Sophie Elise x unique – 70tallet

 

Jeg er veldig fornøyd med dansen vår for igår! Men, dere skulle ha sett meg på backstage likevel. De tre første ukene fikk vi nesten utelukkende gode tilbakemeldinger fra dommerne og det blir man fort bortskjemt på, jeg hadde blitt forberedt av guttene på at nå ble det å komme litt kritikk, og slik ble det også. Jan Fredrik var riktignok tidenes cheerleader og pumpet meg opp som bare det, men det er fort gjort å bli usikker på seg selv og sin egen prestasjon når noe man har jobbet hardt med i en hel uke blir slått ned på. Når sitt beste ikke føles godt nok. Jeg var 1000% sikker på at vi ville havne i battle mens vi satt på backstage, og var så nervøs at jeg ville kaste opp. Når vi hadde kostymeskifte var alle deltagerne helt i hundre, alle stresset rundt og var sikker på at akkurat de kom til å ryke, så jeg var absolutt ikke den eneste som følte det på den måten. Det er en utrolig merkelig boble som det er vanskelig å beskrive.. Men vi klarte oss. Selv om noen av dere også kommer med kritikk, noe konstruktivt og annet unødvendig, må jeg bare ta det til meg også. Jeg kan ikke gjøre noe med at jeg er stygg på tv – det er slik jeg ser ut. Det eneste jeg kan forbedre nå er dansingen min, for min egen selvfølelse har økt et par hakk, selv om jeg enda har en vei å gå der også. Jeg kan gjerne klare meg uten å nesten kaste opp hver gang vi skal på liksom, haha.

Jeg kjemper som en gal hver eneste dag. Uke etter uke med en helt ny dans. Jeg har aldri danset i mitt liv og jeg har hatt enorm sceneskrekk i flere år, men sakte men sikkert blir jeg bedre og tør mer, det håper jeg dere ser også. Jeg vet liksom ikke hva mer jeg kan gjøre, med alt press og stress føler jeg meg litt sunket av det hele og skulle ønske jeg kunne prestere bedre og imponere dere enda mer. Med skader jeg sliter med og alt mediehysteri i tillegg så ble det nok litt for mye idag. Det er vanskelig å filme, være glad og prestere når man bare vil gråte – fordi jeg føler jeg skuffer guttene sånn, selv om jeg innerst inne vet at de ikke tenker sånn.

Ikveld skal jeg omgås med min kjære, vi tenker å gå ut og spise, kanskje bowle litt og kose oss. Jeg må lade batteriene, for imorgen skal vi kjøre på. Denne uken skal jeg lære meg enda et nytt nummer og må virkellig steppe det opp for å bevise at jeg også fortjener dette, i tillegg må vi ha øvd inn en ny battle. Det blir mye jobb denne uken altså, men jeg kjemper!!

TAKK til alle dere som stemte på oss igår, uten deres stemmer måtte vi ha forlatt konkurransen. Vi er utrolig takknemlige! ♥

109 kommentarer
    1. Synes til å aldri ha danset før så gjør du en kanon bra jobb! Det er ikke mange som får til det du får til, og det ser virkelig ikke ut som om du har sceneskrekk idet hele tatt 🙂

    2. Hva mener du egentlig med at du har hatt enorm sceneskrekk, når du sier at du aldri har trengt å stå på en scene. Det er jo bare frykt for det ukjente og noe du ukke er vant til. Man så jo fra dag én at du absolutt IKKE haddr sceneskrekk. De som virkelig har sceneskrekk er ca like redd gang etter gang de står på scenen (kan forbedres, men du skjønner poenget) og det fører til at de presterer mye dårligere. Føler at du bruker det for å ha en unnskyldning om du ikke skulle gjøre det så bra som fu ønsket, sånn at du kan skymde på sceneskrekk om du danser dårlig.

    3. Hei Sophie Elise
      Du har en fin blogg:)
      Jeg lurer på om jeg kan være så heldig å få intervjue deg. Dette er i forbindelse med min avsluttende bachelor oppgave. Kunne du tenke deg dette?

    4. Du er IKKE stygg på TV. Den idioten som har fortalt deg det er nok noen som ikke er særlig fan av deg, og vil bryte deg ned. Du er pen på TV, jeg lover deg.
      Til anonym over meg: Det er fordi det er det eneste hun gjør om dagen. Hun har omtrent ikke tid til å blogge, og når hun blogger, så blogger hun om hva som skjer rundt henne. Støtt henne heller i det hun gjør, i stedet for å komme med unødvendig kritikk.

    5. Sophie? Det du sier nå er bare tull! Du er helt rå på scenen! Du danser som en helt, og ser helt nydelig ut. Hev deg over unødvendige kommentarer, de har virkelig ikke peiling. Jeg gleder meg til hver fredag for å se deg danse, og blir like imponert hver gang. Og det at du smilte denne gangen, var toppen av kransekaka. Du strålte som en sol i går, og det gjør du bestandig. Stå på Sophie, JEG DIGGER DEG!

    6. Ikke press deg selv, bare ha det gøy! Da går det så mye lettere;) merket lise karlsnes fikk ingen negative kommentarer på at hun hang etter i dansen.. Rart at du fikk det, for du danset tusen ganger bedre enn henne!:)

    7. Jeg er helt imponert! Til å ikke være profesjonell, så danser du helt fantastisk bra! Og DEN energien! Jeg er helt enig med JF! Jeg heier på deg 😘

    8. Jeg kommenterer veldig sjelden på bloggen din, men jeg leser den hver dag, og etter at Mitt Dansecrew begynte gleder jeg meg alltid til å komme inn på bloggen din i helgen og se videoen. Du er FLINK! Og FY SØREN, så gøy det var å se på denne dansen. Det vises så godt at du storkoser deg, og jeg er veldig imponert over fotarbeidet ditt. Stå på, dette klarer du 😀 Heia heia! (Og ta litt vare på deg selv innimellom slagene da <3)

    9. Dette har hittil vært ditt beste nummer etter min mening! Man ser at du storkoser deg, og den sprudlende energien din smitter tydelig over på publikum! Er også utrolig imponert over hvor stor fremgang du har hatt innenfor dans, dans er vanskelig og krevende og mange bruker år på å komme seg opp til dette nivået, så jeg tror du er et naturtalent! Stå på og kos deg videre!

    10. Vet du hva, jeg synes du er kjempeflink på dansescenen! Du gir virkelig alt du kan og det er kjempeinspirerende å se deg bli mer og mer sikker på deg selv og tørre alt det du gjør. Det stråler av deg og du ser så bra ut, stå på! Stor klem 🙂

    11. Du er råkul på scena! Du har en kul danse-holdning og passer superbra til dette! Stå på videre, og vær så snill å ikke vær så streng med deg selv 🙂

    12. Hei Sophie Elise 🙂
      Jeg har aldri kommentert noens blogg noengang, men nå følte jeg for det. Du virker som en supersøt jente med mye å gi, spesielt i Mitt Dansecrew. Verden kan gjøre deg usikker, med kommentarer og drittslenging. Bare husk at de som kommenterer negativt om deg og/eller andre, de må være så utrolig misfornøyde med seg selv. Ikke la dems dårlige selvtillit dra DEG ned. Selvom jeg kan skjønne at du blir lei av slike kommentarer, så hev deg over det! Du er så mye bedre enn de forbanna drittslengerne. Du er utrolig energisk i dansen og faktisk syns jeg du er kjempeflink, amatør eller ei. Jeg stemmer faktisk på deg hver gang 🙂 Så, fra en 26 år gammel “dame”; Jeg heier på deg, lille venn!!! Stå på! ALDRI gi deg 🙂

    13. Synes du ser nydelig ut, enten du danser, er på TV og i virkeligheten! Du blir desuten bare flinkere og flinkere for hver uke, og jeg er alltid på plass til å stemme hver fredag! Lykke til, tror faktisk du har en god sjanse til å vinne! 🙂

    14. Du er den beste der, helt seriøst. Du har gode moves, og rå på scena. Støttet Jan Fredrik og hans kommentarer igår, og det gjorde resten av familien min også. Heia heia Sophie!!!!

    15. Jeg har sett på noen bilder at det er en snusboks der, så jeg lurer på om du snuser? jeg vet ikke om du gjør det, men jeg tror du gjør det fordi det er en snusboks foran deg når du er hos frisøren eller du blir sminket før du skal danse. Det er utrolig dumt av deg. du kan få kreft og du får stygge tenner av det. men alt i alt så vet jeg ikke om du gjør det, men det er utrolig dumt selv om.
      blir glad hvis du svarer ærlig på spørsmålet. Du kan godt snuse for min del, men jeg er i mot det. men du bestemmer over deg selv! Og hvis du svarer ja på at du gjør det så ikke bry deg om hva alle de andre sier, siden det er ditt valg!:)

    16. Du er utrolig flink til å danse! Det synes ikke at du har sceneskrekk, for meg ser det ut som at du har stått på scenen og danset lenge!
      Så stå på, jeg heier på deg!

    17. For det første, hva faen?! Du er IKKE stygg på tv! Du er sykt nydelig og så vakker Sophie! Som den over sa, den som sa at du ikke er det er bare sjalu!
      Du er dødsflink! Jeg digger deg og heier på deg! Uten å overdrive og 100% ærlig, synes jeg du er den beste i Mitt Dansecrew. Det er HELT SYKT hvor flink du er når du har aldri danset før! Jeg håper virkelig at du vinner og skal gi deg så mange stemmer som mulig!
      Stå på Sophie! Vi heier på deg! Drit i drittungene som kommer med hate, du er RÅ! HELT RÅ! 🙂

    18. ble skikkelig ubekvem av å se deg i hvit ettersittende topp, uten bh, sammen med familien min. Greit å gå sånn hjemme (vet jo bh er ubehagelig), men på trening, når det filmes til hele norges befolkning? Vulgært spør du meg xD

    19. Du er kjempe pen på tv, mest sansynlig i virkeligheten også 😀 Håper dere vinner, stå på skjønne deg!

    20. Fikk vondt inni meg når jeg leste “jeg kan ikke noe for at jeg er stygg på tv, det er slik jeg ser ut”- setningen.. At noen har skrevet dette i en kommentar på bloggen din, eller hvor du har hørt det fra er et bevis på hvor stygge folk kan være mot hverandre. Det er IKKE sant, sånt må du ikke ta til deg!!
      haters gonna hate., let them, but do not believe a word they say!!!
      Du var kjempeflink i går som de andre gangene, stemte på deg! du var så tilstede, så glad og energisk… Må jo være det aller viktigste å ta med på en scene + du er rå til ikke å være en profesjonell danser.. det vedder jeg på crewet ditt synes også 🙂 klem

    21. du er så herlig på scenen, Sophie ! blir så glad av å se deg sprette rundt, glise og ha det gøy, det smitter virkelig over til meg som sitter i sofaen og ser på! dere fremfører dansen kjempebra og jeg ser godt at du blir bedre og bedre for hver gang og utviklingen er kjempebra. Fortsett å stå på så vil du se at dere kommer til å nå utrolig langt! Så får du så langt det lar seg gjøre prøve å sperre ut ukonstruktiv og usaklig kritikk!! 🙂 du ER flott!

    22. Den som sier du er stygg på tv kan ta seg en bolle fordi du er faktisk en av de søteste personene på denne jord. Du gjør det supert i Mitt Dansecrew, vi er stolte av deg og du burde selv være stolt. Du klarer dette så bra! 🙂

    23. Du ser jo ut som en profesjonell danser! du fortjente mye mer skryt, tror dommerne ser mye rart som ikke “vanlige” folk legger merke til, for denne dansen var kjempeunderholdende og utrolig bra!!

    24. Sophie, for det første så har du jobbet deg til en posisjon som gjør at du faktisk blir tilbudt å være med i et sånt program som dette, i en alder av 19 år (ja jeg vet du er blitt 20 nå men du var 19 når du ble plukka ut :)), og i tillegg har du guts nok til å faktisk si ja…og så stiller du opp og gjør en fantastisk innsats! Det er mer enn NOEN av disserne og haterne har gjort, eller kommer noensinne til å være i nærheten av ! SÅ – never mind the losers. 🙂 🙂 Stå på, du er herlig å se på, du kommer til å nå langt! Vi heier på deg!

    25. Jeg hadde bare lyst til å si at du er helt f-a-n-t-a-s-t-i-s-k på scenen! Jeg var følgt bloggen din utrolig lenge nå og tror ikke jeg har sett et så stort og lykkelig smil på lenge nå<3 du er så utrolig glad og gleden stråler ut av deg når du danser, og du virker så utrolig lykkelig, at jeg smiler for jeg selv når jeg ser på deg danse! Du er helt nydelig og ta til alt det gode du får, fordi det fortjener du så utrolig masse! Gleder meg utrolig masse til å se deg igjen neste uke, Sophie<3 Du er best

    26. Skjønner ikke dem som skal rakke ned på utseendet til andre. Du er jo supersøt på scenen, med munnen både lukket og åpen! Hehe:)
      Du er flink! Stå på!:)

    27. hahah slapp heeeelt av, du ser fantastisk ut på tv og det mener jeg seriøst! hvordan du er til å danse skal jeg ikke si noe om fordi jeg vet ikke hvordan man skal danse men etter hva jeg kan se med min (ikke-eksisterende) erfaring ser det kjempebra ut!!
      håper bare du ikke sluttkjører deg selv helt, fordi til syvende og sist stemmer ikke folk på deg om du tar 3 trinn feil eller ikke, de stemmer på deg etter hvordan utstråling du har og om du virker tilfreds og avslappa eller ikke (du har virka avslappa og tilfreds ogsånn altså), men er sikkert fort å trene så mye at man nesten ikke orker å være ordentlig sprudlende når det faktisk gjelder.
      kanskje bedre å ta et par timer ekstra fri en gang i uka for å hente seg inn igjen litt og ha litt mer og gi på treningene for å få litt bedre utbytte av det og kunne være i 110 på sending.
      du er kjempeflink btw

    28. jeg blir like imponert hver gang du kommer på scenen jeg. når du aldri har danset før så vet jeg ikke helt hva mer folk kan forvente av deg. du ser ikke stygg ut på tv, så opp med selvtilliten sophie! lykke til denne uka! <3

    29. Må le av Karlsen. Det der går ikke an å fake. Så god skuespiller er han ikke. Så ta til deg utbruddene hans, og vit at han mener det. Fordi du ER dyktig, 🙂

    30. Nei nei nei neeei Sophie! Du er så ABSOLUTT IKKE stygg!! 😳 hvem i alle dager kan si noe sånt!!??? Du er fantastisk skjønn og flott både på bilder og på tv!! Er det en person i verden jeg virkelig skulle ønske jeg kunne gitt en klem til er det deg.. Den mengden bullshit du får slengt mot deg fortjener ingen! Det er den typen kommentarer du ikke kan ta til deg!! Dommerne kommer ikke alltid med positive komentarer, verken på mitt dance crew, skal vi danse eller idol (osv) men det er ikke for å rakke ned på personen, det er for å gi en tilbakemelding i fra en ekspert sitt ståsted for at deltageren skal bli bedre ☺️💕 ALDRI tvil på hvordan du ser ut på tv for utstrålingen din, personligheten din og utsenet ditt er det så absolutt ingen feil på!! Du er helt herlig innenfra og ut 💜✌️

    31. Kommenterer sjelden, men må bare få sagt; du strålte på gulvet i går, og var utrolig flink og ikke minst vakker! Det første jeg tenkte var at nå har ho virkelig blitt en danser! 🙂 du fikk det til å se så naturlig og lekende lett ut, samtidig som uttrykkene var på plass! 🙂 heier på deg!

    32. Du er ikke stygg på TV! Skamme seg de som sier det. Du har en skikkelig utstråling og man blir skikkelig glad av å se på deg! Du er kjempe flink, stå på!

    33. Jeg synes du virker trygg på scenen, og du er absolutt ikke stygg 🙂 Faktisk har jeg fått et mye bedre inntrykk av deg etter dette programmet, du virker jo så søt og glad! Dansen var også veldig bra, men det er noe som får den til å virke smålig rotete. Har prøvd å sett den på nytt nå, og det eneste jeg kommer fram til er at det må være kostymene. Synes ikke de var noen sammenheng i ditt og de andres kostyme, og du så kanskje litt for 2015 ut i forhold til dem 🙂 Genrelt var jo kostymene veldig fargerike og kanskje smålig forstyrrende, haha. Menmen! Du bør være fornøyd 🙂

    34. jeg er vanligvis ikke fan, men dansen denne uken var virkelig bra, du hadde en fantastisk utstråling! stå på sophie!

    35. Det er da ingen i kommentarfeltet i den siste tiden som har kommentert at du er stygg på TV.. rundt Bloggerne er det alltid folk som skal påpeke at du ser annerledes ut på TV enn på din egen blogg, men har ikke sett en eneste kommentar som sier at du er stygg på TV i sammenheng med MDC.
      Men jeg ser jo den at det må skapes et samtaleemne, og det fungerte;)

    36. Hei hva heter han høye i crewet? Hils han og si at han e syykt digg! hahaha, spesielt når han danser! Serr du må si det til han!!

    37. Jeg synes du ser fin ut på scenen. Du gaper litt mye når du danser som du har påpekt selv, men jeg skjønner at det sikkert bare er av entusiasme og glede. Du er heldig. Håper dere kommer langt, og vinner. Jeg tror du er en av folkets favoritter. 🙂

    38. Sophie, du må virkelig jobbe med å overse negativ dritt! Fra mitt ståsted virker det som at hets og kommentarer får kontrollere en del av deg, ditt liv og dine valg. Det sårer meg at folk gir deg usaklig kritikk, og det sårer meg mer at det går så hardt innpå deg.
      Du er en sterk person som gir av deg selv, og for meg virker det som du er ærlig både mot deg selv og andre. Det er en verdifull egenskap du har, og dette er grunnen til at jeg beundrer deg. Jeg skulle likt å sett deg like ærlig, jordnær og ekte utenpå, som du er inni.
      Lykke til videre med trening, media, stress og press. Stå på, og stå imot! Heier på deg 🙂

    39. Jeg syns du er kjempe flink til å danse og du fortjener å komme langt i konkurransen. Du har en fantastisk bra utstråling på scenen og det er ikke mange som har det når de gjør noe de nettopp har lært seg. Du smiler og “flørter” med publikum gjennom hele dansen og du har enormt mye positiv energi på scenen.
      Du må ikke ta deg så nær av den negative kritikken. Prøv heller å fokusere på de positive tilbakemeldingene og den konstruktive kritikken som kan hjelpe deg videre i konkurransen 🙂
      Lykke til videre

    40. jeg blir helt sjokkert når folk sier du er stygg på TV. For du er alt annet enn stygg, du er nydelig vakker! Og jeg syns du var kjempeflink til å danse. Jeg heier på deg videre og tror du kommer langt! Fortsett å ha det gøy og tro på deg selv, for dette klarer du veldig fint 🙂 God klem til deg.

    41. Jeg må bare si at jeg ikke skjønner hva dommerene mente med “overtent”, du var jo fantastisk!! Jeg syntes ikke kritikken var berettiget, isåfall fortjente de andre deltagerene også mye mer småpirk, for du var faktisk en av de beste på fredag, selvom det ikke fremsto sånn på dommerenes tilbakemelding.

    42. Du er ikke stygg på TV! Du er nydelig, Sophie Elise! Det ser virkelig ut som du koser deg, og det er herlig å se på deg <3 Stå på, du er kjempeflink!

    43. Du er ikke stygg på tv, og på fredag så du mye bedere ut. Det så ut som du koste deg. Og det har ikke jeg sett de tildligerene fredagene. Så jeg syns du er fantastisk. Du imponerer stort.

    44. Enig med silje over her. har lest kommentarfeltet sidd selv. Ingen sier du e4 stygg på mutt danswcrew. Du skriver det slik at folk skal skrive “du er ikke stygg på tv”, og det virket. Gratulerer med å fiske etter komplimenter.

    45. Hei, kjære deg!
      Jeg er innom bloggen din stort sett hver dag, men legger ytterst sjelden igjen spor. Det du skrev i dette innlegget med “jeg kan ikke for at jeg er stygg på tv, det er slik jeg ser ut” traff meg midt i hjertet. Synes absolutt ikke du ser noe ille ut verken på TV, bilder eller noe annet sted. Stå på, synes du har blitt ordentlig flink til å danse!
      PS: kjæresten min (som er en selverklært blogghater) synes forresten også at du er kjempeflink! Tror han fikk et bittelite hakk i staheten når han faktisk måtte innrømme at jeg hadde rett 😉
      (At han er blogghater betyr forresten ikke at han klikker seg inn på diverse blogger og sprer shit og dårlig stemning, det betyr bare at han ikke ser poenget, og ikke leser dem at all. Flere her inne som burde følge dette eksemplet ser jeg.)

    46. Er da ingen som har skrevet at du er stygg? Og hvorfor alltid unnskylde deg hvis det går litt dårlig? Er da ingen skam at man ikke kan prestere til enhver tid 🙂

    47. Jeg syns du er superflink! 🙂 At du er stygg er i hvert fall rent tullprat, du er ei utrolig skjønn jente 🙂 Masse lykke til neste fredag, alltid like spennende å følge med 😀

    48. Du er ikke stygg på TV sophie, du er supesøt og sjarmerende! Gjennom bloggerne og mitt dansecrew føler jeg at jeg har blitt kjent med den ekte Sophie, jenta bak tøffe innlegg, lettkledde bilder og kontroversielle utsagn! Selv om du alltid har vært åpen om både oppturer og nedturer, er det godt å få se det med egne øyne på kroppspråk og utstråling- både positivt og negativt! På bloggen kan du fremstå så voksen, så veldig voksen- og det er deilig å se at du er ei ung jente på lik linje med alle oss andre 🙂
      – og du!? Ikke bry deg om det de sier med åpen munn når du danser, det er sånn du er når du er glad engasjert, sånn er det på bloggerne også 🙂 og også- ikke dekk til munnen din når du smiler er du snill, det trengs ikke 🙂 du har et veldig sjarmerende smil :-).
      Lykke til med dansen og alt annet Sophie!
      Hilsen en som sjeldent kommenterer 🙂

    49. syns du er kjempe flink! Og Ikke minst nydelig ! Har følgt med bloggen din fra start og lest den hver dag. Nå når du har kommet deg fra jenterommet på Harstad til ha tv program og være med på så mye , blir jeg liksom litt Stolt 🙈 du er så fantastisk og håper du tar til deg alt det gode vi leserne som har blitt så gla i deg sier! Fordi du er ett fantastisk menneske som gir alt! Og du beviser for oss andre at så lenge du prøver er det meste mulig! Håper du klarer å ta til deg dette for du er amazing ! Og ps ( visst Robin leser dette ) du er kjempe flink med Sophie det merkes at hun er kjempe glad og stolt over deg! Du er kjempe hærlig! Stå på begge to!: D hilsen super trofast leser Hihi

    50. haha bi folk sur førr å se en nippel eller to? Get a grip! Vi lev i 2015, puppa e normalt. Stå på sophie!!! Håpa du vinn heile dritten
      Btw, du ser nydelig ut på tv, alle som sei nå anna e sjalu

    51. at noen har sagt at du er stygg på TV? Jeg har finlest (puh for en jobb) kommentarene og ser kun at folk kommenterer at du ser ANNERLEDES ut på TV enn på bilder. Du må holde opp med med å overtolke, det er ikke sunt 🙂

    52. “Hvor kan du se”.. Det gjorde jeg også fordi jeg syntes det er SÅ ufint og skrive slikt så tenkte å ta Sophie litt i forsvar men jeg fant ikke EN kommentar om at noen hadde skrevet at du var stygg på TV Sophie? Æsj, så tror jeg det er usikre deg som skinner igjen gitt og er ute etter å fiske litt komplimenter, det er ikke likbart =/

    53. Hahahahaha Folk har så LITE å gjøre. Finlest kommentarene for å se om hun juger om at noen sier at hun er stygg på tv? Husk på at kommentarfeltet i denne bloggen ikke er den eneste kommunikasjonsportalen Sophie Elise har. Idioter. Haha

    54. Du er så flink! Må ha et fantastisk pågangsmot for å klare dette. Håper helgen ble magisk og at du koste deg, det fortjener du

    55. Blir helt gal av :O uttrykket ditt når du danser
      Virker som du er livredd for stygge ansiktsuttrykk
      Så du prøver og safe med :-O det ser så latterlig ut!
      Du burde seriøst smile istedenfor..

    56. Jeg synes du danset som en HELT, jeg! Du så så glad ut og jeg ble helt revet med! Du oste selvtillit og fikk med publikum (inkl. meg som så med lyden av, haha).
      DU STRÅLTE, Sophie! Jeg heier på deg.
      Stor klem! x

    57. Huff. Jeg håper folk snart innser at disse “du er stygg”-kommentarene gjerne er noe man ikke godkjenner for kommentarfeltet, siden det ikke går under kategorien “konstruktiv kritikk”. Og jesus, dere driver og finleser absolutt alle kommentarene hennes? Jeg håper dere letter rumpa fra sofaen snart.
      Lykke til videre i MDC Sophie, jeg syns dere er råbra!

    58. jeg synes du er tøff som gjør dette, og det er bra at en av crewene vinner tilslutt.
      jeg skjønner du blir lei deg og føler du har skuffet gutta dine, men samtidig må man ikke sette altfor høye krav til seg selv. du er ingen danser, og har heller aldri vært det; det er klart at en som ikke kan danse/danser til vanlig, ikke vil måle seg med de andre som faktisk kan danse. så du har garantert ikke skuffet dem – du prøver, du trener mye for det, og du gjør ditt beste, mer kan man ikke vente! :)heia!! 🙂

    59. Synes dere var super flinke, løp mellom valpekassen og tven for å få med meg alle dansene. Men var falsk alarm, så det kom ikke valper på fredag slik jeg trodde, men dem kom på lørdags formidag. Ligger masse bilder på bloggen min fra fødselen 🙂

    60. Etterhvert når det bare har 4,5 deltakere igjen eller grupper liksom. GJør dere to danser da ?

    61. Hei! Kunne du skrevet eit innlegg om hvordan gjøre det slutt etter man har vært i eit forhold i lang tid?

    62. Det skal ikke store hjernen til for å se at kommentarene på Sophie’s blogg ikke går igjennom godkjenning slik som de gjør på en del andre blogger.. de postes direkte etter man har skrevet de, men om Sophie sensurerer i ettertid og sletter kommentarer vet jeg ikke, men jeg tviler sterkt da jeg har sett flere tilfeller av rimelig ufine og upassende kommentarer som da skulle ha blitt slettet

    63. Krysser alt jeg har for at du stikker av med seieren! Må si at jeg synes du er den flinkeste i hele konkurransen, da du tross alt ikke har noen erfaring fra tidligere. Ser ut som du storkoser deg på scenen samtidig som du gutser skikkelig på!
      Masse lykke til videre- jeg heier på deg!

    64. du er nydelig på tv og du er nydelig på bilder! Syntes det er trist at folk enda leiter etter ting å kommentere på..hvor blir det av respekten?

    65. jeg er da vel en av fere vitner til at folk har kalt sophie stygg på tv! haha, skaff dere et liv…hvor får dere for dere at dere vet bedre enn henne va som blir sendt både på facebook, email osv? dere er jo rett og slett bare dumme…du er fin sophie:))

    66. Tror folk som mener at hun er stygg på tv, mener at hun redigerer bildene sykt mye og dermed blir de skuffet over hennes virkelig utseendet.

    67. Sophie! Det du må huske på er at det er forskjell på en dommer som er profesjonell danser og en dommer som ikke er det (som Jan Fredrik). Nå mener jeg IKKE å si at Jan Fredrik bommer, for de aller fleste som ser på dette programmet og skal stemme etter hvem de synes er best, er jo nettopp IKKE dansere, akkurat som Jan Fredrik! Så klart er det viktig å være flink til å danse, men det som er like viktig er jo å fenge publikum. Og det klarer du så vanvittig bra, jeg fikk ikke sett deg på tven på fredags kvelden, men jeg sitter og småhopper litt i sofaen etter å ha sett dette klippet. Du er så flink!
      Du er forresten så sinnsykt søt i tillegg. Når du gaper og smiler og har attitude om hverandre, det er underholdende 🙂

    68. Jeg får vondt av å høre hvor ondskapsfulle mennesker er. Det å vite at disse hjernedøde personene går rundt på gata, er for meg uforståelig. Kan ikke folk bare være litt glad på andre sine vegne?! Kan da ikke være så forbanna vanskelig. Sophie, du er IKKE stygg på TV, og IKKE stygg i virkeligheten. Misunnelse very much.

    69. gi faen i hva folk sier om hvordan du ser ut på tv! Alle ser annerledes ut på film enn på bilder uansett, det er bare sånn det er. Du er helt råå!! og du ser bra ut uansett! Trust me! Stå på, du er best!

    70. Kommenterer veeeldig skjelden på blogger, men nå føler jeg at jeg bare må si at du absolutt ikke (!!) er stygg på TV!! Jeg er ikke din største fan, så dette kommer helt innenfra, fra en upartisk sjel. Du er kjempepen og ekte på TV. Og dansen var virkelig bra 🙂 jeg er ingen danser, men det var kjempemorro å se på, så jeg er helt enig med jan fredrik! Stå på!

    71. syns det er vondt å lese når du skriver stygg på tv. for du er så overhodet ikke stygg i det hele tatt, verken på bilder, tv eller videoblogg!
      Man trenger ikke være perfekt for å bli betraktet som pen, men du er ikke langt ifra perfekt i mine øyner altså.
      Vær så grei sophie å slutt å la di stygge kommentarene gå innpå deg. husk at veldig mange ikke mener du er stygg selvom di skriver det.. mange er sjalu og noen er bare utrolig hatfulle generelt.
      men så klart, noen kan sikkert også mene du er “stygg” men de aller aller fleste tror jeg ikke mener det dypt i hjertet. du er over gjennomsnittet pen og burde ikke være så usikker som du er! DU er vakker!!! 🙂

    72. Vær så snill å ikke la kommentarer fra nettrollene gå inn på deg. Nettroll er feige og det er vel få eller ingen kommentarfelt som slipper unna dem etter hva jeg har fått med meg. Men jeg tror det er en jentegreie det der. Om en jente får 1000 komplimenter og en frekk kommentar, hvilken vil hun legge mest merke til;) du er flink til å skrive og flink til å danse. Skjønner godt at du vil imponere crewet ditt, men husk å ha det gøy også:) du og uniquecrew er fortsatt klare favoritter for meg:)

    73. Du er så absolutt ikke stygg, hverken på tv eller på bloggen. Jeg syns det ser ut som at du har “the time of your life” på den scenen og jeg syns også at du fortjener å gå videre hver gang.
      Og til den anonyme personen oppi her så vil jeg si at han kan drite og dra. Du ser fin ut uten bh også, det er bare kanskje litt lett distraherende 😉

    74. Hei Sofie.
      du er sikkert ferdig å lese kommentarene på denne posten.
      Men æ har 2 ting du skulle prøvd å jobbe med, du har sikkert fått at du må prøve å smile, eller så tror du at ved å smile så virker du mere selvsikker på senen, problemet er at du trenger mye oksygen når du danser sånn å da blir det litt mer smiling med åpen munn og det er ikkje så pent og kan få det til å se ut som du ikke henger helt med. så enten klar et godt smil eller så kan du gå for litt tøff i tryne look slik at du lettere kan puste. Det andre er at det er lett å se på dæ at du forbereder dæ i dansen til du skal endre noe, ny bevegelse eller løft. Forstår at du ikke er danser eller skal bli det, men om du klarer å holde fokus på det du gjør helt til feks. løftet kommer, slik at du ikke følger personen med øynene lenge før han løfter dæ. Dette er bare ett par ting æ så når æ så klippet her. Ellers så får du bare peise på!

    75. Hei sophie!
      Så akkuratt på mitt dancecrew der de viste litt av de stygge kommentarene. Å en ting kan jeg love deg, DU ER IKKE STYGG PÅ TV!!!❤️😍silikon er noe du absolutt ikke burde angre på! fordi du er sååååå vakker nå!❤️ å hadde ikke du vært med på det programmet hadde jeg ALDRI sett på!❤️ STÅ PÅ VIDRE!! Satte akkuratt alle mine 5 gratise stemmer på deg!✨ håper du vinner! Å en ting til, du er verd på mye at du aner ikke!❤️ Klem😊👍

    76. jeg pleier egentlig aldri å kommentere på blogger, men nå følte jeg virkelig for det.
      For det første, jeg fikk så sykt vondt inni meg når du fortalte hva folk hadde skrevet til deg her på bloggen. jeg ble helt knust.
      jeg skjønner bare ikke hvorfor folk sier så forferdelige ting til en så fin jente som deg. men Sophie, du har klart deg utrolig bra, og jeg er utrolig stolt av deg. du er en av de flinkeste på Mitt dansecrew. selv om du ikke bruker bh på øvingene og andre kommenterer det, så gjør ikke det noe. ikke bru deg om hva andre sier, de er bare sjalue! du er virkelig en sterk jente, og jeg vil at du skal fortsette med det du gjør! Lev drømmen din! du fortjener så utrolig mye! jeg skjønner så inderlig godt t du blir leideg ig deprimert av slike slemme kommentarer, det hadde jeg også blitt.
      men prøv å ikke tenk å det, for du er en snill, sterk jente med en utrolig bra selvtillit!👌 KEEP GOING GIRL<3

    77. Eg må bare sei at du er kjempeflink til og danse!!!! ikkje bry deg om dei som skriver stygge ting om deg! Tenk heller på alt det fina du er og alt det fina me skrive om deg<3 du er ei fantastisk jenta og det ska ingen andre endra på!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg