TEAM SOPHIE ELISE – UNIQUE CREW 

Jeg og Yasin fra crewet danset nesten heeeeele dagen. Det er ganske vanskelig, men utrolig gøy! Jeg har fått verdens morsomste dansepartnere, og selv om det kun var meg og Yasin på trening idag var ikke det noe “kleint” som jeg alltid er redd for med nye mennesker men vi klikket med en gang og jeg tror vi kan gjøre det her bra. Det er bare å danse, danse, danse! Jeg er litt nervøs fordi vi mister et par dager med trening neste uke pga jobb, og mindre tid med trening er absolutt ikke bra i en konkurranse. Derfor måtte vi ha en ekstra trenedag nå, og de dagene vi danser kommer vi til å holde på ganske lenge, vi må gjøre det beste ut av situasjonen! 

I dag øvde vi på popping og å bevege beina raskt – det så nesten ut som sprint, bare stillestående. på en måte? Hvilke av de to tror dere var lettest for en nybegynner som meg? 

46 kommentarer
    1. Vil tro at popping var det letteste 🙂 Det er jo på en måte å øve på sterke bevegelser og stramme muskler 🙂

    2. Ah, koselig at du har det moro ogsånt…men tror dette kommer til å bli veldig kjedelig blogging fremover! Ikke spennende å lese om danse trenginger. Det er mye morsommere å se på når det er ferdig. Jeg er danser selv, og føler ikke det er mye og følge med på før koreografien er ferdig, hehe. Altså, skulle vi sett på alle treningene til “Skal vi danse” hver uke, så hadde ikke noen giddet å sett på. Elsker bloggen din vennen, og såklart må du jo dele de første dagene med oss, det er koselig, men bare ikke fortsett med disse innleggene hver gang liksom! Kun konstruktivt rå altså. Stor klem!

    3. Det er så gøy å følge deg i denne prosessen! Gleder meg masse til å se deg på TV, jeg har nemlig troen på at du kan bli helt sykt rå til å danse! Det lille vi har sett deg danse før her på bloggen har jo vært veldig bra, så det skal bli så gøy!! 😀

    4. hei! Jeg elsker bloggen din, du er den kuleste, mest inspirerende jente Jeg har lest om. Jeg leser bloggen din hvereneste dag! Du er en utrolig fin of pen jente.

    5. Jeg fikk så sykt vondt i meg / dårlig samvittighet på dine vegne når jeg så at foreldrene dine gledet seg sånn til at du kom hjem for å se hvor mye de hadde ordnet for deg mens du var på shopping, også er det første du gjør å klage på at de ikke har hengt opp lampa eller ringt vaktmesteren.. 🙁 Men jeg vet at du har skrevet om dette nylig og at du angrer på oppførselen, og det er veldig fint å vite, fikk bare så vondt, og jeg vet hvor fort man kan virke bitchy og frekk når man er sliten og stressa, har vært det selv av og til. har ikke bodd hjemme på over 7 år, så jeg blir det heldigvis ikke nå lenger, så tror virkelig at det kommer til å bli bedre for dere også (eller at det allerede har blitt det) 🙂

    6. Veldig enig med cecilie. Bloggkvaliteten har dalt voldsomt siden i sommer. Frykter at dansingen gjør det verre:(

    7. Kan du lage ett innlegg der du legger ut hemmelighetene (et par, ikke alle) som ble fortalt? Sånn at andre (eller du?) som har opplevd det samme, kan fortelle sin historie, og eventuelt hvordan de kom over det? Føler at det kunne hjulpet mange, hadde blitt kjempeglad om jeg fikk hjelp til det jeg sliter med.
      Forresten, æ elske bloggen din. Du e ett forbilde førr mæ, å det e de tingan du har skreve på bloggen som har hjælpt mæ me både sjølvtillit, depresjon å masse anna. Du e ett forbilde førdi du e dæ sjøl. Takk Sophie

    8. Drømte om deg i natt! Du var i sandefjord her jeg bor og jeg møtte deg på gata. Drømte at vi gikk å snakket på vei til buss stasjonen og syns du var så skjønn. Jeg gikk å tok på håret ditt (lol) og vi hadde en hyggelig samtale. Vi møtte også på marna. Drømte at hun var kjempe feit irl, haha! Man drømmer mye rart :p

    9. Hei Shopie! Du har ikke blogget om kjæresten din på en god stund.. Har det skjedd noe? Noe jeg ikke har fått med meg?

    10. Jeg kan tenke meg det er vanskelig å skulle instruere deg i noe som helst ? En som er så sykt opptatt av hvordan man ser ut vil antagelig ikke gjøre annet enn å tenke på det hele tiden. Jeg er i alle fall glad jeg ikke er din instruktør 😛

    11. Sophie, jeg må bare fortelle deg om den syke drømmen jeg hadde i natt! Jeg drømte at jeg hadde trekant med deg og “eksen” min. Og jeg er verken lesbisk eller tiltrukket av deg, så er fortsatt litt satt ut av drømmen! Haha, men det er jo bare til å le av

    12. Anonym: Hehe, jeg synes det går fint fordi jeg har det så gøy når jeg danser, og tenker ikke på hvordan jeg ser ut – da har jeg jo viktigere ting å tenke på 🙂

    13. Så gøy å se at du liker dansinga!! Jeg tror at popping og beinkontrollering ish ting, blir like vanskelig, har prøvd å øve på popping, og syns at det er det vanskeligste😁 Men forskjellig fra person til person👍😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg