OG… ACTION!

Her kommer bildene fra da vi filmet vignetten for Mitt Dansecrew! Til tross for en utrolig lang dag var alle så utrolig profesjonelle med godt humør og smittende energi, fy faen for noen fine mennesker som jeg er så heldig å bli kjent med. Og all ære til Stian Blipp! Jeg har alltid visst at den mannen er talentfull, men han jobbet hardest av oss alle fra start til slutt og var i like godt humør uansett. En liten funfact jeg kan dele med dere er at han har helt utrolig fine øyevipper! Haha, der har dere noe jeg legger merke til, men det er helt sant. Utrolig sjarmerende fyr, som virkelig fortjener alt han har oppnådd. Jeg hører rykter om at vignetten ble fantastisk, og det tror jeg virkelig på. Det var et svært sett med utrolig mange mennesker som jobbet på spreng, og vi filmet alt i “onetake”, altså ikke noe klipping, juks og fanterier. Alt måtte gå perfekt hver gang, min sekvens var en putekrig med koreografi, så dere kan tro det var vanskelig å få til. Men, det gikk, og jeg er dritstolt og gleder meg til dere får se! Heldige meg hadde en egen seng som ble veeeeldig populær på settet, tror de aller fleste var innom for en liten powernap i løpet av dagen, haha. Premieren er altså på TV2 KLOKKEN 20:00 den 9. Januar! ( NERVØS!!!).  

Dette har vært den første treningsfrie dagen på en evighet, noe som overasskende nok ikke føltes særlig godt. Jeg vil bare kjøre på! Men guttene mine klarer jeg meg uansett ikke uten så de har vært på besøk hos meg ikveld, vi har planlagt litt sceneantrekk og lyssetting (jeg har tydeligvis en spotlight-fetish og er helt manisk med detaljer). Vi har spist godteri og nå skriker hodet mitt etter SØVN SØVN SØVN!

58 kommentarer
    1. Så kult! Lykke til og håper det blir bra 🙂
      Men nå som du nevnte det, kunne vi fått bilde av øyevippene hans?

    2. Du blir bare vakrere og vakrere. Så fint å se at du smiler med hele ansiktet av dansingen, gleder meg til å se på!

    3. Du ser så mye gladere ut for tiden! Men du burde ikke tegne på øyenbrynene så langt inn mot midten, vet det er vanskelig å se selv, det er som oftest det med egne øyenbryn, men ja du kommer helt sikkert til å se det selv om noen uker på tidligere bilder. Ville bare si i fra, mener det ikke negativt, men bare pass på siden er veldig lett at det blir for tett sammen, og du har hatt så fine øyenbryn etter du fikset dem! 😀

    4. Jeg er så glad for at du finner så mye livsglede og energi gjennom dansingen! Du bør definitivt fortsette etter dette prosjektet, for du gløder virkelig og virker så lykkelig for tiden. Unner deg det <3

    5. Det skal bli spennende å følge med deg utover nyåret! Gleder meg masse til å følge med:)
      Kjekt med seng på settet da! Haha, ser for meg alle som står i kø for å få en liten powernap, utrolig morsomt 🙂
      Håper du får en fin dag!
      Hilsen meg <3

    6. Herregud så heldig du er som får oppleve noe sånt! 😀 Sjalu much liksom! Jeg er selv med i en dansegruppe og vet hvor fantastisk den følelsen er når du danser, alle tankene forsvinner og alt er bare fantastisk. Utrolig glad for at det endelig kommer et skikkelig danseprogram på TV 😀 Ser fram til å se det! 😀 Må du ha lykke til videre med hele danse greiene!

    7. Er’e mulig? :-p
      Når Sophie skrev mye om Robin kjefta folk, for det var kjedelig. Men når hun sluttet med det, maser og kjefter dere for at hun IKKE skriver om ham!
      Hva faan vil dere egentlig, tomskaller? Må bare riste på hodet og le av dere.
      Er’e mulig? :-p

    8. Du er virkelig vakker! Og jeg elsker smilet ditt. Kan sitte å bla igjennom arkivet ditt og glo på bildene dine mange timer i strekk!:)
      For en herlig jente du er <3

    9. Syntes ditt arbeid for dyrene er så utrolig flott, en dag skal jeg selv bli vegetarianer for jeg ELSKER faktisk dyrene mer enn jeg elsker kjøtt, men jeg er bare 12år så jeg skal bli det når jeg får litt mer kontrol over hva jeg spiser😉 Uansett, det hadde blitt veldig interessant om du hadde skrivi et innlegg om den pelsdyr dokumentaren som gikk på NRK (hvis du ikke så den er den på nett tv) og selvfølgelig bare hvis du vil. Du er et fantastisk menneske som gjør det du gjør for dyrene🐶🐽🐸og mange andre😘 Jeg beundrer det VELDIG😄 PS: Du er dødskul💎😎

    10. Universet er finjustert
      Det er mange flere bevis for at universets opphav best forklares med en skaper. Bare ved å reflektere over naturens skjønnhet, de forskjellige fantastiske dyrearter og hvor utrolig menneskets funksjoner er, bør man ha vansker med å tro at alt dette kan ha kommet til av seg selv. Forskere har i tillegg oppdaget at eksistensen av intelligent liv avhenger av en kompleks og delikat balanse av initialbetingelser som må være finjustert i en grad som er bokstavelig talt ubegripelig og uberegnelige. Når vi reflekterer over verdens natur, ser vi orden overalt, fra vannets syklus, til jordas bevegelse rundt solen. Nesten alt ved den grunnleggende strukturen av universet ? f.eks. de grunnleggende lover og parametere for fysikk og den opprinnelige fordelingen av materie og energi ? er balansert på en knivsegg for at liv skal kunne oppstå. Den eminente Princeton-fysikeren Freeman Dyson bemerker: «Det er mange […] heldige ulykker i fysikk. Uten slike ulykker kunne ikke vann eksistere som væske, kjeder av karbonatomer kunne ikke dannet komplekse organiske molekyler, og hydrogenatomer kunne ikke dannet brytbare broer mellom molekyler.»3 Kort sagt, livet slik vi kjenner det ville ikke vært mulig.
      Forskere kaller denne ekstraordinære balanseringen av fysikkens parametere og initialbetingelsene av universet; «finjusteringen av kosmos». Teoretisk fysiker og populærvitenskapelig forfatter, Paul Davies – hvis tidlige verk ikke var særlig sympatisk til teisme – hevder i forbindelse med den grunnleggende strukturen av universet at «inntrykk av design er overveldende».4
      Tilsvarende, i respons til den livstillatende finjusteringen av kjerneresonansene som er ansvarlig for oksygen- og karbonsyntesen i stjerner, erklærer den berømte astrofysikeren Sir Fred Hoyle at: «Jeg tror ikke at noen forskere som undersøkte beviset ville feilet i å trekke den slutningen at kjernefysikkens lover, har bevisst blitt designet når det gjelder konsekvensene de produserer inne i stjerner. Hvis det er slik, så har mine tilsynelatende tilfeldige innfall blitt en del av en klokt uttenkt plan. Hvis ikke så er vi tilbake igjen til en kolossal sekvens av ulykker.»5
      Fysikeren Stephen Hawking kommenterte følgende om universets orden: «det overveldende inntrykket er orden, desto mer vi finner ut om universet, desto mer ser vi at det er styrt av rasjonelle lover.»6 Denne observasjonen deles av det store flertallet av vitenskapsmenn.

    11. Kjempesynd at bryna dine er tegnet så tett mot hverandre… i og med at dette er noe alle skal se.. 🙁 🙁

    12. Ville bare si at hvis man klikker på “om meg”, kommer det opp den tekst hvor det står at du er samboer med Matias.
      Gleder meg til å se showet!<3

    13. lurer på en ting… du sier at du elsker dyr og sånn, at du ikke liker folk som bruker pels/skinn… så bruker du det selv? hvor lost har du blitt egentlig?
      hvorfor kan du ikke bare si sånn som det er! at du like å bruke skinn og pels, tror nesten du bare funnet på det med at du er vegetarianer også, du liker drepte dyr, sånn som de fleste av oss, ikke noe å ljuge om

    14. åå, det er så herlig og se når du smiler! Du er vakker, Sophie!! 😀 Det virker som at du koser deg masse med det du holder på med for tiden, og det er veldig bra <3

    15. Så herlig:D Og jeg skjønner ikke at du ikke kan se selv hvor utrolig søt du er når du smiler! SÅ skjønn:D

    16. Hei Sophie 🙂 Sant du støtter Noah – For dyr rettigheter? De har jo en underskriftskampanje for å få slutt på pelsdyroppdrett. Du er norges, ialefall en av norges mest leste blogger. Hadde ikke dette vært en utrolig god mulighet til å dele dette budskapet, å få flere til å skrive under. Det hadde betyd så utrolig mye for meg og sikker t mange andre. Jeg er i mot pels og har delt det med alle mine venner, men et er ikke nokk. Så jeg håper du kunne tatt deg tid til å poste et innlegg om det. Takk på forånd! 🙂 http://shop.dyrsrettigheter.no/collections/anbefalt/products/pengegave-til-noah-i-julegave

    17. BAHA digger at hu sminkedama på bilde to ser ut som hun bare “hmmmhhm jada morsomt det MEN SITT STILLE FOR FAEN!!” *vrengerhodettilbake*

    18. jeg vet ikke hvordan forhold du har til narkotika, men du burde lese om LSD og fleinsopp. Jeg sier ikke at du burde prøve det, men det er utrolig spennende å lese om det. Det er som å ta den korte veien til meditering, alt man trodde man visste om verden forandres, man opplever å være i ett med naturen, man kan lukte farger og masse forskjellige ting. Mange sier at en LSD-trip er det beste de har gjort i livet, og har fått dem til å åpne sinnet sitt ut av den trange tankemåten vi har blitt oppdratt til å ha. Forskning viser at det er positivt for szisofrene eller deprimerte å bruke det. Eller generelt bare å meditere da <3 Det er en stor psykisk påkjenning å utfordre hjernen, men jeg vet at du har det som skal til og du kan takle realiteten. Nå snakker jeg ikke om LSD lenger altså.

    19. bruker ikke pels?? du har en lue med marabou på, du har jakker med dun i og tidligere gikk du med Uggs..

    20. Silje: Hvilken lue er det? For den kan jeg isåfall ikke vedkjenne meg, eller i det hele tatt huske at jeg eier. Ja, jeg har en jakke med dun – jeg har også dyner med dun. Uggsene fikk jeg hos Andrea Badendyck slik at jeg skulle slippe å gå hjem i høye hæler midt på vinteren. Snilt av henne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg