sophie elise + unique crew

Det er med en stor ære jeg endelig kan vise dere guttene jeg skal danse med de neste månedene – herlige Unique Crew! Noen av dere kjenner dem kanskje igjen fra norske talenter? De er så dyktige og herlige gutter som fikk meg til å slappe av med en gang. Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd med å bli plassert hos disse, og jeg ser utrolig fram til å lære av dem de neste månedene.. For bare se hvor flinke de er!  

Jeg er nesten glad i dem allerede, etter bare ett møte, haha! 


Vi har brukt dagen på å ta promobilder og spille inn en del video som skal gå som reklame på tv2 etterhvert. Vi har holdt på fra klokken 10 og fram til nå nettopp, men de hadde heldigvis gullerotkake på bakrommet og jeg kødder ikke når jeg sier at jeg dyttet ned syv stykker på rad for å holde energinivået oppe, haha. I tillegg har jeg drukket kaffe hver gang sjangsen har bydt seg så jeg hoppet rundt som en liten kanin da det var tid for dance-battle. Det eneste jeg kan så langt er jo å twerke, og dere kan tro det gikk fort i svingene med all den koffein i kroppen! Uansett fløy tiden avsted og når jeg trodde klokken var 13, så var den egentlig 17. Jeg har med andre ord hatt det veldig fint, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med crewet mitt, menneske som jobber bak serien og de andre deltagerne. På snakk om de andre deltagerne, Sandra Lyng Haugen er en pervers skapning, haha. Jeg ble flere ganger sjokkert og måtte le høyt over glosene hun klarte å lire ut, hun som ser så uskyldig ut! Missforstå meg rett for hun er en utrolig varm og snill person, men o-m-g så morsom hun er. Utrolig nordnorsk, ihvertfall! 

Det er så inspirerende å være med mennesker som virkelig brenner for noe, mennesker som har startet på null og jobbet seg opp. Jeg er nesten tom for ord, for dette har vært en så givende dag og jeg kan ikke vente på resten av eventyret jeg nå skal ut på. 

Håper dere gleder dere like mye som meg! Jeg håper tiden fram til Januar går fort, og at jeg kan vise dere hva vi øver på ♥ I morgen venter enda en dag med bilder og film, før vi setter igang på ordentlig neste uke. Sommerfugler i magen har jeg utrolig mye av nå! 

27 kommentarer

Siste innlegg