videoblogg – backstage

 

God ettermiddag / kveld! Jeg har trent hele dagen, derfor kommer det en litt sen oppdatering fra meg. Jeg tenker straks å lete fram litt materiale fra gårdagen, og så skal jeg fortelle dere hvordan det føltes når jeg klarte å gjøre en ganske stor feil på starten av koreografien, haha. ANGST til tusen!!! * Typisk meg*. Enn så lenge har dere en backstagevideo før vi gikk på scenen i går! Og forresten – om noen av dere filmet oss igår, eller får gjort det, så send meg gjerne youtubelink så får jeg lagt det ut her 🙂 

Tusen millioner takk for all støtte og stemmer i går, forresten. Vi er alltid helt i hundre når vi får gode tilbakemeldinger fra dere, og det er godt å høre at den harde jobben min den siste uka har vært verdt det. Nå skal vi virkelig krige mot neste sending! 

58 kommentarer

Siste innlegg