work hard play hard?

Nye nikes! Ja, jeg er avhengig. Denne modellen finnes her. 


HEI!! Nei, jeg har absolutt ikke glemt dere, jeg har bare hatt en vedlig lang dag. Tirsdagen startet med at jeg, Robin og Stephan dro innom et par pressebyråer, og etter noen timer fant jeg endelig antrekket mitt for vixen blogawards! Jeg skal kle meg veldig enkelt og ikke så veldig sexy (i min bok har sexy vært skremmende likt trashy hehe), så satser jeg på at dere kommer til å like det!! 🙂 Jeg har trent i flere timer i dag også, sliter som vanlig med koreografien og den jeg ender opp med å skuffe mest av alle er meg selv, men GJETT hvem som klarte et ganske så kult triks idag? Jo, lille frøken Sophie Elise Isachsen! Man kan, om man bare tør ( å hoppe baklengs i luften, altså…).

Nå har jeg veldig lyst til å skru av både pc og mobil, slik at jeg kan fokusere mer på min kjære. Stakkars han må tåle litt av hvert, hormonene mine er på høygir og han fortjener en medalje som ikke ler når jeg har enkelte av utbruddene mine. Medalje har jeg ikke, MEN – det fineste man kan gi et menneske, er tid. Tid uten sosiale medier, internett og annet som tar oppmerksomheten. Det synes jeg vi alle skal prøve å gi våre nære, minst en dag i uken! 

Vi fikk jo massemasse serietips fra dere igår!! Takk som faen for det. Kanskje walking dead, hadde vært noe? Hva er best av det og breaking bad? 

195 kommentarer
    1. Jeg anbefaler virkelig Arrow altså! Da jeg hørte om det syntes jeg det hørtes skikkelig lame ut, men etter første episode var jeg hekta:)

    2. BEGGE! Haha, uff. Begynn med Breaking Bad. Den serien er jo ferdig, så kan dere heller begynne på Walking Dead som fortsatt ruller og går en liten stund til!

    3. Breaking bad!!!!! Walking dead blir så kjedelig etter en stund. Men at du ikke har sett noen av de er helt :p :p

    4. Måtte kommentere her for å redde deg fra walking dead. Den startet som en veldig bra serie i første sesong, da han som var director og writer faktisk var han samme som ressigerte shawshank redemption. Han ble sparket. Nå driver de en pengesugerserie, det kan i alle fall virke slik(lager masse ep som er lite gjennomførte og cheesy).
      Breaking bad derimot kan jeg virkelig anbefale, det er en av de bedre seriene som er laget, synes jeg.
      Masse lykke til med dansingen Sophie, dette klarer du.

    5. Har sett begge seriene med kjæresten min selv! Haha, vi blir heller aldri enige, men disse to seriene var ganske bra. Anbefaler The walking dead først, litt mer varierende serie syns nå jeg:)
      Klem

    6. Walking dead!!! Sesong 1 og 2 er best.. så dabber det litt av før det tar seg opp igjen:) liker også super natural 🙂

    7. breaking bad!! the walking dead er veldig kjedelig, men breaking bad er spennende hele veien gjennom!! :))

    8. Har ikke sett Walking Dead, men jeg har sett Breaking Bad og det er faen meg noen sjuke greier. Anbefales.

    9. du er så fin når du bruker vanlige jeans! Du hadde såå passet i skikkelige jeans, sånne fra carlings 😀 prøv de denimbuksene, hadde passet det dritbra tror jeg, også er de så gode!:))

    10. BREAKING BAD. Den er definitivt overlegen, og tviler på de fleste som skriver Walking Dead kan ha sett noe særlig av Breaking Bad, for å si det sånn.
      Ser du ikke Breaking Bad med Robin, se det selv. Bare få det gjort! 😀

    11. THE WALKING DEAD!!! JEG MENER DET, SÅNN SERR! SE PÅ DET SOPHIE! DET ER SERRIØST VERDENS BESTE SERIE!!! DERE KOMMER TIL Å ELSKE DEN! Ble selv JUST ferdig med ”siste” episode#det kommer flere i februar og mars# og sitter og gråte som bare det! Offh herregud, nei, du må bare se på det! Det er liksom den beste serien EVER!!!

    12. Walking dead blir litt kjedelig etterhvert synes jeg, sp synes betaling bad er ganske bra, men walking dead er kanskje litt mer spennende i starten, så ja – begge er bra 👍

    13. Du har ikke sett breaking bad? DU kommer til å elske det. Veldig intenst! Aaron Paul er ikke feil å se på heller!

    14. Har ikke sett Breaking bad, men jeg har sett Walking dead, og de første sesongene var jeg ferdig med å se temmelig fort! – Altså en veldig bra serie!
      Også vil jeg også anbefale Prison break på det sterkeste!!

    15. Kan ikke du slutte å redigere bildene dine så mye? Er mye finere når de har naturlige farger, og ikke så mye kontraster osv. Se på Caroline Berg Eriksen sine bilder feks, er mye mer innbydende å lese en blogg med slike bilder:)

    16. Du må jo bare se The Walking Dead, også ser jeg for meg at du kommer til å like American Horror Story!

    17. BREAKING BAD !!! uten tvil, men er avhengighetsskapende så advarer dere! – walking dead er så urealistisk, og ikke noe for meg i alle fall!

    18. breaking bad så klart!!! the walking dead er bare bra i begynnelsen… akkurat nå er det kjempe dårlig!(det har det vært i et par sesonger nå)

    19. breaking bad, beste serien som finns! Så har vi american horror story, som du hadde elsket tror jeg! Orphan black er også fantastisk 😀

    20. Så nettopp kjæresten din på vgtv og både han og Aksel er jo hysterisk morsomme! Skulle ønske jeg kjente dere alle tre. Har lest bloggen din i mange år nå, men aldri kommentert. BARE for å være litt klissete og klein som alle andre; digger deg. Håper denne uken blir like fantastisk som deg (og Robin)!
      🙂

    21. Breaking bad, uten tvil! 🙂
      Om dere ikke har sett Prison Break så anbefales den serien også på det sterkeste!:)

    22. Hvis du tenker på å se på The Walking Dead vil jeg heller anbefale deg å se American Horror Story!

    23. The Walking Dead anbefaler jeg virkelig! Har ikke sett Breaking Bad enda, da men… Så vet ikke hva som er best!

    24. BREAKING BAD!!!! Det er den beste serien jeg har sett! uten tviil!! jeg er sikker på du vil like den 😉
      Klem fra Fengselsfulen 😉

    25. Breaking Bad!!! Sjuuukeste serien som noen sinne er laget. Dere er så heldige som skal se det for første gang! GLED DEG!

    26. Breaking bad er bedre i lengden, den har en god gjennomført story! Jeg pleier aldri å kunne begynne på en film/serie og bare slutte å se på den midt inni kun fordi “den var crap” men The Walking Dead season 4 er noe av det kjedeligste jeg har vært med på, og storyen var blitt uklar så der ble det stopp.
      Lykke til på vixen!

    27. Walking dead er bra i 2 sesonger, så er verdt å se. Men s3 og utover er drit etter min mening. Breaking bad har jeg enda til gode å se!

    28. Æ og typen ser på Breaking Bad i lag 🙂 han har sett den før, men vil se den igjen lamme mæ. Første episoden e liiiitt treig, men det bygge sæ veldig opp for hver episode! Anbefales 🙂

    29. Hei! Det er utrolig bra at du har så mye engasjement ang. dyrs rettigheter og lignende. Når det gjelder NIKE er de blant verstingene når det gjelder menneskerettigheter og miljøvennlighet. Tenk så fint det hadde vært om vi hadde vurdert de to tingene like nøye som vi vurderer utseende og pris, når vi kjøper nye ting.

    30. THE WALKING DEAD! det er serriøst spennedende fra de sekundende epsiode 1 starter, og der holder det seg hele veien!!

    31. Breakig Bad begynte jeg og kjæresten min på.. Den ble veldig bra etterhvert, men er kjempe vanskelig å komme inn i serien. Det tar tid, og det går veldig sakte frem.
      Vil anbefale White Collar og Prison Break!!!

    32. Walking dead er heeelt sykt bra laget.
      Er en av de mest sette seriene i hele verden.
      Den blir aldri kjedelig, er spennende hele tiden og veldig bra skuespill, man blir skikkelig glad i hoved karakterene (hvertfall Daryl 🙂
      Men spørs hva du liker, jeg elsker serier der verden går under og mennesker må klare seg selv.
      Du vet når man bare blir forelska i en serie og alle menneskene der, slik har jeg det 🙂

    33. Jeg kommenterer ikke ofte, men her må jeg bare fortelle deg at Breaking Bad er det beste du finner. The Walking Dead er kun en halvgod serie i sammenligning.

    34. Vil anbefale Arrow på Netflix 🙂 Hvis ikke kjør på med the Walking Dead! 🙂 Er ikke værrw enn å se 1 episode av hver 😉

    35. både breaking bad og walking dead er kjempebra, så du burde se begge før eller siden.
      For min del ligger the walking dead hakket over. Jeg ble nærmest tvingt til å se det av kjæresten min, og trodde virkelig ikke det skulle være noe for meg, for eg haater virkelig sånne skrekkfilmer med zombier og sånn, syns det er så teit. Men eg forelsket meg totalt i den serien, så sinnsykt spennende hele tiden!
      Det som også er kjempegøy å se er de forholdene personene får seg i mellom, forhold som garantert ikke ville oppstått i den “virkelige” verden. Den serien har gidd meg så mye glede, men også så mye tårer. Der kan alt skje, det er ikke alltid de du heier på som vinner, men det er det som gjør det så ufattelig gøy og ikke minst spennende! 🙂

    36. Breaking Bad, definitivt. The Walking Dead blir bare langdrygt, skjer ingenting nytt fra sesong 3.. I Breaking Bad er derimot alle sesongene awesome!

    37. Prision break! Og breaking bad er de beste seriene eg har sett! Weeds er også ganske bra dere må bare se de anbefaler på det sterkeste <3

    38. Altså. Breaking bad og Walking dead blir fryktelig kjedelig når du har sett ett par sesonger. Derimot THE BLACKLIST (!!!) og Prison Break er knallbra serier som alle og enhver bør ha sett før de kan si at Breaking bad og Walking dead er “bra. Det er helt ok serier, men velg heller å se Blacklist eller Prison Break. Cause they are good like that.

    39. Walking Dead er bra i starten, men blir mer og mer ræva for hver sesong. Breaking Bad blir bare bedre og bedre 🙂

    40. Så spørs litt hva du vil se på da, noe som er treigt og kjedelig i starten (breaking bad). Eller noe som er spennende fra første episode. (The blacklist / prisonbreak.)
      Hehe..

    41. Walking Dead er bra, men det blir dessverre dårligere for hver sesong. Sesongen som pågår nå er sykt dårlig.
      Breaking Bad derimot er helt sykt bra, og det er ikke rart at den har vunnet så mange priser for å si det sånn. Den er helt syk!

    42. Breaking bad var ikke noe for meg, vi så på chuck etter vi hadde sitt breaking bad, og det var kjempegøy!
      action, romantisk og komedie. Handler om en nerd som plutselig får “en data” inn i hodet og ska bli spion, vanskelig å forklare, men hvis du ser en episode så forstår du godt hva det går i, veldig kjekk 🙂

    43. Braking bad er helt utrolig bra. Jeg har selv lest alt av tegneseriene til Walking dead + sett alle episodene sålangt, veldig bra serie det også men man blir fortere lei av den serien 🙂 breaking bad er morsom og spennende.

    44. Eg må bare legge til etter å ha lest kommentarene her at eg er helt totalt uenig med de som skriver at walking dead blir kjedeligere for hver sesong. Jeg så nylig sesong 4 og holder på med sesong fem nå, og etter min mening er de kanskje de beste sesongene gjennom hele serien. Jeg syns også det er en mye mer sånn “tenke” serie, den får deg på en måte til å reflektere over livet, noe jeg vet du liker å gjøre i likhet med meg.
      Eg vedder faktisk på at mange av de som skriver at breaking bad er bedre, ikke har sett så mye av the walking dead.
      Jeg ga meg i midten av sesong fire av breaking bad fordi det ble veldig langtekkelig, og mye av det samme i hver episode.
      Sikkert mange som er uenig med meg, men sånn som jeg har lært å kjenne deg fra å lese bloggen din i mange år, så er vi to ganske like, og eg tror faktisk du ville likt best det samme som meg.

    45. Breaking Bad er en fantastisk serie, seong 1 er kjempebra, sesong 2 og 3 er mindre bra, og sesong 4 og 5 er vanvittig!

    46. walking dead er helt klart myye bedre enn breaking bad^^
      foreslår heller at dere ser på how i met your mother;)

    47. Har du ikke sett Prison Break er det et must!
      Men om det står mellom TWD og Braking Bad så må jeg helt klart si at jeg tror Breaking Bad hadde falt i smak hos deg!
      Begynte med TWD før jul, også så jeg Breaking Bad da jeg var ferdig med TWD. Har vært SÅ vanskelig å finne noe å se på etter det, fordi ingenting kan måle seg!

    48. Breaking bad er mye bedre! så en sesong av walking dead, så falt jeg ut!
      Men serien jeg liker best er Sons of Anarchy!! 😀

    49. Kjempefine nikes!
      Jeg har nesten sånne selv.
      Men likevel har jeg blitt nektet, å komme inn på Vixen, flere år på rad.
      Dette har foregått siden jeg ringte Kripos, om at jeg hadde overhørt,
      at jeg var forfulgt av noe ‘mafian’, i 2005!
      Og hva har Kripos gjort?
      Ingenting!

    50. av walking dead og breaking bad er bb helt klart best. har sett hele sistenevnte, men walking dead ble jeg rett og slett lei av. vil alikevel helt klart anbefale første sesong. kommer nok til å ende opp med å se resten av det uansett før eller siden

    51. The walking dead og game of thrones! “Det fineste man kan gi et menneske, er tid.” Veldig enig i det, synd at det er så mange som verdsetter iphonen sin høyere enn mennesker.

    52. The Walking Dead anbefales STERKT framfor Breaking Bad! Sistnevnte blir mindre og mindre spennende, og hver episode føles flere timer lange når man er litt uti serien.
      Vil forresten si at du er sinnssykt fin med brunt hår! Utrolig fin farge, du kler det godt.

    53. Okei, HVOR er den t-skjorta fra?? Den var perfekt (på deg)! Har lett etter en hvit, plain tee som ikke er gjennomsiktig så lenge jeg kan huske. Håper du orker å ta deg tid til å svare!
      Kan for øvrig ikke uttale meg om Tv-seriene da jeg ikke har sett noen av dem.
      Lykke til videre med dansingen! Jeg heier på deg! Klem 🙂

    54. Elsker buksene dine! Hvordan finner du noen bukser som passer i lengden? Det sliter jeg veldig med… Hva slags BILLIGE bukser kjøper du som passer fint? (Sitter stramt og er passe i lengden.)😊 du eg nydelig! Stå på du er utrolig kul og jeg liker å se når du danser på tv siden du ser så glad ut… Ha en fin dag!😊

    55. Fy flate for en dårlig figur du gjør på snapchat. Siden du og robin mistrives så fælt, hva med å bare gå hjem??

    56. Hvorfor er du så usmakelig og slem? Oppføre deg som en elendig taper, sitte å være så fjortiss og bare sende snaps om hvor lame alt er. Hvis det er så fælt å være der, dra hjem. Oppfør deg og vær glad på andres vegne som vinner. Går an å være med på applausen fremfor å sitte å være diva.

    57. Jeg blir bare så sint 🙁 Med tanke på hvor mye du har og alt du har fått, også er du bare så utakknemlig..

    58. måten du oppførte deg på snapchat ikveld da du ikke vant, var rett og slett kvalmende! fyfaen.
      om det var så sykt kjedelig og det der hvorfor ikke bare ta vesken og ta snuten hjemover? men joda, du skal heller sitte og klage på snap og itilegg vise hvor sint og sur du var fordi du ikke vant.
      helt sikker på at den personen som vant, var mer verdig vinner enn deg! det viser du jo og når du taper.

    59. Jeg og samboeren elsker begge seriene, sett ferdig breaking bad for lenge siden, og venter i spenning på neste episode fra walking dead. Ellers vil jeg anbefale Hannibal. Fantastisk serie, smart og gjennomtenkt.
      Gode skuespillere, alle sammen – i alle seriene!:)

    60. Synes det er utrolig synd at du oppfører seg som du gjør i kveld. Du har virket så moden i det siste, men nå kommer det tydelig fram at du ikke har vokst i det hele tatt…

    61. Åååh etter mitt dancecrew fikk jeg enda mer respekt for deg, å følte du var så utrolig mye mer flott, naturlig og en herlig jente, men altså snapchatten
      Din får meg til å spy, æsj!
      Du fungerer så mye mer personlig i en mindre formell og pynta setting, Blæærh,
      Vær nå litt takknemlig

    62. Du burder se the Walking dead! Når du først har kommet i gang med serien så må du bare se den ferdig! Den er utrolig spennende selv om den gjentar seg litt mye! 🙂

    63. Til vanlig så er en fan av deg, Sophie Elise. Når venninnene mine snakker dritt, så forsvarer jeg deg. Selvfølgelig gjør jeg det, jeg syntes du (egentlig) virker som en oppegående, smart jente. Etter å ha sett snapstoryen din fra i kveld, så innså jeg at vennene mine hadde rett i sine antakelser om deg.

    64. Herregud så utrolig ufordragelig du var på mystory på Vixen. Forkastelig oppførsel som bare tyder på bitterhet og sjalusi. Hos meg hadde du gjennom det siste året samla en del plusspoeng for å være åpen og komme med kloke ord. Men med det jeg så i kveld beviser det meg bare hvor dum du egentlig er. Virker ikke som du unner andre suksess. Og en ting til: mitt dansecrew må være tidenes mest bortkasta TV-produksjonssatsing på flere år, så om du føler deg “stor” av den grunn – tenk om igjen.

    65. herregud ro nå ned, faen da dere klikker jo for alt sophie gjør som er “galt”. Skaff dere et liv serr

    66. Nå har ikke jeg fått med meg snappene, men det du skrev på insta om at prisen gikk til en som nesten aldri blogger, viser hvor lite proff og voksen du faktisk er! Det handler ikke alltid om hvor ofte man blogger, men innholdet i innleggene!

    67. Hei Sophie!
      Dette har ingenting med posten å gjøre, men jeg vil bare tipse deg om at du burde passe på hvordan de rundt deg fremstår for media. For eksempel kjæresten din, som totalt ødelegger ryktet ditt i Oljebarna. Han provoserer så mye at dette faktisk går ut over deg også, noe som er dumt ved at du nå etablerer deg seriøst i kjendisnorge og folk liker deg bedre og bedre! Klemmer

    68. Jeg må dessverre si meg enig med noen av de over meg.. Jeg er kjempestor fan av deg og det har jeg vært lenge – jeg kommenterer sjeldent på bloggen, og om jeg gjør det er det av prinsipp kun hyggelige tilbakemeldinger. I dag synes jeg dog at du bør både høre og ta til deg dette med Snapchat-storyen din, det var ikke særlig sjarmerende. Jeg skal la være å utdype videre, for det er jeg sikker på at du kan tenke deg til selv, men et lite tips er at du i det minste skriver et innlegg hvor du kommenterer egen oppførsel, hvis ikke kan jeg garantere deg at dette blir blåst opp noe enormt. Som sagt, jeg liker deg veldig godt og er en stor “fan”, men akkurat dette synes jeg ble litt for trist for å være ærlig.

    69. Av Breaking bad og The walkind dead, ta Breaking bad!
      BB er litt tregt i starten syns jeg, men bare hold ut, også blir det veldig bra etterhvert!
      Mens TWD syns jeg blir ganske kjedelig etterhvert. Jeg har ikke giddet å se lengre enn sesong 3, da klarte jeg bare ikke mer.

    70. Har sett begge men THE WALKING DEAD er såklart bedre!! Sesong 3 var ikke fullt så bra, men det tar seg absolutt opp igjen i sesong 4 og 5, så ikke slutt å se bare fordi det dabber litt av i tredje sesong. Serien er definitivt verdt å se, utrolig spennende. Vil også anbefale sons of anarchy, min favorittserie utenom walking dead.

    71. Se begge 🙂 Begge seriene er så sinnsykt bra! Men måtte jeg velge hadde jeg valgt the walking dead, hvis du liker skrekk så anbefaler jeg den. Breaking bad er en veldig morsom og bra serie, det skjer mye action der også.
      Her er forresten en link der det går an å skrive under på å stoppe olje søl i Arktis/antarktis, hvis du/dere har lyst å skrive under blir jeg kjempe glad <3 🙂

    72. Hun sa “vixen er ikke så gøy” og “alle føler seg like viktige” og “man er kjendis når man er blogger” på en utrolig spydig måte, og at hun ikke vant og at det føltes sånn her: (så stakk hun fingrene i halsen som om hun måtte kaste opp) og etter det holdt hun fingrene mot hodet og “latet som hun skjøt seg selv”.
      Etter det sa hun “ikke vinn Camilla Pihl”. Og ett eller annet etter det. Rett og slett usmakelig. Jeg har likt deg godt, men det der var bare kvalmt av deg. Æsj. Man må nesten ha sett det selv for å vite hvor ille det var.

    73. Begge er like bra! Men breaking bad er nok kanskje best alikevell! hahha, klarer ikke bestemme meg!”

    74. 29.01.2015 kl.14:37: Hahah! Dette er seriøst komisk! Sophie, du som “proff” blogger må tenke lengre enn til nesetippen.. Camilla Pihl er i mine øyne en verdig vinner. Hun blogger kanskje ikke like ofte som deg, men hva betyr det når innholdet er bra? Ta deg sammen!!

    75. Folk klarer tydeligivs ikke ta en spøk når det kommer til mystoryen på Vixen igår :p trudde folk hadde litt mer humor enn det her :p

    76. Etter alt det her fant jeg ut at jeg måtte legge til Sophie på snapchat for å se disse mystory videoen selv.. og ærlig talt, det er jo sånn Sophie er og alltid har vært?
      litt på kanten, litt spydig, ganske rett fra levra og bryr seg ikke så veldig mye om hva folk syns.. jeg er overrasket over at dere forventet noe annet

    77. Altså humor på snapchat? Nei. Det var ikke annet en sjalusi og ren utakknemlighet, du framsto som veldig høy på deg selv som om du var bedre enn de andre , noe du i Værtfall ikke er . Greit nok det er kjipt å ikke vinne, og at enn som blogger sjeldnere enn deg vinner . Hva så ? Siden når gidder du å bry deg om sånt? Du var rett og slett kvalm på snapchat , satt her med endel venninner som alle tittet innom bloggen din i ny og ne og alle var enige om at det på snapchat var skikkelig lavmål og direkte ufyselig .. Skjerp deg og voks opp lille drittunge

    78. Anonym: selfølgelig tåler vi en spøk! Syns egentlig alt er ganske komisk. Men når det er sagt, hun er litt småfrekk mot Camilla Pihl, det er ikke så morsomt. Merker ganske tydelig at Sophie blei ganske sur fordi hun ikke vant, det er barnslig 🙂 ellers er jeg enig i det du sier..

    79. Det å gå fra trashy til classy handler mer om bare påkledning.
      Det handler også om holdninger, og din opptreden 🙂

    80. Jeg tror nok at de fleste som påstår at TWD er kjedelig, datt av i sesong 3. Ja, sesong 3 var litt kjedeligere, før det tok seg kraftig opp igjen. Personlig synes jeg sesongen som ruller på skjermen nå er vanvittig spennende. Må si meg enig med ei over her – du som grubler og filosoferer mye vil helt klart like TWD best 🙂
      Jeg detter som regel av serier, men med TWD har ikke dette skjedd 🙂 helt klart den beste serien som har blitt laga ut i fra mitt synspunkt

    81. pliiiiis se prison breake visst dere ikke allerede har sett det! haha, jeg er sikkert den seneste med å begynne å se det, men jeg elsker det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg