program 2

 God morgen!

Vi er på plass i Nydalen og klar for andre programmet av Mitt Dansecrew! Jeg er enda ikke 100% sikker på hvilket nummer vi er ut på dansegulvet, men jeg oppdaterer dere! Denne uken er teamet sport, og vi danser til black eyed peas – pump it. Vi skal straks ha litt generalpøver som jeg håper vil gå bra, i går når vi hadde sceneprøver kunne det ha gått bedre for min del. Har så sykt vondt i nakken, haha. Det er helt ømt der, som om jeg har et svært blåmerke som ikke synes.. Og, så skal jeg danse i shorts! Eventuelle feil jeg gjør med beina kommer derfor til å bli enda mer synlige. Ahh, håper det går bra i kveld!!!

Først skal jeg få sminke og håret fikset. Fletter idag, altså! Og før jeg glemmer det, tusen takk for all støtten jeg får fra dere under denne perioden. Det er ikke annet enn gull verdt ♥

55 kommentarer

Siste innlegg