photoshoot with my love

(annonselenker) Genser ROMWE – bukse Rebecca Stella sko OIL. 

Altså, hvor bra kjæreste har ikke jeg som sitter på photoshoot med meg i fleeeeere timer slik at jeg skal bli holdt med selskap? (og fordi tv2 hadde bedt han om å komme for å være med på en del av shooten, haha). Verdens fineste. Dette er første gangen vi er på en shoot sammen, og det var kjempegøy! Gleder meg forresten til enda en sesong av bloggerne, spennende med to nye fjes :) Vi er i full gang med å filme, og jeg har faktisk filmet denne sesongen i et par måneder allerede. Noe som betyr at jeg har filmet så og si uten stopp fra april 2013 og til nå. Helt sykt å tenke på! 

Jeg har nettopp kommet inn døren fra en liten shoppingrunde, jeg ombestemte meg i siste liten angående kjolevalget for vårlanseringen i morgen, og endte opp med bukse og topp istedenfor.. Følte ikke for å ta den helt ut med så mye glitter og glam, i tillegg er det jo bare fint å kunne variere litt. Jeg har vært en rotekopp som vanlig og har mistet nøklene til både klessboden min, vaskekjelleren og postkassen så vaktmesteren var nettopp her for å bryte opp døren til boden iallfall. . haha, jeg har hatt litt panikk ettersom alle klærne mine er der, og jeg kun hadde de nyeste som jeg hadde bestilt. Men nå har jeg i det minste en midlertidig løsning på problemet – men hvor vanskelig skal det være å legge nøklene på samme sted!? Jeg har jo til og med en egen skuff kun til nøkler, men bruker jeg den? Nei.. Skulle virkelig ønske jeg kunne ringe til nøklene mine. Flere som har tenkt sånn? 

91 kommentarer
    1. hei jeg liker bloggen din veldig godt! lurte også på om du kunne ha et innlegg om kjærlighetssorg?<3

    2. Jeg bare lurer på en ting 🙂 På bloggerne fremstår du veldig sur, utakknemlig og hoven. Er du alltid sånn eller er det bare foran kamera? Jeg tenker siden du har så mye bra i livet ditt, så skjønner jeg liksom ikke helt hvorfor du er sånn :s

    3. Ida: Jeg er i alle fall ikke slik lengre nå – men jeg har vel vært sånn. Skjønner heller overhode ikke hvorfor jeg har vært sånn – men tror nok ofte jeg kan høres litt surere ut enn hva jeg er, fordi jeg er nordnorsk..? haha jeg vet ikke men det er iallfall noe jeg har hørt selv! Men, når det er sagt, så filmer man som regel 6-7 timer i strekk, og av de 5-6 minuttene som blir valgt ut av meg og vises på tv, så plukker de vel ut de der jeg virker som en spessiel karakter.

    4. Ina: Jeg håper også det, og OM det var opp til meg og bestemme, så ville det også ha vært sånn – men det bør jo det, mtp at vi er flere personer 🙂

    5. Narsissister er slik, dessverre. Fordi de anser seg selv som viktigere enn andre, jmf SEs kommentar om at hun ikke kan bo med noen som ikke kan tilpasse seg henne. Vi får se hvor lang tid det tar før Robin skjønner reglene for et liv med en narsissist.

    6. Anonym: Det handler ikke om at Mathias ikke kunne tilpasse seg mine “rutiner” hjemme – men mer om at når man er i et forhold skal man støtte hverandre og når ting endrer seg i partnerens liv skal man vise støtte, istedenfor å bryte hverandre ned. Man skal heie på hverandre, og være partneren sin største fan mener jeg. Altså være stolt når kjæresten din får til noe. Jeg anser ikke meg selv som viktigere enn andre, og folk som kommer med kommentarer som dette, skulle egentlig bare ha visst den egentlige sannheten og hvordan ting var. Men for å skjerme mennesker som ikke har valgt å få hele livshistorien sin her så lar jeg være. Noe du sikkert forstår 🙂

    7. Pernille: Haha hvor ser du nipple?? Pleier vanligvis å zooome inn for å sjekke at det ikke er noe synlig, med mindre du mener igjennom genseren da hehe. Hater å bruke bh 🙁

    8. Omg så sykt spennende, blir bra med en ny sesong! Jeg får ikke sett bloggerne på tv når det er på, men har fått en venninne til å ta opp programmet så skal besøke henne snart å ha bloggerne maraton ! Så for meg er det bra at episodene ikke varer så alt for lenge, så slepper jeg å bruke utroolig lang tid på å komme dit alle andre har kommet haha 🙂
      Syns du er veldig flink til å svare til haters forresten! Altså du svarer ikke sånn jævlig bitchy tilbake og synker på deres nivå, men svarer på en måte som viser at det er de som er taperne ikke du ! 😀

    9. Asli: Åh, så koselig gjort av venninna di! kanskje det blir andre sendetider for den nye sesongen, jeg håper det, det er jo flere som ikke er hjemme akkurat på søndager! Sliter litt selv med å få sett alt, men det MÅ jo nesten prioriteres hehe:D

      Tusen takk skal du ha! Jeg tror de aller færreste mener å være slemme, men jeg vet jo selv av erfaring at skriftlig kan ting komme litt merkelig ut.. Man kommer sjeldent noen vei om man skal krangle tenker jeg, og håper heller ikke leserne mine diskuterer tilbake på det når folk kommenterer slemt 🙂 <3

    10. Ja, mener gjennom genseren. Ikke misforstå, jeg har aldeles ingenting i mot det! 🙂 Jeg trodde riktignok at personer med store pupper ikke greide å gå uten bh ettersom det fort blir feil belastning på nakke/rygg.

    11. Pernille: Nei for meg som har silikon er det kanskje litt annerledes, for de sitter jo egentlig ganske bom fast der de er, jeg danser til og med uten bh 😀 hehe nei, trodde ikke du mente det frekt, så no worries 😀

    12. Herregud den buksen var fin! Sliter med å finne bukser som sitter bra (har vell én brukbar bukse som ikke er dr.Denim) – har relativt stor rumpe, men ellers er jeg ikke såå stor. Kan denne buksen gå over rumpen, ikke være forstor i livet, og ikke way too baggy i bena? Prøver å finne den perfekte boyfriend jeansen, haha.
      Giiira på ny sesong, hver gang du er på TV blir jeg så glad, MÅ få det med meg uansett hvor opptatt jeg er.

    13. Hedda: den er perfekt for meg i livet, nå har jeg relativt liten rumpe men det er godt med plass der, den er ganske stor! 🙂 den har strikk nederst, så er ikke så alt for baggy, synes disse er perfekte boyfriend jeans som jeg selv har slitt med å finne 🙂

      Og det er virkelig koselig å høre <3

    14. Så skjønne <3
      Er det mulig å se bloggerne på ett nettsted som ikke koster penger? Har ikke kanaler og har så lyst å se xD

    15. Men sophie..DET GÅR JO ANN Å RINGE NØKLENE! Ta turen til butikken Enklere Liv, der finnes det noe greier du putter på nøklene, også trykker du på en knapp som piper hvis nøklene er borte -> vips, så finner du dem igjen 🙂

    16. Så bra svar, jeg prøvde å ikke fremstå som frekk liksom, var redd for det etter jeg hadde posta kommentaren :p Jeg var bare nysgjerrig. Så flott at du svarer på kommentarer, det er utrolig flott at du tar deg tid til 😀

    17. Når man har silikon er det enda viktigere å bruke støtte, ellers blir du å angre om et par år:p har selv implantat, og legen min har informert meg godt om dette. Jo mer man fyller i- jo fortere blir dem å henge. Bare et lite tips! Enten kan du få hengebryst, eller double bubble(sistnevnte kun hvis du har under muskelen)..
      Hater også å bruke bh, men man burde bruke det hver dag:)

    18. Du er bare helt nydelig, aner ikke hva jeg skulle gjort uten deg, du gir så mange tips, råd og erfaringer som har hjulpet meg i mange situasjoner. Og kjempefine sko forresten! Er de behagelige å ha på? Tenkte kanskje å bestille sånne selv 🙂

    19. Har fulgt deg sånn av og på i eit par år no, og må sei at eg har blitt skikkeleg positivt overraska over korleis du har utvikla deg den siste tiden. Du virker reflektert, smart og hyggeleg. Gleder meg til å følge deg vidare 🙂

    20. veronika: Her hadde en stylist på tv2 ordnet det, så jeg trengte heldigvis ikke å tenke så alt for mye på det 🙂 Men, til vanlig bruker jeg en sånn der stor rosa man kan kjøpe påf.eks cubus, om det ringer noen bjeller:)

    21. Det øverste bildet er rett og slett det vakreste bildet jeg har sett av deg! Så flott 🙂 får bare lyst til å gi deg en stor klem for du er så søt og deg selv 100%! Jeg er snart 28 år og leser bloggen din med alt som hører med! Så noen typisk rosablogger er du ikke i mine øyne for jeg klaaaarer ikke lese disse typiske “rosabloggerne”. Stå på, heia heia! Klem ❤️

    22. Hei 🙂 jeg jobber på clas ohlson, og vi selger noen geniale nøkkelgjenfinnere 🙂 eller altså en key finder. Det hadde nok vert supert for deg 🙂

    23. Bare et veldig godt tips fra en Oslo jente. Ikke ha ting som er viktig for deg i boden, så de filmet boden på Bloggerne og den er nok ganske utsatt for innbrudd nå. Har selv hatt flere innbrudd i flere boder og det er så kjedelig…

    24. så utroolig fint hår du har!
      åssen hårredskap har du brukt for å få slike krøller?
      ser etter en krølltang/krøllstav eller rettetang som kan lage nøyaktig slike krøller som du har på bildet. må virkelig si at du ser helt stunning ut 🙂

    25. Hei, du er rå kul, og jeg digger bloggerne og ofc bloggen din. Jeg bare lurer hvordan klarer du å skrive en så bra blogg?

    26. Hei, du er så fin 🙂 Og nice shoot 😀
      Men, hvordan tør du å ha alle de fine klærne dine i boden? Er så mye kjeltringer i Oslo som bryter seg inn i bodene til folk (skjedde meg, når jeg bodde på Marienlyst ved Majorstua) Få deg en skikkelig hengelås da isåfall 😉 Ha en fin dag videre!

    27. Du har ikke tenkt på at på “Enklere Liv” så selger de en sånn ting til å ha på nøkkelklippet sånn at hvis du mister nøklene, så kan du ringe eller spore dem opp? 🙂

    28. For noen nydelige bilder av deg! Elsket outfiten:) Fast leser, men dårlig på å kommentere, skal jammen meg skjerpe meg for du fortjener all motivasjon og fine kommentarer du kan få, så søt som du er!:) STÅ PÅ!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg