30 PERSONLIGE SVAR

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? 
Kleint nok å innrømme, men det var faktisk autografen min til noen som spurte etter den.. I DANMARK!! Haha. Et stort øyeblikk. Sophie Elise med et hjerte bak. 

2. Hva har du alltid i vesken?
All mulig slags dritt, det jeg alltid har der er ting jeg aldri giddder å rydde ut som søppel, gamle kvitteringer, parfymer i alle mulige slag, deodorant, mac, lader, kamera, hårbørste, pengebok og nå som jeg sjekket har jeg jammen en sokk der også. Og en stringtruse. 

3. Hva bestiller du på kafé?
Kaffe mocca (skrives det sånn?), dobbel med ekstra krem på toppen! Som regel spiser jeg noe også.. Brownies!

4. Hva står det på den siste SMS’en du mottok? 

“Jo det e jo absolutt en fordel at det e så mye billigere der, men ja vi finn ut mer om det i mårra blir nok ikke noe problem <3 Og drar hjem fra festen nu så flyet skal æ ikke miste nei” fra Anne-Sofie. 

5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg?
Anne-Sofie, mamma, Jan, Marte, Anette-Marie, Joakim, Tinashe, Fetisha.. En av de. 

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din?
Den er rosa og hvit og ready for the garbidge, for å si det mildt.

7. Kan du bytte olje på bilen?
Burde si ja ettersom jeg har lappen men den kunnskapen slapp jeg vel tak på rett etter oppkjøring – som forøvrig gjelder alt annet med bil som hvordan jeg parkerer, rygger, hva reglene for vikeplikt er osv. jeg er SÅÅÅ dårlig med bil..

8. Hva har du hatt av kjæledyr?
You name it, så har jeg hatt det.. Marsvin, kanin, hamster, oter (!!!), undulat, pinnedyr, alle mulige slags fiskearter, katt, hund.. Og sikkert fler!

9. Har du noen piercinger? 
Nei, jeg har hatt i navelen og i tungen men har tatt ut begge. Trives sååå mye bedre uten!

Caps fra Urban Outfitters / Kjole fra NELLY TREND 

10. Norge på sitt beste?
Harstad på sommeren med midnattsol! Vakkert er det.

11. Hva gjør deg lei deg? 

Jeg blir lei meg av å se mennesker som virker triste eller ensomme, for eksempel en gammel mann som sitter alene på resturant.. Det trenger jo ikke å være noe spesielt sørgelig over situasjonen, men jeg blir det likevel. Eller hvem som helst som egentlig virker ensomme, ensomhet er det verste jeg vet og det treffer meg så inderlig. Eller bilder av isbjørner som drukner fordi polene smelter. Eller dyr som har det vondt. Sist gang jeg gråt var av den videoen som sirkulerer rundt nå, av den 5 år gamle syriske gutten som ble hentet ut fra ruinene. Da gråt jeg masse. 

12. Hva gjør deg glad?

Å være sammen med noen uten å være sammen med noen, om det gir mening. At man henger med noen så gjør man ulike ting.. Å oppdage en ny forfatter jeg liker, å gjøre en god jobb å være effektiv, å gå tur med Charlie eller ligge i lilleskje. 

13. Hva er drømmejobben din?
Jeg har vel den beste jobben i verden akkurat nå, og da tenker jeg ikke på bloggen bare men generelt ALT jeg får være med på! Jeg har utrolig mange historier jeg en dag kan fortelle mine barnebarn, og det takker jeg gud (eller meg selv..?) veldig hardt for.

14. Er du fornøyd med deg selv?
Ja, og nei. Men jeg har lært meg å komme over mine utseendemessige “utfordringer”, nå er det personlighet jeg fokuserer på og skal jobbe med.

15. Hva var det siste du kjøpte?
Godteri…. 🙁 Skammer meg over matvanene mine. 

16. Liker du kinesisk mat?
Ja, men jeg ELSKER det ikke og spiser alltid det samme. 

17. Når var du i kirken sist?
Rett etter 22. juli for å minnes de som hadde gått bort, rett etter tragedien hadde skjedd. Jeg er ikke kristen og oppsøker ikke kirken til vanlig. 

18. Hva skal du gjøre når du er ferdig med å skrive dette innlegget? 
Da skal jeg rette på trusa, eller det skal jeg kanskje gjøre akkurat nå, men den går litt sånn opp i rumpesprekken på en ubehagelig måte så jeg må fikse på det. 

19. Har du noensinne vært i en ambulanse?
Jeg har vært i ambulanse ja! En gang fordi exen min ble hentet i det, og en annen gang fordi jeg selv ble hentet, og det var en spesiel oppplevelse og egentlig litt gøy. 

20. Fortell noe som leserne dine mest sannsynlig ikke vet om deg?
Jeg har en fobi mot doruller uten dopapir, A4-ark og når det kommer noe hardt i maten, for eksempel et hardt korn av pepper. Da klarer jeg ikke å spise mer. 

21. Er foreldrene dine gift eller skilt? 
Mamma og pappa er forlovet og har vært sammen i 25 år ♥ 

22. Hvor mange puter har du i sengen?
En pute fra stuen og en vanlig pute som dessuten er full av selvbruning og burde vært skiftet på for lenge siden. 

23. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?
Barføtt, jeg eier ikke et eneste par sokker, så det var da en annen fakta om meg dere kanskje ikke visste. 

24. Hva hører du på akkurat nå? 
En sang som han ene kompisen min i Lemaitre har laget, som ikke har kommet ut! Hører på den hele tiden og digger den og håper håper håper den kommer ut for alle sin del. 

25. Hva drikker du helst til frokost?
Saft med sånn “champagne” smak. Herregud så sykt digg det er, får små-panikk om jeg ikke har det hjemme. 

26. Hvilken favorittlærer hadde du på videregående? 
Jeg hadde en som het Ulf men så ble han plutselig frekk mot meg og bestevenninna mi, ikke at jeg kan huske hva han sa eller hva som var greia, jeg bare husker at vi snudde oss mot han plutselig.. haha. 

27. Vil du ha barn?
Jeg vet ikke. Jeg tenker ikke så mye på det, men jeg skal ikke ha barn før jeg føler av hele mitt hjerte at jeg er klar for å gi så mye kjærlighet til et annet menneske. Jeg må være ferdig med meg selv først og ha lært meg det jeg trenger for å kunne videreføre til mine barn. Men det aller viktigste er at mannen jeg har barn med skal være en jeg ville ha vært stolt av å ha videreført genene mine med. Til nå har jeg kun møtt en person hvor jeg tenke at “shit, han der altså, han kunne vært far til mine barn” og hadde det hatt seg sånn at jeg fikk barn med han ville jeg ha vært glad, enten jeg og han var sammen eller ikke for han ville vært en fantastisk far. Men om det hadde vært en eller annen idiot som ikke ville ha gitt mine barn det de fortjente, så hadde jeg ikke ønsket det nei. 

28. Kan du noen andre språk enn norsk?
Jeg kan snakke engelsk og svensk:) 

29. Hva bruker du helst penger på?
Mat, reiser og vesker.

30.Hvordan imponerer man deg?
Noen som er inkluderende ovenfor alle mennesker, jeg hater de som er “for kule” og skal gjøre seg til. Og ikke spille spill. Det har jeg fått så jævlig opp i halsen det siste året. Og å være i følelsesmessig kontakt med seg selv er utrolig viktig. Ellers liker jeg at gutten eller jenta jeg er sammen med har et talent og noe de er lidenskapelig opptatt av, det kan være en helt “vanlig” jobb, maling, musikk, skating.. Uansett. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg