du bruker btw? 😉

    9. Du ble utrolig flott på håret, misunner deg noe veldig for det du får oppleve, men er så glad på dine vegne! Håper du vinner hele Mitt dansecrew, vi stemmer på deg ikveld! ❤❤

    10. Herregud Sophie! Du er så jævlig faens fin! Og du kler mørkt hår MYE bedre mørkt hår og sånne naturlige vipper!

    11. Du fortjener å komme videre Sophie, ikke bare på grunn av talent men du har også vist mest utvikling i showet. Jeg og søstra mi har stemt på deg fra starten av og du ble fort vår favoritt. Vi gleder oss til showet i kveld og kommer til å stemme så mye som vi kan. Du er inspirasjon for oss begge. Stå på, dette klarer du! Vi håper å få se deg i finalen:)

    12. Dette klarer du Sophie, har troa på deg! 🙂 Du var forresten kjempe fin med den nye hårfargen og vippene! Nydelig!

    13. Lene: Tusen takk 😀 De er kjøpt på gossips arkaden, hun som jobber der vet hvilke jeg bruker <3 Husker ikke helt selv nemlig men hun har full oversikt 🙂

    14. Henrik: Det tror jeg nok ikke de ville ha gjort 🙂 Hva med de 200 000 som hører på Lisa Tønne sin podcast..?

      Bra dere får dere en god latter i allfall, høres ut som et flott liv du har 😀

    15. Årrh du får ha massemasse lykke til ikveld! Håper så utrolig mye at du går videre til finalen, for uniqe fortjener virkelig den seieren! Dere får bare slå til skikkelig ikveld! Kommer til å sitte her med ansiktet inntrykt i en pute for jeg kommer ikke til å klare å se på når de roper ut hvem som kommer viedere .. håper sånn dere kommer videre!

    16. Massemassemasse lykke til ikveld!! Du gjør det nok kjempebra som alltid! Skal stemme og sitte hjemme å heie på deg 😀

    17. Åhh, så nydelig du er! Du er så fin som brunette<3
      Masse masse lykke til i semifinalen! Heier på deg<3

    18. Du suger i å danse, eneste grunnen til at du hår videre er pga leserne dine som stemmer, beklager ass men seriøst

    19. Herregud, så utrooolig fin du er med den hårfargen.
      Det så skikkelig naturlig ut, eller du så mye mer naturlig ut.. Nå var du kjempe fin, behold den fargen!!

    20. Åh WOW! Heerregud så utrolig fin du er Sophie! Men, det er jo ikke noe sjokk at du ser FAB ut, ! <3

    21. Du er helt fantastisk! Elsket klærne du gikk med, fikk virkelig se bevegelsene dine skikkelig! Stemte på deg med en gang. Håper du vinner! Hvis ikke, vil du være en vinner for meg!

    22. Så deilig å se deg i mini-intervju med Stian etter dansen. Det er første gang det har føltes ordentlig som deg, sjarmerende og med litt tøys. Suuper dans! Og gratulerer med kommentar fra Marcus(?)!

    23. Du var sykt flink til å danse!!!! Kunne også se at du hadde det gøyt!! Håret ditt var også nydelig!❤️
      Håper så sykt dere vinner!
      Kos deg masse i helgen❤️

    24. Herregud jent! Heilt FANTASTISK jobba, beste dansen æ har sett fra dåkk til nu! Unique, dåkk e rå! merka ikke noe mangel på kreativitet akkurat. Fy faen æ satt å bare JA JA JA og løfta arman i være når du tok salto! Alle gratisstemman går til dåkk (og kanskje noen til fra sms når æ har sett neste dans!)
      Hilsen ei 23 år gammel jente som skulle ønsk æ kunne dans..

    25. Enten så har du endelig imponert marcus, eller så leser han bloggen din og ser hvor mye han har dummet seg ut :’)

    26. Ææh herrigud jeg så nettop den første dansen å fyfaen du er jo perfekt!! I dag er bare hele deg helt nydelig!!!! Håret, sminken, klærne… PERFEKT! og ikke minst dansen da 😀 Du var kjempeflink og jeg blir så glad når jeg ser at du er glad herrigud haha

    27. Hei Sophie Elise vi har likt navn jeg digger deg du er kulest i hele verden jeg lover deg du er best. Jeg har stemt på deg på mitt dansecrew

    28. Hei 😀 Først og fremst må jeg si at jeg blir utrolig flau over de som skriver negative kommentarer til deg. Det oser sjalusi lang vei spør du meg! De skulle nok bare ønske de var deg og kunne oppleve det du driver med.
      Jeg leser vanligvis ikke blogger, og så heller ikke på bloggerne, men begynte å følge litt med for syntes du og Marna var så spesielle, som i unike <3
      MEN et spørsmål fra meg og mine venninner. Vi så gårsdagens episode og eeeeeeeeelsker den leppestiften du brukte. Har du link eller navn på den? VI ikke med oss det hvis det ble sagt :/
      LYKKE TIL I KVELD 🙂
      STÅ PÅ VIDERE! DU er awsome 🙂

    29. Akkurat når jeg trodde at han Marcus endelig har kjerpet seg, så kommer han med DEN rosen til Fingern! WTF?! Fingern var IKKE SÅ flink

    30. Så deg nettopp på tv, skal du virkelig gå på isotretinoin for det DER? Du har jo så å si ikke kviser, det er bare litt småkviser liksom, som lett kan bli fikset med litt hudpleie. Jeg anbefaler deg å rense huden hver morgen og kveld med en ansiktsrens for kviser, og så bruke en toner, og en god fuktighetskrem. Det tror jeg faktisk holder for deg, i og med at du ikke har slitt veldig med urenhud tidligere, men det har nok kommet med stress osv i det siste. og SOV ALDRI MED SMINKE.
      Ønsker deg lykke til, jeg tror ikke du trenger å “tukle” med kroppen innenfra for å bli kvitt de småkvisene der. 😉

    31. skal stemme nå… du var veeeeeldig flink. jeg tror du går videre til finalen.. men men det er are 33,33% sjanse for at du ikke kommer i battle..
      håper at du går videre!!

    32. Det var herlig å se på deg i dag, Sophie!! Du strålte på scenen i dag, og følte at du spredte gleden og atmosfæren helt inn her i stua hjemme<3

    33. Er det bare meg som synes at du ligner plitt på the Kardashians? Vet ikke helt hvem , emn det er en likhet <3 Btw; synes alle i Kardashian/Jenner familien er sinnsykt pene 😉

    34. Du var helt utrolig flink på scena!❤️❤️ Jeg digger deg!😍😍 håper du vinner helle “mitt dansecrew”
      Jeg ELSKER DEG Sophie Elise❤️❤️

    35. SOPHIE PLEASE LES DETTE:
      Nå må du gi ALT hvis du kommer i battle! Ikke vær usikker eller nøl før du gjør noe (det vises på skjermen), bare FUCK ALT og KJØØØR PÅ! Lat som du er Rihanna eller noe!!!

    36. Du var helt fantastisk flink! Du har forbedret deg så utroolig mye. Jeg sitter å ser på tv2sumo og begynte faktisk å klappe på slutten av dansen deres hahahah. Du hadde også helt syykt mye utstråling, kjente det gjennom skjermen! <3 <3 OG HELT SYKT FIN PÅ HÅRET HERREGUD DU KLEDDE DET SÅ GODT

    37. brukte nettop 300 kr på å stemme haha jaja kanskje jeg hjalp til at lisa fikk 69% av stemmene 🙂 bedre det enn 70 if you know what i mean

    38. Hei Sophie Elise 🙂 nå er det andre gang jeg ser mitt dansecrew og må jo si at det er dumt at jeg ikke har sitt det før og etter i dag, så var du mitt nr 1 og jeg stemte 5 ganger gratis på tv2 og sendte meld 150 ganger 🙂 dumt du gikk ut av konkurransen for jeg hadde håpet du hadde vunnet hele driten 🙂 men uansett så er du min nr 1 i det danseshowet 🙂 og du er jo så harlige og resten av min familie likte deg veldig godt:) pluss du er så ærlige med deg selv og med oss, som har følgt med deg, på tv sjerm, bloggen din og nå på dette:) håper du ikke stopper med dansen:)) for du er kjempe flink og har skikkelige moves 🙂 You go girl:) støtter deg 110 prosent og du har min fulle respekt :)💗💗💗❤️❤️❤️

    39. Hei:) Forsåvdit veldig fin med den nye fargen men du var jo så fornøyd nå? Og den fargen du hadde var virkelig kul og unik… det du har nå er liksom så…vanlig.. why?

    40. Du var helt fantastisk igår! Synd du ikke vant 🙁 ELSKER foresten det nye håre!!! Du vart 10ganger finere nå, og ikke like mye “blond” som før, litt typisk blogger. Tror mange tar deg mer seriøst nå og du vart litt mer “voksen” på en måte. DU VART UTROLIG FIN er det jeg prøver og si!❤️

    41. DU VAR UTROLIG DUMT ATT DU IKKE VANT😱😭😢😰 Elsker det nye håret😍😍😘😘💝💝🎈🎈🎊🎉❤️❤️💗💖💕💓💜💛💚💞💋💋💘🎀👍👍👌😻😻

    42. Jeg må virkelig få si at du har utviklet deg utrolig mye etter du ble på programmet. Du kler best å være brunette enn blondine. Nå ser jeg den virkelige deg og ikke den wannabe rosa blogger som jeg fikk veldig negativt inntrykk av før.

    43. Lurer såååååå på hvor den hvite genseren med mørkeblå striper og mørkeblå armer (?) er fra, den du hadde i gårsdagens sending av mitt dansecrew når de filmer at dere trener??:-D

    44. Det er trist at jenter skal ha deg som rollemodell. Virkelig trist. Hva er det for slags samfunn vi har landet i? Viss du bare legger inn silikon i brystene ( helst den dagen du fyller 18), opererer nesen, legger litt fyll i leppene… Da er du innafor. Det er trist det. Enda mer trist er det at du nesten lever av denne bloggen! Det er veldig trist. Patetisk er det.

    45. æ heia på dæ gjennom d her, æ. syns du va kjempeflink, og du virke som ei flott jente:) .. men – så til d æ lurte på – de klærne du hadde på her va jo utrolig stilig. kunne æ spurt kor den shortsen e fra? 😉 lykke til videre med ny låt på vei! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg