Gjør oss klare

Idag er det bursdagen til selveste Stian Blipp, så det har vi naturligvis feiret litt her. En masse gratulerer til han, som alltid bringer så mye glede til sendingene. Her i studio har jeg akkurat fått fikset hår og sminke, ble veldig fornøyd idag! Kanskje ikke så veldig 70talls, men kjolen er jo veldig glitter og glam, elsker at vi får testet forskjellige kostymer alle ukene. Vi er neste ut på generalprøvene og jeg håper det kommer til å gå bra, nivået her er så høyt nå og nervene blir det egentlig bare verre med for hver gang – så, mitt mål for kvelden skal være noe så enkelt som å ikke gape så mye, heller smile og ha det gøy. OM jeg klarer det, så fortjener jeg nesten en klapp på skuldra for å gape er så utrolig fristende når jeg konsentrerer meg, av en eller annen grunn….? 

Er dere med oss ikveld!?!?!? Vi er nummer 5 ut på dansegulvet, altså nest sist. Vi danser til Stevie Wonder – I wish, så her blir det god gammeldags parteeey. 

48 kommentarer

Siste innlegg