jeg skal på svensk tv!

For et par dager siden fikk jeg nyheten om at bloggerne er solgt til SVT, en av de aller mest sette kanalene i hele sverige! Dette føles utrolig stort, og jeg føler meg veldig stolt og priviligert som har fått være med på denne reisen, og ikke minst fordi jeg har fått være med i tre sesonger! Nå kjenner jeg de som filmer og jobber i produksjonen godt også, sykt at de har fulgt meg helt siden jeg bodde på jenterommet i Harstad, og at de nå filmer meg her i oslo. Jeg håper på mange sesonger til, og jeg gleder meg veldig til at Robin sin familie også kan se meg på skjermen og vite litt mer hva jeg driver med 🙂 Hele crewet føles som en liten familie, og jeg gleder meg til fortsettelsen! Og ikke minst, stor takk til alle dere som ser på og gir meg tilbakemeldinger ♥ Det skjer jo ikke så veldig ofte at norske serier blir solgt til utlandet, så dette tar jeg som en STOR ære, og GRATULERER til alle innvolverte, spessielt produsenten Vegard Nordmann! Takk for at du alltid har trodd på meg!

Det er enda en episode ikveld, som jeg skal kjappe meg hjem for å se. Nå kommer endelig episoder som er filmet litt nærmere nåtid, det som vises i kveldens episode var for bare litt over en måned siden. Det blir spennende, så tett opp har det jo ikke vært før, og i kommende episoder vil det være enda tettere opp mot nåtid. i kveldens episode får dere bli med “behind the scenes” om hvordan annonseinnlegg fungerer og hvordan jeg jobber, det kan vel være interessant for noen?

Så, skru på skjermen klokken 21:30 på tv2 bliss og se episoden med meg! Og fortell meg gjerne hva dere vil se mer eller mindre av i serien, det er nyttig for fremtidens episoder og filming. Hvem liker dere å se, hvilke situasjoner, hva vil dere ha mer av?

 

 

62 kommentarer
    1. Jeg synes det er veldig artig å se deg 🙂 Du har så mye humor, sier alltid noe jeg ler av. Kan godt være fordi vi begge er fra Nord-Norge – men du virker så hjertegod. Du og Marna, det er de jeg trives best i serien. Blir spennende å følge deg videre 🙂

    2. Hei Sophie!
      siden du sier at du skal snakke om annonse innlegg og slik, vil det være klipp med dr.lykke? vil jan være med på klippene? hilsen jente fra søgne!!

    3. Hei!
      Jeg liker deg, Marna og Kristin best, dere lager mest liv uten at man blir helt dødsflau (dette blir jeg med Suzanne, spoler over med sumo)

    4. Liker best deg og Marna, dere er så ærlige og herlige, uten at det blir for mye hvis du skjønner 🙂 Liker godt Suzanne også, men hun blir litt for mørk for meg på en måte. De andre føler jeg ikke at jeg kjenner så godt, så kan ikke uttale meg om de

    5. jeg liker deg, marna og kristin veldig godt! begynner å bli ganske så ferdig med suzanne… kanskje på tide å bytte henne ut?

    6. Hun venninnen din Stine-Mari liker jeg veldig godt! Alltid dødsmorsomt når dere filmer sammen 🙂 Kommer hun til å være med i flere episoder? 😀

    7. Sikkert mange som har spurt og kommentert dette før men hvorfor går det ikke ann å ha episodene lengere? Alt går så fort og plutselig er det ferdig haha! Du, Marna og Kristin er helt klart de beste og er de mest interessante for min del i allefall! dere er så ærlig og herlige 😀 du kan jo lage din egen serie også som sandra lyng gjorde, DET haddde vært nå haha 😀 stå på sophie! ønsker deg alt godt<3 stor klem

    8. Hvorfor går Robin rundt og sier han er fra Stockholm når han ikke er det?Er han så desperat på å være kul at han skammer seg for hvor han kommer fra? Misforstå meg rett dette er ingen kritikk mot deg. Synes du er en bra person, som står for det du sier og gjør. Synes bare det der blir veldig pinlig.

    9. Har ikke sett på “Bloggerne” før, men så tilfeldigvis en episode hvor du var i Spania.. Etter jeg så det du gjorde for de kattene, respekt! Jeg måtte bare søke opp bloggen din for å si.. Knallbra!

    10. Det hadde gjort så masse å fått lengre episoder!! Jeg liker dere som er med nå 🙂 Digger Suzanne i grunn, men man blir litt lei fordi det aldri skjer noe nytt på fronten der. Hun nyeste har jeg aldri sett eller hørt om før, så klarer ikke helt å fange interessen. Men en gjeng som er deg, Marna, Kristin, Anette Marie og Anna hadde vært knall 😀

    11. Artig å fæ se ka som skjer bak bloggen 🙂
      Æ må bare spøre, e ikke ment som nå frekt. Men koffer e du me i alle episodan men marna før eksempel ikke e det? 🙂 har lurt på det litt :p
      Håpe det kommer flere sesonga 😀

    12. Vi vil ha et eget program med deg og Marna, eller bare deg! Eventuelt 60 minutter lange episoder!

    13. Liker å se deg, marna og kristin. De to andre er så kjedelig at det blir dødt og kleint å se på. JA TAKK til lengre episoder.

    14. Hei Sophie Elise! Jeg skal til Oslo på konsert i mars, og lurer på om du har noen tips til noen som ikke er så kjent der? Jeg skal bo på Thon hotel Gyldenløve i Bogstadveien. Har du tips til spisesteder, butikker osv. i nærheten der som du anbefaler? Det hadde vært veldig kjekt med svar! 🙂

    15. Amalie: Hmm.. Du kan sjekke ut “svar på ukens spørsmål” som jeg skrev for litt siden, der ramset jeg opp noen spisesteder! Ellers liker jeg senteret paleet ganske godt for shopping, eller steen og strøm 🙂

    16. Petra: Han sier, når han blir spurt “jeg er født i stockholm og bodde der i ti år før jeg flyttet til ørebro” så hvordan folk tolker det i intervjuer er vel opp til dem..

    17. Jeg synes nesten det bare er gøy å se deg jeg.. At Kristin er blitt med er gøy også! Og Marna er ganske kul, men mest gøy å se deg

    18. Så hyggelig! Grattis! Og lykke til i morgen! 🙂 Er ikke alene om dette, men du, Marna og Kristin er uten tvil mest spennende! Det er variasjon, god stemning og mye humor når dere er på tv. Suzanne har etter min smak forspilt sin rolle. Hun er ikke spennende eller inspirerende, så håper hun byttes ut snart (no offence) 🙂 episodene kunne nok også vært lengre. Krysser fingrene 😉 heia deg, gleder meg til du skal danse 🙂

    19. jeg synes også det skal være flere episoder med deg og stine-mari! 🙂 dere er så morsomme sammen og hun virker så søt 🙂
      ellers liker jeg veldig godt når du har oss med på typiske ting du gjør, som å være på intervju, velge ut sminke (som i dag), er hos frisør og slike “bloggerting” 🙂 også tror jeg det kunne vært morsomt om dere kombinerte episodene, feks at du og Marna var sammen?

    20. Hadde vært artig med flere videoer av deg og Robin 🙂 Artig å se hvordan dere har det, og hva dere gjør.. F.eks når dere er ute å spiser, bowler, når han tar bloggbilder av deg osv.. 🙂 Ellers bare det hverdagslige!

    21. Liker å se på deg og Marna best. Kristin er helt grei også, men skjønner ikke hva de andre gjøre der…

    22. Dere er kjempeflinke alle sammen, og dere kan å by på dere selv. Tror det er det som teller mest på et slikt konsept.
      Den jeg liker å se er deg, Marna og Suzaenne best. Vi har blitt “godt kjent” med dere 3 siden dere har vært med siden sesong 1. Savner Voe og hun som var med i seosng 2. Kjempegøy at de får inn nye også. Håper på flere sesonger med “Bloggerne”.
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂

    23. Hva heter den leppestiften du tok på deg på Bloggerne i går? Den litt svak ferskenfarget? Den var så fin, og spesielt på deg 😀

    24. Hadde vært gøy å se mer “backstage” av bloggen og bloggingen. Gårdsdagens bloggerne var veldig gøy å se på og en av de beste episodene hittil. Jeg likte også at det ikke er så lenge siden for da føles det mer ekte og virker ut som det er noe dom faktisk har skjedd.

    25. Gratulerer!
      Likte utrolig godt å se Emilie Nereng og Eirin Kristiansen på TV-Skjermen! SYnd at de ikke er med nå!:( Liker ingen av de som er med nå bortsett fra deg! Spoler gjerne over de andre for jeg har faktisk ikke peilig på hvem de er haha.. Hvis dere skal ha ny sesong, hadde det vært utroligt kjekt med noen “gamle” bloggere eller andre fra topplisten på blogg.no!!

    26. Det burde være likt av deg,Suzanne og Marna siden dere har vært med lengst også burde det være annen hver gang med “de nye” blir like skuffa hver gang det ikke er med Suzanne eller Marna 🙁

    27. Lengre episoder! Dere vet vel at vi ser på om det er en time eller 40 min også, sant? 🙂
      Også syns jeg ikke Suzanne burde være med, haha.. Et mer kjedelig og depressivt, sytete kvinnfolk skal man lete lenge etter!

    28. Jeg liker deg best! Også liker jeg marna og mannen hennes! Han er så sykt morsom. De andre er kjedelige…. DU BURDE HA ET EGET TVPROGRAM

    29. Jeg lurte bare på hvilken leppestift du brukte når du testet ut sminken i et lite klipp på bloggerne? Den var så nude og fin!

    30. jeg liker best Marna og deg. De andre er kjedelige og uinteressante, spesielt Susanne og hun mørke. Synes kanskje noen andre på topplisten på blogg.no heller bør bli med, foreksempel Anna Rasmussen, love eller Caroline berg Eriksen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg