THANK YOU 

Jeg blir alltid like glad når tegninger dukker opp i postkassen! Denne har Elise Gegauf laget, og dere kan se hele prosessen på youtube HER. Opp igjennom årene har jeg sikkert fått hundre tegninger fra lesere, og har i skrivende stund et par hengene på kjøleskapet, noen i vinduskarmen på soverommet, og nå denne som har fått plass i gangen. At noen i det hele tatt vil tegne lille meg er helt ufattelig, hvordan kan jeg være så heldig!? ♥ Det er så jævlig kult!

Jeg har vært uten internett hele dagen, noe som passet perfekt på min første treningsfrie dag på en evighet (not). Men, jeg har uansett brukt dagen til noe veldig nyttig, jeg har. . bam bam bam . . meditert! Jeg begynner å få en sinnsyk kontroll på min egen hjerne, vet det må høres helt merkelig ut for de som ikke praktiserer dette selv, men nå begynner jeg å lære meg noe jeg tror kalles “sleepwalking” – altså at man kan gå ut av sin egen kropp og se på meg selv mens man er i en tilstand mellom søvn og bevissthet. Jeg skal prøve å forklare senere, det er så spennende!

Jeg har faktsik enda ikke internett og oppdaterer dere via 4G på mobilen akkurat nå, men jeg skal komme meg igang med innlegget om meditasjon og så snakkes vi om få strakser ♥

29 kommentarer
    1. skulle gjerne tegnet en til deg, men jeg suger i å tegne 😛
      Oooog, hvis jeg skulle liksom hvordan skulle jeg sendt den?
      postkontoret som er nærme deg eller? 😛 🙂

    2. Hei Sophie!
      Jeg har vært en fast leser i en veldig god stund nå, og jeg vil bare fortelle deg at du er et flott forbilde. Du er ærlig og usensurert, jeg elsker at du er direkte. De innleggene hvor du bare skriver alt som faller i hodet på deg, eller de innleggene hvor du reflekterer mye. Jeg elsker de! Du er en inspirasjon og en motivasjon. Du er sterk, og du kommer til å nå veldig langt her i livet! 😀
      Men en helt annen ting, vi har ikke sett så mye til Robin i det siste? Er alt bra? 🙂
      Klem x

    3. Elsker å lese bloggen din for tida! Du virker så glad 🙂 Men hvor er robin? Savner å lese om dere to 😛

    4. HYei sofie!: Hyggelig å høre at du savner å lese om oss, meeen vi begge følte vel at det ikke var “verdt det” å ha det så offentlig, fordi det kom så utrolig mye negativt hele tiden som spilte inn på forholdet – folk som skal prøve å ødelegge, mene ditt og datt, og uansett hvor mye man sier at man ikke skal bry seg så er det vanskelig å la være.

      Og tusen takk<3

    5. Er sååå glad for å endelig høre fra deg! Har vært inpå flere ganger idag 🙂
      Hvilken nettside kjøper du weigthless buksene? Åå hvilken str har du?
      Vier den seg ut? Ønsker meg en til jul <3
      Ha en fin kveld !!

    6. Hei Sophie!
      Jeg lurte på en ting! 🙂 skal du studere til neste år? i såfall, hva? 🙂 trenger inspirasjon!! hahah
      Hilsen stressa 3-klassing

    7. Marthe: Hehe, så koselig! de er fra weightless.no alle sammen, og jeg har xs og modellen petite om jeg ikke tar helt feil. Vil ikke sagt at de vier seg ut men de tilpasser seg kroppen og blir mer og mer behagelige:) god jul<3

    8. Anonym: Nei jeg skal sikte meg inn på å blogge mer enn en gang om dagen 🙂 Har ikke hatt internett idag, bare. Men som regel prøver jeg å blogge to ganger om dagen.

    9. Så herlig å se deg så aktiv i kommentarfeltet!
      Jeg beundrer deg for at du faktisk bruker stemmen din til å påvirke folk. Jeg irriterer meg grønn over alle de andre bloggerne som kun utnytter sin tid i solen til å grabbe til seg mest mulig pr, penger og sponsede gaver.
      Stå på! du er fantstisk på alle måter.

    10. Hei! Kommenterer desverre sjelden, men kan du være så snill å hjelpe i kampanjen #ryggentilpels ? Gå inn på ryggentilpels.no, for å lese mer om kampanjen for å få avviklet pelsdyrnæringen i Norge! Nok er nok! Pels må forbys! Du er jo en dyreverner, så jeg vet at du kommer til å skrive om dette så lenge du får det med deg, og bloggen din har stor påvirkningskraft!

    11. Hejhej sophie ditt nydelige væsen 💕
      Forsiktig med luciddreaming, har hørt kinda “bivirkninga” kor ting man drømme plutselig e som et helt realistisk minne! Vist det e samme som æ har hørt om. Å da isåfall husk ting som du har bestemt ska vær din måte å husk at det e en drøm å ikke virkelighet! Du har vell kansje læst om det, men om ikke så vær forsiktig ☺️ si det bare som et vennlig tips !
      Stå på, can’t wait te dansinga kjem på tv!
      Å husk å kos dæ å slapp av åsså i alt ! 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg