til min kjæreste

I dag er det ikke noen vanlig dag… for idag har min store kjærlighet bursdag!!!! 😀

Robin fyller 21 år idag, og nå har vi bodd sammen i 6 måneder! Wow, tiden går fort, og jeg kan ikke tro at vi har vært sammen hver eneste dag i så “lang” tid uten å bli litt lei av hverandre. Med hånden på hjertet, det har ikke vært et eneste sekund hvor jeg har tenkt at jeg aller helst skulle ha hatt noen timer alene, eller at han er irriterende osv osv. Jeg blir så glad hver eneste gang jeg ser han, og ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er i det mennesket her. Gratulerer med dagen, verdens beste ♥ Blir mer forelsket i deg for hver dag som går.

Jeg trener som vanlig nesten hele dagen, men vi hadde en liten kosestund / feiring her hjemme klokken 00:00 hvor han fikk åpne gaven fra meg og kose litt. Han fikk noen klessplagg og en slags “eventyrbok” jeg har laget med fortellingen om oss, masse bilder og slikt. Han ble superglad, og da er jeg glad. Jeg håper jeg rekker litt tidlig hjem ikveld, han er verdens beste støtte i denne perioden og idag skal jeg vise litt ekstra godt hvor høyt jeg setter pris på det. Dette blir en uke full av kjærlighet, først bursdag, så kjærlighetstema på fredag i mitt dansecrew hvor familien til robin kommer helt fra sverige for å se på (!!!), og så valentines day på lørdag. Herlig!

77 kommentarer
    1. Du er så heldig. Verden smiler til deg akkuratt nå men verden ser jo også bedre ut gjennom et smilehull <3

    2. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    3. Hehe så koselig ^^. Husker hvordan jeg hadde det når jeg var nyforelska i kjæresten min og vi skulle gjort hva som helst for å være sammen hver eneste dag det første året. Var som noen kaniner haha x) så dere er heldige som kan være sammen i denne ny forelskelses tiden 🙂 kos dere ^^. Håper virkelig at dette er din store kjærlighet slik som min kjæreste/samboer er ^^. Tiden går fort når man har funnet den rette :)7 år går fort her i gården i alle fall 😀

    4. dere er så utrolig fine sammen.hadde jeg ikke hatt kjæreste selv, hadde jeg vell døds av sjalusi over hvor utrolig vakre dere! har selv kjæreste og vi har vært sammen i 1 år og snart 3 måneder, og kjenner fortsatt på den nyforelska følelsen!
      Gratulerer med dagen til Robin, han er en heldig mann.

    5. 80 000 kr for et innlegg, vell litt i overkant! Her bør man se litt mer sør mot barna i Afrika!

    6. For en super duper fantastisk blogg dette er! Du er mitt forbilde. Vær så snill å legg ut flere nærbilder av deg 🙂

    7. Har du prøvd “Akinator” på nett? Siden stiller deg spørsmål, så svarer du, så finner den frem til personen du tenker på raskt. Siden fant frem til deg haha 😀

    8. gratulerer så masse med dagen til Robin! Du er kjempe flink på mitt dansecrew, og selvfølgelig heier jeg på deg hver eneste fredag<3 Jeg har et lite spørsmål som jeg håper du kunne svart på.. Jeg skal være russ i år, og til vanlig bruker jeg clip on extensions fra luxushair. Jeg lurer på å bruke sånn extension som man limer på akkurat i russetiden, fordi jeg ikke liker å ta av håret foran andre folk.. Jeg har ganske tynt hår så derfor advarer flere meg mot å gjøre det. Jeg har lest bloggen din i mange år og mener å huske at du har brukt det samme fra luxushair. Kunne du fortalt din mening om dette, og kanskje komme med tips til hva jeg bør gjøre?
      Til slutt vil jeg bare si at jeg var på klessalget ditt og kjøpte en nyydelig kjole av deg, turde ikke å spørre om annet enn å ta bilde med deg fordi jeg rett og slett ble så starstruck! Haha! Håper på å se deg igjen en annen gang, så kanskje jeg faktisk tørr å snakke skikkelig til deg. Du er så bra! Heier virkelig på deg

    9. Jeg er selv i et forhold. Har vært med fyren min i 4 år nå, vi har bodd sammen i 3 og vært forlovet like lenge. Men når jeg leser om deg og Robin så kjenner jeg at jeg blir så sjalu 🙁 Det er så mye kjærlighet mellom dere, noe som har blitt litt borte her 🙁

    10. Gratulerer så mye med dagen til Robin, og bare så jeg får sagt det – så er dere superfine sammen! Dere må være en av mine favoritt-celebs-kjærestepar, siden dere bare oser kjærlighet av dere :).

    11. Marlene: Slik kan man alltids få tilbake! Husk at både du og kjæresten din endrer seg hele tiden, man må bare klare å se det og falle for hverandre litt “på nytt”. Bare på seks måneder har jo både jeg og robin endret oss mye, det er viktig å se, og legge merke til de endringene og tillate seg selv å oppdage partneren litt på nytt HELE tiden.. Nå er jo ikke jeg gift og har heller ikke vært i et forhold lenge, men så langt funker det veldig fint for meg. Lykke til <3

    12. Julie: Tusen takk 😀 <3 Jeg har mistet ganske mye hår av tape, og om jeg var deg, så ville jeg nok ikke ha startet med det i utgangspunktet for da blir man avhengig...

      Så bra at du ble fornøyd med kjolen, og veldig hyggelig at du kom <3 håper du kommer på neste også!

    13. Så herlig. Kjæresten min og jeg ble kjent på folkehøgskolene og ble sammen allerede den første uka. Bodd i samme rom siden og nå i samme leilighet. Lengste vi har vært fra hverandre er èn helg. Og det er alt for mye savn. Så her er vi nyforelsket hver dag ❤️❤️❤️ Snart har vi vært sammen i 2 år og 6 måneder !
      Kos dere masse i hverandres selskap, det er så deilig følelse!

    14. Jeg og samboeren har vært sammen siden jeg var 17 og han 24 og i sommer har vi vært sammen i 11 år:)

    15. Åh det er så fint å se hvor forelsket dere er. Har vært med kjæresten i 8 år, og her er det veldig dødt. vurderer frem og tilbake om jeg burde gå eller ikke, for når jeg ikke lenger vil ha sex med han engang så er det kanskje ikke så mye å fortsette for. Men såå vanskelig å gå!! Jaja, nok om meg. Gratulerer til Robin!<3

    16. Så kul ide meg eventyrbok! det må jeg prøve engang 😀 håper Robin og du får en kjempefin dag! lykke til på fredagen, heier på deg ♥

    17. Hvorfor dekker du deg til med store hetter og skjerf når du går ute? Er du redd for å bli sett?:( Tenkte på snapen til Anette Marie og andre tilfeller jeg har lagt merke til.

    18. Hei, det er vært en glød over deg i det siste, du er virkelig nydlig og ser lykkelig ut! noe jeg håper du også er! Bloggingen har vært super bra og variert, med masse masse fine bilder, forsett den supre bloggingen hilsen en nå fast leser 🙂

    19. Kjære, vakre Sophie Elise. Jeg vet at denne kommentaren ikke passer til innlegget, men det gjør ikke noe. Jeg vet at mange er imot deg bare fordi du har fikset litt på deg, og det er virkelig helt tragisk. Det at du har fikset noe på kroppen din, betyr ikke at du som person er fæl. Langt ifra. Jeg kjenner deg ikke, men må virkelig si at jeg ser opp til deg. Du har så mange gode tanker og meninger, og jeg blir så inspirert. Fortsett med å være deg selv – det er slik vi liker deg. 🙂

    20. Gratulerer til din kjære, så koselig! Min kjære har også bursdag i dag, så er en ekstra fin dag 🙂 Ha en flott dag med kjæresten din!

    21. Samme har jeg gjort med min kjæreste! Vi har vært sammen i 4 1/2 år og har nå fått et barn sammen. Første året vårt lagde jeg en eventyrbok med tekst og bilder som fortalte historien om oss,bare i sjørøver form (siden vi begge likte det da vi ble sammen) siden den gang har han fått en oppfølger og jeg tenker å fortsette med dette til vi er gamle og grå sammen 🙂 utrolig gøy å lage,gi vekk og ikke minst ha i bokhylla si 😉
      Gratulerer! Dere er nå søte og da… <3

    22. Gratulerer med dagen til Robin! Dere er nydelige sammen. Blir så glad av å se bilder av dere og høre om hvor godt dere har det!

    23. Gratulerer med overstått til Robin!:D
      Har selv kjæreste og samboer, vi er sammen hver eneste dag, studerer t.o.m det samme:)
      vært i lag i over tre år – og den nyforelskafølelsen forsvinner aldri:) det er fantastisk:)
      Lagde en slik scrapbook til han for et par år siden, og han elsket den:) hadde mange tomme sider i den, slik at vi kan fortsette på den fremover:)

    24. Gratulerer så mye med dagen til din kjære!
      Det jeg skal si nå er på ingen måte ment som kritikk-men som et lite tips til deg..
      Så på god morgen Norge i går- så utrolig flink og skjønn du er!
      Det stråler av deg:)
      Men jeg kunne ikke unngå å legge merke til kviseutbruddet ditt ( er hudterapeut)
      Jeg kan forstå at det er mye stress om dagene og lite tid til selvpleie, men jeg vet selv hvor kjipt det er for oss jenter når vi får disse utbruddene. Vil annbefale deg noen turer til en hudterapeut å få skreddersydd behandlinger og produkter for din hud. Gi det noen dager så vil du merke forskjellen!
      Som sagt-ikke ment som kritikk men bare ett lite tips til søte deg:)

    25. dere er såååå fine sammen!
      ser opp til deg!!!! virkelig. kommer så langt med å ha sånn holdning som du har, ønsker meg virkelig det selv.
      YOU GO <3

    26. Hei ble nylig vegetarianer. Kan du legge ut ett innleg om hva du spiser, syntes det er vanskelig å finne et variert kosthold og det blr mye av det samme! Har du noen middagstips? 🙂

    27. Line: Det har jeg gjort, og det hjalp absolutt ingenting.. har gått til forskjellige hudpleieterapauter over to år, og ingenting funker for meg. Så jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre.

    28. Anonym: Hei! Ja, det høres sikkert helt teit ut, men jeg liker ikke å bli stirret så mye på når jeg er ute og det skjer jo.. så jeg dekker meg en del til. Ikke fordi jeg tror jeg er justin bieber, men når man har dårlig tid, ser fæl ut og stresser så dekker jeg meg gjerne litt til.

    29. hei, elsker bloggen din den er super bra. deg å kjæresten din passer så perfekt sammen. du å ha et fint å suksesfult år og kose deg mye

    30. Så skjønt skrevet!! Du virker som et godt menneske Sophie! 🙂 Håper sånn dere har det sammen nå ikke blir ødelagt av bagateller – for kjærligheten utholder alt, tror alt og håper alt. <3

    31. Gratulerer så mye til Robin med dagen som var! 🙂 Lurte på om du kunne legge ut om hvordan du lagde eventyrboken du gav til Robin? En utrolig hyggelig gave! Og ikke minst en fantastisk inspirasjon for andre! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg