FEIRING 

Skjørt fra notion 1.3 – danser i det nå, som vi øver til 70tallet! 

Det jeg elsker med lørdager: lese de fine kommentarene deres om gårdagens program. Dere må vite at det er deres støtte som gjør at jeg tør å danse live framfor så utrolig mange mennesker hver fredag, og det er deres stemmer som tar oss videre i programmet. TAKK for at vi får danse enda en uke, til tross for alt!!!

Jeg skal fortelle mer om gårdagen senere, først vil jeg bare vise dere et par bilder fra min morgen. Håret mitt er krøllete som aldri før på grunn av stylingen i går, men jeg liker det! Jeg er så glad nå forresten, fine Linnea for å heie på meg med et par venner, og tok med seg boken hennes. Ble helt rørt av den fine hilsenen hun hadde skrevet til meg, og nå gleder jeg meg til å lese “kjære” hver eneste kveld framover. Uansett, vi dro ut for noen drinker og litt dans etter sending, og idag er jeg sykt sliten men å hvile er uaktuelt, jeg er i dansestudio akkurat nå og skal trene et par timer. Men det er bare gøy for jeg er så sykt gira på neste dans! ENDELIG har vi en låt med litt “funk” i, hehe! 🙂 

41 kommentarer
    1. Du er kjempe flink, Sophie Elise! Du fortjener å gå videre!! 🙂 Husk det!! Og den boken er kjempe bra!! Begge bøkene hennes er bra.. 🙂 klem og god lørdag til deg! <3

    2. Skjønner ikke at du har stressa og vært redd for at du ikke skulle klare dansen i går, det var jo så sykt bra!!! Polished! Var kjempegøy å se på deg 🙂 Du stråler på scenen! Stemte på deg mange ganger i går, for å forsikre meg om at du bare MÅTTE gå videre. Tror hjertet mitt banka like hardt som ditt mot slutten der. Haha. Gleder meg til se deg til neste fredag! STÅ PÅ!

    3. Den er bra, så kos deg! Og du gjorde det dritbra i går og har virkelig grunn til å være fornøyd! 🙂

    4. Du var kjempeflinki går, og det vises at du har mer selvtillitt på scenen for hver gang! Krøller må du bruke mer, for det kledde du kjempemye!
      Blir det “Uptown Funk” neste uke eller?

    5. Kan du ta og lage et innlegg om de sidene som du shopper fra? 🙂
      Heier på de vær fredag, synes du er kjempe flink 😀

    6. håper så syyykt noen skal danse til uptown funk, haha! du var kjempeflink igår sophie! jeg blir skikkelig imponert av deg<3

    7. Jeg jobbet i går og fikk derfor ikke sett live, men stilte inn på opptak og fikk sett det nå – Fy faen i satan så flinke dere var! Dere var virkelig de beste på gulvet i går, og jeg driter i om du hadde munnen åpen, for det var umlig å følge med på noe annet en det fantastiske showet dere stelte i stand. Også utrolig fint å høre deg si de ordene før dere skulle ut, har lest det når du har skrevet om det, men det blir så mye mer ekte når man ser deg snakke.
      All kudos til deg, du er virkelig en jernkvinne

    8. Du var den flinkeste i går! Du har blitt aå mye bedere fra program til program. Du har gat fra å være mye armer og bein til å ha kontroll på beina, til i går til da hadde kontroll på begge deler. Veldig imponert. Og klæra sminken og håret var helt supert i går. Du begynner å bli flink! Mangler bare de perfekte ansiktsuttrykk, så er jo alt perfekt 😉

    9. Jeg har märket att når du danser, har du munnen åpen hele tiden. Det ser jo helt jævlig stygt ut når du danser! haahhaha

    10. Kan du legge ut video av dansen? Jeg syntes du er superflink som står på såpass mye og trener og øver. Jeg hadde ikke klart det, jeg hadde rett og slett gitt opp. Fikk dessverre ikke muligheten til å se Harry Potter dansen.

    11. Jeg synes du har utviklet deg veldig mye siden du startet å danse. Man kan se at hele deg gløder og du fremstår nå som en selvsikker ung kvinne! Gleder meg til å fortsette å følge bloggen din fremover. Du virker som ei utrolig herlig jente. Stå på og drit i de negative kommentarene. Synes også det er veldig bra at du reflekterer over ting du tidligere har gjort og kanskje ikke var så bra for din egen del da. Du er super! Varme klemmer og highfives til deg! 😊

    12. Herreguuud, Sophie! Du va så flink i går at tåran kom! Du e så rå i dansinga di og du STRÅLE på scenen 😍 fortsett som du jør, bli kanskje litt kleint å si, mn æ e så utroli stolt av dæ!!!

    13. Du er jo kjempeflink til å danse! 😀 Synes du klarer deg utrolig bra der ute på dansegulvet! Fortsett å strål slik som du gjør nå, og STÅ PÅ! :-DD <3

    14. Du er utrolig flink! Du trener hardt å det vises!
      En ting til programmet; tenker du på hvor lenge du blir liggende på gulvet etter hver dans? Altså at viss dansen avsluttes liggende på gulvet eller i en posisjon, så burde du holde den litt lengre en du gjør nå. Virker litt som at du blir ivrig for å komme deg “ut” av dansen. Resten av crewet holder jo posisjonene lengre på slutten, synes kanskje også at du skal gjøre det. Det blir litt bedre, fordi vi kan sitte der i 3 sekunder og fordøye alt som du har vist oss 🙂 bare et lite tips.

    15. Vet du, du ser mye bedre ut med den hårfargen! Er ofte slik at med mørkere hår ser man ikke ‘oversminket’ ut. Aldri få det lyst igjen:)

    16. Det ER så gøy å se på deg når du danser, du er så flink og det er så godt å vite hvor mye det betyr for deg <3

    17. GLemte å si at har lest Kjære selv og den er en så vakker bok – jeg begynte den med tårer og avsluttet den med tårer – svært rørende <3

    18. Det med at du skal holde igjen kjeften syns jeg var litt vell mye å pirke i da, jeg merket ingenting før jeg leste kommentarene og så videoen på nytt en gang til. Dommerne kommenterer jo heller ikke det, så kansje ikke akuratt det du skal bekymre deg for:)

    19. foresten så jeg deg på strømmen storsenter for noen uker siden, ved smoothie butikken. du var så pen i virkeligheten men turte dessverre ikke å spøre om et bilde med deg. det angrer jeg veldig på nå!!! stot fan

    20. Sophie!! Du er så utrolig flink på tv! Til og med min 50 år gamle pappa påpekte at du virkelig ikke var så dum som han først trodde, og at han syntes at du virket som en kul og smart jente:)) er så glad du får vist mer av deg selv så man får et litt annet perspektiv på deg enn det som blir lagt frem i media!

    21. Det var jeg som kommenterte anonymt over her^ måtte barw fortelle at forrige uke så jeg sprint-dansen med mamma, hun ble rørt til tårer fordi du var så glad og veldig søt!! Med andre ord har du gått rett hjem hos vår familie:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg