PREMIERE – SESONG 3 AV BLOGGERNE!

ENDELIG! Nå begynner sesong 3 av bloggerne klokken 21:30 på bliss, episoden varer i en hel time og to nye fjes kommer får dere også følge med de kommende ukene. Dette er jo litt ekstra stas for meg, fordi nå kommer vi til deler av året som er litt nærmere nåtid, og jeg må ikke føle at dere ser på noen som ikke lengre er så lik meg selv. Nå på starten er det riktignok enda sommer, men om et par episoder er vi ganske nærme nåtid og det ser jeg fram til 🙂

Det er også fint at dere endelig får se meg jobbe for dyrs rettigheter under hovefestivalen og snakke litt om mine meninger! I episoden henger jeg også litt med andre bloggere som TCMN, annais og Anette Marie (som fikk æren av å se samlingen min av sexleketøy som plutselig dukket opp anonymt på døra hjemme hos meg, dagen jeg ble singel – hva er oddsen?) og jeg hadde klessalg hvor sinnsykt mange dukket opp – den suksessen gjentar vi forresten, enten dagen før eller dagen etter one direction kommer til oslo i sommer. 

21:30 smeller det løs på tv2 bliss, skriv gjerne her hva dere synes om episoden så kommer det til både meg og produsentene som kan ta det til betraktning videre! STOR KLEM!! <3

WOHO! 

98 kommentarer
    1. Så rart at hovefestivalen blir vist etter at Mathias flyttet ut. Så vidt jeg husker var hove før han flyttet ut og det ble slutt?

    2. Når går bloggerne i reprise?
      Jeg må på jobb så legger meg kl 09.30.. Trenger søvnen men vil se bloggerne..

    3. på sumo funket episode 1 kl 8 før de gjorde om klokke slettet. rakk akk å se den bra ep. venter på neste del kl 22

    4. Can’t wait. Må stjele sumoen til kompisen min som vanlig, håper ikke han også skal se på det, orker ikke vente lenger enn jeg må!

    5. De første minuttene der du snakker i Bloggerne er Nydeligste jeg har sett deg noensinne !!!! Herregud så pen du var der.

    6. Gleder meg til å se det på tv2 sumo senere i kveld (er ikke i nærheten av noe teknologi kapabel av å spille det av for øyeblikket)

    7. Du var helt nydelig i episoden her, lurer på om du har på linser? Øynene så helt utrolig ut.

    8. Jeg elsker deg i bloggerne Sophie! Hvilket pudder bruker du til kontur i kinnene og på nesen i starten av episoden? <3

    9. Ser på akk nå, og Eeelsker det! Elsker deg foran kamera! Kan du skrive historien bak vennskapet til deg og Annette Marie en gang? Mener du har skrevet sånn ‘bits and pices’ av den, men ikke hele (correct me if I’m wrong)? Var ikke dere nesten fiender i starten, liksom? Jeg synest var vennskapet deres er så søtt, og dere var skjønne i første episode i kveld 🙂 MASSE lykke til i morgen, skal selfølgelig se på! You go girl, x A

    10. Jeg så akkurat på den første halvtimen av bloggerne og skal se den andre nå. Det var jo vakre deg som startet sesongen, du hadde gode ord å si, og du hadde et helt nytt glimt i øynene dine, du strålte, jeg kunne føle mer av deg og jeg kunne se deg som person bedre. Du hadde endelig innsett at du trenger ingen gutt i livet ditt for at du skal ha eller føle deg bra, fordi du er god nok som du er, du er like bra som person uansett, og sist men ikke minst du er verdt akkurat like mye som alle andre, men kjæreste eller ei. Jeg ble utrolig glad av å høre de vittige ordene di hadde å si, og det gjorde dagen min å høre at du hadde det godt, fordi fiber person som har vært igjennom mye, og du fortjener alt godt, ikke fordi du er litt kjendis, eller fordi du er vakker, men du fortjener alt godt fordi du er deg og jeg håper du har innsett det! Fordi du er virkelig et fantastisk menneske, en fantastisk person. Du sto det vakker som alltid å pratet om dine følelser inn i et kamera og du visste godt at hele Norge skulle få se det, du visste godt at de skulle få se din sårbare side, men det ikke Norge visste er at du skulle ha så strålende øyne, øyne som ikke lenger er tomme, men øyne som er fullt av livsglede og nytelse! Du hadde et Glimt i øynene som gjorde at jeg Ble varm, et blikk og et smil som fikk meg til å like deg enda mer, du er tapper sophie, du er sterk, og jeg ønsker deg til lykke på dine reiser fremover i livet, jeg håper de blir fremgående og alt du ønsker om. Lykke til kjære deg, du fortjener kun det beste!!

    11. Må bare si at i starten av episoden, var du så utolig pen og ekte og jeg kjente jeg ble utrolig glad da du smilte på slutten og sa at dette er starten. Liker deg bare mer og mer for hver gang jeg ser bloggerne!

    12. Sitter og ser på det nå, og jeg må virkelig si at jeg elsker og se deg på tv! Det er utrolig morro å se på deg, Marna, Kristin og Suzanne 🙂 har ikke helt sansen for Chioma, men tror jeg skal overleve. Loveyou <3

    13. HAr akkurat sett episodene? Jeg liker det egentlig, men jeg syns det var utrolig spess og litt drøyt det med dildoene + at du skulle ta bilder med de. Jeg syns også at det er litt upassende det Kristin sier i sinn snutt. Altså jeg så det med familien min, og søstrene min byttet kanal liksom!

    14. Åh, jeg digger deg Sophie! Du er mitt største idol🙌 Digger bloggerne! Dette er det beste programmet jeg vet om😁

    15. Du var veldig flott i snurten i Harstad! Hva heter leppestiften du brukte der? Litt nude /oransj., 🙂

    16. Hei!
      Jeg kommenterer veldig skjeldent på blogger, men jeg så akkurat de to episodene av bloggerene og jeg syns du virker som en flott og reflektert jente, men jeg ble noe provosert av kommentaren “det er ingen fordeler med å spise kjøtt”. Jeg selv er veldig opptatt av dyrevelferd, jeg studerer Animal Science i UK, og dette året har jeg hatt om etikk i forbindelse med dyr. I dette faget har vi gått grundig gjennom fordeler og ulemper ved å spise kjøtt og ja, det er faktisk noen fordeler. Først og fremst er vi mennesker omnivorer, altså altetende. Vi er laget til å spise kjøtt, og trenger en del av næringsstoffene vi kunn kan få gjennom å spiser kjøtt. Et godt eksempel er at kjøtt inneholder noen “fatty acids” som man ikke kan få gjennom noen andre kilder, disse er veldig viktig for hjernefunksjonen og lignende. Kanskje en litt kjedelig kommentar, men syns det er viktig at alle som kjemper for en sak, vet så mye som mulig! Samtidig, så er jeg veldig glad du kjemper for saken, jeg personlig spiser kjøtt, men kjøper økologisk om det er tilgjengelig, da det er bedre både for miljøet og dyrene!
      Ha en flott kveld videre 🙂

    17. Åhh hater at det er på torsdager, er på dansetrening da:(( når går reprisen?
      Gleder meg syyykt til å se deg danse imorgen!! Masse lykke til, dette klarer du helt supert! <3

    18. I dag fikk jeg faktisk samboeren min til å se bloggerne med meg. Han var faktisk positivt overrasket over hvor smart du faktisk er og så mye anderledes enn hva utseendet ditt “viser” (som jeg synes det er teit du blir dømt for).
      Men, jeg synes det var teit av TV2 å klippe det slik dem har gjort. For mye av det vi så nå var jo før M og du gikk fra hverandre (slik jeg har skjønt det etter å ha lest bloggen din). Nest episode er du jo i Spania hvor du kjøpt kattene dine og da skrev du jo at M skulle hjelpe deg med dem.
      Synes bare at det burde bli klippet og sendt i riktig rekkefølge 🙂 Ellers så synes jeg bloggerene er moro å se på 😀 Mener forsatt at du burde hatt din egen serie da, slik som Linni.
      You rock girl, gleder meg til å se deg danse i morgen 🙂

    19. Kommer episodene til å forsette å gå på torsdager, i så fall; når er reprisen? Har fotball trening hver torsdag, blir kjipt å ikke se deg på tv

    20. Jeg likte klessalget! Det er utrolig smart og kult egentlig, og selvfølgelig bra at du brukte pengene du fikk på noe sånt!
      Og det at du hadde en ny start var bra! Du virket så sikker på deg selv liksom! <3

    21. Sophie Elise aka Dildohviskeren! Hahaha, lo so sjukt av det der. Kjekt å sjå at du har det bra og er deg sjølv! <3

    22. Hei:-)
      Da jeg gikk inn på bloggen din for første gang var det bare for å se hvordan bloggen din var. Dette tror jeg er ett år siden ca. Jeg visste ikke så mye om deg, men trodde du var en typisk blond og dum jente. Men jeg begynte å lese bloggen din jevnlig, og har nå blitt en fast leser. Jeg vil bare si at man ikke skal bedømme en bok etter omslaget. Jeg har nå et godt inntrykk av deg. Du er mye smartere enn de fleste tror. Jeg merker i noen av innleggende hvor du skriver om alt fra miljøet, dyrevelferd osv, og du er smart. Du skriver bra og kan mye. Før så var du bare en dum og blond jente med bitchy holdning, men nå tenker jeg det stikk motsatte.
      Stå på videre. Du er på rett veg. Lykke til videre!:)

    23. Kjempebra episoder, fikk faren min til å se på med meg og han sa jeg skulle hilse og si du har fine pupper…. 😳 haha

    24. Vet du hvor godt ett menneske du faktisk er? 🙂 ønsker deg en god natt og lykke til imorgen. dette tror jeg du mestrer så godt du klarer. Du er jo ingen danser, så perfekt forventer INGEN at det er. Men jeg gleder meg til å se. tror du klarer deg bra jeg 🙂 klem adina

    25. Marlene Olesen: Det synes jeg også er dritteit! For nå kommer det fra spania som du sier, og da hadde jeg en dårlig periode (som jeg hadde i det forholdet, sorry to say) og da virker jeg plutselig sur igjen, haha.. faen da 🙁 Men, etter det tror jeg det blir god stemning!

    26. Endelig var bloggerne på skjermen igjen! Veldig gøy å følge med! Enig med ei over her, du har et nytt glimt i øyet😊 var veldig fint å høre i starten når du sa at det ikke var slutten, men begynnelsen!:) du er ei herlig, morsom og nydelig jente! Gleder meg til å se mer! God helg!:D

    27. du er så flott å se på sophie!:)
      du hadde forresten en fanatastisk brun farge på episodene idag. Vet jo at det var på sommeren, men føler du har en like fin farge nå. Lurte egentlig bare på om du fortsatt går i solarium eller om det er selvbruning(i såfall hvilken) ? 🙂
      Stå på!!!

    28. Stas å se deg engasjert og i så deilig humør, Sophie! Unner deg virkelig alt godt.
      En ting som engasjerer meg, og som jeg ikke skal ta deg på for å være ekkel, er bruken av ordet “mongo”. Jeg vet at du helt sikkert ikke, i likhet med mange fler i din og min generasjon, bruker det ordet for å rakke ned på mennesker med ekstra behov. MEN, jeg personlig har en storesøster med down syndrom, som også følger med på bloggere og alt som skjer i media, og jeg syns det er trist når det er slike ord som blir brukt, når man har et så stort ordforråd ellers å bruke:)
      Dette er ikke ment som noe du skal føle at jeg angriper deg for, kanskje heller at jeg håper flere blir bevisst at det kan såre andre. Og kanskje spesielt de som er i din situasjon, som har så mange unge følgere, og som har en stemme mange hører:)
      Fortsett å engasjer deg for dyrs rettigheter, det er superviktig! Så skal jeg fortsette å engasjere meg for at mennesker med bistandsbehov får den hjelpen og støtten de trenger, og at man slutter å bruke nedlatende ord som kan såre, når man har så mange andre ord å velge mellom:)
      Stå på videre!<3

    29. Jeg blir så glad når jeg ser deg på TV sophie, har ikke sett den nye sessongen ennå, fordi jeg er på jobb i natt, men jeg skal love deg at det er det første jeg gjør når jeg går av skiftet mitt! Du har et så stort engasjement i alt du holder på med og det er veldig inspirerende. Dette er første gangen jeg kommenterer en blogg, men nå måtte jeg bare fordi du fortjener å høre det. Jeg lurer litt på hvor den boyfriend buksa som du har på bildet med Robin er fra? Den er skikkelig kul!

    30. Wow..smelta helt av deg på slutten av det du sa i den blå toppen når du smilte og sa at det var starten for deg. Lett å glemme at du faktisk er ett menneske og ikke bare ett produkt. stå på jente!

    31. Du er så flott <3 Likte veldig godt den første scenen med deg! At det var en ny start for deg! Er ikke enkelt å reise seg fra hjertesorg! Ser veldig lett at du har vokst mye siden første sesong! Wow! Du er et forbilde for alle 🙂

    32. Håper du hører/hørte på P4 litt over 13.00 idag 🙂 dårlig på navn, men ho ene ifra bloggerne var der 🙂 de ifra radiostasjonen kalte deg Bimbo :L men ho fra bloggerne forsvarte deg kjempebra og sa masse positivt om deg! 🙂

    33. Hei Sophie! Kan du vær så snill å ha det klessalget, dagen etter One Direction konserten? Jeg vet at det mest sansynlig kommer masse folk på dagen det er konserten, og ikke før, og da blir det kanskje bedere å ha det dagen etter? ☺️

    34. Du er så herlig Sophie, beundrer deg!
      Ditt engasjemang rundt dyrevern varmer hjertet mitt og jeg støtter deg i alt det gode du har å si om at dyrene fortjener så mye bedre. Selv holder jeg meg unna produkter som er testet på sminke, støtter ikke pelsdyrindustrien og skriver under så mange kontrakter om NEI til mishandling av dyr at det går i surr! Har enda ikke klart å holde meg unna kjøtt men holder det til en viss grad, du inspirerer og det liker jeg så godt med deg. Du har gode ord og vet hva du snakker om, du virker så jordnær og klar i hodet.
      Du er sterk og jeg håper at du fortsetter slik du gjør nå, for du er virkelig noen å se opp til.
      Varme klemmer fra meg

    35. Du er så bra Sophie. Et vakkert menneske på alle måter. Er det noen som er et godt forbilde, så er det virkelig deg. Håper dagen din blir fantastisk og byr på masse godt.

    36. Hei Sophie Elise!
      Jeg ville bare skrive til deg og si at du er så skjønn som donerer penger fra salg av klær til veldedighet! Jeg er veldig glad i dyr og syntes at dette var veldig positivt! Du er utrolig snill <3

    37. Hvilket merke er det på genseren fra Nelly? Den beige med åpne skuldre. Er vel lenge siden den ble kjøpt nå, så finnes ikke på Nelly lenger, men kan kanskje finne den et annet sted dersom det ikke er NLY-merket. Den var superfin:)

    38. Håper du har klessalget dagen etter One Direction konserten, for jeg har sykt lyst å komme dit 🙂 Bor i Bergen og skal være i oslo hele den helgen, hadde vært så gøy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg