i love my calvins

I mine nye calvins som jeg fikk hos min kjære. Veldig vanskelig å skulle være alvorlig på bilder i dag som dere kanskje ser..

Etter 6 timer med dans ble jeg sendt tidligere hjem for å øve på litt tekster til Elvis-koreografien vår.. Så her sitter jeg da, alene hjemme og synger som best jeg kan. Det minner meg på at det absolutt ikke er lenge til jeg selv skal i studio igjen, og det gleder jeg meg til! Jeg håper så klart dere også ser fram til litt ny musikk fra meg, det har jo vært fryktelig stille på den fronten. Jeg jobbet en del i studio for litt siden men jeg valgte å sette alt annet på pause for å prioritere dansen nå. Det er max to uker igjen av denne epoken, og så starter jeg på nytt med andre prosjekter, hvor første prioritet for meg da blir musikken. Og bloggen, så klart!

Jeg har tatt med meg pizza hjem og nå venter jeg på at Robin skal bli ferdig på jobb. Tror jeg skal mase meg til enda en massasje ikveld, det gjør så vondt at jeg gråter men det er absolutt behøvelig nå for tiden med diverse skader, og ikke minst herlig etterpå. Hva skulle jeg ha gjort uten han 🙂 Uansett! Nå ble det mye skravling fra meg, jeg håper dere har en fin kveld ♥

100 kommentarer
    1. Wow… du er sykt pen og sånn, men bloggen har blitt dårligere etter du begynte med dansingen… kjedelig. Håper du kommer tilbake til ditt gamle deg når dansingen er ferdig 🙂 Hilsen trofast leser <3 <3 <3

    2. Pia Emilie: Takk skal du ha, og ja det skal den så klart bli. Er bare ikke tid til så mye annet akkurat nå men jeg skal fortsette akkurat som før når jeg er ferdig med dansen, og det ser jeg fram til! Skriver vel egentlig det også i innlegget her 🙂

    3. Stå på Sophie, ikke la stygge kommentarer gå inn på deg! Du er en herlig jente, og hadde det vært jeg som bestemte, hadde du vunnet Mitt Dansecrew lett 😉

    4. Du burde virkelig smile mer med tenner, du er så ufattelig nydelig! Man ser også gleden i øynene dine ufattelig godt, det er så gøy å se! <3

    5. Kan du legge ut bilde av magen din, eventuelt ett før/etter-bilde av dansekroppen? 😀 Ser ut som du har fått litt muskler!

    6. Anonym: Tusen takk skal du ha! Det blir jeg veldig glad for å høre <3 Jeg lar ikke stygge kommentarer nå innpå meg slik som de gjorde før, er heller bare kjipt når det skal gå utover crewet at jeg ikke er så godt likt. Men jeg er 1.58 så man får prøve å overse meg på dansecrewet og heller tenke på de flinkeste guttene mine!

    7. Anonym: Jeg har fått litt muskler ja! Jeg tenker å starte med en PT etter jeg er ferdig med dansen så kanskje det passer seg bedre å gjøre det da, eller hva tror du? 🙂 Jeg har fått mest muskler i bein, faktisk!

    8. hva er vitsen med å skrive et innlegg hvor et bilde er av undertøyet og 20 bilder er av puppene(?) herregud

    9. Herregud du e så bra Sophie! <3 har sett dæ på trikken og busstoppe flere ganga, og æ blir i godt humør og bynne å smile selv om du prøve å skjule dæ under hetta 😉 unne dæ alt godt, og har sotte me hjerte i halsen de siste to fredagan :p Æ heie på dæ!

    10. Åå du er så vanvittig nydelig! Det bilde nederst nest til høyre er noe av det fineste jeg har sett. Du skal ha så mye ros for at du klarer å prestere så bra som du gjør nå, men dansingen og alt! STÅ PÅ <3

    11. Du er virkelig vakker! Og kan absolutt se resultater av dans på magen din. Dans er jo fantastisk bra trening for hele kroppen, så kan ikke være høy fettprosent igjen hos deg etter all the hard work!

    12. Du stråler på bildene, ikke la stygge kommentarer gå innpå deg! Heier på deg og crewet, stå på videre!

    13. Gleder meg til dine nye prosjekter! Håper du har med deg unique crew på forhåpentligvis musikkvideoer?:) Det har vært fantastisk å følge dere, du har en herlig peronlighet og det at folk bare fokuserer på en side av deg er dumt.. For du handler om så mye mer:)
      Du og fortjener å vinne mitt dansecrew. Kjempeflink med teknikken er du;)
      Lykke til videre!

    14. Så herlig å se deg så glad! Du ser så lykkelig ut, og du stråler mer enn noen gang! Det er fint å se at du enda smiler etter så mange uker med hardt slit, og når man har på seg nytt og behagelig undertøy har man jo enda en god grunn til å smile 🙂 Det at folk pirker på at man ser litt ekstra kløft tror jeg bare er av misunnelse, er ikke alle som ser like bra ut i undertøy! Håper du får en fin kveld, det er jo litt deilig å sitte alene å synge 🙂 Lykke til videre med treningen, no pain no gain! Klem 🙂

    15. Du er et veldig stort forbilde Sophie! Du har fått meg til å se anderledes på så mange ting, selvsikkerhet, stå opp for seg selv, mentalt. Du er en smart og jordnær jente, håper du aldri miter fotfestet.. Også er du så utrolig vakker. Ser virkelig opp til deg <3

    16. Tusen takk for at du er du sophie ! Gleder meg til som en gal til vær fredag og stemmer som bare det på deg. Er det noen som fortjener å vinne så er det deg. Du er deg selv, du vokser, du stråler osv 😀 ! du er så fin, like fin på bilder som i virkeligheten.

    17. Hei Sophie 🙂
      Bare lurte på om du fortsatt var vegitarianer og om du eventuelt kunne skrive ett innlegg om hvordan deg og robin takler det når dere bor sammen 🙂 Hva spiser dere osv 🙂 DIGGER DEG! Stemmer hver fredag <3

    18. Hei Sophie 😄 du er så utroli fin, elsker når du smiler med tennene, du stråler. Du er så utroli nydelig. Hver fredag stjeler jeg telefonen til typen min og stemmer 5 ekstra ganger, for du fortjener virkelig og komme videre. Blir så glad av og se deg danse og har det gøy 😄 gleder meg til fredag ❤️ du må kose deg videre i kveld
      Klem ❤️

    19. Du og Unique burde lage musikkvideoer sammen! Men ikke noe rosa Iselin fra paradise hotel-greier, føler du er over det stadiet nå. 🙂

    20. fy flate sophie, må bare fortelle deg hvor utrolig imponert du gjør meg, som har lest bloggen din siden du startet at du faktisk sitter å svarer utfyllende på hver kommentar du får! Wow. Vil bare minne deg på at du er et utrolig vakkert menneske med gode verdier som står opp for egne valg og virkelig inspirerer meg til å følge drømmen og si høyt min mening om ting. Du har virkelig oppnådd suksess og det bør du gi deg selv en klapp på skulderen for hver eneste kveld. Og forresten, smilet ditt er så vakkert! Aldri gi opp med det du holder på med. Du er virkelig verdt å se opp til og kan med hånda på hjertet si at du er så utrolig sterkt forbilde for meg da jeg kjenner meg igjen i mye av det du har opplevd. Du er virkelig ett godt menneske som fortjener alt godt i denne verden! Stå på, du er sterk! <3

    21. Har også Calvin Klein undertøy. I lilla silkeish. Elsker det! Fikk av kjæresten på dagen vår ifjor. Det er så mykt og behagelig 😀
      Enig med alle de som sier at du er vakker når du smiler med tennene! Da kommer den utilgjorte, ekte og nydelige deg frem 🙂

    22. Åh, har lurt på det siden rundt nyttår men aldri fått meg selv til å spørre, bra å høre at det snart kommer mer fra deg på musikkfronten, gleder meg!!

    23. Du ser forferdelig annerledes ut på bilder enn på TV, my penere på bildene dine as! Redigerer du mye eller? I så fall har du navnet på redigeringsprogrammet du bruker? 😉

    24. Så nydelig du er:D Men nesten ikke til å kjenne igjen mtp åssen du ser ut på tv. Hvorfor må du forresten vise så utrolig mye pupp? Vi vet at de er der:)

    25. Du er en så fantastisk jente❤️Jeg elsker deg 🙊du er utrolig fin,vakker,(snill) og jeg missinder deg veldig for alt og Sist men ikke minst er du en utrolig dansingen din😍☔️Du må ikke stygge kommentarer ta hjerte ditt fra deg😧du er en utrolig jente😬jeg kjenner deg ikke men du ser og virker som en utrolig hyggelig jente💞jeg er super fan av deg drømmen Min er å møte deg🙊❤️Ilu❤️

    26. Aiaiaiii se på magen!!! Hahahaha er det pga dansingen kanskje?? ;pp Hehehe, men herregud for en kropp da! Og fyfaen eelsker spesielt bildene hvor du smiler, blir så glad! Klarer ikke la vær så smile åå. Ha en fin uke Sophie, og nyt tiden med dansingen så lenge den varer<33

    27. Sophie Elise..du er så pen. Digger deg! Har spurt før og håper du kan svare om du kan ha spørsmålsrunde? ☺
      Og forresten..tar du sol eller bruker du selvbruninh/spraytan? 😊

    28. Jeg ble glad av å se disse bildene. Du er perf, og du stråler og jeg driter i at du ikke blogger fem ganger om dagen for du kommer tilbake igjen og fordi det er så godt å se deg glad! Bare sender masse energi og kjærleik over fjorden til deg, håper du får en fin natt<3

    29. Haha hvem trenger trening når du har dans? Damn din mage altså, “goals”, skal få tona den ned sjæl :3

    30. Hvordan kan du ha eå fin kropp og spise så usunt? heldig! Jeg trener ca. 5 ganger i uka + spise sunt for å holde meg tynn. Skulle ønske jeg hadde din kropp. Jeg har også lyst til å ta silikon, men det er så dyrt!

    31. Dans eller ei, gu kor nydelig du va i program 6. Va rimelig lett da å ta øyan vekk fra bulle førr ei stund 😉

    32. Du er helt sykt fin når du smiler<3 Har lyst å si du er verdens heldigste som har Robin, men robin er jo jævelig heldig som har deg også! Heier på deg og uniqe, gleder meg til fredag 🙂

    33. Ok, er det mulig? Selvom du tuller/ ikke er seriøs så er du så utrolig pen✅ Å jeg syntes at det er morsomt legger ut bilder an annet en vare den perfekte siden❤️ Du er utrolig flink!!!!!

    34. Ok, er det mulig? Selvom du tuller/ ikke er seriøs så er du så utrolig pen✅ Å jeg syntes at det er morsomt legger ut bilder an annet en vare den perfekte siden❤️ Du er utrolig flink!!!!!

    35. Så fine kle! 😀 har selv calvin klein , bare i veske og er døds fornøyd med den. morsomme og fine bilder, bra at du ikke har alltid så seriøse bilder! 😀

    36. Synes det er så bra at du ser så glad ut! Fineste bildene da du smiler!! og når du blir så glad når dommerne gir deg roos.

    37. <3 <3 Oh my days, er det mulig å være så sexy?! <3 <3 Du vil gi en del menn og gutter hjerteinfarkt med disse bildene! :D

    38. “Jeg er blitt så voksen, fått et nytt perspektiv på livet! Jeg har ikke lenger behov for å vise meg frem, for jeg trenger ikke bekreftelsene jeg får av lettkledde bilder lengre, nettopp fordi jeg har selvrespekt og bedre selvbilde nå” haha, yeah right.. Du er søt da 🙂

    39. Du er så fantastisk nydelig og vakker, Sophie Elise! Og jeg blir så utrolig glad av å se slike bilder som disse – ekte smil <3

    40. Skjønner meg ikke på dere som reagerer negativt på disse bildene? De var jo så fin! Syns ikke akkurat de fokuserer på puppene, de fokuserer jo på ansiktet hennes. Tenkte ikke over puppene før jeg så noen hadde kommentert det, så det tror jeg nok har med et individuelt fokus å gjøre i så fall..

    41. Hvorfor stenger du bare ikke kommentarfeltet? Jeg hadde ikke orka tanken på at noen skal få tilgang til å kunne skrive hva det vil til meg, og dessuten så er du en fantastisk person som er moden nok til å vise deg ute på scenen! De fleste som kommenterer kan sikkert ikke å blinke med det ene øye engang eller ideheletatt vrikke på rumpen.
      Det er rett å slett fælt å lese at folk har hjerte til å publisere slik. Drittunger med null hjerneceller og sympati.

    42. Hvor lang tid etter operasjonen kunne du bruke bh som dette med så lite støtte? 🙂 Er nyopertert og ser så utrolig frem til å kunne bruke bher som denne, har kjøpt inn to stk selv 😀

    43. Hei du er utrolig pen <3 jeg lurer på hva slaks
      App bruker du? Til og redigere bildet ditt for det ble drit kult
      Og ( utrolig nydelig er du ! ) håper på svar 🙂

    44. Victoria: Hei! Tusen takk 🙂 Jeg tar bilder med photo booth på mac, der er det en effekt som gjør at det kommer fire bilder på rad, så har jeg fire av disse, og setter de sammen i en kollasj på ipiccy.com <3

    45. Du er ett stort forbildet glad i deg
      Du er så nydelig ! Håper du leser bloggen
      Min den er ikke så bra men håper du liker
      Den Håper jeg Kan bli som deg en kjempe flink blogger
      🙂

    46. Så utrolig vakker du er når du smiler! Og for en fantastisk personlighet du har bygget opp, det er beundringsverdig hvor mye du har vokst det siste året!
      Klem:-)

    47. Hei shophie jeg elsker bloggen din jeg leser helle tiden😘 jeg lurte på om du kan lage flere videoer😘 jeg bare digger dialekten din😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg