Half-Astral Projection

 

Hei alle sammen! Har dere det fint? Jeg har det tipp-topp-tommel-opp (haha), men er som vanlig utrolig sliten etter en lang dag med både intervju, trening og middag med venner. Angående intervju, da. Jeg ble invtervjuet av VGTV idag, og Morten som intervjuet meg er en herlig type og jeg slappet nok litt for mye av, jeg delte så mye som jeg ikke har snakket om noen steder, hverken på bloggen eller til venner, så jeg er utrolig spent på reaksjonene. Jeg tror dere kommer til å like det, og uansett hvor teit det høres ut, så åpner jeg meg så mye som jeg gjør for deres del. Det betyr så mye for meg at noen kan kjenne seg igjen i mine historier, og kanskje finner en trøst. Men mer om det imorgen!


Forresten, takk for alle kommentarene deres om drømmer igår! Jeg har nå kommet fram til at det jeg driver med er Half-Astral Projection, og etter å ha googlet masse hadde jeg en helt sinnsyk opplevelse tidligere. Wow, noe så mindblowing! Nå har jeg funnet en teknikk for jeg ser for meg at jeg først beveger en finger, så den neste, så begge to samtidig, og slik fortsetter jeg helt til jeg rører hele kroppen og rører meg “ut” av kroppen, haha. Altså, du skal ikke se for deg at du beveger en finger egentlig, du skal føle at du gjør det, uten at du egentlig gjør noen ting. Og så til slutt ruller jeg ut av kroppen. Når “vibreringen” eller prikkingen kommer til hodet kommer kan det være lurt å se for seg et annet sted eller rom så tydelig du kan mens du føler på at du beveger deg (uten å bevege seg!), og så skal man være klar 🙂 Jeg er selv en person som mener at de klarsynte, de som ser engler osv er helt merkelige, og det mener jeg forsåvidt enda. Men dette er noe helt annet, ikke noe jeg driver med fordi jeg tror jeg vet så mye, eller at jeg er en “gave fra gud”. Jeg utforsker rett og slett bare litt med mitt eget sinn, og hva jeg kan få fram når jeg drømmer. Og dette er ikke søvnparalyse, fordi jeg føler ikke at jeg er inne i min egen kropp når det skjer. Jeg kan flytte sinnet mitt ut i sta, og så flytte meg inn på rommet og se meg selv sove, og så drar jeg videre. Det er helt fantastisk og jeg gleder meg til hver gang jeg skal gjøre det! 

Hilsen freaken. 

76 kommentarer
    1. Hei Sophie!
      Elsker bloggen din, den er så ærlig og usminket! Du er en veldig pen jente som virkelig står på! du fortjener alt du har oppnådd!
      Stå på videre!

    2. Jøsh så kult det du driver med 🙂 kan kontrollere drømmene mine til en viss grad, men det du har funnet ut høres så artig ut 🙂 kanskje jeg skal prøve å eksperimentere litt jeg og 😉

    3. WOW, så pen du var der!! Sminket du deg annerledes der? Du så mye mer naturlig ut, og det kledde du virkelig!
      Kan du lage en sminkevideo med hvordan du sminket deg her?

    4. Du er så utrolig inspirerende, klarer ikke sette ord på det. Du kjemper for dine egne meninger, du er et sinnsykt forbilde. De som mener at du er dum og sånt burde ta seg en bolle, du har inspirert meg til å ta andre valg og gjøre noe med meg selv. Selv om jeg fortsatt bearbeider hele prosessen med meg selv, så vet jeg at jeg kan lese bloggen din for å finne ut av ting, utrolig nok. Det du skriver om nå er utrolig kult, jeg har også hatt noen sånne opplevelser uansett jeg er 13, men har vært redd for å snakke om det. Takk for at du er en slik inspirasjon ♥

    5. Hva slags dop har du begynt med? Det høres ganske fjernt ut det du driver med nå …
      Pass på deg selv.

    6. Du må bare fortsette! 🙂 Dette kan gi deg svar på så mange ting, hvis du går inn for å øke bevisstheten din og komme i kontakt med ditt høyere selv.
      Kos deg masse videre med astralreiser! <3

    7. Ser du bruker å svare på kommentarer i ny og ne, så tar sjansen! Hvor er skoene dine fra? ELSKER de!

    8. Bor du ikke sammen med Robin lenger? Det synes jeg vi lesere “fortjener” å få en bitteliten kommentar på..

    9. Syntes dette var drit spennende og interessant å lese om, derfor skulle jeg gjerne ønsket enda et innlegg om akkurat dette. Det jeg lurer på er: hvor lenge hører du på den musikken du hører på? Må man ligge helt rolig mens man “mediterer”? Må man ligge i en spesiell stilling? Når du vet at du har kommet til det punktet hvor du skrur av musikken, ødelegger ikke det konsentrasjonen?
      Leste også noe om at når man er ute av kroppen, må man passe på så ingen “onde” sjeler tar over kroppen din. Tror du på dette? Jeg synes iallfall det høres creepy og skummelt ut!

    10. Okei, men kan du slutte å skrive om dette spiritisme greiene dine? For noen er det provoserende å lese pga. tro osv. (nå kommer vel “så ikke les bloggen da bitch” kommentarene, men nei…elsker bloggen din og deg som person, men ikke slike innelgg) Føler det bare er spiritisme og dansetrening for tiden…! Pleeeazzzee blogg vanlig, og skriv vanlige personlige innlegg om dine erfaringer eller noe som ALLE folk kan kjenne seg gjen i som faktisk har MENING for livet frem i tiden som ikke er av sånn her “hjernen min er i universet” type innlegg, fordi det er bare utrolig kjipt og komme inn til på bloggen hver dag.
      Konstruktivt ment, føler jeg må si det pga. enkelte folk i kommentarfetlet….:)
      Tror nok du har såpass med erfaring at DU sjønner det da, men you know…bare så vi er på den sikkre siden, så ELSKER jeg bloggen din, foruten om disse inleggene ;P
      Sånn, da har jeg plastret kommentaren min for hardcore blogger-støttere…

    11. Det er Sophie’s blogg. Hun bestemmer seg hva hun skal skrive om. Selvfølgelig alle liker ikke det samme, men jeg liker det hun blogger om veldig godt. Sppesielt som dette innlegget.

    12. Eh, nu va du jævla teit “change!”. E ikje meningen med bloggen til Sophie at ho ska skriv om det som ho vil? Skjønne at ho må skriv om det som folk vil lese om, men det e jævla bra gjort at ho skriv akkurat det som ho føle! hvis ho bare ska snakke om det samme hele tiden så blir det jævla kjedelig og upersonlig. Æ syns at det her va superinteressant! Kanskje ho treng å få vite om andre sine erfaringer om det som ho går igjennom, og ikje bare at alle andre ska få “hjelp” fra ho?
      og provoserende pga. tro? haha! E det provoserende at noen ikke trur på det samme som deg eller? Du virka som et jævla kjedelig menneske ass. Selv om det her gir null mening for deg så gir det masse mening for andre. Kommentaren din va jo ikje konstruktivt overhode, det va bare teit!

    13. Sophie, kan du vææææææære så snill og skrive litt mer om dette? 😀 Jeg synes det er kjempe spennende. Noen spørsmål:
      – Hvor lenge har du drevet med det?
      – Hvor lang tid tok før du først kom ut av din egen kropp?
      – Er det sant at man kan reise til f. eks. en venn og se hva hun/han driver med? Kan man liksom se hva andre i verden gjør eller er man helt alene?
      Driver litt med det sånn i smått nå, setter pris på svar! 🙂

    14. Dere som skriver at hun tar dop, burde gå til legen/legges inn, er psykisk syk osv.. dere er ignorante. Det finnes hundre forskjellige måter å leve livet på. Skal alle i hele verden leve livet slik D U gjør? Er det kun du som lever på riktig måte? Naaaaahh. Vi er alle spirituelle vesener, men ikke alle er klar over det. Våkn opp.
      Til sophie : pass deg for det onde mens du er utenfor kroppen din.

    15. Heisann! Kunne du ikke ha skrevet et innlegg om pelsdyrnæringen og om hva som foregår? Det er jo veldig aktuelt nå, og det er nok mange som lurer på hva du tenker om at pelsdyrnæringen kanskje (ENDELIG) blir fjernet fra Norge!! 🙂 Klem

    16. Jeg har skikkelig troen på at du kan bli noe stort. Hvis du fortsetter den veien du er på nå, og stopper å bry deg om hva andre mener om deg kan du få et så mye bedre liv. Bare tenk på hvor sinnsykt firkanta alle mennesker er, som tenker på utdanning og et arbeidsliv hvor man jobber fra 8-4, drar hjem, spiser middag og ser på TV som den eneste løsningen på livet. Det er så utrolig mange måter å leve på, og så sinnsykt mye mer man kan gjøre med dagene sine! Opplev verden, reis, bli kjent med andre mennesker som ikke ser på livet på samme måte. Vi er naturen, vi er universet som opptrer i menneskeform en liten stund, vi er i ett med alt rundt oss. Har drevet masse med astralreiser selv, og det er virkelig dødskult. Det er en kunst å klare å skille egoet sitt fra kroppen. Du burde lese om egodød, det er noe jeg aldri har opplevd og ikke vet helt om jeg vil oppleve, men det høres hvertfall utrolig ut. Elsker disse innleggene dine, og jeg får så mye respekt. Du har skjønt mye som de fleste aldri vil skjønne.

    17. H.E.R.R.E.G.U.D!
      NÅ er du ute på bærtur, altså. Du burde virkelig skaffe deg en psykolog snarest. Det høres psykotisk ut, det du skriver om. Enten har du et stort problem, eller så driver du ap med leserne dine. Husk at de er unge, Sofie.

    18. Egoet ditt er ikke det samme som kroppen din. Og du er ikke alene om å ha disse tankene. Det er tusenvis av andre mennesker der ute med disse tankene, det gjelder bare å finne dem! Det er ikke rart, det er det mest naturlige i hele verden og det er helt fantastisk. Det kan være ganske vanskelig å oppdage hvordan verden er når man klarer å være 100% objektiv, og det er lett å bli litt deppa og trist av å se hvordan verden er. Det viktigste er å vite at man ikke trenger å være en del av dette livet, dette samfunnet hvis man ikke vil. Alle gjør en forskjell – be the change you want to see in this world. Husker hvertfall at du har snakket om sånne ting før, hvor egoistiske vi mennesker er osv. For meg for eksempel er det helt sykt å tenke på at så mange mennesker støtter den forferdelige industrien som kjøtt er. Det synes jeg sier litt om hvordan mange av oss ser på verden. Join hippiebevegelsen <3 <3

    19. grunnen til at så mange skriver at dette er helt på bærtur, psykotisk, blablabla osv – er at de ikke er klar over hvor mye annet som finnes der ute i verden, ikke bare verden, men universet! det folk kaller tull og fantasi er jo egentlig for det meste ekte. de er for ignorante til å se det, eller ønsker ikke å se det eller rett og slett ikke har noe kunnskap om det. men noen ord til dere “normale” der ute: wake up! ikke vær redd for å utfordre hjernen og fantasien din, ikke vær redd for å oppdage noe nytt.
      btw. dette er ikke spiritisme, laaaangt ifra.

    20. Latterlig. Et par innlegg om dette som “selger”, og du tyner det for alt det er verdt. For det første er det bare piss, og for det andre tror du ikke på det selv!
      Men som sagt…det “selger” jo. Så da, så…

    21. Hei! Jeg bare lurte på en ting: Siden du er så interessert i dyrens velferd, kunne du ikke da ha skrevet et innelgg om avvikling av pelsdyrnæringen? Er mye debatt for tiden, og siden mange leser bloggen din hadde det betydd mye om du fikk frontet temaet, samt lagt til lenker for underskriftskampanje, dokumetaren og dyrevernalliansen. Så vi kunne fått slutt på pelsnæringen en gang for alle!
      Det var det jeg ville si, og at jeg elsker bloggen din. Høydepunktet i pausene i eksamenslesingen 🙂

    22. Kan du skrive et innlegg om julegave tips til dere jenter? Har null peiling på hva jeg skal kjøpe…

    23. høres egentlig mer ut som lucid dreaming, kan jo hende det er samme greia bare med et annet navn 🙂 men der oppnår du hvertfall samme effekt osv ,det er scary men JÆVLIG fett

    24. Hadde vært utrolig interessant å høre din mening om pelsdebatten som pågår as we speak! Vet jo va du mener om selve pelsdyrnæringa, men er så spennende å høre fra deg om slike tema alikevel. Og hva synes du om selve konseptet til dokumentaren, og det moralske spørsmålet som har blir reist, i forbindelse med alle løgnene og lureriet frank nervik har bedrevet? Synes det er utrolig bra at det endelig kastes lys på den NORSKE pelsdyrneringa, og jeg håper hele næringen blir avviklet!

    25. Pliiiiiis lag et innlegg med litt nøyere step by step detaljer om hvordan klare å oppnå dette!!!!!:))

    26. Prøvde det isted…greide å starte det 3 ganger men jeg var for redd så jeg vekket meg selv… jaja, imorgen kanskje….

    27. Herregud, astralreiser og UKO (ut av kroppen opplevelser) er da helt vanlig. Har hatt det hele livet tror jeg, men ikke drevet og reist sånn da. Det finnes mange bøker om det, og dere som ikke tror på det går bare google det:)

    28. Kjempespennende Sofie! Ikke bry deg om kritiske kommentarer. Når vi blir født er vi åpne for alt, men etterhvert som vi blir eldre, lukker oss og blir formet av samfunnet. Jeg anbelfaler boka “En ny jord” av Echart Tolle. Han har vært på blant annet Oprah…eller søk på Teal Swan på youtube:)

    29. merkelig at du som før i tiden brydde deg så mye om dyrevern ikke har skrevet et innlegg angående alt nå for tiden.. etter du flyttet til Oslo virker det som du mistet alt fokuset du hadde for alt som ikke har med deg personlig å gjøre.. sier ikke at du ikke bryr deg om det lengere, men det vises i såfall ikke på bloggen

    30. Du skrev tidligere at det var en ukjent dame som stirret på deg mens du var ute av kroppen. Får det deg ikke til å føle deg redd og ukomfortabel? Jeg har ønsket å prøve OOBE lenge, men det er nettopp slike historier om mørke “ting” som stanser meg i å prøve det.

    31. Jeg har prøvd dette før, men aldri fått det til. Husker at jeg lastet ned et program for lenge siden med forskjellige lyder som skal stimulere deler av hjernen din så du opplever forskjellige ting. Har hørt historier om en mann som drepte seg selv siden han møtte Gud i en sånn lucid dream og Gud hadde fortalt han at han kom til å få det bedre om han kom opp til himmelen ogsånn. Har også hørt om folk som har fått så kraftige mareritt at de har blitt mentalt forstyrret for resten av sitte liv.
      Jeg har aldri klart å oppnå denne ut av kroppen-opplevelsen, så det er vel ikke alle som klarer det.

    32. Så spennende! Dette må du blogge mer om! Jeg lurer bare på hvordan du vokner igjen. Må du finne tilbake til kroppen din liksom, eller kan du vokne når du vil?

    33. SOPHIE ELISE HAR VÆRT PÅ DATE MED —->http://ansgarsebastian.blogg.no<---- som er rett under henne på topplisten nå⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ NYHET⚠️⚠️⚠️ ⚠️⚠️⚠️⚠️ ⚠️ "Siste gangen jeg var med sophie for denne gang* skrev han å la ut et uredigert bilde av henne ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

    34. Hei, det finnes en skrekkfilm, som handler om det å dra ut av kroppen som det du gjør. “Insidious”, og er du ekstra nyskjerrig kan du se etterfølgeren.

    35. nå som pelsdyrdebatten er ordentlig i gang, kan du lage et innlegg om det? det hadde hjulpet veldig. du er så flink til å skrive:))

    36. Ett vanligt misstag som många gör när de ska gå ner i vikt är att man endast tänker på sina kostvanor och skippar träningen.
      Oftast krävs det mer än bara ändrade matvanor för att lyckas.
      Läs min blogg http://www.superwoman.n.nu/ för att ta reda på hur du kan Optimera din fettförbränning och gå ner i vikt!

    37. Syns det er trist du ikke gir en stemme for dyrene nå – oppi all denne debatten rundt pelsindustri i Norge.
      Du som elsker dem så stort og har stor påvirkning på norsk jente og mote!!!!!
      Vær så snill! Det er nå vi kan få vekk den stygge pelsindustrien i Norge!
      Jeg krysser fingrene og HÅPER du gjør/skriver noe om dette.
      Klem

    38. Viss du bestiller nilens jord produkter på nett, hvor bestiller du di? Er på jakt etter den burgunderrøde leppestiften du brukte tidligere i uken, men bor der di ikkje selger nilens jord produkter

    39. Anna: Jeg våkner når jeg vil, men det kan være litt vanskelig og føles som om jeg “dør” når jeg holder på å våkne, at jeg mister pusten og det prikker noe jævlig i hodet. Men man kommer seg tilbake 🙂

    40. Dere som bruker ordet “psykotisk”… Look it up before you use it, peeps…! Er forresten dritt lei hele heiagjengen til Sophie. “La henne være i fred”, “Slutt å vær så slemme” blablabla. Akkurat som at folk må få lov å si “skriv mer om dette”, må vi og få lov å si “skriv mindre om dette”. Sophie er stor jente og kan passe på seg selv uten at en haug med såvidt begynte tenåringer skal måtte prøve å forsvare ho. Hjelpes… Ytringsfrihet til folket,ja!!!

    41. Så akkurat intervjuet ditt, og det du tar opp med “overgrep” er så utrolig viktig og jeg kjenner meg GODT igjen. Det er vanskelig å definere hvor grensen går med overgrep (og Morten forstod kanskje ikke helt hva du mente..?) men det er ihvertfall viktig, og fint å høre at andre har følt på det samme presset når man er ung og ikke helt har funnet seg selv. Mange sier nok ja fordi de vil bli likt og trenger anerkjennelse.

    42. jeg kjenner meg veldig godt igjen av masse av de du pratet om blandt annet sex for å bli bekreftet , samme type overgrep som deg har jeg blitt utsatt for da jeg var 15, har også hatt de ganske likt som deg på ungdoms skolen uten venner og siste valgt i klassen. jeg ser veldig mye av meg selv i deg ,de er derfor jeg liker bloggen din så godt, stå på videre!

    43. Svar meg helt ærlig sohie, har du tatt enda flere injeksjoner i kinn/panne du nå? Ingenting negativt, men du ser svært anderledes ut

    44. Jeg så nettopp intervjuet på VGTV, og jeg vil bare si tusen takk for den personen du er. At du åpner deg sånn og deler så masse, og at du virker så ekte er så utrolig positivt, og jeg tror det er mange som er takknemlig for det. Det er ikke mange bloggere som faktisk åpner seg sånn i et intervju til og med!
      Du sier så masse klokt ogg reflektert, og du virker som en utrolig bra person med mye bra og reflekterte tanker.
      Tusen takk for at du er deg!

    45. Hallo igjen! Hadde faktisk ikke forventet at du ville lese kommentaren min, ettersom jeg trodde du ikke var interessert. Ser frem til å høre mer om dette, og kanskje du etterhvert klarer komplett Projection. Altså, du skjønner at du klarer det når du hører drithøye lyder, og så ikke engang vet at du er ute av kroppen før du faktisk ser den. Kos deg! 🙂

    46. Føler forresten jeg burde legge til en til ting:
      https://www.dropbox.com/s/volam07vweichlc/Astral-Projection-A-Complete-Guide.pdf?dl=0
      For dere som virkelig vil lære, er dette en god kilde. Også, søk opp Ryan Cropper på Youtube. Har hatt noen samtaler med ham, og han burde være istand til å hjelpe.
      Og når det gjelder lavere “plan”, trenger dere ikke bekymre dere. Man kommer bare dit man forventer å komme. Jo høyere opp, jo bedre. Alt går i frekvenser. 🙂

    47. til Hanna som kommenterte min kommentar tidligere om en mann som hadde tatt sitt eget liv etter lucid dreaming. Jeg håper for din egen del at du ikke er så mentalt tilbakestående. “hvis han døde, kordan kan du vite om historien hannes da? :P” haha er det mulig å vær så dum, jeg blir flau. Har du noen gang hørt om at andre kan fortelle en hendelse videre selv om personen er død? Hitler tok også sitt eget liv, men oi, vi vet jo fortsatt masse om andre verdenskrig?! Hvordan er det mulig når han tok sitt eget liv? Nei, det var merkelig du! Hahahaha, idiot

    48. Det er synd ikke alle forstår dette, og tror det er tull. Det sier bare hvor GOD regjeringen er til å holde dette skjult for oss, og fortsette å få oss til å te på tv, så vi slipper å tenke selv. Mange vet at det er mulig å gå ut av kroppen sin, så hvorfor blir ikke dette snakket om? Hvorfor er alt som ikke burde være, tabu??? Du som er så god på dette med lucid dreaming/astral projection kan (selv om du selv ikke er heeelt der) snakke med engler og få svar på ting du enn måtte lure på. Åh, jeg er så takknemlig for at du har begynt å våkne litt, vi trenger flere av dere, og for du som er så populær, kommer nok flere av de yngre til å lure og praktisere dette, og det er så GENIAAAALT 😀

    49. Susanne: Nå vet jeg også definitivt at det er mulig å gå ut av kroppen sin, det går ikke en kveld uten at jeg nesten klarer det, og ofte klarer jeg det helt. 🙂

    50. hei jeg syntes du er ei veldig positiv jente og har fine klær og du er veldig naturlig du skal bare ikke bry deg om de som skriver frekke og voldsomme komentarer for inni degtror jeg du vet at du er en hærlig persjon HILSEN MEG

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg