forelsket

I kveld fikk jeg endelig se flere av jentene mine igjen. Jeg er så utrolig glad i denne gjengen  Savnet har vært stort, faktisk litt for stort og jeg merket ikke før ikveld hvor godt det var å ha alle på samme sted igjen. Eller, vi manglet jo et par, men det tar vi igjen på byen etterhvert. Når skjedde det sist, liksom!? Ah, som jeg gleder meg til denne julen. Dere kjenner sikkert igjen flere på bildet, Amanda (andre fra venstre) har jeg ikke sett siden Hove i sommer, og vi hang sammen hver eneste dag før. Det var derfor litt ekstra godt å være med henne ikveld, OG en stor nyhet! Carina (ytters til venster) er gravid! Nå har altså en jente i gjengen fått barn, og to stk er gravide. Vi diskuterte litt fram og tilbake om hvem den neste blir.. Meg blir det nok ikke, men en dag skjer det jo. Håper jeg enda har blogg da, tenk hvor kult om jeg og dere lesere enda “henger sammen” og dere får følge meg fra 16 år på jenterommet, til gift med hus og barn? :) 

Og GJETT HVA?! I morgen har jeg så og si INGENTING planlagt og det er så utrolig deilig. Det eneste jeg vil gjøre da, er å skrive, skrive, skrive. Jeg skriver så mange innlegg som aldri kommer ut, dagbok skriver jeg også, dikt… Lista er lang, men det er en utrolig god terapi for meg. Jeg har nok en hel bok på lager inni meg et sted. Det er en drøm for meg akkurat nå. Gi ut en bok. Ikke en sånn “her er en historie om mitt liv”, men.. ja, noe må det jo være, haha. Vi får se, kanskje det hadde vært kult? 

God natt, dere er best! Hilsen Sophie som er glad for å være hjemme i harstad, nervøs fordi det snart er tid for å danse på tv (men faen glad over det også!), forelsket i livet generelt og en person litt ekstra. 

38 kommentarer
    1. Åh, så koslig!! Hadde vært spennende om du fortsatt blogget når du er gift, med barn og hus også, hehe.. Selv om oss flest som leser bloggen din nå, også er godt på vei i livet når den tid er kommet:) Kos deg masse i julen, ønsker deg alt godt!

    2. Amanda, Lotte, Anne-Sofie, Silje-Mari, Marthe og deg kjenner jeg igjen, men ikke de to andre… de har vell kanskje ikke vært så mye på bloggen heller da? 😛
      Så koselig det så ut med jentekveld da, kos dere <3

    3. det er så godt å høre at du har det så bra! Du er helt rå, du sprer positiviteten din over på andre! Og det er så koselig å høre at du har det bra!
      Elsker bloggen din og deg 🙂

    4. Hvem er hun andre av di to som er gravide (minus hun på bildet ofc.)
      og hvem har født? :S Noen som har vært på bloggen før?
      Kult! Gratulerer til dem i værtfall 🙂

    5. Nå i ferien er favorittstundene mine når jeg ligger ferdigstelt i senga før jeg skal legge meg og skriver i en bok jeg gjemmer under senga om en jeg er litt ekstra glad for å ha møtt, og tankene mine generelt, mens jeg hører på de fineste roligste sangene jeg vet. Skriving er så godt for sjela! Hadde følt meg fanget i hodet mitt uten det. Får alltid veldig god karakter i skriftlige oppgaver på skolen og personlig elsker jeg bare den roen jeg får av å skrive. Ingen tvil om hva jeg vil jobbe med i fremtiden!

    6. støtte deg 100 prosent , du e heilt nydelig og stå på videre. ikke slutt å blogge,du er kjempe flink.

    7. Tror du kunne skrevet en utrolig bra bok om ditt syn på livet, universet, og alt annet. Du har så mange spennende tanker og meninger rundt en del emner, som folk flest aldri ville sett for seg. For eksempel dine tanker om døden, og mennesket. Det tror jeg du kunne skrevt en veldig fascinerende bok om, som ville åpnet øynene til mange og fått dem til å tenke mer fritt, og vidt. Hold på den drømmen, tror den kan føre til noe veldig bra!

    8. Lurer på om det er hun over her som skjuler seg bak de “sannheten->sophie#reflekter”-kommentarene, haha

    9. Var det ikke nøyaktig denne gjengen du skrev så mye om at du var så lei av da du først flyttet ned til Oslo? Skjønner ikke at de bare tar deg inn i varmen igjen hvis det er tilfelle, for det du skrev da husker jeg fremsto som veldig arogant fremfor sine venninner

    10. Du burde skrive en bok om livet, tanker og meninger! Det hadde vært så interessant, og det tror jeg du hadde fått mye respekt av! Du ville også skilt deg ut fra mengden som skriver om seg selv, ‘mitt liv’ osv gjeeeesp kjedelig.

    11. Så koselig! For en fin jentegjeng dere er!! 😀 og må bare få si at det er så utrolig fint å se at du er så glad! Ha en fantastisk jul sophie <3

    12. Er så rart det der med at noen gjenger “tar av” med babyer og sånn haha! Virker som om når det først skjer en skjer det med flere! I min gjeng f.eks hvor vi er 22-23 år og 5-6 stykker er vi langt unna baby hele gjengen for å si det sånn. Men så er der andre gjenger der alle er gravide/mødre. Rart, og koselig =) Håper du fremdeles har blogg dagen du blir gravid!

    13. Det hadde vært helt utrolig kult om du hadde skrevet en bok, det hadde vært den kuleste boka i verden 🙂

    14. du må ikke si at du ikke har venner lille du som du noen ganger har sagt, dette er jo besvis på et flott vennskap og noe ale burde ha. hadde drept for å kunne oppleve noe sånt. selvom det bare hadde vært en eller to personer

    15. Heii !Jeg heter Alida😊 Men… Kan du legge ut hvordan man kan bli litt lik deg med håret og sminke o klær (stil) osv…? Jeg ser opp til deg love u fortsett og skrive på bloggen …<3#"

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg