SPØRSMÅLSRUNDE 

Etter ønske fra dere kjører jeg igang med enda en spørsmålsrunde! Alternativene er å enten svare på video (husk at jeg ikke er noe flink med redigering), skriftlig eller i podcast, slik som denne HER. Det kommer ofte spørsmål om alt mulig her på bloggen, alt fra hvordan jeg fikser håret og sminken, klær, til kjærlighet, hvordan det er å jobbe med tv, hva jeg mente med ditt og datt. Ja, så her er det bare å kjøre på! Vil gjerne besvare spørsmål denne gangen som også er litt mer “kritiske”, så får jeg snakket for meg på enkelte ting. Det er bare gøy:) Dette er min siste dag i Harstad, jeg kommer tilbake til hovestaden imorgen tidlig, og svarer på alt da.

Vårlansering for tv2 2015. 

Jeg takker forresten for alle fine kommentarer på innlegget mitt igår ♥ Der var det jo også mange spørsmål – så de dere eventuelt har om det, kan dere også komme med i dette innlegget.

278 kommentarer
    1. jeg er en stor fan av deg du er en perfekt blogger og jeg elsker sang stemmen min jeg hadde blitt veldig takknemlig vis du ville sett på bloggen mon den heter margeterein mange jeg kjenner sier du er falsk men det er du ikke du er perfekt akkurat sånn du er !!!

    2. Hvordan har du kunnet gi blod?
      Handlet gårdagens innøegg om mathias eller robin?
      Er det sant at du ikke visste hvordan julekjolen så ut før du så bildene? De fleste jenter ser seg selv i mer enn en vinkel i speilet når de har pyntet seg, og jeg tviler på at du som blogger er noe unntak :p
      Hva er historien bak diamanttattoveringen du har på fingeren?

    3. kan du snakke litt om hvordan type silikon du har? kanskje str hvis du føler at du kan si det, om du har moderat, medium eller høy profil osv..
      please svar på video!

    4. Hvis noen sier: Sophie Elise er så overfladisk og bryr seg bare om å ta seg godt ut i media” og du ville hørt det hva ville du følt, svart, reagert?

    5. Hvordan syns du om reaksjonene på “Jenter som veier under 50 kg burde ikke få lov til å være på stranden” som kjæresten din skrev?

    6. – Hvordan går det med deg og Robin?
      – Føler du at du har mange “falske venner” i Oslo? En jeg har jobbet med sier hun “kjenner deg” siden dere har vært på fest sammen, og hun sa ikke akkurat mye fint. Bare håper du ser og vet hvem du kan stole på og ikke!<3 Husk at du har oss trofaste lesere i ryggen<3
      - Fikk du mye fint til jul? 🙂

    7. elsker videobloggene dine, de føles mye mer personlig og det er nesten som å snakke med en venninne face to face føler jeg! hehe, så helst video? krysser fingrene!
      1. hvilken type extensions bruker du for øyeblikket? er det clips eller noe annet eller litt av hvert kanskje? vanskelig å følge med så mye som du styrer med håret ditt, men jeg er akkurat sånn selv, haha
      2. kan du få til en rabattkode hos luxushair en gang? jeg er fast kunde der og er i desperat nød etter nye extensions, men nå i juletider har jeg dessverre ikke mye penger å rutte med..
      3. kan du ikke ha et innlegg hvor folk kommenterer med for eksempel instagramen deres, også sjekker du ut alles instabrukere og kanskje følger et par du liker? sånt er så koselig! bare det å vite at du har sett ansiktet mitt og vet at jeg fins er en så fin følelse, haha
      4. har du tumblr? isåfall vil jeg veldig gjerne sjekke den ut!

    8. kan du vær så snill å svare på video? Synes det er sÅ vanskelig å følge med når det er bare lyd, skønner du…
      -kan du ha noen flere innlegg med tilbakeblikk fra tennårene? Synes det er så gøy, hehe

    9. er du og Robin fortsatt sammen?
      hvilket forhold har du til foreldrene dine og søstra di?
      er det sant at du var utro mot Mathias på Hove?
      sykeste du har gjort?
      første gangen du hadde sex?
      er Robin snill mot deg? hva slags forhold har dere?
      snakker du mye med Mathias?
      har du et godt forhold til familien til robin?

    10. Er det sånn at man får klumper i leppene osv av Restylane?
      Jeg har så lyst å prøve, men så leste jeg på en blogg at hun var så ufornøyd med resultatet, fordi etter to uker/hverken gikk bort så var del klumper elns 🙂 blir det sånn på alle, eller er det fra person til person? Og er det synlig?

    11. Kan du fortelle om noen hendelser som har hendt gjennom astral projection?
      Hvor lenge har du holdt på med astral projection?
      Har du noen tips til hvordan jeg kan få det til?

    12. Får du sponset ekstansions hos frisør eller kjøper du selv?
      Har du noen gang bestilt extancions fra nettaider og ordet selv? Nettsiden og type

    13. Hvordan synes du media framstiller deg i forhold til hva slags person du faktisk er (f.eks på Bloggerne)?

    14. Hvorfor spiller du på sex?
      Hvorfor blir du fortsatt sponsa av Luxushair når du selv har skrevet at du har fått tape extensions hos frisør? Blir ikke det litt “falsk” reklame?

    15. 1. Hvordan er det mulig at du er blodgiver (som du har skrevet tidligere) når du bryter MANGE av kravene? – Du veier i følge seg selv mindre enn 50 kg, er i følge seg selv syk veldig ofte, fått sprøytebehandling (botox, restylane osv), tatt tatovering, fått seg ny seksualpartner de siste 6 mnd, hatt infeksjon (brystet), har piercing i slimhinne, brukt melanotan (regnes som dopingmiddel i Norge) og har oppholdt seg i Afrika.
      2. Hvordan kan du forsvare alle flyturene dine med tanke på at du fremstår som en miljøforkjemper ellers? Hvis du bryr deg så hardt om miljøet burde du vel strengt talt ikke ta fly, men heller tog eller båt feks.
      Vet at spørsmålene her var veldig kvasse og kritiske, men håper du tør å svare likevel.

    16. Hei, er en fast leser av bloggen din og setter pris på ærligheten din når det gjelder alt, og så er det utrolig gøy å lese om hva du driver med:)
      Har også noen spørsmål:
      Hvordan går det med deg og Robin? Har ikke sett han på bloggen på en stund.
      Har dere slått opp? I såfall hadde det vært dumt for dere var såå skjønne sammen!
      Hvilken bh størrelse bruker du? Har lurt på det en stund..
      Hvor er det merkeligste stedet du har hatt sex?
      Hvem er din kjendis crush?
      Vær så snill og svar på noen av disse spørsmålene, da hadde jeg blitt utrolig glad! Og jeg syntes at det er best om du svarer i video, da er det mye lettere å følge med enn når det bare er lyd, og det kan bli tungt å lese hvis det er mange spørsmål.

    17. kan du fortelle litt om den tattooen du har i munnen? Jeg har lest at tatoveringer på lappen forsvinner etter hvert, stemmer det?

    18. Hei, jeg lurte på du kunne fortelle litt om utdanningen din? Hvilke programfag du hadde på vgs, og om du annbefaler noen av leserene dine å velge det samme?

    19. Hvis du hadde blitt gravid nå- ville du ha beholt barnet? Og hvilke babynavn vil du at dine fremtidige barn skal hete? 😀

    20. Video eller podcast! Podcast me Anette var utrolig bra! Digget det siden det ble som et koselig radiointervju elns 🙂

    21. Hvis du skulle gitt ut en bok, hva ville den het?
      Hvis du skulle på date med en Hollywood kjendis, hva skulle du hatt på?
      Hvilken kjendis i Norge ville du helst datet?
      Dine fem siste emojiis?
      Siste mild du sendte?
      Siste du sa?
      Siste du spiste?
      Hvem skulle fått en million kr hvis du måtte gitt bort det?
      Var du ikke redd når du var i Senegal? For terror, sykdommer osv

    22. Hvordan er ditt forhold til fordommer? For eksempel er det veldig mange som har fordommer mot deg. Mange jeg kjenner får “det blikket” i ansiktet bare noen nevner navnet ditt, og er bare sånn “æsj, sophie Elise” bare fordi du er blond og har restylane og silikon. Hva tenker du om dette? Og er du en dømmende og frekk person selv? For jeg har en venn som ble fornærmet av deg en gang, pga en litt dømmende kommentar du slang. Så derfor lurer jeg på hvordan ditt forhold til fordommer og småfrekke og ekle kommentarer er?
      (Lar meg ikke påvirke av hva som blir sagt om deg, vil understreke at jeg ikke har noe imot deg)

    23. Hi Sophie Elise <3
      What lipstick are you wearing in the recent pictures of you getting restylane? It looks really good on you. Hope you will answer.
      Charlotte (Denmark)

    24. Om du kunne hatt et annet liv enn det du har nå, hvordan ville det sett ut? Hvor bor du, jobb, utdanning +++

    25. Hei!
      Tenker du noen gang på hva meningen med livet er? I det siste har jeg tenkt mye på dette, i det ene øyeblikket tenker jeg på alt jeg ønsker å gjøre og alt jeg ønsker å utrette, i det neste slår tanken ned om at når skal jeg få tid? Plutselig sitter jeg der og er 60 år og tenker på alt jeg ikke fikk gjort! Hører stadig flere si at tiden går så altfor fort, og lurer på hva du tenker om det? Føler du at livet har en stor mening, eller føler du at livet bare går deg forbi?

    26. hei! I det siste halvåret har jeg mistet så og si alle vennene mine fordi jeg forlot et religiøst fellesskap. Det sårer veldig å se masse bilder på insta osv at de er sammen uten meg. Jeg har ingen andre venner fordi det rett og slett har vært feil å være med andre enn de som tilhørte dette fellesskapet. Spørsmålet er: hvordan i all verden skal jeg få meg nye venner??? Jeg har friår og går derfor ikke på skole, men jobber på et sted med bare eldre som er uaktuelle som venner….. Føler meg så fryktelig ensom i tillegg til at jeg er utstøtt og ekskludert fra mitt forrige sosiale nettverk

    27. – har du vurdert mer utdanning i fremtiden, evt hva?
      – skal du forbli blondine, eller har du planer om å bli brunette?
      – si 5 ting du hater og elsker om hva som helst, eks: gutter, hverdagen.
      – hvor lenge vil du bo i Oslo?

    28. Hvordan er det og være deg?
      Sån med tanke på og gå runt i byen og sånt. Merker di stor forsjel fra harstad til oslo? 🙂
      Til julemiddag sa du at du spiste indisk, men indisk mat e mye kylling, så æ lurte rett og slett på om du spis kylling. Eller har du null toøeranse før kjøtt ?
      Du får ha ei god jul vider, og et gått nytt år ♥♥ suss og klem ♡♡

    29. hvor lenge har du drevet med astral projection?
      når du går ut av kroppen din, er du helt alene, eller ser du andre mennesker?
      hvor lang tid tok det før du klarte å faktisk komme deg ut av kroppen din?

    30. hei Sophie:-) har noen puppe spørsmål du sikkert fått 1000 ggr men håper du kan svare lilevell:-) 1. Hvor mye har du lagt in? 2. Har du lagt under el over muskelen? 3. Hvilken klinikk var du på?:-).
      takk for en variert og artig blogg

    31. Vææær så snill svar skriftlig, eller ligg ut begge deler. Er mye bedre og kunne lese gjennom nøye svar enn en 20 min lang video med mye “øømm” “jaaa hvaa skal man sii” “tjaaa.”

    32. Digger bloggen din!
      Hvis du skulle dø i løpet av den neste timen og fikk velge hvordan, hvordan ville du dødd?
      Har du noen uvaner?
      Brad pitt eller johnny depp?
      Svar på video!

    33. kor gammal var du når du mista jomfrudommen din?
      Skulle du ønske at du hadde venta med å ha sex med noen du har følelser for?
      Favoritt vinterjakke?
      Vet du om extentions til type 1000/2000 kr?
      Skulle ikke du ha regulering?
      Tror du at du vil gå for mørkt hår igjen, eller vil du alltid forbli blond?
      Hva er det beste med Robin?

    34. Leste du artikkelen med pelsoppdrett av hunder og hvordan de utførte det? Vist det,hvordan reagerte du?

    35. Hvorfor kjøpte du en Louis Vuitton veske/reisebag når du er imot pels/skinn(denne industrien)?
      Jeg vet at det er til han, men du støtter industrien ved å bruke DINE egne penger på denne vesken…. Er ikke det litt selvmotsigende? Eller er du imot pels, men ikke skinn? En Louis Vuttion veske er skinn, så vet du det. Jeg synes du kommer med mange unnskyldninger for å kjøpe designer-plagg… Slik som vesken fra Celine, du kjøpte den – og unnskyldte deg med at den var brukt, så da var det plutselig greit. Du kjøper plagg fra Acne, som bruker både pels og skinn i sine kolleksjoner – du støtter da merket i seg selv, uansett om det du handlet ikke var av pels eller skinn – dobbeltmoralskt. Og nå er jeg spent på hvordan du skal bortforklare denne investeringen.

    36. kan du lage en video der du viser det du fikk til jul?
      hvordan går det med deg å Robin?
      var det innlegget “vårt eventyr” skrevet om Robin eller Mathias?
      hade vært så fint om du svarte på video.

    37. kan du svare på video? Det blir liksom litt lettere å forstå deg riktig når du prater i en video enn når du skriver❤️

    38. Hvis du kunne velge mellom å:
      Leve akkurat som du gjør nå men ikke vite om du blir syk eller ikke Åsså få 10millioner kroner?
      Være frisk hele livet men ikke få 10millioner kroner?

    39. Kan du lage en video der du viser hvordan du sminket deg på “oslo-dialekt” videoen? Værsåsnill!! Du er verdens nydeligeste <3

    40. Kan du svare spørsmålene skriftlig denne gangen? Håper det er på tide, for du har hatt livestream og video tidligere. Og jeg får ikke mulighet pga jeg er døv. Jeg vil ikke ha sympati, men jeg håper å bli inkludert når du svarer på slike ting. Har deg som ett av mine forbilder, og jeg hadde vært kjempeglad om du svarer skriftlig. Det hadde vært en fin julepresang til meg, og 600.000 andre som hører dårlig / er hørselshemmede. 🙂 ha en fin jul!

    41. PLIS SVAR SKRIFTLIG!! Du er utrolig flink til å skirve, og hvis du velger å ha det skriftlig, tenker du kanskje mer over hva du “sier” (les:skriver)
      Takk for at du er så flink 🙂

    42. Hei, kan du vær så snill å svare på video?
      I hvertfall ikke på podcast, for jeg skjønner ikke hvordan man gjør slik at den funker…:) Det er helt greit med vanlig “skriving”, men video er definitivt mer spennende😊
      Hva er ditt beste stiltips?
      Hvordan får du sminken din til å holde hele dagen?
      Hvilken fondation og concealer bruker du? Og hvor får man kjøpt den??
      Det var spørsmålene min, håper jeg får svar❤️

    43. Hei😊
      Jeg går i 10klasse nå og har noen “venner” som jeg liksom ikke føler at jeg passer sammen med lenger! De har forandret seg ganske mye, noe som sikkert er veldig vanlig, men kan vel ikke si at det er til det positive! Vet ikke hvorfor jeg fortsatt er med de jentene, men er vel ikke så lett å gi slipp på noen som har vært der for deg så lenge:(
      jeg føler at ingen liker meg og at jeg trenger meg på de, selvom de ikke sier noe!
      Jentene i “gjengen” jeg har veldig god kontakt med guttene, noe jeg ikke har! Og hver gang jeg prater med en av guttene kommer en av de andre jentene og “tar over” for meg! Og gutten slutter å vise meg oppmerksomhet liksom.
      Selvtilliten blir ikke akkurat bedre da. Heller ikke når det ser ut som alle jentene og guttene i “gjengen” holder på med hverandre også sitter jeg bare og ser på det liksom.
      Jeg er en som forflytter meg rundt overalt for å prøve å være mer sosial, men det fungerer dårlig fordi jeg føler at ingen liker meg! Noen ganger føler jeg også at noen er med meg for “godene” som kanskje jeg har og ikke de!
      Som du sikkert har skjønt sliter veldig med å være sosial med venner, nye mennesker, men som jeg ikke tørr å prate med fordi jeg ikke er like pen og morsom som jeg føler at alle andre er!
      Så jeg lurte på om du hadde noen råd til hvordan jeg kunne blitt mer sosial rundt venner, men også tørre å hilse på nye mennesker uten å tenke på hva de tenker om meg?
      Har du noen råd om å slippe seg mer løs og tørre og utfordre seg selv litt tar jeg det gjerne imot
      Håper du skjønte hva jeg mente, er ikke så god til å fortelle med ord..

    44. hvis du kunne få hva som helst, men bare fikk 10 år å leve og døden din ville vært tortur, ville du valgt det foran et lykkelig liv med familien din, men etter 30 år ville du dø av kreft?
      Hva er ditt syn på himmelen? Hvordan trur du det ser ut, tror du på himmelen eller ikke osv?
      Kan du fortelle litt om fremgangsmåten din på lucid dreaming eller hva det nå var du drev med?
      Hvis du kunne valgt mellom en kjekk gutt med muskler og alt du kunne tenke deg med en crappy personlighet, eller en ikke så attrakitv gutt men nydelig personlighet, hva ville du valgt?
      Hva tenker du om demoner og engler? Har du opplevd en underlig opplevelse innenfor dette temaet?

    45. Har veldig lyst på en videoblogg om denne spørsmålsrunden. Bare to spørsmål fra meg da:
      1.Hva synes du om grupper som inngår en ‘pakt’ om å få barn samtidig i løpet av videregående?
      2.Eller barn som har sex mens de fortsatt går på ungdomskolen?
      Har noen på skolen min som alt har hatt sex, og vi er bare 14 årige barn! Klarer ikke å tenke meg fram til hvorfor de ønsker det, så håper på svar fra deg 🙂

    46. -Har du Ask?
      For hvis du ikke har det er det noen som har laget en fake bruker av deg?
      -Hvordan var det å starte som vegetarianer?

    47. Hva synes du om at tommylife imitere deg? Hvilket lys synes du selv han ser deg i, siden han er så ekstrem

    48. Skulle bare spør om du hadde lyst te å lag en video blogg, der du nevn noen ting man kan gjør ilamme kjæresten om kvelden?💕💕 e 13 år

    49. kan du følge meg på instagram? Hvorfor – hvorfor ikke ? les bloggen min for å følge meg på instagram 😉
      nannaekjord.blogg.no
      TAKKK!!!!

    50. Kan du fortelle litt om hvordan du takler de stygge kommentarene og slikt? Du virker som en flott og sterk jente, derfor jeg liker deg så godt! Men, noe må det vel såre? Hvordan klarer du å heve deg over det?

    51. Hei, jeg elsker bloggen din 💞💞💞 jeg bor i harstad, så jeg lurer på om hva adressen til huset til foreldrene dine er? Haha vet at det er i ervika, men hvordan hus liksom. Kjøre til storness flere ganger i uka så det hadde hvert litt morsomt og vite hvordan hus du bor i når du er her 😀😍😘😍

    52. kam vi få tour på leiligheten din? Kan du snakke stavangersk? Er du enda sammen med robin? Hvorfor nevnes han ikke lengre på bloggen? Hva er dine planer fremover? Blir det en sesong til av bloggerene? Elsker du robin?

    53. Kjøpte ikke du deg et systemkamera her for ikke så lenge siden? Hva hete de lov bås synes du om det? 😊

    54. Please skriftlig. Og utfyllende. Er døv, og det er så vanskelig lese lepper når du snur hodet på film.
      Lurer på hvorfor skinn greit og ikke pels

    55. Vil helst ha video! Jeg syns stemmen din er så fin, og du er så pen. Bryr meg ikke om kvalitet på klipping osv…
      Hvorfor ville du være med på bloggerne?
      Hvordan var det å ha kamerafolk hos deg ?

    56. Hei! dette er nok et veldig teit spørsmål, men jeg tar sjangsen og spør:
      10. Juni skal Foo Fighters til Norge, og jeg har tenkt å dra, det vil si jeg har billetten! Foo Fighters var favoritt bandet mitt før, og fortsatt enormt stor fan. Både Foo fighters og Nirvana var og er to band jeg elsker. Jeg har lest bloggen din i mange, mange år, føles nesten som jeg kjenner deg selv om du ikke har aning om hvem jeg er.
      På tiden da foo fighters kommer til Norge er jeg atten år, dessverre har jeg ingen å fare med. Så mitt spørsmål er, kunne du noen gang blitt med en bloggleser på konsert? For jeg har sykt lyst på den konserten, men vil ikke dra alene. Skjønner at dette er ett sykt rart spørsmål,men jeg tenkte det ikke kunne skade å spørre.
      Jeg digger deg, Sophie!

    57. Når begynte du med sminke og å nappe brynene?
      Og har du og moren din et godt forhold?
      (Jeg vil gjerne at du svarer på video)

    58. Kan du være så snill og fortelle hvor du har kjøpt den buksen du hadde på deg i en episode av bloggerne?? Det er en lys olabukse med hull på låra/knea. Den er såå fin! Gjerne link om du har kjøpt den på nettet?:) Da hadde du virkelig vært en engel:)

    59. Er du og robin fortsatt sammen ?
      Hvordan er/var det å være med i mitt dansecrew ? Vil du forklare hvordan du syntes det var å danse ? Hva som var gøyest og hva som ikke var så gøy ?:)
      Vil du forklare hvorfor du valgte å operere nesa ?
      Hvor gammel var du da førdt fikk i tankene at du ville opperere puppene ? Kan jeg spørre hvilken bh str du hadde før du oppererte og hvilken du har nå ?:)
      Helsy svar på video eller skriftlig, ikke podcast

    60. Kan du lage ett litt detaljert innlegg om silikon?
      Pris, hvor du gjorde det og hvordan de ansatte var og hvordan du opplevde heile greia – både før og etter?
      Svar i video eller tekst!

    61. Hva fikk deg til å operere puppene dine.. Hvorfor tok du abort , og tenker du mye på det i ettertid ? At du kunne hatt en datter eller sønn på 4 år den dag idag?

    62. Mener du har sakt du har veldig tykt hår? Hvordan får du extationsa til og se så ekte ut? Og kunne du lagt ut noen flere sminke og hårvideoer?😊

    63. Hva er bakgrunnsbilde ditt på tlf og pc’n?😂
      Hva er ditt beste minne fra barnehagen/barneskolen?❤️

    64. Sykeste stedet du har hatt sex?
      Hvor ofte har du sex? Ca
      Når mista du jomfrudommen din? Hvordan var det?

    65. Sånt forhold som du skriver om i innlegget “vårt eventyr” er det et forhold det er verdt å kjempe for eller bør man komme seg vekk?

    66. Legger merke til at du ikke skriver like mye om Robin i innleggene dine lengre. Er det noen grunn til det? Ønsket han ikke å være like “offentlig”?

    67. Hvordan er forholdet til deg og Robbin, krangler dere mye?
      Tristeste filmen du har sett?
      Har du å søsteren din ett godt forhold?
      Hva inspirerer deg?
      Snakker du noen gang med Mathias?

    68. Hvorfor ble du vegetarianer?
      Spiser du gelantin?
      Hvorfor ble det slutt med Mathias?
      Største drøm?
      Tips til hvordan å gå videre vist du er forelska i noen og ikke “vil” det lengre, vist det ikke er bra for deg.
      Liker du justin bieber?
      Fineste jenta du vet om?
      Bruker du skinn veske?
      Hva tenker du om michael kors og marc jacobs vesker i skinn?
      Tips til bedre selvtillit?
      Gode ansikts produkter til uren hud?
      Hvordan ble du kjent blogger?
      Bloggtips?

    69. PODCAST! Eller video. Egentlig ganske chill med podcast da, noe man kan høre på på trikken eller no. C:

    70. Har du noe problem med silikon nå? Vet du var inne å tok en kapsel? Hvordan er det nå? Noe smerte? Er selv livredd for å få det. Vet du hvorfor du fikk det? Hvordan bh brukte / bruker du?

    71. Du sa du skulle til Stockholm på noe spennende for litt siden, så gav du oss ett hint om One Direction.. Hva var det, skjer det noe i nærmeste fremtid? 🙂

    72. Hvorfor kaller du deg selv vegeterianer når du spiser fisk, og hvorfor spiser du fisk? er ikke de også levede vesner som fortjener å ha ett godt liv på lik linje med griser, kuer og kyllinger?
      dette er noe du aldri har svart på før så vidt jeg vet, syntes dette derfor er på tide at du innser at du slettes ikke er vegeterianer, men pescetarianer 🙂

    73. Hei! Eg lurer ganske enkelt på: kan du vise hvordan du sminker deg i stilen Contouring, hvorfor du gjør hver enkelt ting om du gidder, og vise hvilke produkter du bruker til det? Hadde vert fantastisk <3

    74. Lurer du noen ganger på hvordan du blir når du blir mor? Om du for eksempel er like rosa og liker hello kitty og sånt?

    75. Kan du lage en snapchat brukere for blogglesere dine?! Hadde vært sykt morsomt å følge deg en hel dag!😜😜☺️

    76. Kan du værsåsnill og lage en video ganske snart der du snakker slik som de på Sørlandet og i Stavanger? Det var så gøy og høre deg snakke bokmål! du var sykt flink, stemmen din var så annerledes og fin

    77. Kan du lage en egen snapchat bruker for blogglesere dine?! Hadde vært sykt morsomt å følge deg en hel dag!😀😀☺️😜

    78. Vil du si at du er en åpen person? Dersom noe plager deg, er du flink til å prate med dem rundt deg, eller skjuler du alt inni deg? Er du evt lett å lese?

    79. Hvorfor valgte du å ta silikon i puppene og hvor gammel var du da?
      Hvor og hvordan møtte du Robin? Var det kjærlighet ved første blikk?
      Hvordan vil du beskrive forholdet til deg og Robin?
      Hvordan er det å være vegetarianer og hvorfor valgte du å bli det?
      jeg digger både deg og bloggen din!

    80. Har du gjort alt du ville forandre på med utseende ditt? Eller er det fortsatt noe mer du vil forandre på? Isåfall hva da?

    81. – Hva er historien bak diamanten på fingeren din? Vet det er en vennetattoo men aldri fått høre historien bak.
      – Hvorfor bruker du produkter som tester på dyr om du er en dyrevenn? For å så forsvare det med at coverbrands behandler dyrene bra, det blir omtrent det samme av deg og forsvare dyretesting , som sandra borch og forsvare pelsoppdrett.
      – Hva synes du om innlegget/innleggene barbie.blogg.no har skrevet om deg?
      – Bruker du enda produktene for huden som du visste her på bloggen? Hvordan er huden din nå?
      – Savner du noen ganger Mathias?
      – Synes om at Stina Mari sier at Robin ser homo ut?

    82. Hvis du ikke hadde vært blogger og jobbet med det, hvor ville du vært i livet nå? Hvordan jobb og liv?

    83. Hei Sophie!
      – Når du løper så løper du på en spesiell måte. Er det en spesiell grunn til at du gjør det eller er det bare en vane som du har?
      – Syntes du at det er slitsomt å filme inn ‘Bloggerne’ fordi du må ha kamera rundt deg i privatlivet?
      Elsker bloggen din! Du er herlig! <3

    84. Har nevnt dette før, men aldri fått svar.
      Du sier at utseende er noe no spiller på på bloggen, noe du har forklart, og som eg skjønte godt. Men når vi ser deg på TV er du også veldig opptatt av utseende. Og du sier jo at du er veldig ekte på tv, så hva stemmer egentlig her???? Spiller du på det, eller mener du det virkelig??? For disse to stemmer ikkje helt sammen…
      Utfordrer deg til å gjøre spørsmålsrunden med kort hår.. Då føler eg at vi kommer meir innpå deg og du virker mer ekte 😀
      Og den julekjolen, hadde ikkje du slutta med “sånne ting”????
      Ps. Om du skal ha podcast, gi beskjed i god til med KLOKKESLETT.

    85. 1. HVA HETER INTRO SANGEN TIL BLOGGERNE SESONG 2?
      2. Kunne du tenke deg å begynne på skole til neste skoleår? Evt. Folkehøyskole eller noe?
      3. Hva er din største ambisjon?
      Klem

    86. – Hvis du hadde fått barn nå, hva ville du kalt barnet?
      – Hvis du kunne endre på en ting med livet ditt, hva ville du ha endret på?
      – Brukte du briller før? Du har lagt ut bilde tidligere av deg selv fra videregående der du hadde på briller. Bruker du evt linser nå?
      – Har du sluttet å røyke/snuse nå?

    87. liker du å utale navnet ditt Sophie elise på englesk eller sofie elise?? Føler jeg hører mye rart. Jeg og veninnene mine kaller deg vertfall Sophie Elise 🙂
      Hvis du skulle vært strandet på en øde øy, vilke 3 gjendstander ville du tatt med?
      Si 1 positiv ting og en negativ ting med dagen din.

    88. Hva alkohol flasker ønsker å ha i hjemmet ditt?
      Hvis du bruker et våpen for selvforsvar, hva er det?
      Hvis du ble født på ny, som foretrekker å være gutt eller jente?
      Hvis du kunne skru tiden tilbake til fortiden, som skulle forandre livet hans?

    89. vil helst at du skal sa svare på video!
      hva har du operert og hvor gamle var du?( skjønner at dette virker som et sånt kanskje litt “slemt” spørsmål, men jeg lurer bare) skjønner veldig godt vist du ikke vil svare!!!
      kan du fortelle litt om tidligere forhold? altså skrive opp en liste eller noe over dem og forklare litt hva du likte/ikke likte i det og det forholde. hvordan kjæresten var osv..( også kanskje et litt domt spørsmål som jeg skjønner veldig godt om du ikke vil gjøre!!!
      også lurte jeg på om du kunne lage flere sånn mine første greier! og om du kunne gjøre d på video for jeg liker veldig godt videoene dine!

    90. Hvordan er det å se en annen enn deg selv i speilet?
      Hva var vitsen med å si at du er blodgiver?
      Hva tenker du om at du en gang får barn og så ligner de på deg? Kommer du til å operere dem slik at de ligner på den Sophie du har “laget”?

    91. HEI!! (Styggen)
      Du tror du er så pen og alt! Hva faen! Alle dere som sier at Sofie Elise er pen børr gå å drite på dere selv. Dere “fans” eller hva jeg skal kalle dere tullinger! Ja Sofie er sikkert pen, men MED SMINKE. Hun er sikker så stygg uten sminke. Ha dere noen gang sette Sofie uten noe sminke? NEI! Nettopp. Sofie skjuler det stygge trynet hennes med 10kg MakeUp! Hva faen. Det er ikke rart hun driver og oppererer og alt. Det er ikke rart hun er slank og tynn som en pinne! Hun opererer all fettet!
      Alt Sofie bryr seg om er seg selv. Hun tror alt livet handler om er sminke, klær, mote osv. Hva***, det fins mennesker som ikke har mat og alt du (Sofie Elise) tenker på er kjærester, klær, mote, sminke, sex, silikon, pupper osv. Alle vennene mine sier alt dette her de også! Ingen liker deg din****. Herregud, gå å vis puppene dine et annet sted a. KÅTE JENTE!
      Hilsen en hater fra Oslo! PS: Sofie Elise er FALSK!

    92. Er du og Robin sammen enda?
      På bursdagen din var du med Robin?
      Hvorfor var du med danse timet ditt på bursdagen?

    93. Du synes det er greit å kjøpe en skinnveske fordi den allerede er laget og kjøpt av noen andre.. Si at du er hos en venninne og skal spise middag der. Retten er kjøttkaker. Disse kjøttkakene er allerede laget og kjøpt, hva er da forskjellen på å spise disse og å gå med en skinnveske? Og tror du helt ærlig ikke at lesere ikke tenker “oi, den vesken var fin.. den skal jeg også kjøpe? når du stadig legger ut bilder av den? Jeg er ikke vegeterianer selv, og vet at du gjør mye mer for dyrevelferden i Norge enn de aller fleste andre.. Jeg mener bare at du til tider er veldig dobbeltmoralsk, og at forklaringene du kommer med ikke er forklarbare nok.

    94. Kan du fortelle mer om denne “sleepwalking”en som du holder på med da du går ut av din egen kropp? Kan du fordjupe deg i hva du gjør, og hva som skjer osv?

    95. Du kan faktisk såre henne veldig og det er ikke akkurat så hyggelig. Hadde du likt at noen hadde sakt det til deg?!! Jeg tror ikke det. De får lov å være som de er. Det noen ting som jeg er enig, men ikke alt. Noen synes at de er bare noe stygt og utrolig teit. Men det er min mening!!!!!
      Hilsen en som er imot linda.

    96. Vil du være så snill og svare på litt om fotoutstyret ditt?:) Har spurt før, så om du ikke vil legge ut på bloggen så hadde det vært supert med en mail. Jeg skal snart få barn og vil ha skikkelig fotoutstyr! Hva slags kamera har du? Hva heter blitsen? Hvilket objektiv? Kan du innstillinger selv, eller bruker du “auto”?

    97. Hva er din favoritt julefilm?
      Liker du å gå på slalom eller langrenn?:)
      Har du iphone?
      Hvilken land vil du reise?:)¨

    98. – Mener du det du mener om ting (dyrepelsoppdrettgreie og alt det der) fordi du vil fremstå mer sympatisk og omtenksom, eller er det noe du hadde brent for om du ikke hadde vært så kjent også? Det er jo en litt mainstream greie, og det virker fort litt påtatt når du skriver om det.
      – Hvorfor gjør du så big deal ut av hele greia (hører sammen med forrige spm), prøver du å redde verden eller hva..? Det er jo ikke sånn at dem slutter å lage pelsdyrprodukter fordetom du får noen fler til å slutte å kjøpe pels, da går bare prisene ned og produktene når ut til flere, som deretter gjør at antallet pelsprodukter øker igjen.
      (Kan forresten jeg har bomma på om det er pelsdyroppdrett eller hva det er du har sterke meninger om, det var bare den første saken jeg kom på).
      Veit at de (to) spørsmåla jeg kom med sikkert virker som at jeg har noe imot det du gjør og hva du mener, men prøvde å vri det om til å bli litt “kritisk”, siden det var det du ønsket 🙂 Egentlig så digger jeg deg maks og syntes det er kjempebra det du gjør, så håper du ikke misforstår ;))
      :* Håper forresten du svarer på video, mindre misforståelser da og lettere å høre litt bedre hva du mener.

    99. om du ble gravid idag, hva ville du gjort?
      hva skjer med deg og robin?
      det absolutt VÆRSTE som har skjedd deg?
      hva mener du om folk som hermer etter deg, sånn helt seriøst?
      hva synes du om Bjørnar Løberg (bloggdiaries.blogg.no) `s parodi av deg?

    100. Hvilket forhold har du og Robin? Er dere mye fra hverandre, da tenker jeg jobbrelaterte saker? Blir det en del tid fra hverandre? 🙂
      Hadde satt pris på svar! PLUSS, dere er SÅ søøte!!

    101. Useriøst spørsmål, svar om du vil 👌
      Ville du helst hatt kjøttboller som drit, eller spaghetti som hår?

    102. Tror du at du noen sinne kommer til å spise kjøtt igjen?
      (kjøtt fra dyr som har blitt behandlet bra, fra sunne, friske gårder)
      Når tenker du å få barn? Mener du det er en spessiel alder man bør være, eller mener du det er helt variabelt fra menneske til menneske?
      Kommer du til å delta som frivillig i 2015?
      Hva tenker du om gossip blogger? om bloggere?

    103. Lurte på innlegget om kjærlighet der du skrev dine tanker og følelser i forhold til det (innlegget før dette innlegget), var det dedikert til mathias eller robin?

    104. uttales navet ditt som den engelske versjonen av “sophie”, liksom “såofi”, eller den norske versjonen som er rett frem som “sofie”?
      hender det at noen uttaler navnet ditt feil, og isåfall hvordan takler du det?

    105. Hvor mange barn vil du ha?
      Tror du at du og robin kommer til å vare?
      Kan du legge ut et bilde eller en video av søsteren din?
      Og til slutt var jeg bare si at jeg kan til tider være litt flau over å lese bloggen din fordi folk tror at du er den samme som du var før. Det er liksom sånn at jeg leser rosabloggen til en jente med fake kropp. Men jeg tror på forandringer og at man kan vokse. Stå på!

    106. video eller skriflig!
      hva skjedde med lillesøsteren din siden hun ikke ville bli vist på bloggerne? var det pga kommentarer hun fikk?

    107. hva spiser du og hvilke kosttilskudd tar du for å få i deg vitaminer og mineraler du trenger i forhold til at du er vegetarianer?

    108. Hva syntes du om at Fotballfrue har redigert seg tynnere på bloggen? Er dette noe du selv har gjort noen gang?

    109. Du har nevnt et par ganger at pannen din er stor (noe jeg personlig absolutt ikke synes den er). Men jeg har samme problem, at jeg synes min panne er utrolig stor. Vet du hvilke tiltak man kan ta i den situasjonen? Hvilke type behandlinger man kan gå igjennom for å få en litt mindre panne? Er plaget med dette i mange år.

    110. hva ville du ha gjort og drevet med nå om bloggingen tok slutt? gått skole eller jobbet? evt hvilken linje? eller hva tror du at du hadde fått jobb med da du ikke har noe konkret utdannelse enda?

    111. Når kommer neste sesong av bloggerne på tv? Holder dere fortsatt på å filmer inn eller er dere ferdig?

    112. Forrige jul gav jeg deg mitt hjerte. Men neste dag gav du det bort. Dette året for å spare meg selv for tårer så gav jeg det til en spesiell. En gang bitt og nå dobbelt så tilbaketrukken så holder jeg meg på avstand. Men du fanger enda mitt blikk.Si meg kjære, kjenner du igjen meg? Vell, det har gått ett år, så det ville ikke overasket meg. Jeg pakket alt opp og sendte det med en lapp som lød “jeg elsker deg” og jeg mente det virkelig. Nå vet jeg hva slags fjols jeg har vært. Men om du kysser meg, vet jeg jeg ville falt for deg igjen. Et overfylt rom. Venner med trøtte øyne. Jeg gjemte meg for deg og din sjel av is.Herregud jeg trodde du var en å stole på. Jeg? jeg går ut i fra at jeg var en skulder å gråte på. Blikket på en elsker med ild i hjertet. En mann under dekke men du rev meg i to. Nå har jeg møtt min ekte kjærlighet så du vil aldri få lurt meg igjen.
      Mvh GM

    113. plis svar skriftlig!! såå mye lettere å lese, for da er det mye lettere å finne de spørsmålene man evt. vil ha svar på! 😀
      Fortsatt god jul 😀

    114. Hei Sophie.
      På litt lengre sikt hvordan vil du helst bli sett på? Den litt glamSophie som gjør sprø ting og hele tiden er opptatt av kropp og utseende, og dermed ha en kortvarig kjendistilværelse, eller ei jente som betyr en forskjell i samfunnet for det du utretter gjennom handlinger du gjør?

    115. kan du dele noen av diktene du skriver, på bloggen?
      Har du et stort mål du vil nå?
      Har du noen tips til jenter som overtenker veldig mye, sånn som jeg ser det er du veldig flink til å ikke bry deg som mye om hva andre synes:)
      -hva er favoritt årstiden din og hvorfor?
      -hvordan går det med siv og bjørn?
      -Favoritt land?

    116. Fint om du svarer skriftlig,enklere å kunne lese når man er på farten 🙂 må man ikke sette seg ned og ta av tid for å se:)

    117. hvordan går det med deg? livet? kjærligheten? jobb? alt. og hvordan er alt med Robin? du har all min støtte! <3

    118. Du kan lage både video og skriftlig :DDD Veit det sikkert er dobbelt så mye jobb, men hvis du bare skriver ned det du sier i videoen og legger videoen øverst i innlegget med det skriftlige under 🙂 Da blir både blinde og døve og alle fornøyde 😉

    119. Har du noen tips til hva man kan gjøre etter videregående? friår eller rett på studie?
      Håper julen har vært bra btw;)

    120. hvor lenge tror du at du kommer til å blogge? det er jo ofte slik at man ikke blogger i veldig mange år, så hva er eventuelt dine planer etter dette?
      Tenker du ofte at du ikke orker å blogge mer? at noen ganger blir det for mye ?(tenker på negative tilbakemeldinger og forventinger til deg som person)
      Har du tenkt til å fikse noe mer på utseende ditt? (botox, operasjoner osv)
      Kunne du noen ganger ønske at du ikke var en “kjent” person?
      Hvordan ser en normal hverdag ut for deg?

    121. Kritisk spørsmål: Er du en person som sier ja til alt, uten å helt forstå hva du driver med? Hva skjedde for eksempel med babe adventures?

    122. har du noe å si til den videoen som ble lagt ut av du som prøvde å lese hva som sto på lappene til Morten??

    123. – hva syns du om det som akkuratt ble lagt frem om Fotballfrue, om at hun retusjerer bildene sine?
      – vil du si at du har drømmekroppen?
      – hva liker du minst med deg selv? Utseende messig og personlig

    124. Har du noen gang skifta navn? For noen ganger har jeg sett at navnet ditt skrives Sofie og andre ganger Sophie.

    125. Hva gikk gjennom hodet ditt på VGtv-intervjuet ditt da du prøvde å se hva som stod på arkene til intervjueren mens han ikke var der?? Tok nervøsiteten over?

    126. Hvordan ble du kjent med kjærestene dine? Var det slik at du likte dem og så tok du kontakt, eller snakket du med dem helt tilfeldig og ble forelska etter hvert?
      Om jeg liker en gutt blir jeg dritflau og kjenperedd og klarer ikkje å snakke md dem og trekker meg bare tilbake og later som ingenting.. Hva betyr det? At det ikke er den rette for meg og at det vil dukke opp en seinere som jeg vil kjempegod kontakt og god kjemi med? Eller bare at jeg er en pyse og at jeg må tørre mer og slutte å være så flau? Hvilken opplevelse og erfaring har du i forhold til dette?

    127. Dette kan virke litt teit, men jeg lurer på det😊
      -hvilke navn ville du valgt til ungene dine? Nevn to til hvert kjønn.
      -hvis du hadde funnet ut at du hadde vært gravid, hva hadde du gjort? Hadde du beholdt barnet?
      Du er fantastisk ! Stort forbilde for mange! Elsker at du har blitt litt mer voksen, både i stilen din, og skriftlig. Fortsett med det, og tanken på miljøet!
      -Aurora💕

    128. Hei,
      Bare lurte på om du har noen planer for videre utdannelse, og hvor og hva dette eventuelt hadde vært. Kunne du tenke deg å studere i utlandet f.eks? Jeg har den følelsen av at jeg skylder dem som ikke har mulighet til å studere å ta muligheten, du vet, å gripe sjansen man får. Har alltid hatt lyst til å studere i England (eller USA) og det virker jo utrolig gøy, så planlegger søknaden allerede nå.. Har du noen mening om dette, føler du at du går glipp av noe? Og hva synes foreldrene dine? Dette er ikke ment negativt på noen måte, forresten, jeg synes du virker som en kjempehyggelig og intellektuell jente, og jeg setter stor pris på at du egentlig gir faen om hva andre synes!
      Fortsatt god jul!

    129. Hvordan kan du være blodgiver hvis du veier under 50 kg?
      Hvis du kunne valgt din egen høyde, hvor høy ville du vært?

    130. Hva er det aller beste med å flytte til Oslo? Er det folkemengden, hovedstadsamfunnet, leiligheten, nye venner, kjæresten osv?
      Har du reist til tettsteder rundt Oslo, og hvilke kunne du tenkt deg å se?
      Hva er dine råd til jenter som ikke er fornøyd med utseenet sitt og ser opp til deg?
      Er du lykkelig? I såfall på hvilken måte?
      Hvor ser du deg selv om 10 år? 20 år?
      Hvilken hårfarge tenker du på å farge neste gang? (det er alltid like spennende)

    131. Kan du si litt om hårtapet ditt? Om du har vært hos legen, om du bruker shampo eller noe lignende som hjelper. Takk på forhånd fra en som sliter med det samme!

    132. ikke et spørsmål til spørsmåls greia nå, men har du merke at de som kommenterer sånne lange kommentarer med bare dritt nevner værtfall minst en ting som tyder på at de ikke skjenner deg i det hele tatt når de da eks rakker ned på deg som persjon…

    133. Hei, lurte på om du kunne ha et innlegg av dette året, (altså et tilbakeblikk fra året). Ha en fin spørrerunde 🙂

    134. Hei:) spm1: Hva jobber du egentlig med?
      spm2: er deg og Robin fortsatt sammen?
      Spm3: Kan du svare skriftlig? på spm
      Spm4: Kan du legge ut bloggerne her på bloggen, i hvertfall noen episoder?? siden jeg får ikke sett dem

    135. Hvordan blir leppene dine første gang du tar Restylane? Har så lyst til å prøve det ut, men tør ikke helt heller.. Søstera mi har gjort det og første gangen hennes ble leppene hennes veldig store og opphovne, om man tar en halv sprøyte blir de like store?

    136. Hva prioriterer du mest å minst akurat nå?
      hvilken kappitel i livet ditt er du i akurat nå? et godt eller dårligt?
      hva synes du om alt presses som er rundt oss unge jenter i media, bilder, osv?
      hva tenker du at du som en offentlig perskjon kan bidre til? hvorda tenker du at du bidrar til mere eller mindre kropsfokus osv?
      liker du å være en såkaldt B kjendis?
      hvem er ditt idol?
      hvem er ditt idol fra du var litten?
      tenker du på deg selv som et idol/forbilde for andre norske yngre jenter? hva synes du isåfall om det?

    137. Et spm. angående utseendet: Føler du deg noen ganger lysbetinget pen? Altså at lyset kan ødelegge litt for hvordan du føler deg.F.eks at du er mer vel i litt dempa belysning enn dagslys/sterkt matbutikklys osv. Noen ganger tenkt over dette? For meg har lyset altfor mye å si for om jeg ser mitt beste ut eller ikke:/ Selv om jeg har sminka og ordnet meg etter alle kunstens regler.Setter pris på svar!!!!!!!!

    138. -Hva syntes du om måten media omtaler deg på?
      -Hvordan tar du det når du leser negative ting om deg selv på nettet eller andre steder?

    139. Silikon:
      Pris?
      Hvor mye har du i?
      Hvilken klinikk var du på når du tok silikon?
      Har du merket noen bivirkninger/ plager ennå? Vet du har slitt med capsler osv..
      Tok det lang tid før smertene etter operasjon ble borte?
      Hvor lenge varte selve opperasjonen?
      Restylane:
      Hvor mye pleide du å ta før?
      På an skala fra 1-10 hvor ubehagelig er det å ta det i?
      Hvor mange stikk er nødvendig for den mengen du tar i?
      Gjør det vondt lenge etter?
      Diverse:
      Hvilke kosmetiske produkter bruker du nå til hverdags?
      Hva er et absolutt must i sminkemappa for deg?
      Hvor setter du på negler?
      Har du gele eller akryl?
      Hva slags neil design foretrekker du?
      Hvor ofte setter du på nytt hairextensions?
      Har håret noen gang tovet seg skikkelig?
      Fletter du det hver kveld?
      Hvor er extensionet ditt fra?
      Hadde satt stor pris om du svarte på det om silikon! Hilsen usikker jente..
      Klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg