one of those days

annnonse

Dette har vært en perfekt formiddag! Jeg har fått ryddet leiligheten, vasket på badet, hentet post og kjøpt inn blomster – utrolig deilig å ha alt gjort, og da føltes det veldig bra når jeg kunne sette meg ned i sofaen med en god lunsj og ett av mine favorittmagasiner, Det Nye ♥

Den nyeste utgaven kom nettopp i postkassen hos meg, jeg har savnet å få blader rett hjem og etter at woman sluttet å selges i butikk tok det en stund før jeg begynte å lese noe nytt. Men i det siste har jeg altså likevel kjøpt Det Nye når jeg er ute og handler, like greit å bare få det hjem fra nå av. Jeg har nettopp lest igjennom den nyeste utgaven og likte spessielt godt den store mascaraguiden, jeg har jo selv sluttet med vippeextensions så det var greit å få litt tips og triks på den “naturlige” måten, uten at det skal koste så alt for mye. Ellers likte jeg godt artikkelen om one night stands, hvordan man kan få i seg såkalt “supermat” for under ti kroner OG den store julegaveguiden! Jeg manglet litt inspirasjon til enkelte venninner og pappa, men nå har jeg fått et par gode tips. 

Jeg har fått mulighet til å gi dere et supert tilbud til en full verdi av over 1200 kr – nemlig 5 utgaver av Det Nye, og vippeserum fra purelash med på kjøpet! PureLash vippeserum har jeg brukt selv over en periode, man ser veldig godt resultat på spessielt nedre vipperad, de øvre har jo blitt ganske skadet av extensions. Men det funker virkelig, og om det skulle være noen tvil så er det bare å google i vei, da finner man masse før/etter-bilder. Serumet gjør vippene lengre, sterkere og fyldigere, og det koster 999 kr om man skulle ha kjøpt det utenom. HER finner dere tilbudet ♥ Alle spørsmål vedrørende abbonementet kan rettes til [email protected], om det skulle være noen spørsmål. 

Er det noen av dere som har prøvd dette vippeserumet? Fortell gjerne! Jeg er personlig veldig fornøyd etter å ha brukt det i en måned. 

52 kommentarer
    1. Ønsker meg det i julegave! 😀
      kan du forresten lage et innlegg der du skriver noen av hemmelighetene? har sett at mange etterlyser dette:)

    2. Så bra du har hatt en fin dag! Jeg fikk bekreftet idag at jeg har kreft, og jeg er 20 år. Alle dager kan vel ikke være like bra 🙂

    3. Caroline!! Jeg fikk vondt i hjertet når jeg leste kommentaren din..kan ikke tenke meg hvordan du har det nå. Vil ønske deg masse lykke til og god bedring!! Stay strong<3

    4. Caroline det svir innest i hjerte rota mår æ læste kommemtarn din ! Håpe du blir fort frisk ! Har vert i gjennom det men på den andre sia .. gursom ting alså! Stey srong håpe på det beste !:)
      Så bra du har hatt en fin dag i dag ! Æ sjøl har had en veldig tong dag på jobb.. ha en fin dag vidre !:D

    5. Personlig synes jeg du ser mye mer voksen ut uten vippe extensions, å øynene dine ble plutselig mye større! Mye finere uten synes nå jeg da 🙂

    6. Skulle ikke du slutte å kjøpe blader og bare ha de på iPad? Eller er ikke appen så god? Lurer fordi jeg vurderer å kjøpe iPad og blant annet bruke den til å lese magasiner.

    7. Jeg kan skrive under på at vippeserumet funker!! Fått flere og lengre vipper etter jeg begynte å bruke det 🙂

    8. Øya dine er mye finere uten de tunge vippene du ser så mye med våken å åpen ut i øynene. Rett å slett vakker

    9. Tenkte bare å fortelle deg om at jeg hadde foredrag om deg i går, og fikk karakteren 5-6. Foredraget gikk selvfølgelig ut på hva du står for, hvorfor jeg vil tro at du er en av de som blir norges mest leste blogger og hvorfor jeg valgte deg. Du er flott <3

    10. Første gang jeg kommenterer på bloggen din, men må bare gi deg et kompliment for hvor fin du ser ut med naturlige øyenvipper! Ser mye penere og mer naturlig ut! 🙂 Ha en fortsatt fin kveld, og lykke til med alle danseforberedelsene! <3

    11. Spessielt? Var ikke du veldig god i/glad i norsk? Du skriver ofte feil, og selvfølgelig er det ikke annet enn en bagatell, men det rakker ned på helhetsinntrykket og profesjonaliteten.

    12. Hei Caroline så trist å høre at du netopp har fått vite at du har fått kreft, håper at alt ordner seg kjære deg, man vet aldri håperat du blir frisk . 🙁 stå på ikke gi opp jeg skal be for deg

    13. Ligg unna vippeserum generelt. De kan være skadelige for øynene.
      Ellers var dette en kjip annonse, men tydeligvis går småripsa rett på limpinnen.

    14. Jeg brukte vippesrum en stund, plutselig så mistet jeg alle vippene mine 🙁
      Nedtur. Ikke alle får denne bivirkningen, men noen kan få det.

    15. Hvorfor er det en som plutselig begynner å fortelle at de er sjuke? Pleier ikke lese bloggen, og veit ikke om det har en sammenheng med andre kommentarer bakover i tid, men why?
      Det er jo selgølgelig helt forferdelig at en 20 åring får kreft, men hvorfor skrive det her?

    16. Vettu hva ha respekt kanskje hun ville fortelle om sin dag, det kan man skrive på komentarfelter på blogger, og noen ganger trenger man bare å få ut hva man følr så ha respektfor det….

    17. leste kommentaren din caroline. har selv flere nære som har kjempet/kjemper mot kreft. ingenting jeg hater mer i livet enn kreft. mange gode tanker til deg.
      jente 19 år

    18. Anonym: Mistet timen min sist gang og så har de så lang venteliste på Beths, så får ikke satt på nye før ut i desember.. Så er ikke frivillig, haha! Men nå har jeg vært uten i nesten en måned og det er godt det også, så får vippene hvilt litt 🙂

    19. Jeg brukte Serum fra M2 og får spm daglig om jeg bruker extentions! Dødsfornøyd. Vippene på det ene øyet mitt knakk nemlig etter for mye extentions og da sluttet jeg tvert!

    20. har ikke prøvd det merke på vippeserum, men bruker simulash(tror det er det det heter) selv å er overasket over hvor bra det faktisk fungerer! jeg fikk satt på vippe extencions i juli å var super fornøyd med resultatet men tok ikke lange tiden før jeg fjernet dem, savnet å klø meg skikkelig i øynene, det var stress å sminke meg å det så ikke bra ut når noen begynnte å falle av å jeg har ikke rå å gå å fylle på hele tiden. så da gikk jeg til innkjøp av simulash, var veldig skeptisk til det men jeg fikk sykt lange vipper, å ikke minst en fin bue! så er utrolig fornøyd med det serumet 🙂

    21. takk for svar!!! 😀 men kan du si hvilken farge det er leppestiften? (eller navnet på typen)

    22. Viss folk bare vil ha vippeserum, så kjøp det i butikken! Jeg kjøpte det samme tilbudet i fjor, og de sendte meg nye blad med regning, selv om jeg hadde avklart med det nye, at jeg ikke ville ha en ny periode med abonnement fra dem. Til slutt måtte jeg bare betale slik at jeg ikke skulle få inkassovarsel. Det ble dyrt for en fattig student.. Ellers synes jeg det virker som om du har fått blogglysten tilbake 🙂 er veldig kjekt å lese den 🙂

    23. Åh kjære vene, hva er det du putter i deg!? Brød OG muffins? Jeg hater at jeg har blitt den som alltid holder et øye med hva andre spiser, men jeg kan ikke dy meg.
      Det er ikke så lenge siden jeg fråtset i sjokolade, brød og ferdigmat selv, men den tid er heldigvis over. Jeg som elsket (les: elsker) melkesjokolade av hele mitt hjerte har klart å kutte det helt ut. Jeg spiser ikke lenger brød, pasta, ris, hvetemel eller raffinert sukker. Og vet du hva? På bare en uke har jeg gått inn mange cm i midjen og energien er på topp. Jeg kan nesten ikke vente med å hilse på magemusklene, som jeg ikke har sett siden barndommen. Jeg er så mye lykkeligere nå, og det bare på grunn av kostholdet.
      Ren mat, som kylling, fisk, grønnsaker, nøtter og bær, er det som fyller dagene mine nå. Og lørdagsgodtet? Nei, det har jeg erstattet med ei skål cottage cheese toppet med skyr, bær, nøtter, kanel og revet 86% mørk sjokolade. Det smaker helt himmelsk. Jeg spiser altså lavkarbo. Erfaringen min med dette er bare positivt. Blodsukkeret har blitt stabilt, og jeg går ikke lenger fram og tilbake til kjøleskapet.
      Jeg vet at du er vegetarianer, men det kan kanskje være verdt å tenke litt på inntaket av karbohydrater likevel. Etter de positive effektene det har gitt meg, hadde jeg lyst til å tipse deg om det 🙂 Ha en fin kveld, fine deg!

    24. Sophie har jo perfekt kropp! Ikke tull med den daaa. Jeg hadde gjort hva som helst for å få kroppen diiin 😀 (jeg er ikke stalker, men følger jo med, hehe)

    25. Hei Sophie 🙂 Har vært innom bloggen din flere ganger i uken de siste årene, og jeg må si at i dag overrasket du meg positivt. Syntes absolutt du skal ha fler bilder som de fire satt sammen over her. Du er mer enn et duckface, det vet vi, men vi trenger å se det også. Ha en strålende dag!

    26. hei sophie jeg vil bare si noe til deg i flere år har du vert min favoritt blogger jeg elsker bloggen din du viser hvordan livet ditt er jeg er innom flere ganger vereneste dag du er den beste bloggeren jeg vet om<3<3

    27. Hei!
      Jeg trodde faktisk på at du var en av de som skrev ting som dette fordi du mente det. Noe jeg nå til min store skuffelse innser at ikke er sant. Jeg kjøpte Det Nye av den grunn av at du skrev så mye ros om bladet. Men den såkalte artikkelen om one night stands, er en kommentar på 5 settninger. Og den “store” mascaraguiden du skriver så bra om er to sider med allerde kjente mascararer. Takk for det, min tillit til deg er nå borte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg