gjett hvem

 

Hva er greia med at jeg ser smålig beruset ut på alle barnebildene mine? Det, eller sliten narkoman, haha. Det var looken jeg kjørte på tidlig 2000-tallet! Ser dere hvem som er meg på bildet over? Den ene er altså meg, og den andre er Anne-Sofie, min sjelevenn ♥ Tenk at vi har holdt ut med hverandre i 20 år nå, uten å være i familie har vi alltid stått sammen. Når jeg har det kjipt er hun den første jeg ringer, når jeg har fått nye emojis på telefonen, når jeg er veldig glad, når det har skjedd noe sinnsykt, når jeg har gjort noe dumt.. Jeg ringer til henne og hun vet absolutt alt om meg og hvordan jeg takler situasjoner og hvordan hun kan hjelpe meg. Hun er ett av de sterkeste menneskene jeg kjenner og setter alltid andre og deres følelser først, slike jenter finnes det ikke mange av. Gleder meg til den dagen jeg skal gifte meg og hun kan være forlover, eller gudmor til mine barn 🙂 Vi har opplevd alt sammen, og utvikler oss sammen og ikke fra hverandre. Selv om vi har totalt ulike liv har vi samme grunnverdier og når vi har klart oss sammen så lenge, vet jeg det vil vare for alltid.

Kanskje noen av dere har et lignende vennskap dere vil fortelle meg om? Det er så fantastisk! 

27 kommentarer
    1. Ja, jeg hadde et sånn vennskap.. Hadde ei bestevenninne som jeg har gjort ”alt” sammen men, men for et års tid siden så skled vi veldig i fra hverandre, enda vi har den samme hobbyen, jobber med det samme og at vi har bare 5 min mellom hverandre og kjøre. Dette har vært fælt for begge oss to, og nå har vi fått litt kontakt igjen, så jeg håper dette ordner seg, for man trenger virkelig sin beste venninne mer enn man tror!

    2. NÅ ER JEG IGJENN (igjenn, Igjenn og igjenn) BLITT FORBANNA PÅ HUN DERRRE STATSMINISTEREN VÅR!!!!c HUN GJØR BARE TULL Å KØDD!!! NÅ ER DET PÅ TIDE AT VI TAR ANSVAR I SAMFUNNET!! BLÅBLÅ REGJERING HAR VEL I HOVEDSAK BARE GJORT DRITT!!! Å SI AT FRP ER FOR FOLK FLEST ER SOM Å SI AT USA ER FOR “terroristene” I AFGHANISTAN OG AT ISRAEL IKKE BEDRIVER KRIGSFORBRYTELSER!!! JEG SKJEMMES!!! DE BOMPENGENE DE SKULLE KUTTE, HVORFOR BETALE JEG HVER DAG 200 NORGE KRONER I BOMMER???? JEG PERSONLIG SYNES BOMMER ER GREIT, MEN Å SKRIVE/SI AT DU SKAL KUTTE DET UT FOR Å FÅ STEMMERE FOR SÅ Å DRITE LANGT OPPI HVA DU HAR SAGT ETTERPÅ ER HEEEEEELT UAKSEPTABELT!!!! VI KUNNE IKKE HA FÅTT VÆRRE LEDERE SOM SKAL STTYRE LANDET VÅRT!!!!!!!BTW. HATER HØYRE SENTERPARTIET OG FRP.. ALLE MÅ TA ANSVAR!!!! PÅ TIDE Å SI NOK ER NOK!!!!!!! MVH. EN RØDTSTEMMER SOM ER DRIIIIIT LEI AV LEDERCERAPPET VI HAR HÆR I DET SÅKALDTE DEMOKRATIET!!! (fortsatt bra blogg btw.)

    3. Hahah, slik er det meg meg også! Må være noe som ligger i nærdlænning genene 😉 Håper du får en ellers fin dag videre! 😀

    4. Så koslig at du har en slik venn. Det er ikke hvem som helst som klarer å holde sammen så lenge, så dere må virkelig være gode venner. Unner deg det! 🙂
      Jeg skulle ønske jeg hadde et slikt vennskap å fortelle deg om, men det har jeg ikke. Vi holdt sammen helt til vi gikk i 7 klasse bare. Så vokste vi fra hverandre dessverre. De nærmeste vennene jeg har nå har jeg kjent i snart 5 år bare. Og det er ingen jeg kan snakke med om alt akkurat. Så du er virkelig heldig som har Anne-Sofie som er der for deg! <3

    5. Jeg har et sånt type vennskap. Vi møttes i 1. klasse på barneskolen og har holdt sammen siden. Når det har skjedd noe nytt er det alltid henne jeg ringer. Vi har begge litt like familieproblemer, og derfor er det alltid godt å snakke med henne når det er trøbbel på den fronten. Hun kommer alltid til å være den personen som forstår meg best. Det kan gå kort eller lang tid, og når vi møtes er det alltid som før. Jeg har alltid sett for meg at det er hun som skal være forloveren min og gudmor til barna mine. Vi har på en måte et eget språk, for vi kan kommunisere med kun blikk og ansikstutrykk og forstå akkurat hva den andre mener. Jeg føler meg så utrolig heldig som har fått oppleve å ha et sånt type vennskap, selvom det ikke varte hele mitt liv. Hun døde for et og et halvt år siden og det er veldig rart og helt feil at hun ikke er her mer. Det blir umulig for meg å finne en ny forlover og gudmor, for alle vet at det skulle ha vært henne. Det har bygd seg opp så mange nye ting jeg trenger å ringe å fortelle henne. Jeg elsker deg for alltid, Idami <3 Dere må ta vare på hverandre Sophie, for det er langt fra alle som er så heldige å få oppleve et sånt type vennskap. 🙂

    6. jeg og bestevenninna mi møtte hverandre da jeg flyttet inn i huset ved siden av henne når jeg var 3 år. Det er 16 år siden nå, og til tross for at jeg har flyttet og til tross for at vi ikke snakker like mye sammen nå, så er ingenting forandret når vi først ser hverandre igjen. Jeg kan fortelle alt til henne og hun kan fortelle alt til meg, bare synd vi ikke snakker like mye selv om vi kan det. Men hu vil alltid være bestejenta mi!

    7. Jeg har en sånn venninne. Har vært venner siden første klasse på barneskolen, og vi har bare blitt nærere og nærere med årene. Finnes ikke bedre venninne. Forteller alt til hverandre, er rare sammen, ler sammen, slapper av sammen ++… Er fantastisk å ha en så nær venn rundt seg, som du vet vil vare livet ut 🙂

    8. Jeg hadde et slikt vennskap. Hun var barndomsvenninnen min og bestevenninnen min i alle år. For snart to år siden tok hun livet sitt. Har aldri hatt et så nært bånd til noen, – i 21 år var vi bestevenner. Det har vært og er fortsatt tøft å gå gjennom sorgen og tapet, og å bære savnet og minnene alene.

    9. misunner deg utrolig mye som har en slik bestevenn! Jeg er heldig og har en del gode venner, men har ingen bestevenner. Jeg har ingen jeg kan dele absolutt alt med, og som jeg alltid kan ringe om jeg trenger å ha noen å snakke med. Dette har faktisk vært et stort savn hos meg.

    10. Meg og bestevennen min har kjent hverandre også hele livet mitt, hun er 1 måned eldre enn meg❤️ Hun er min beste venn som jeg kan fortelle alt til , det er godt å ha slike venn, uansett kor lenge man er vekke fra hverandre så vet jeg at jeg kan stole på henne! Vi begynte mettopp på forskjellige skoler og det er trist å ikle se hverandre hver dag, men det er godt p se hverandre når vi først gjør der!

    11. Jeg har hatt min bestevenninne siden jeg gikk i barnehagen. Vi er, og har forsåvidt alltid vært, veldig ulike som personer, men vi har likevel alltid holdt sammen. Vi kan fortelle hverandre alt, og uansett hvor lenge vi er borte fra hverandre forandrer ingenting seg. <3

    12. Du er utrolig heldig! Skulle ønske jeg hadde det. Men nå har jeg ingen venner, alle ditchet meg for et par år siden, helt uten grunn! Nå lever jeg stort sett alene i min egen boble..

    13. Heldig du er <3 jeg har ingen slike vennskap jeg, bare en gjeng der alle kommer godt overens med hverandre.. Savner et skikkelig tett vennskap..

    14. Har ei sånn venninne, Vi krangler til buste fyker. Men blir alltid gode venner etter noen timer. Hun kjenner meg veldig godt å er en god støttespiller uansett hva som skjer. kjent hun siden jeg gikk på ungdomskolen.

    15. Hva skjedde med Stine Mari? Har sett mange spørre og noen innlegg tilbake skrev du om vennene dine men unnlot å nevne henne?

    16. Meg og min beste venninne møttes første skoledag i 1.klasse. Vi ble bestevenner fra dag 1. Hun og moren hennes leide en liten del av huset vårt de tre første årene, og vi tilbrakte nesten hver eneste time sammen. Vi var like mye oppe hos meg, som nede hos henne. Det har alltid vært meg og henne, og det er det fremdeles etter 11 år. Vi har aldri kranglet eller vært uvenner. Vi har bare helt samme verdier og lik måte å tenke på. Hennes familie er som min familie og motsatt. Vi er som søstre og slik har det alltid vært. Jeg kan helt fint dra på besøk/overnatting uten at hun er hjemme. For når vi er på besøk hos hverandre, så besøker vi også hverandres familier. Jeg kan nesten garantere at det ikke finnes en snillere jente. Jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve et slikt vennskap, for det unner jeg alle. Det er godt å ha noen å stole på og som alltid stiller opp.

    17. Jeg har to bestevenner jeg ikke hadde klart å leve uten! Den ene er den strenge som alltid setter meg på plass når jeg trenger det, den andre er den som aldri stiller spørsmål og heller henger seg på all dritten jeg vil gjøre 😂 sammen er vi dynamitt! Kjent hverandre siden barndommen, chicks b4 dicks med de jentene, altså! 😍

    18. Jeg har faktisk et slikt forhold, men hun er ikke barndomsvenninnen min, vi ble faktisk kjent med hverandre for ca to år siden! Det kjipeste er at hun bor rett ved Oslo og jeg ved Trondheim, så vi får ikke møtt hverandre så ofte, men hun er alltid den jeg forteller ting til hvis det har skjedd noe, og hun har sett meg på mitt verste og på mitt beste. Det er helt utrolig at vi har fått såpass god kontakt på så kort tid, men det føles ut som vi har kjent hverandre hele livet, og jeg kan med hånda på hjertet si at hun er en av mine aller beste, og jeg kunne ikke tenke meg å bytte henne ut med noen andre. Vi er ikke den typen som tenker før vi gjør noe, vi gjør det bare også tenker vi senere på hva vi har gjort og hvor mye trøbbel vi er i. Gud så jeg elsker den jenta!

    19. Beruset eller sliten narkoman? Hva faen voks opp, du var liten unge. Hva er morsomt med å kødde med sånt? Tenk deg om før du skriver.

    20. Jeg har 2 sånne vennskap, jeg! 😀
      Han ene, Leif Kjetil, har jeg vært bestevenn med siden 1.klasse. Vi var med hverandre hver dag og på barneskolen var vi også kjærester en periode, vi var veldig av og på, hehe. Men vi ble liksom mobbet begge to, sammen. Tror også det er det som har gjort at vi har blitt så gode venner, ogå. Han klarer alltid å få meg til å smile og bli i bedre humør. 😀
      Så er det bestevenninnen min Linn, vi har vært bestevenninner siden vi var bittesmå – på grunn av at mødrene våre var bestevenner. Jeg kan snakke med Linn om alt, og ringer hun omtrent hver dag og da er vi begge garantert en latterkrampe. I tillegg skled vi litt fra hverandre på ungdomsskolen og vg, men desember i 2013 fikk vi opp kontakten igjen og møttes – og siden har vi holdt kontakten og fått masse minner. Det var som om vi aldri hadde vært fra hverandre de årene, og det var herlig! 😀
      Sånne vennskap som dette er det utrolig viktig å ta vare på. For som noen her sier; det er ikke alle som er så heldig som oss som har sånne fantastske venner, og at jeg har 2 av dem er helt fantastisk, i tillegg til min helt utrolige fantastiske kjæreste! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg