BLOGGERNE 20:00 – ALDRI ALENE 

Det er søndag, og det betyr… bloggerne, så klart!! Som vanlig klokken 20:00 på tv2 BLISS. Jeg følger min vanlige tradisjon og ser episoden med venner, det er greit å ha noen å snu seg til når man blir pinlig berørt over det som skjer på skjermen, haha. I kveldens episode får dere følge med meg til Harstad og får høre litt personlige tanker, og ikke minst hvordan ting sto til i forholdet jeg var i på den tiden. Jeg har fått tilbakemeldinger fra flere av dere om at jeg ofte høres litt sur ut på tv, men det er ikke med vilje overhode. Tror det kan ha endel å gjøre med dialekten min, eller er det innbilning fra min side? Med en gang jeg vender om til bokmål høres jeg jo ut som en solstråle, haha.

Som dere ser på bildene over er det mye av meg og Stine Mari, flere av dere har etterspurt henne på bloggen og lurer på hva som har skjedd mellom oss. Det har ikke skjedd noe spessielt, men enkelte mister man kontakten med og vokser ifra hverandre. Det er altså ikke noe veldig dramatisk over situasjonen, vi har bare veldig forskjellige liv. Om jeg enda hadde bodd i Harstad eller om hun hadde vært her, så hadde sikkert situasjonen vært annerledes.

Her kommer et lite klipp fra kveldens episode! Og så mente jeg så klart ikke at det suger å bo med en kjæreste, men for meg var det slitsomt å aldri ha noe som helst tid alene. Det er utrolig viktig i et forhold å ha hver sine interesser, og ikke gå oppå hverandre hele tiden! 

 

Så, lurer jeg på noe.. Om dere kunne ha bestemt noe som skal være annerledes i bloggerne, HVA ville det ha vært? Så kan jeg linke dette innlegget til produsenten og be han se på det 🙂 Jeg personlig ønsker meg lengre episoder, kanskje på en time så får man mer historier i hver episode.. Men, det nytter ikke så mye at kun jeg sier det, så SUPERT om man kan komme med tilbakemeldinger for jeg vil gjøre denne serien så bra som overhode mulig!

 

195 kommentarer
    1. lengre episoder er noe jeg savner hver søndag!! enten det eller litt oftere episoder, kanskje to ganger i uken?

    2. At episodene varer lenger, å kansje vise mer av hverdagslige ting , ikke bare “bighappenings” 🙂 elsker serien !
      Vil også si at jeg likte intervjue med vg veldig godt, du såg så komfortabel ut!
      Ha en fin kveld, gleder meg til bloggerne ! <3

    3. At programmet varer i en time!
      Føler at når vi har sett reklame på neste episode har vi jo fått med oss nesten alt som skal skje.
      Så enig med deg Sophie! : )

    4. Eline: Nå som det blir 5 tror jeg det blir et annet system (TROR jeg..) . At ikke aller med i hver episode osv. Men er ikke 100% sikker på hvordan det blir enda 🙂

    5. ønsker meg samme som deg, lengre episoder gjerne på hvertfall 1 time – altfor lite med kun 20-30 min på fire personer! vil ha mer 😀 hehe

    6. Kanskje at når det nærmer seg slutten av sesongen at hver blogger får en episode vær som avslutning, søm barer en time 😀

    7. Lengere episoder og mere fra alle. Ikke bare litt her og litt der. Prate mere om hvordan dere blogger også.Så folk kan lære og blogge bedre 🙂

    8. Syntes også at episodene burde vare lengre! 1 time eller 40 min hadde nok vært mer passe. Nå føler man at episoden er over omtrent før den har startet

    9. at de varer lenger! føler reklamene er lenger en episoden til sammen omtrent, og det er ikke særlig kult!

    10. Episodene burde absolutt vart lenger! Fra neste sesong blir dere 5-6 til sammen? Da burde programmet vart i over en time.
      Dette er vel ikke noe du kan gjøre med, men synes ikke de burde ha så mange bloggere med. Og kanskje de burde droppet bloggere som egentlig ingen vet hvem er, sånn som de to nye som kommer inn og Suzanne. Et program med deg, Marna, Eirin og Andrea Badendyck/Tcmn hadde vært perfekt!

    11. at det skal vare myyyyyye lengre!
      Nå er det kunn 2 min på hver liksom, rekker kunn å se reklamen.. ahahhah

    12. Jeg syntes episodene bør være en time, produsentene vet jo at vi ser på så det er bare å kjøre på!! Og jeg for min del hadde klart meg uten Suzanne i serien 🙂

    13. Episodene er alt for korte.. Så de burde forlenge det til en time 🙂 Får ikke sett så mye av hver når det er så mange med i en serie, og det er veldig dumt! Nå blir det enda en person til, så da bør de hvertfall for lenge! Viss ikke er det ikke vits å se på, for da blir det bare noen få minutter av hver blogger..

    14. Lengre episoder så klart. Man får såvidt satt seg ned før episoden er ferdig, og det er jo så gøy! Spesielt når det er så mange med, da blir det ikke mye på hver. Håper på det iallefall 😀

    15. Hatt lengre episoder + fordele det mer likt.. Føler at de kun fokuserer på noen, mens andre blir det liksom ikke filmet så mye av..

    16. Skulle ønske hver episode kunne vart litt lenger. Føler at det akkurat har startet, når det nærmer seg slutten. Og ta gjerne med litt hverdagslige ting, sånn at hver sesong blir lenger og vi føler vi kjenner dere bedre:-))

    17. Jeg syns episodene burde vært lengere! Føler det ikke blir noe sammenheng mellom det som skjer, og at det bare er små klipp av forskjellige ting som skjer hele tiden ❤️

    18. Lengre episoder har vært suuuuupert, gjør heller ikke noe hvis susanne ikke er med, hun har liksom ikke så mye å komme med, ganske kjedelig, vil heller at hennes sendetid skal være din <3

    19. Lengre episoder og mer av hver blogger! Føler at når jeg sitter og ser på, så vil jeg se mer av det som skjer med hver person. Føler liksom at det hopper til neste person litt for fort 🙂 Digger serien!

    20. Episodene er alt for korte ! Blir så irritert varer kunn i 22min?! Helt tragisk! Det måå vare en time!<3

    21. Enig i lengere episoder! Og mer fra hverdagen! Suzanne er ikke favoritten i serien, sånn som mange andre påpeker. Kanskje fått med noen litt mer interessante folk😜 Annais, Andrea Badendyck, Kristine Ullebø eller Hedda Ingeborgvik f.eks😊

    22. Hadde vært mye bedre med lengre episoder ja!! Føler vi ikke får satt oss skikkelig inn i historiene når det er så korte episoder, med reklame.. 🙂

    23. Ditt eget program! Slik som Linni og Sandra har. Du har jo mest tv tid av alle bloggerne som er med uansett. Ser jo bare to min av hun nye som er med på hvert episode. Jeg personlig vil kun se deg, hehe. Eller lenger episoder da.

    24. Jeg kjenner jeg blir irrtert over alle som sier de ikke burde ha med suzanne, kristin og hun siste, det er variasjonen som er artig å se på! Hva er så interessant med et program med samme type bloggere som bare følger strømmen og er kloner av hverandre? Kristin (som kommer neste sesong) er kjempeartig og superpositiv, suzanne er artig og fjerner tabu blant flere tema! Det er mye mer spennende å se hvordan de forskjellige bloggerne gjør jobben sin, istede for at hele episoden skulle handlet om løsvipper, restylane, sminke og hår! Ikke noe slemt mot deg sophie, jeg liker det kjempegodt! Men ville blitt for mye om alle var samme type person! 🙂

    25. Lengre epidoder og mer hverdagslige ting, slik at man får se dere slik dere er til vanlig, og ikke bare operasjoner, fester, fotoshoots osv

    26. Egentlig mye mer interessert i å se det du gjør, enn de andre 3 jentene. Altså tenker at det sikkert hadde vært urettferdig om du fikk mye mer tid enn de andre, men om jeg skal snakke om det jeg har lyst til å se, så er det mer av deg!

    27. AT EPISODEN VARER EN TIME!! Føles ut som episoden er over før jeg har fått sett noe av hver enkelt person 🙁 Med tanke på hvor lang tid dere blir filmet, vil jeg tro det er mer å vise <3

    28. helt klart lengre episoder, men også kanskje at man får ett innblikk i kanskje to personer sitt liv i hver episode, også resten av de to i neste episode? Føler at det hadde vært bedre viss produsentene ikke klarer å få til lengre episoder, siden jeg vet at det er endel stress med at man da må skyve resten av programmene som kommer etter bloggerne lenger bak.
      Men ja, om man hadde fått sett lenger på hver enkelt person så hadde det også at serien varer lenger, for nå er det nesten ikke mer enn 5 min per person som kommer på skjermen. Spessiel nå når det kommer 2 nye personer i neste sesong 🙂

    29. Jaa, kan godt være lengre episoder! Episoden er jo slutt før man har satt seg ordentlig inn i den. Men, jeg skjønner jo at så VELDIG mye interessant materiale har de nok ikke, så da må det nesten være litt kortere episoder. (Tenker på the Kardashians, som gjør så mye sick hele tiden og da blir det jo mye godt materiale ut av det, haha. Ikke negativt ment mot dere, at dere har kjedelige liv eller noe sånt, men dere er jo vanlige mennesker.) 🙂

    30. Jeg vil også gjerne ha lenger episoder!
      Susanne Aabel er ikke like gøy å følge med på.
      Skulle gjerne ha sett Anna Edwin (!!), Kristine Ullebø og/eller Andrea Badendyck i serien. Det hadde blitt veldig bra tror jeg!

    31. Enig i at lengre episoder hadde vært gøy! Gleder meg til Kristin kommer på skjermen, og Suzanne er vel for de som er litt eldre enn 13, så synes det er gøy at hun er med 🙂 Men lenger episoder hadde absolutt gjort programmet mer sammenhengende.

    32. Lengre episoder og hverdagslige ting!! Jeg vil vite hvordan livet deres er, ikke hvordan en photoshoot virker liksom.

    33. Syns det burde være lenger episoder, for nå er det ikke særlig mye man får se. Hopper alt for fort frem i tid og får ikke sett “hele” historien, føler ikke jeg blir kjent med noen av bloggerne gjennom programmet, for det går så fort og er så lite om samme ting, plutselig er sesongen over og man har egentlig ikke fått med seg noe særlig. Mye bedre om det hadde vært som Laguna beach og The hills, hvor man får følge mer detaljert og sammenhengende med.
      Jeg syntes at reklamen om programmet bygger opp til en kjempe gøy og spennende episode, men så er det bare det eksakte klippet som vises om saken og ingenting mer om det. Programmet blir da ganske kjedelig og meningsløst og litt “waste”. Noe som er veldig dumt for det har utrolig bra potensiale om det bare hadde blitt mer utfyllende.

    34. Lengre episoder :-), men føler det ble veldig mye fokus på at suzanne bare “tar opp tid”, jeg syns alle er kjempebra og det hadde vært trist om suzanne ga seg 🙁

    35. En-timers episoder hadde vært knall! Digger Suzanne, så skjønner ikke hvorfor folk skal hate på henne.. Hun er jo rå! 😮
      Men ja, lengre episoder er noe alle vil ha. Alt for lite med 20-30 minutter, får så vidt med meg episoden :p

    36. jaa, jeg mener også episodene blir alt for korte. De burde vært minst 45 min. Jeg og venninnene mine bruker å møtes hver søndag der vi ser bloggerne, noe vi også gjorde forrige sesong, men er så kipt at de varer så kort når man skal samles for å se det.

    37. Jeg vil helt klart at episodene skal vare lenger. Og kanskje at du skal ha litt mer tid på skjermen enn de andre bloggerne. Jeg er så lei av hun bloggern som bare snakker om hvor deprimert hun er og alt drit som hun snakker om unge bloggere.
      Gleder meg masse til episoden ikveld btw 😀

    38. Har hatt lyst til at de skal vare i 1 time siden begynnelsen, en halvtime er altfor lite, og hvertfall når det kommer 2 nye bloggere!

    39. Absolutt lengre episoder!! Det går så innmari fort med kun 20 min, tror også flere hadde valgt å se det på tv (istedet for Sumo) om det var lengre episoder, da venter man ikke til det ligger flere episoder på nett 😉 Og når dere nå blir 5 bloggere, blir det alt for kort med kun 20 min.
      Helt enig med at det kan ha noe med dialekten at noen mener du høres sur ut. Venniner jeg har fra nord (er selv fra Oslo) kan også virke litt sure, fordi dere kan ha en sånn “hes knekk” i stemmen (foreleseren min kalte det sexy knekk ;)) men folk burde da skjønne at du ikke alltid er sur på TV 😉
      Hva skjer med deg og Robin foresten? er så lenge siden du har skrevet noe som helst om han så da blir man jo litt nysgjerrig.. håper du har det bra hvertfall!
      Ps: Du var fantastisk på VGTV! ønsker deg virkelig alt godt fremover, og gleder meg masse til å se deg danse 🙂 du er virkelig rå! 🙂

    40. Helt klart lengre episoder hadde vært bra, nå føler jeg det nesten ikke er vits å se på etter at jeg har sett reklamer og diverse små klipp fordi jeg føler jeg har sett nesten “alt” på forhånd, ikke alt så klart, men du skjønner. 45 min som vanlige tvserier hadde vært helt perfekt! 😀

    41. 1. at episodene varer minst 40 min.
      2. at det er en serie om bare deg og ditt liv. De andre i bloggerne er faktisk ikke noe særlig spennende. Jeg spoler alltid over de andre, for bare å se på ditt liv. Tror ikke like mange ville sett bloggerne hvis ikke du var med.
      – adina, 25

    42. Lenger episoder!! Og syns ikke Suzanne Abel burde hvert med og hun nye jenta hvem er egentlig hun? Har gått gjennom top 100 på blogg.no men finner hun ikke der… Jeg syns sophie elise, marna, mammatilmichelle og Andrea badendyck skulle hvert med:) da hadde det vært så gøy siden de to andre er ikke så kjente og det er litt gøyere med noen man viste hvem var før bloggerne for jeg hadde aldri hørt om hun Suzanne eller hun nye jenta (vet ikke engang navnet hennes) før jeg begynte og se på bloggerne men elers elsker jeg serien men den hadde vært mye bedre hvis den var lenger og mammatilmichelle og andre badendyck hadde vært med:)

    43. ønsker at det var lengre episoder og kanskje at de viser litt lengre klipp av gangen, slik at det ikke blir klippet bort så mye. Føler det hadde vært litt ektere da og ikke slik at produsenten kan fremstille situationen slik han/hun vil.

    44. 1. At episodene varer i 40 min – 1 time
      2. At de får med en annen kjent blogger, feks. Andrea Badendyck, Annais, TCMN, Ida Wulff eller noe 🙂
      3. Som flere andre har sagt, kanskje litt mere detaljer og ikke bare 2 – 3 minutter av noe stort som skjer, også hopper man langt frem i tid til neste gang, kan vise litt mer ”kjedelige” ting som fyller ut historien litt mer om du skjønner, haha

    45. Tror faktisk seertallet hadde økt også dersom episodene ble lengre. Blir litt lite med en halv time, og man for ikke satt seg inn skikkelig i episoden før den er over.

    46. Lengre episoder ja 🙂 Hadde vært bra om de varte i ca 45 min. Nå varer de jo bare i egentlig 15 min pga reklamepauser og div..det er for kort. rekker jo ikke å hente meg chips på kjøkkener før episoden er ferdig

    47. Kunne ønske at episodene var mye lengre. 20 min er egentlig veldig kort, så kunne ønske episodene ble forlenget med kanskje 20 min ekstra? Utenom det så elsker jeg Bloggerne! 🙂

    48. Jeg synes at det burde være med bloggere som folk vet hvem er f,eks, Susanne, eirin og ?chomaia? burde ikke være med i det hele tatt! Ta heller Ida wulff, Andrea badendyck, anna edwin, Kristina Andersen osv.

    49. Enig med flere her, kanskje 45 minutter !
      Og gjerne kutte ut Suzanne Abel? Tar opp programmet hele tiden for å ha mulighet til å spole over henne. Ser på henne noen ganger, men hun er den kjedeligste å følge md på.. Beklager, men hun har ikke noe å bidra med, her følger vi kjendiser som vi har hørt om fra før.. Orker ikke å se på hennes kjærlighetsliv

    50. Lengre episoder! Helt bortkastet tid når episodene er så korte og promoklippene som legges ut på forhånd viser så og si alt det som faktisk er i episoden.. Og Susanne Aabel kan de fint erstatte. Makan til driiiiiiit kjedelig og irriterende dame skal man se lenge etter

    51. Lengre episoder!!! Seriøst irriterende når nesten alt som skal skje allerede er vist i reklamerer osv på TV2.NO. Og på tv.. Off! Ellers er det bra synes jeg’

    52. Jeg vil gjerne ha lengre episoder. Episodene er over før man vet ordet av det.
      En ting som jeg tror kunne blitt en suksess, er et program slik som Sandra usensurert, men at du Sophie er med. Altså at du hadde ditt eget program:-)

    53. Ville kanskje hatt med Therese Nielsen, Andrea Badendyck og noen slike bloggere? Noen som folk vet hvem er hvertfall. Og jeg kunne godt tenkt meg 40 min lengre episode, altså 1 time 🙂

    54. Ut med suzanne, og 40 min per episode (1 time blir kanskje litt langt). Og dropp å ta med de to nye, blir for mange.
      Men jeg tenker også at når det skjer SÅ lite interessante ting i de korte episodene, hvor bra vil de lange bli? Eller er det tv2 som velger de minst interessante klippene? X) jeg har hvertfall ikke sett bloggerne de siste 3 gangene fordi jeg sa opp sumo pga at episodene var korte og kjedelige og ikke verdt 120kr i mnd. Fikk sett litt over halve episoden i dag siden jeg er hjemme hos familien på ferie som har tvkanaler.

    55. det bør bli lengere episoder!:) ( btw syns ikke du høres sur ut overhode.)
      Lyst til å skjekke ut bloggen min?
      Miaanderseen.blogg.no

    56. Er enig med mange her at Suzanne Aabel burde taes ut.. jeg har ingenting i mot dama, og jeg vet ikke om det er produsentene som plukker ut nøyaktig disse klippene, men hennes innslag handler alltid om drikking, en rotete leilighet, sminke på halv 8 og hvor kjipt alt er.
      også ønsker jeg såklart som andre her at episodene blir lengere, eller at fokuset går på kun deg og Marna, og eventuelt en til interessant blogger

    57. Ikke ta med tcmn, plis. Og mer interessante og personlige ting enn photoshooter (var jo akkurat det samme som sesong 1 jo, dere to med photoshoot utwnfor huset ditt..) og lengre tid på hver person. Og skrev ikke du at det kom om deg og mathias i dag? Så ikke noe om det. Var det de første 5 minuttene eller? Jeg fikk ikke sett de første 5. :/

    58. Jeg vil og ha lengre episoder! Føler liksom jeg aldri får sett så mye, og det er kanskje fordi du bare får være på skjermen i sånn fem min? Det er for lite jo….
      Men den nye bloggeren neste sesong er styleconnection, sant???

    59. Enig med Lena Pedersen – ja til mangfold! Susanne gjør seg veldig bra i serien, godt å ha med litt modenhet. For oss som er eldre enn 13, som noen andre sa.
      Men ja, lengre episoder.

    60. Det med at så ukjente bloggere er med i det (bortsett fra Sophie og Marna) må jo nesten være en konsekvens av at de allrede har spurt andre store bloggere, som da har takket nei.. det er i såfall merkelig hvis de ikke har spurt flere av de kjente.. syns personlig Pappahjerte burde ha vært med! Smellrå fyr!

    61. Skulle virkelig ønske episodene var lengre, reklamene er jo nesten det samme som episodene. Dessuten føler jeg bloggerne bare dreier seg om Sophie, så hvorfor ikke bare gi henne et eget program, personlig hadde jeg digget det!😄

    62. Hei! Av en eller annen grunn har kanalene på den ene tv-en som vi har i huset blitt stengt fordi vi har fått Canal digital. Så nå kan ikke jeg se på bloggerne lenger, fordi vi har ikke lenger TV 2 Bliss og jeg vil virkelig ikke betale for Sumo bare får å se på en serie i 20 min. Er det virkelig ikke en annen måte å se bloggerne på bortsett fra å se det via tv og Sumo. Kunne ikke det bare blitt gratis å se bloggerne på sumo eller at flere skulle få tilgang til å se bloggerne på sumo helt gratis?

    63. Det er garantert dialekten din som får folk til å synes du høres sur ut. De fleste nordlendinger gjør det for oss som ikke er der fra.
      Ja til lengre episoder!

    64. Lengere klipp av alle, altså ikke 1 min her og 1 min der. Liker også best når det er kameramenn som filmer, ikke dere selv.

    65. Litt mer variasjon i jentene som er med, altså at ikke 4 av 5 er rosabloggere.. + lengre episoder på minst 45 min!

    66. Håper virkelig det blir lengre episoder No når det kommer flere med i bloggene.. Blir veldig lite vi ser til hver person..

    67. lenger episoder, kanskje 45 min? Eller helst bare en serie so handler om deg. De fleste seerne ser nok mest på bloggerne fordi du befinner deg der.

    68. Ah, lengre episoder hadde vært utrolig bra.. Får liksom ikke begynt helt å sette meg inn i hva som skjer før det hele er over, hvis du skjønner?

    69. Vil veldig gjerne ha lengre episoder. Føler på en måte det slutter i det det virkelig har starta 🙂

    70. Er det bare 1 til som skal være med? Jeg trodde det var 2, kristin og en anna. Åh bloggerne er super og ser det egentlig kun pga av deg og Marna haha! Spoler alltid forbi de andre.
      Er så fint å se deg være deg selv, vakre Sophie! At du bare snakker rett fra levra, hihi. Klem til deg <3

    71. Lengre episoder, på 45 minutter for eksempel. Og at en annen kjent blogger er med; for eksempel Andrea Badendyck, Annais, Ida Wulff eller Kristine Ullebø.

    72. Lengre episoder uten tvil!!! Og gjerne flere ganger i uken også 🙂 Elsker å se deg på tv, så ja, mer av deg også kanskje? hehe!
      Klem

    73. ha et tema i hver episode, slik at man ser itt fra alle bloggerne utifra dette temaet eller hører tankene deres rundt det osv. For eksempel kan det være “venner” , “kjærlighetsliv”, osvosv.. fordi jeg syntes oppsettet nå er svært rotette, og dette gjør epsiodene kjedeligere enn det de kunne ha vært.

    74. Enten en time lange episoder eller en helt ny serie om og med deg, Sophie. Men det må isåfall fremdeles ha litt innhold og ikke bare være trash reality “nå kommer en 15 lang sekvens med meg som spiser på Vapiano” liksom 🙈
      Og ikke sånn Tigerstaden eller Linnie, liker at bloggerne er en serie med bedre kvalitet og tiltrekker seg andre seere enn bare 12åringer eller unge mødre som sitter hjemme og surfer kanaler. Elsker serien, kjempetopp!
      Og kankje verdt å nevne: jeg har Tv2 sumo KUN for bloggerne haha!! Bor for tiden i England og det er min lille dose norsk TV. Så hvis jeg (som en helt vanlig person..?haha altså 21 år og middels interessert i bloggere) er villig til å betale for å se på programmet likevel om jeg allerede har Netflix, så måå det jo være bra! 😀

    75. Haha, det med at du høres sur ut har jeg også tenkt på før. Har noen nordlendinger i klassen og når de rekker opp hånda for å spørre om eller si noe, høres de dritsure og negative ut, uansett.. Men det er nok dialekta og tonefallet deres som gjør det…?

    76. Syns det er syns at episodene bare er på 20 minutter, i tillegg til at jeg syns helt ærlig at det er ganske kjedelig. Alt hun Eirin snakker om er at hun vil ha et A4 liv og hvordan hun ikke ble akseptert av falske venner for noen år siden (who gives a damn), og Susanne snakker kun om at livet er kjipt og leting etter kjærlighet. gjeeeeesp! Tigerstaden var et bra konsept siden det var en gruppe som var koblet sammen, og ikke hver for seg som minidokumentarer sånn som bloggerne er. Jeg tror flesteparten ser på programmet kun pga deg og Marna, for de andre har virkelig ikke noe interessant å komme med, og om de ikke fikk andre populære bloggere til å delta så kunne de heller latt være syns jeg. Kommer nok ikke til å gidde å se på neste sesong, for det jeg har sett hittil har vært nesten bare bortkastet tid. Ser alt som er verdt å se i reklamesnuttene på forhånd..:p

    77. Jeg liker å se på bloggerne, men det er helt tåpelige korte episoder, så jeg har faktisk ikke sett de to siste episodene da jeg har hatt mulighet til å gjøre andre ting og tenkt at det ikke er så mye jeg går glipp av uansett (da episodene er så korte, ikke fordi jeg synes det er kjedelig) Jeg skjønner heller ikke hvordan dette skal fungere neste sesong da det er 5 (?) bloggere med?
      Jeg må også si at jeg er enig i at du burde hatt en egen serie, mest pga deg jeg ser på uansett : )
      Stå på Sophie!

    78. Tror nok ikke det er dialekten din som gjør at du kan høres sur ut, men har lagt merke til at du har en veldig knirkende stemme med et tonefall som gjør at du høres sur ut. Men slikt kan man jo ikke nødvendigvis noe for! 🙂
      Stå på Sophie <3

    79. Jeg er halvt nordnorsk, og ja, det har faktisk mye med dialekten å gjøre. Jeg personlig syntes bergensere ofte høres mye gladere ut enn andre. Og når jeg tenker på hvordan min familie i nord snakker så blir det lett “overfladisk” tonefall, men det er jo bare sånn det er 🙂

    80. Jeg ønsker meg også lengre episoder! Ser alltid Bloggerne sammen med bestevenninna mi og typen hennes(hehe), og de synes også hver episode varer alt for kort:(

    81. Synes nesten ikke det er vits å se på siden de er så korte og er over med en gang.. Oooog Annais hadde vært superduper morsom å se haahah

    82. episodene er så korte at jeg føler de stresser seg gjennom det. det kan umulig være alt de har filmet liksom.
      itillegg er det ganske tydelig at de ikke har filmet alle jentene like mye. i denne sesongen får vi jo kun høre en historie fra eirin. de trekker inn i hver episodet det med at hun ble utestengt da hun gikk vgs. syns det er rart at de tv2 reiser sammen med dere til afrika og alle mulige plasser men ikke rekker å besøke alle jentene for å få nok film når de er i norge.

    83. TEKSTING! Noen ganger snakker dere utydelig og da er det vanskelig å få med seg det som blir sagt 🙂 + en bekjent av meg er døv og vil veldig gjerne se på bloggerne..

    84. Jeg tror det bare kan være dialekten din, mange reagerer på at min er så “streng/sur” når jeg bytter om til finnmarks dialekt når jeg snakker med familie å til vanlig hvor det er en blanding av østlandsk osv så får jeg ikke høre noe 🙂
      Men kunne gjerne tenkte meg at bloggerne episdene værtfall varte 40 minutt, og kanskje opp til en time men syns de er knappe 20-25 minutt så man rekker jo ikke få med seg noe fra de forskjellige personene å neste gang er det plutselig noe helt nytt med alle! :p

    85. Kanskje dere kunne tatt med litt mer kjente bloggere, f.eks Annais, mammatilmichelle, tcmn, Andreabadendyck, Erica Kvam, Auroramohn eller Kristine Ullebø, i tillegg til Marna og Sophie 🙂

    86. tror 1 times episoder ville blitt litt vel lenge, men gjerne 10 minutter til eller noe slikt 🙂 Synes de er akuratt litt for korte.. Eller kutte ut en person eller to, er litt mange mennesker dytta inn i en alt for kort episode, så det blir nesten litt masete..
      Synes også du har en tendens til å virke sur og grinete, bortskjemt, ganske kravstor og trengende 😛 Virker som du forventer at alle skal fikse alt for deg. Så neste sesong får du prøve å vise at du klarer ting selv, for det er jeg sikker på at du gjør 😀 Men jeg hadde sikkert sett sånn ut på 15 minutters innslag 1 gang i uka 🙂
      Har desverre fått et dårligere inntrykk av deg etter TV innslagene jeg har sett av deg. Du himler mye med øynene, virker sur og kort.. Reagerer spesielt på dette når du er med nære venner og familie, og kjenner jeg blir litt irritert 😛 Men det at du virker sur kan ha noe med dialekta å gjøre, diskuterte det med samboeren forrige bloggerne 😛

    87. Hei! Syns du bør tenke over korleis du opptrer på tv. Det å ha bilbelte under armen er ikkje greit! Husk at du er et forbilde. Det er ulovelig og kan vere livsfarlig å bruke belte slik du gjer. Det du gjer i resten av serien er ikkje så viktig, men dette handler om sikkerhet.

    88. Det hadde vert utrulig kjekt med lengre episoder. Eg føler det blir altfor kort tid med bare en halvtime ish. Hvertfall med tanke på at det faktisk er 4 personer som er hovedpersoner i serien! 🙂

    89. Jeg kunne ønsket at det var mer om klær, sminke, sko og alt sånt doll. Egentlig mest fordi det er det dere er kjent for, hvertfall dere rosabloggere, og da er det morsomt å se litt sånne ting. Isteden for å se dere snakke til et kamera om så og si ingenting, så er det bedre å faktisk få se noe. Og helt klart lenger episoder.
      Ønsker også flere bloggere som deg. Du og Marna er de som er morsomme å følge med på, ingen av de andre. Lykke til! <3

    90. VIDEO AV DEG SOM SNAKKER PÅ BOKMÅL HADDE VÆRT HELT KONGE!!! hahah, det vil jeg gjerne høre! Syns forresten ikke du høres sur ut, og isåfall så er jeg enig i at det kan ha noe med dialekten å gjøre 🙂

    91. At episodene varer i 60 minutter og i løpet av disse får alle hele 12 minutter (når det bli 5 stokker snart) på seg og uten noen reklamer i mellom. Det er litt trist å se bare 22, 24 minutter en serie, når man vi få mer å se på, vite om personlighet og væremåte mer. Sånn som Eirin så har hun det minste deltakelse der og noen ganger alt for lite. Men jeg vil at det ble lik fordeling mellom dere…:-) Klem :*

    92. Synes d ska vær længer episoda. Og ikkje ho Marna&Sussane men Anna Rasmussen og Sophie og Erika Kvam og kanskje Lena Redmo. Hadde vært bedre

    93. Kanskje noe som het Sophie Elise’s jul eller noe sånt 😀 det hadde vert koseligt. liksom at det ble filmet en time hver dag <3

    94. Jeg synes Eirin er dødskjedelig, men ler meg ihjel av dere andre, og gleder meg til Eirin blir droppet og de to andre jentene kommer med 🙂 Ellers så må vel episodene bli lengre, når det blir 5 stk?

    95. Hei! Supert at du inkluderer oss lesere/seere i dette, og i hvert fall prøver å få serien så bra som mulig.
      Serien heter “Bloggerne”, men synes det er lite innblikk i hvordan hverdagen til en blogger egentlig er. Forarbeidet til en blogger, hverdagen med en stor blogg, intervjuer – ja, rett og slett vinkle serien til det det faktisk handler om – personen bak bloggen. Jobben dere legger i bloggen.
      Ellers hadde det vært fint om episodene varte lengre, og at man fikk sett like mye av alle.

    96. Lengre episoder!! Gleder meg sånn til hver episode, men sitter alltid igjen med en følelse av at den var alt for kort 🙂

    97. Jeg ble litt sjokkert da jeg så deg i bilen. Du må ha bilbeltet ditt på ordentlig, det er livsfarlig å ha det bak armen sånn som det der…og det sender ikke særlig gode signaler til de som ser opp til deg.

    98. så absolutt lengre episoder! jeg har slurttet å se på det, fordi det ikke egentlig er noe mer dere sier eller gjør- enn i de små klippene som kommer ut før episodene… er helt meningsløst å bare høre en setning om at leppene var slik og så hoppe til en annen person som sier noe om mat før de hopper vidre igjen…..

    99. mer som tigerstaden hvor det er mer verdagslige ting til en bloggers liv, og ikke bare “rosa livet” når dere skal noe… For ikke å snakke om lengre episoder, er ingenting annet/nytt i dem enn det som vises i reklamene….

    100. jeg skjøner ikke hvorfor de andre er med i bloggerne, ingen haddde jo hørt noe spess om dem, og de suuuger jo til å blogge! Burde heller vært BLOGGERE som var med i bloggerne….. For ikke å snakke om at hun suzanne ikke er noen ansvarlig mor slik hun holder på….

    101. Jeg synes absolutt episodene kunne vært lenger, minst en time hvis det kommer flere bloggere inn i bildet også. Da bør det være på en og en halv, men ja. Og håper å kunne se mer av ditt liv!

    102. Episodene kunne vært lenger ja, slik at man kan ta med litt annet enn bare det som trekker til seg seere med drama osv. Da kan man få litt mer virkelig perspektiv på hvordan dere er 🙂

    103. Hvor er den grå toppen og den andre blusen du har på deg i bloggerne når du kommer hjem til Harstad fra? De var super fine!

    104. Åhh, tusen takk for svar! Men den blusen altså toppen ikke den grå men den andre er den også fra nevernaked? Hvor får man kjøpt det? Er det en egen butikk? 🙂

    105. Hei sophie jeg lurte på om du kunne lage en link under et innlegg hvis det kommer en sånn kampanje som var for litt siden sånn at man kunne se gratis?
      Håper du kan det:-) Da hadde jeg blitt veldig glad:-)

    106. Lengre episoder og mer “kjente” bloggere
      Synes det var veldig å se deg på ferie, flytte inn i leilighet osv. Artig når det er noe som skjer, ikke mest prating 🙂
      synes også produsentene slutter å spille av det samme gang på gang, feks eirin kristiansen og det hun sa om vennene sine på vgs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg