JEG HAR EN OVERRASKSELSE TIL DERE!

Hurra! Til mandag er det 1.Desember! 

Som dere sikkert har fått med dere har drLykke blitt en stor del av mitt hjem og hverdag. Nesten alt av mitt interiør og møbler er fra drLykke, og i år har jeg en overraskelse til dere! Vi har laget en julekalender, der jeg i samarbeid med drlykke deler ut premier for over 50.000 kroner! 

Det er selvfølgelig GRATIS å delta, og alle som deltar får i tillegg en liten premie fra meg på epost! Vinnerne annonseres et par ganger i uken fremover! – LYKKE TIL! 

Klikk “LIKER” så er du med i trekningen av mer av mitt interiør!

Kommentarfeltet er stengt i dette innlegget.

Sponset

2 kommentarer
    1. Hvordan deltar man? Foresten så elsker jeg deg og bloggen din, du er en stor inspirasjon og definitivt et forbilde for meg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg