morgendans

 

Lookin craaazy.. ;p Er det et adamseple jeg ser på meg!? Haha. 

I dag startet jeg dagen med et par timer dans! Eller det ble faktisk kun en time om vi ser bort fra den lille danserunden vi hadde mens vi gikk til studio.. jeg har alltid forundret meg over mennesker som ikke hører på musikk i headset mens de går offentlig, men heller bærer en høytaler på skuldrene slik at alle får “nyte” musikken de nå enn velger å sette på. I dag var det altså oss.. Men, gøy var det! Treningen gikk i alle fall bra, vi kjørte igjennom en liten koreografi og beina mine gjør så vondt nå og jeg kjenner det i muskler jeg ikke ante eksisterte. Bøy her, strekk der, rake armer.. Det er mye man skal huske på, så all ære til dere dansere der ute!  Nå blir det ikke mer trening før onsdag, men da har jeg veldig lyst til å filme litt for dere. Om det er ønskelig? 🙂 

Jeg er alltid så glad når jeg har vært på trening, og ikke minst mens vi holder på. Jeg kobler helt av, driter i håret, sminken, klærne og de tingene jeg vanligvis har stresset sånn over. Tror dette kan være utrolig bra for meg psykisk, det fungerer allerede som en slags terapi.. Jeg er lykkelig! Altså hvem bryr seg om håret står til alle kanter!? 

 

51 kommentarer
    1. Bra du er glad og sånn, unner deg det. Men synes det blir litt kjedelig når alt du blogger om er dans… Bare ment som konstruktiv kritikk 🙂

    2. så bra du trives på trening:)Men må innrømme at jeg tar en pause fra bloggen din om alle innlegg fremover er bilder av deg i dansestudio.. Kanskje du heller skal ta en liten pause fra bloggen da?
      Uansett, lykke til med dansingen

    3. Hei Sophie!
      Har lest bloggen din en stund nå, men har aldri kommentert. Men akkurat nå syns jeg faktisk det er på tide.
      Da jeg begynte å lese bloggen din syns jeg du var en bimbo som virka både dum, lite reflektert og det ene og det andre. Leste egentlig kun for å se hva forno “lættis” du kom til å skrive. Men de siste månedene har jeg fått et helt annet bilde av deg. Du virker både smart og reflektert, og ikke såå overflatisk som til å begynne med.
      Har faktisk en følelse av at du er litt som Lene Alexandra. Du blir voksen og mer moden og endrer fokuset på hva som er viktig.
      Håper du får masse ut av dansinga og at du fortsetter den veien du er på nå. Tror du er et godt eksempel på at man vokser av seg en hel del tull og fjas, så lenge man får tiden til hjelp og nok sunne innputt fra andre.
      Tror det her er første gang jeg kommenterer på en blogg noen gang, men syns du fortjener å høre positive ting oppi alt 🙂

    4. Så fin du é! Stråle jo på bildan ✨Dettan blir bra førr dæ! Hærlig at du kan holde på med nåkka som du syns é artig, samtidig som du får sinnsykt bra trening. Masse lykke til flinka 😘

    5. Marianne: <3 tusen takk, og det med lene alexandra tar jeg som et stort kompliment! hun er en fantastisk dame jeg har lært og kjenne litt, hun er virkelig et godt menneske 🙂 Jeg kommer til å få masse ut av det, for har fått så mye ut av det allerede! <3 det er så sant som du sier - og jeg er definitivt på et godt sted i livet, med veldig gode omgivelser.

    6. Ikke ta bloggpause selv om du danser!! De som syns det blir kjedelig å lese kan lese en annen blogg😝 kjempe gøy og inspirerende å følge med😄

    7. Godt og høre at du har det så bra nå! Du fortjener virkelig og føle deg lykkelig 🙂 Stå på 🙂

    8. Åh, jeg kjenner jeg blir litt misunnelig på all treningen. Jeg har alltid hatt lyst til å være flink i dans, og drømte faktisk i natt at jeg trente ballett,haha. Må nok skaffe meg sumo når dette kommer på tv 🙂

    9. Nå må dere gi dere. Sophie elise skriver om hverdagen sin, og akkurat nå så handler hverdagen hennes rett og slett om dansing. Om dere synest det er så fælt å se på danseinnlegg så kan dere jo enkelt bare lavær å klikke inn på bloggen hennes? forstår ikke hva problemet er. personlig så liker jeg å lese om danseinnlegg, fordi jeg synest det er interessant og spennende, men jeg forstår at det er mange der ute som tydeligvis er uenig med meg. Men hallo dere, Sophie Elise skriver en blogg om hverdagen sin, og om hun velger å vise oss hva hun faktisk gjør i hverdagen sin, så må hun jo få liv til det? i går så skrev jo hun og la ut bilder av photoshooten til hun og kjæresten, så dere må roe dere litt ned 🙂

    10. Så godt å høre! Å være aktiv fremmer kroppens endorfiner og gjør noe med en både fysisk og psykisk, så jeg tror dette er bra for deg 🙂

    11. Det er såååå godt å se du holder på å skifte fokus Sophie! 🙂 Å være sykelig opphengt i utseendet sitt sånn som du har vært (beklager) er ikke bra i det hele tatt. Men se på deg nå! Driter i hår og sminke og ser enda mer smashing ut enn det du gjør til vanlig! 🙂 Stå på!! 🙂 og sånn som ble nevnt over her; Ja, du minner med litt om Lene Alexandra.. Man vokser opp og ser hva som virkelig betyr noe i livet- Silikon og “fine klær” er ikke alt. Åh, ble så glad over å se at du begynner å se det andre har sett hele tiden; Du er fantastisk akkurat som du er 🙂 Lykke til videre og en stooor klem fra meg! 🙂

    12. Er så jævlig deilig å se deg slik som dette igjen, føler liitt at den vanlige sophie er tilbake – og godt er det!! Dette blir så mye mer ekte, ikke så overfladisk som bloggen kanskje har vært i det siste. Du stråler, så kanskje du burde gi litt faen i sminke/hår/klær fremover?? stor klem!!

    13. V: OM så noen synes det er fælt å se danseinnlegg, så er det jo bare å lese de andre innleggene jeg legger ut, om 40% av bloggen blir å handle om dans er jo ikke det så ille:p

    14. Liker de bildene som har blitt lagt ut nå i det siste av deg, du stråler og man kan virkelig se at du er lykkelig nå, og det er utrolig godt å se 🙂 Blir glad av å gå inn på bloggen din om dagen! Stå på med dansingen, skal heie masse på deg når konkurransen starter! Ja, vil veldig gjerne se en video fra danse treningen deres 😀

    15. Kunne du og Robin laget et innlegg sammen der dere gir tips til kalendergaver til kjæresten? Jeg skal lage pakkekalender til typen min og synes det er litt vanskelig å finne “bra” ting som man samtidig får bruk for og er glad for å få samtidig. Hadde vært veldig gøy å lese et sånt innlegg 😀 Og om det også er litt variasjon i pris er det også fint synes jeg.. Noen dager kan man få noe lite og søtt, mens en annen dag kan man få noe ordentlig man faktisk har bruk for!
      Hadde satt pris på om dere gjorde det 😀

    16. Hei Sophie, jeg bare lurte på om du kan vaske fjeset ditt om morningen nå som du har vippe extensions, altså om du kan få vann på øynene. Siden har hørt folk si at man ikke kan få vann på dem siden da slutter liten å virke. Og om kan man ta vipper på selv uten å gå til en sån som gjør det for deg?

    17. Hei Sophie! Jeg bare lurte på en ting; når kommer den andre sangen din ut? Trodde det var snakk om at du skulle lage/hadde laget en sang til 😀 Du har sykt fin sangstemme, så det hadde vært veldig kult om du gjorde det 😀

    18. Det ser veldig gøy ut! lykke til!
      Og så lurer jeg på en ting. Er det sånn at det er seerne som stemmer fram danserne? isåfall kommer jeg til å stemme på dere! 🙂

    19. Altså, hva skjer med å starte hver setning om dagen med “altså”, ser ut til at det er en greie som går igjen hos dere bloggere om dagen, først sett hos Fotballfrue.

    20. Marthe: Ja, har holdt litt på med det, men den må komme ut i en periode hvor det ikke er så mye annet på gang ettersom jeg må kunne prioritere tid til å markedsføre den og helst kun den – ikke på kryss og tvers av bloggerne, mitt dansecrew osv.. men, det kommer <3 og tusen takk skal du ha!

    21. Vipper: Hei! Jeg vasket fjeset mitt ja, men akkurat nå har jeg ikke vippeextensions. De kan falle raskere av med mye vann rundt øynene men det gjelder mest bare de to første dagene.

    22. virker som det danse programmet ikke helt fikk den mottakelsen som var forventet. Tror det blir å floppe da vi allerede har et program om kjendiser som danser, og vi trenger virkelig ikke flere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg