bloggerne klokken 20:00 – jeg synger

I kveld er det klart for bloggerne igjen, klokken 20:00 på tv2 bliss smeller det som vanlig ♥ Jeg er veldig spent og kanskje litt usikker på kveldens episode, for dette er hakket utenfor min egen komfortzone. Nå er det nemlig tid for da jeg spilte inn sang og hele det kjøret der, og selv om det var en fantastisk morsom periode som ga meg utrolig mye er det jo ganske fælt å se på seg selv synge, mener iallfall jeg. Bare når teaseren for denne episoden kom sist uke, måtte jeg gjemme meg bak puta. Vet jo at aboslutt ingen trodde på at jeg var syk den dagen vi skulle spille inn den rolige versjonen men det er altså sannheten og det kommer TAKK GUD med i denne episoden, haha. 

En liten update på sangfronten er at jeg igår kveld fikk tilsendt første skisse av det som mest sannsynlig blir min neste låt, dette har vært en lang prosess, men jeg vil virkelig få det til å bli perfekt og gjenspeile meg og ting jeg har gått igjennom det siste året. Vi har jobbet med fire forskjellige låter, alle har vært gode men jeg får nye tanker og ideer hele tiden og man blir på en måte aldri helt 100% fornøyd. Med LIONHEART kom jeg til et nesten ferdig produkt, jeg måtte bare spille inn vokaler og jobbe litt med å velge ut hvilken versjon av sangen som skulle ut, og så var den jobben gjort. Jeg elsker den sangen og er stolt av den, men om vi skal være helt ærlige her var den tilpasset målgruppen min, og ikke så mye tilpasset meg som person. Nå er jeg med fra start, det er virkelig terapi å skrive, komme med innspill og reflektere over “hva følte jeg egentlig da? Hvordan kan det formuleres videre?” og så jobbe derfra. Jeg vil ha noe som er ganske. . søtt, men samtidig sort/hvitt og trist. Om det ga noen som helst mening. Det er slik det kommer fram i hodet mitt, og det kan dere tro er vanskelig å formulere videre og ikke minst gjøre til musikk. Nå vil jeg lage musikk for min egen del uten å måtte tenke “er dette en hit? Kommer folk til å få denne på hjernen?”. 

 Takk til TV2 for nok et vakkert stillbilde! Tror jeg skal printe ut alle stygge screenshots jeg har av meg selv å henge på veggen, jeg ler meg skakk, haha. 

Skriv gjerne til meg under sending hva dere synes om episoden, og om dere hadde noen fine sommerminner med LIONHEART vil jeg gjerne høre 🙂 Min favoritt må vel være fra hovefestivalen, jeg skulle sove og var sliten, lei og sur og var veldig forbanna på folkene i naboteltet som spilte høy musikk. Jeg var sekundet unna å løpe ut å be dem holde kjeft, klokken var tross alt 05:30, men før jeg rekker å komme så langt skrur de på lionheart for fullt volum og de aner ikke at jeg ligger få meter unna. Da kunne jeg jo ikke klage akkurat… 

95 kommentarer
    1. Jeg forstår ikke hvordan du kan se så totalt annerledes ut på tv og på bilder her på bloggen. Skummelt er det. :p

    2. ^ Og hva i helvete er galt med at hun ser annerledes ut i virkeligheten enn på bilder da?? Du kanke værra særlig pen du heller anonym, med sånne kommentarer i hodet.
      Gleder meg til kveldens episode 🙂

    3. Gikk rundt å hørte på Lionheart mens jeg gikk til jobb i sommer, hadde hele tiden godt humør! Takk for en vidunderlig sang, Sophie! 😀 <3

    4. 18:59, skulle gjerne kunnet kommentert et bilde av deg og bare ” du er ikke særlig pen om man skal være helt ærlig” trur du hadde blitt glad da as 😉 beklager for å skuffe deg, men man sier ikke sånt til en person uansett

    5. Hørte på sangen din på repeat i en uke ca etter at den ble sluppet 😛 digger den! Elsker å høre på den i bilen på guffe 😀 gleder meg til neste singel 🙂

    6. Altså, det er jo ikke noe galt i at hun ser totalt annerledes ut i virkeligheten enn på bloggen. Det er jo ikke synonymt med at “hun ser stygg ut”, nei, bare annerledes. Annerledes betyr ikke stygg. Folk blir nok bare litt overassket fordi plutselig dukker det opp kviser, fett hår, stor nese og tunge øyelokk..hva så? hun ser allikevel helt normal og flott ut som alle andre 🙂 SÅ folkens, slutt å døm !

    7. Sangen din ble faktisk break-up sangen min, liker den veldig godt, men blir mest litt lei meg når jeg hører den

    8. Jeg må nesten spørre, bare av interesse og ikke som kritikk: Hvorfor sa du nei til stemmeoppvarming før du skulle spille inn en sang?

    9. Det må være greit å si at hun ikke er særlig pen, for hun tjener masse penger på utseende sit her på bloggen med å fremstille seg selv som mye penere enn hun egentlig er. Da er på sin plass at at hun blir avslørt som at hun egentlig lite pen i virkeligheten. Bildene og videoene fra TV 2 lyver ikke… Ha en god søndag dere.

    10. Du virker så lite opptatt av de rundt deg, hva de sier, mener og føler. Det virker som at når noen snakker til deg så bare renner det av, at du ikke enser det engang. Hadde aldri klart å sitte å ha en samtale med deg, tror jeg. Det virker som, gjennom det jeg har fått inntrykk av, at vennene dine har veldig stor toleranse for å ikke bli hørt eller sett av deg, at de bare rett og slett må akseptere at du mener at alt skal handle om deg. Du virker så lite til stede når ting handler om andre mennesker.

    11. Hvis du er interessert i musikk som du selv sier så hører du vel selv at den akustiske innspillingen ikke låt bra? Hadde heller ventet og spilt den inn en gang eg var frisk istedet for å legge ut noe så utrolig dårlig.

    12. Du ser ut som et annet menneske på TV-skjermen 😮 Du ser ekstremt ung ut, nesten som et barn! Du er så søt på ekte, skulle ønske vi fikk mer av “TV-Sophie” på bloggen, og ikke bare den airbrusha versjonen 🙂

    13. Hmm lukter litt sjalusi fra enkelte her… Jeg lurte på om du kunne legge ut videoen som du lagde i dagens episode 🙂 og forresten du har en utrolig bra stemme! Ha en fin kveld videre Sophie

    14. Først ville jeg bare si hvor flink du er til å blogge 🙂 Er ikke den som akkurat pleier å kommentere. Du er så flink på det du gjør å står frem for det du mener, og det står det respekt av 🙂 Håper alt er bra med deg og at dansingen går som bare det! En ting jeg lurer på er om du og Robin fortsatt er sammen? Jeg skjønner at du ikke skriver om han 24/7 og at du holder kjærsten din privat.
      Stå på, du er så flink!

    15. Jeg kommanterer aldri blogger, men herregud nå er det på tide å kommentere bloggen din. Du virker så utrolig bra, og jeg beundrer deg virkelig. Du formidler så mye viktig med bloggen din på en måte som får unge jenter til å engasjere seg. Du er et forbilde for mange, og det at du bruker den stemmen du har til å formidle viktige saker er utrolig bra. Det skulle vært fler som deg.
      Det er flere ganger jeg har fortalt om deg til folk som ikke leser bloggen din, men de klarer ikke å forstå. De har sett et par bilder av deg og kanskje lest et par overskrifter og dermed har de fått en helt feil oppfatning av deg. Jeg forklarer dem at om de leser noen av innleggene dine vil de forstå hvor mye bra det faktisk kommer ut av deg. De kommer ikke til å forstå, men det får bare være. Det er deres tap.

    16. ^
      Til alle ufine kommentarer over her og deg Sophie Else: Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke er en fast leser eller eller har et spesielt forhold til denne bloggeren, men hun ser faktisk lik ut i virkeligheten som på bilder, prikk lik. Greit nok at huden har gjennomgått litt photoshop før bildene legges ut på bloggen, men tror de fleste synder der. Uansett så ser hun helt lik ut. Så slutt nå! Og om hun ikke hadde redigert bort en kvise eller to før hun la ut bilder på bloggen hadde hun nok også fått hets for det…

    17. Fantastisk fin låt, har aldri hørt den før nå i kveld (på Youtube)!! 🙂 Og så ser du bedårende søt ut, vakker og sjarmerende! Du er allerfinest når du bare er helt deg selv! 🙂

    18. Samme her, ble litt overrasket når jeg fikk se hvordan du egentlig ser ut. Det var noe helt annet enn redigerte bloggbilder.

    19. Du virker så lite opptatt av de rundt deg, hva de sier, mener og føler. Det virker som at når noen snakker til deg så bare renner det av, at du ikke enser det engang. Hadde aldri klart å sitte å ha en samtale med deg, tror jeg. Det virker som, gjennom det jeg har fått inntrykk av, at vennene dine har veldig stor toleranse for å ikke bli hørt eller sett av deg, at de bare rett og slett må akseptere at du mener at alt skal handle om deg. Du virker så lite til stede når ting handler om andre mennesker.
      ^^^ SÅ enig!

    20. Du virker så lite opptatt av de rundt deg, hva de sier, mener og føler. Det virker som at når noen snakker til deg så bare renner det av, at du ikke enser det engang. Hadde aldri klart å sitte å ha en samtale med deg, tror jeg. Det virker som, gjennom det jeg har fått inntrykk av, at vennene dine har veldig stor toleranse for å ikke bli hørt eller sett av deg, at de bare rett og slett må akseptere at du mener at alt skal handle om deg. Du virker så lite til stede når ting handler om andre mennesker.

    21. Hørte låten når jeg var på ferie i Ukraina. Der spilte nemlig alle musikkutstyr denne sangen. 🙂 Var skikkelig kult å høre på’n siden jeg hørte den på ferie via min iPod alltid 🙂

    22. Syns det er godt å se at flere reagerer på den totale forskjellen fra tv til blogg..På bloggen er du babe og på tv er du helt normal.. Enorm forskjell! Men langt ifra stygg:)

    23. Jeg tror grunnen til at dere synes hun ser så annerledes ut er at Sophie var ikke så veldig flink til å tegne brynene sine, noe som gjorde at hun så litt skeiv ut i ansiktet, mens nå har hun tatoverte øyenbryn som er jevne og i vater. Og vippene hennes var nok også litt skeive som gjorde at øynene hennes ble veldig tunge.
      Men at dere oppdager at hun har noen små kviser i panna er jo faen meg ikke verdens undergang? Har ingen av dere hatt en kvise, da kanskje? Skjerp dere og oppfør dere som voksne folk!

    24. Først vil jeg si at jeg elsker å lese bloggen din😘. Har følgt med på alle sesongene av bloggerne og ser at du går igjennom mye godt og vondt…STÅ PÅ SOPHIE😉
      Lurer på to ting, er du og Robin fortsatt kjærester? Og andre tingen er kan du lage videoblogg eller direktesending? Og hvis du fortsàtt er sammen med Robin kan dere lage det?😃

    25. Jeg synes egentlig det er fælt at folk maser så mye om deg og Robin, for ja det er jo deres liv og forhold som ingen har noe med å gjøre! Men du skjønner vel at folk blir nysgjerrig?
      Mange av oss (sånn som meg) har fulgt deg så lenge at vi føler du er venninna vår. Når du er lei deg på bloggen blir vi litt lei oss også, og da er det naturilg at vi “bekymrer” oss litt for deg og Robin når vi ikke hører noe mer. Jeg mener ikke du burde dele hva det er, men kanskje bare en “jeg er fortsatt sammen med Robin” eller ikke, hadde hjulpet på maset, og da tror jeg mange av oss hadde vert fornøgde. Jeg lurer ikke på det for å være masete, men rett og slett fordi jeg er oppriktig bekymret og jeg håper det går bra mellom dere for du fortjener absolutt ikke å ha det vondt! Jeg har fulgt bloggen din i 3 år, og aldri har jeg tenkt en negativ tanke om deg. DU er sykt inspirerende, og jeg ser opp til deg og tenker ofte “hva ville Sophie ha gjort” haha! Håper alt er bra 🙂 Hilsen håpløs bloggleser 😀

    26. Jeg må bare si at jeg er helt i sjokk!!!! I sjokk over hvor utrolig frekke folk er! Hvem er dere, som kan sitte å skrive så mye stygt om et annet menneske? Tar man seg liksom bare den frihet?
      Det stikker i meg når jeg leser meg nedover her! At alt jeg leser, faktisk handler om et menneske! Om Sophie Elise! Stakkar sier bare jeg! At hun må lese sånne stygge og ikke minst frekke ting om seg selv! Jeg håper så inderlig at hun ikke tar seg nær av det som blir skrevet over her!!
      Jeg har sett Sophie Elise i virkeligheten! Hun er en helt utrolig skjønn, vakker og nydelig jente, som overhode ikke fortjener at sånne nettroll som dere slenger så mye dritt til henne..
      Jeg er like gammel som henne, og hadde det vært meg som var i Sophies sko, vet jeg sannelig ikke hva jeg hadde gjort!
      Helt sykt at samfunnet har blitt som dette!
      Stå på Sophie Elise! Du skal vite at jeg beundrer deg og ditt pågangsmot! Du er en sterk kvinne og jeg har virkelig troen på deg og det du står for!

    27. Den anoreksia kommentaren var så fæl og unødvendig, ikke fordi sophie tar sånt til seg men fordi mange andre jenter som leser bloggen kan gjøre det. Hva tror du skjer når en så tynn og vakker blogger får sånne kommentarer, og en yngre jente med kanskje mer kurver ser det? Tror du det hjelper på selvfølelsen? For en verden vi lever i, uff.. Idioti kalles det.
      Ellers, til dere andre som sier hun ser annerledes ut. Det gjør hun altså ikke, og det vet jeg fordi jeg har møtt henne. Husk også at innspillingen er lenge siden, og man forandrer seg støtt og stadig. Og ellers, når dere tar bilder av dere selv eller “selfies”. Hvilken vinkel tar dere bildene fra? Selvfølgelig den dere synes er finest, og legger gjerne ut det fineste bilde av alle 30-40 man tar. Tror dere ikke bloggere også gjør det? Og når man blir filmet da er det ikke alltid at de blir filmet fra sin fineste vinkel, så klart blir det annerledes da. Nesten trist å se at folk ikke tenker lenger enn til nesetippen sin, for det her er så utrolig tydelig og logisk.

    28. wtf????? stygg i virkeligheten?? :S hun er jo ikke det. Og jeg ser heller ikke særlig forkjell fra bildene over her og på de redigerte. syns dere som kommenterer det, overdriver no helt sykt. Jeg heier på deg Sophie:)

    29. “Du virker så lite opptatt av de rundt deg, hva de sier, mener og føler. Det virker som at når noen snakker til deg så bare renner det av, at du ikke enser det engang. Hadde aldri klart å sitte å ha en samtale med deg, tror jeg. Det virker som, gjennom det jeg har fått inntrykk av, at vennene dine har veldig stor toleranse for å ikke bli hørt eller sett av deg, at de bare rett og slett må akseptere at du mener at alt skal handle om deg. Du virker så lite til stede når ting handler om andre mennesker.”
      jeg må uheldigvis si meg enig med Caroline her som skrev dette.. du fremstår (sier ikke at du nødvendigvis er det) så selvopptatt at det blir total narsissisme. Du uttrykker sjeldent at du bryr deg om andre, må gjøre noe til hensyn for andre, har respekt for andre.. men alle skal ta hensyn til deg, støtte deg og ha respekt for deg, verden fungerer ikke slik hvis man ikke vil sitte mutters alene til sist.
      Jeg håper det er bloggerne som fremstiller deg slik, for det skal sies at program er sinnsyke på å redigere riktig slik at vi ser det vi vil de skal se.. og av dere 4 er du den som skal representere skandale, men er det slik syns jeg du skal boikotte serien.. hvis ikke støtter du det

    30. Du er forbilde mitt som blogger! Har sakt til mange at drømme jobben min er å bli kjent blogger som deg! Lionheart ligger forsatt på spilleliste mi på spotify! Du er bare helt unik!

    31. Hei!
      Syns du synger greit – og det er bare flott at du har uttalt at du aldri har ment at du er verdens beste sanger, ærlig sak det!
      Men når du sier at du liker å synge, hadde du ikke foretrukket å lært deg litt teknikker? For å bli bedre.. Som f.eks å varme opp stemmen godt før du synger – dette burde du spesielt ha gjort før den aukustiske-opptredenen når du var syk. Du slet ut stemmen din istedet for å ha et godt grunnlag, da hadde den holdt ut mye lenger og vært bedre.
      Råder deg sterkt til å oppsøke en sangpedagog i forkant av din nye innspilling til den nye sangen din. Det kommer du til å få så mye ut av!
      Lykke til 🙂

    32. Du ser så annerledes ut på tv enn på bloggen. Du er penere på bloggen for å si det sånn. Der ser man hvor mye posering og redigering kan gjøre. Skummelt

    33. Jeg synes du er attraktiv både på og av skjermen, greit at andre har andre formeninger, men å komme med frekke kommentarer viser bare hvor lite respekt disse folka har for andre. Tenk om du hadde en datter, og hun hadde fått opplevd å bli fortalt det samme som du sier til Sophie? Kan GARANTERE at dere ikke ville synes det var like lett, gøy eller hyggelig. Hvis dere vil ha respekt fra andre medmennsker, så si din mening på en respektfull måte, ellers ikke si den i det hele tatt, du virker som den største judgemental assholen hvis du sier det ellers. Lenge leve karma da, spørru meg.

    34. Hei skjønner at denne typen kommentarer er slitsomme, men jeg må få annonsert litt blogg her.
      Jeg kommer til å kopiere denne og sette den på andre kjente bloggere sine sider, men jeg håper uansett at dere kommer å tar en titt. Det er alltid koselig med nye lesere. mitt nyeste innlegg handler om mobbing. Bloggen min heter barbignomen.blogg.no, men dere kan egentlig bare trykke på navnet mitt ovenfor.

    35. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har fått et inntrykk av at du virker så usikker, og du er liksom helt “borte”. Når folk snakker til deg så ser du aldri på dem, du bare stirrer dødt ut i lufta og pirker deg på leppa. I tillegg viser kroppsspråket ditt at du er veldig usikker når du står å holder rundt deg selv, pirker deg på leppa og tar deg i håret hele tiden, og selvfølgelig det at du aldri ser på folk når de snakker til deg eller om deg. Og hvis noen spør deg om noe så svarer du alltid sånn “eh…ja….ehm…”, liksom veldig i tvil på hva du skal si.

    36. skam dere! flere av dere som kommenterer kan da umulig ha noe godt forhold til dere selv eller andre, ha så lite liv at man hakker ned på andre mennesker.. herregud get som f….. life..hadde noen av dere verdt dattera mi skulle jeg faen meg ha filleristet dere!
      flere av kommentarene som går rundt er jo på grensen til MOBBING.

    37. idabrandt: På grensen til mobbing?! Vil si at mye av den dritten folk skriver her ER mobbing.
      F.eks: “Haha. Bildene fra TV 2 lyver ikke . Du er ikke særlig pen om man skal være helt ærlig..” – Og si at noen ikke er pen er mobbing i følge meg. JA, alle har rett til sin mening. Men hvis man ikke kan si noe pent, kan man holde det for seg selv.
      Jeg velger å tro at denne personen som har skrevet dette ikke er spesielt oppegående og det er ingen av de andre som kommenterer at Sophie er stygg, tjukk OSV. Hadde vært arti å sett hvordan disse menneskene hadde reagert hvis de hadde fått slike usakelige kommentarer på sitt eget utseende.
      ALLE mennesker er vakre.
      Jeg syns i tillegg det er ekstra fælt at Sophie får slike kommentarer når hun har selv uttrykt og viser veldig godt at hun er usikker på seg selv og sitt utseende – at hun da skal få så mye dritt for det!? Jeg forstår ikke hvordan slike folk tenker.
      Men jeg regner med de fleste nettrollene er ganske så usikre på seg selv også, de er nok i tillegg ganske så unge. For spesielt reflektert, snill og god er de ihvertfall ikke.
      Skjønner Sophie har fått tykk hud – for hadde jeg fått hørt dette daglig tror jeg at jeg hadde vært ekstremt langt nede.

    38. Sophie! Ikke hør på de smålige kommentarene du får på utseende og oppførsel! De ER helt sikkert bare sjalu, for sånt sier man bare ikke til andre mennesker uansett!
      Jeg syns du er kjempetøff som
      Blottlegger deg slik som du gjør, jeg håper det er bra for deg og at du har det bra med deg selv! Jeg er veldig sikker på at de som kommentere stygtt til deg aldri hadde turt stille opp på halvparten av det du gjør selv om de sikkert har lyst!
      Stå på vidre søte Sophie 😘
      Klæm fra tobarns mamma 31

    39. Det var litt flaut å høre da du sprakk i sangen på bloggerne. Selv om du var syk, så kan jeg forstå den frustrasjonen av at alle andre ikke skjønner det. Men det er jo ikke noe farlig? For å bli bedre er det er øving og selvtillit som gjør deg mester! Jeg syns du er tøff som gjør det du vil. Tenk hvor heldig du er, som faktisk har muligheten. Vi i Norge er alt for flinke til å trykke hverandre ned hvis man prøver noe nytt.
      Albert Einstein startet ikke med nobelpris han heller 😉
      Stå på!

    40. Ble så sinnsykt overrasket da du kom med Lionheart. Trodde aldri i verden du kunne synge så bra! Sangen er skikkelig fengende og jeg digger den. Du har veldig behagelig stemme når du synger! Klem

    41. Jeg synes det er ganske ille hvordan du oppfører deg mot andre, sånn vi ser det på tv. Du er frekk, care, forlangende, klagete med en nasal stemme. Er du sånn, eller er det slik tv fremstiller deg? Får så vondt av de rundt deg, når de er hyggelige men du er bare helt.. Ja..

    42. Hei søte du! Jeg fatter ikke hvordan mennesker kan tillate seg å skrive så mye stygt til deg! Fy F så sinna jeg blir! Du er LIKE VAKKER PÅ BLOGGERNE SOM PÅ BILDENE DINE HER – ALDRI tro noe annet Sophie Elise! <3 Og det mener jeg! Du fortjener absolutt IKKE disse stygge kommentarene du får, håper du tar til deg alt det fine mennesker skriver til deg ! <3 Jeg kommenterer sjeldent, men jeg følger bloggen din hver eneste dag. Liker godt den nye deg, du virker mer voksen og moden enn tidligere. Og bildene hvor du smiler på er bare helt nydelig! Ta vare på deg og så ønsker jeg deg en riktig god jul! PS: håper du kommer ut med flere sanger, du ER så flink! <3 Stå på videre, du er ei flott jente!

    43. Jeg er sjokkert over hva sjalu lesere kan få seg til å skrive. Det oser av sjalusi av noen av kommentarene. Jeg tviler på at de anonyme som skriver negative kommentarer selv har turt å gjøre det samme.
      Du skal være stolt av deg selv!
      Selv synes jeg at sangen du spilte inn og gav ut var en kjempefin sang, og den gikk jeg selv og nynnet på den. All ære til deg, og kjempebra gjort!
      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld 🙂
      Toril

    44. Hvorfor er det sjalusi når noen kommenterer at bloggeren virker uinteressert i andre (på TV)? Det er mest sannsynlig ment som en vekker. Dere må holde opp med å påstå at all kritikk bunner i sjalusi.

    45. Hei, jeg så på bloggerne i går, og synes skjørtet og toppen din som du hadde på deg(samme som det første bildet i dette innlegget) var veldig fin, hvor er det fra?
      Takk for svar 😀

    46. Synes du er vakker på tv og på bloggen 🙂 men du må slutte å trykke deg selv ned med å si at du ser jævlig ut, for det gjør du ikke!

    47. Kan du si dagene bloggerne kommer i reprise, hvilken kanal og klokkeslett? Fint om du skriver det i et innlegg, følger ikke med om du svarer i kommentarfeltet 🙂

    48. Syntes du er ei fantastisk jente jeg Sophie! For min del blir det for patetisk og dumt av dere som ikke klarer annet enn å kommentere dritt og påpeke hver enkelt “feil” dere ser i henne. Sier dere til vennene deres at æsj du er stygg , du har en kvise i panna? Får det dere til å føle dere bedre av å hele tiden påpeke andres feil? Hadde du tålt å fått slengt i trynet alt som var feil med deg av opptil flere mennesker hver dag? For det tror jeg nemlig ikke. Så vær så snill dere som kommenterer dritt – oppfør dere som vanlige mennesker. Vær et godt menneske.

    49. De som sier Sophie Elise er stygg må ha en merkelig definisjon av stygg. Gollum i Ringenes herre er STYGG…….
      Synes du er nydelig jeg! Fin stemme, fint hår og fine øyne. <3 Kleem fra meg

    50. Herregud dere fuckings anonyme dere er rett og slett helt skutt i hode! Har dere ikke følelser eller hva faen feiler dere nettmobbere! Skjønner dere ikke at ord kan såre!
      Tenk dere om før dere skiver noe som dette! Jeg sliter faktisk med deprisjoner pga NETTMOBBING!
      Dere anonyme er egentlig jævelig feige dere tørr og skrive det på nettet men hadde dere sett den PENE Sophie Elise hadde dere aldri turt og sakt “du er så jævelig stygg” dere er noen feige drittsekker! Og ja jeg reager utrolig mye for og bare være 11år gammel men det er fordi jeg vet ossen Sophie Elise har det når hun leser de kommentarene hun prøver helt sikker utrolig hart for og ikke få en tåre trillenede ned på skinne pga dere duster som mobber henne på nette!
      Og husk det jeg har skrevet til dere ANONYME MOBBERE!

    51. Christina: Tusen takk <3 jeg bryr meg ikke så utrolig mye om det for å være ærlig, en kvise i panna er langt ifra unormalt og heller ikke verdens undergang 🙂 Så klart er det ikke like kult alltid, men jaja. Sånn er livet!

    52. En kvise? Sa du en? Synes du har kviser over hele ansiktet jeg. Plutselig skjønner leserne hvorfor du airbrusher alle bildene dine.

    53. Hvorfor er det så gøy å prøve å såre noen med vilje? Vist du aldri har hatt en kvise i ditt liv, så bør du dra til legen å skjekke deg. Folk må skjerpe seg. Stå på Sophie elise! =)

    54. Jeg gleder meg til du kommer med ny låt som er litt mere “deg”. Lionheart var bra, men var litt for sukkersøt for min smak.
      Jeg kjenner dessuten til det med dårlig hud perioder, så blir lettet når jeg ser at du som er så pen også har problemhud til tider, det er bare sånn det er.

    55. Jeg hørte på Lionheart mens jeg gikk til universitetet mitt her i Australia hver morgen i perioden etter at den ble lansert. Det var vinter her nede, så da drømte jeg meg bort til norsk sommer gjennom å høre på sangen din 🙂

    56. Ikke for å være frekk, men bare ett tips : SLUTT Å REDIGER BILDENE DINE SÅ SINNSYYKT PÅ BLOGGEN, FOLK FÅR SJOKK NÅR DE SER DEG UREDIGERT PÅ TV. ikke fordi du er stygg, for det synst jeg ikke…men fordi da innser vi hvor sykt du redigerer bildene dine!
      Hvorfor vil du være en du ikke er? Glatt hud? Det har du ikke, så ikke prøv å bli noe du ikke er! Tror folk hadde likt den ekte deg på bilder også!
      ❤️❤️

    57. Det jeg mener er at du er god nok sånn som du er , og det er litt sykt å se hvor mye du redigerer bildene dine. Før jeg visste at redigering er overalt på bilder av bloggere kjendiser osv så var jeg missfornøyd med meg selv fordi alle var så pene i huden osv men heldigvis har jeg innsett at alt er redigert 😛 sååe bare slutt å rediger deg selv! Vær den du er !!

    58. Etter så mange år med blogging har du nok blitt ganske tykkhudet når det kommer til kritikk i kommentarfeltet, men så mye dritt som slenges til deg har du aldri fortjent. Jeg blir rett og slett trist og sint når jeg leser noen av kommentarene du får. Du skal vite at alle som har behov for å slenge dritt til andre over nettet umulig kan ha det bra med seg selv, og at det de sier ikke er fordi det er noe galt med deg, men med dem!

    59. Folkens.. hvordan kan man snakke slik om utseende til en jente, skal ikke kalle det sjalusi, for det holder ikke å kalle det sjalusi, men vet dere hva jeg skal kalle det.. mobbing!
      Jeg som flere har kommentert at måten oppførselen hennes fremstilles på Bloggerne er..ikke bra, men det har Sophie kommentert selv at hun angrer på.. det er også noe man kan gjøre noe med, og hvis jeg oppførte meg feil ovenfor andre ville jeg gjerne at folk fortalte meg det.. konstruktivt, fordi det kan endres på.
      Men utseende hennes, huden hennes.. altså, dere klager på at hun redigerer bildene så mye? ja jeg lurer virkelig på hvorfor!? Med slike kritikere som dere er er det rart hun ikke redigerer de enda mer.. man kan ikke leve opp til det

    60. Serietips; Grimm, The vampire diaries, The lying game, Awkward, TI & Tiny; family hustle, Faking it and so on.. 😛
      If you really knew me, er også bra, men ikke en serie-serie.. Det er noen folk som reiser rundt på forskjellige skoler for å ha ‘challenge day’, hvor poenget er å splitte gruppene på skolen, og få folk til å innse hvor like alle egentlig er, og at man ikke skal dømme folk..

    61. Du ser litt annerledes ut, du burde ikke redigere bildene dine så mye. For du er pen som du er på tv. Men du redigerer for mye kjære deg.. de fleste redigerer mye så klart. men dumt når det ser helt annerledes ut på tv :s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg